AIKODE | PS5 | ANA KONU AIKODE , kendi oyununu yaratmak için mümkün olduğu kadar çok tasarım ve programlama öğrenmeye karar veren özel efekt sanatçısı ACE olarak bilinen tek bir yaratıcı tarafından henüz erken geliştirme aşamasında olan bir oyunun adıdır . Ancak bu hikayeyi özel ve özel kılan şey, ACE'nin ana ilham kaynakları arasında NieR: Automata, Drakengard gibi başlıkların ve genel olarak efsanevi Yoko Taro'nun tüm çalışma portföyünün olmasıdır. Bu içerik oluşturucunun dünya çapında sahip olduğu çok sayıda hayran göz önüne alındığında, bazılarının aynı zamanda oyun yaratıcısı olması da beklenebilir. AIKODE, gelişiminin henüz çok başında ve resmi bir çıkış tarihi yok, ancak ACE onu gelecekte bir noktada PlayStation 5, Xbox Series X|S ve PC'de yayınlamayı umuyor. Bir kişi tarafından yaratılan bir oyun olması büyük olasılıkla uzun zaman alacaktır, ancak geçmişte Lost Soul Aside ile olduğu gibi, bir yayıncının yetenekli bir yalnız geliştiriciye fikrini gerçeğe dönüştürmek için kaynaklar sunması ilk kez olmayacaktır. . veya yakın zamanda piyasaya sürülen Bright Memory Infinite. Geliştirici : ACE Yayıncı : ACE Çıkış Tarihi : Açıklanmadı. Resmi Site : https://www.aikodegame.com Duyuru Fragmanı Game Infiniteyoutube Game Infinite is excited for our new series of partnered GiFriends Indie Game Trailers with AIKODE! Game Infinite will be bringing regular partner indie content, and we couldn't be more excited to start with this amazing game from GiFriends ACE
AIKODE promises to deliver a stunning 3D AAA-esque Cyberpunk world that we were blown away from at first sight!
Trailer showed with permission in partnership with ACE.
Support Indie Developers by following Game Infinite. Catch us at game infinite.net or your favorite social media. Please consider supporting us on Patreon.com/gameinfintie or the Gi Store teespring.com/stores/gameinfinite https://www.youtube.com/watch?v=jtFA6Q4g_sg< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 17 Temmuz 2023; 23:32:51 > |
AIKODE | PS5 | ANA KONU
-
-
AIKODE - Developer Interview | Infinite Summer 2022
Game InfiniteyoutubeWe got to sit down with ACE the GiFriends developer behind the highly anticipated 3D Third-person cyberpunk action adventure game AIKODE. Stay tuned for more INFINITE SUMMER trailers, interviews, articles, and panels! Watch Trailer here: https://youtu.be/jtFA6Q4g_sghttps://www.youtube.com/watch?v=tzdkFF0e_UI -
AIKODE geliştiricisi ACE ile röportaj: NieR, DMC ve daha fazlasından ilham alan yepyeni hack 'n' slash
Çeviridir :
Bunu asla bir sır olarak yapmadım. İştahımı tatmin edebilecek "bağımsız" video oyunları bulmak, tuhaf kişisel zevklerimden dolayı çok karmaşık, ama tam Twitter'da, neşeyle "komik"ken, belirli bir projeyle karşılaştım . İlk izlenim, biraz dar bütçeye ve hırpalanmış bir PC'ye rağmen son derece uygun bir PlatinumGames sayesinde, çok yıllık talihsiz Yoko Taro'yu moda haline getiren NieR Otomata'ya göz kırpan bir hack 'n' slash görmekti. liman.
AIKODE , bahsettiğim video oyunu ve Life ve Social Sim öğelerini içeren bir Action-RPG Hack 'n' Slash olarak tanımlanıyor , 24/35 saat uzunluğunda bir ana hikayesi var. Geliştirici ACE ile röportaj yapmaktan ve ona video oyununun gelişimi, sanat sektörü vb. ile ilgili bazı sorular sormaktan
büyük zevk aldım .
AIKODE, Automaton-Media tarafından yayınlanan makaleyi Yoko Taro'nun paylaşması sayesinde Japon Twitter kullanıcılarının ilgi odağı haline geldi , retweet'te Taro, Drakengard ve NieR'ye olan tüm tutkusu için ACE'ye teşekkür etti. Daha sonra GamesRadar'ın yazı işleri ekibi ACE ile temasa geçti ve burada "Dürüst olmak gerekirse, hâlâ şaşkınım. Bunların hiçbirini beklemiyordum. Yankıları olacağını biliyordum ama bir Japon gazetesinin makale yazmasını beklemiyordum [...] Bugün üniversitedeydim ve daha fazla bildirim almaya başladım. çok daha fazlası Ve onlar Japon. Ne oldu? Eve gidiyorum, Discord'tayım ve sonra bunun Yoko Taro retweetinden olduğunu söyleyen bir adam görüyorum.".
Sizi röportaja bırakmadan önce edindiğim izlenimler hakkında birkaç söz söylemek istiyorum. ACE inanılmaz derecede arkadaş canlısı bir adam olduğunu kanıtladı. Son derece yoğun cevaplarından, projeye olan tüm gururu, tutkusu ve bağlılığı hissediliyor. Çok sık rastlanmayan bir şey.
Discord sunucusunda meraklı ve tutkulu küçük bir topluluk büyüyor ve burada geliştirme ilerlemesiyle güncelleme eğiliminde.
Ama röportaja yer açmanın zamanı geldi, iyi okumalar!
ACE ile röportaj
Q-Gin : Merhaba ACE, bize biraz kendinden bahset: nerelisin, kaç yaşındasın?
ACE : Merhaba! İspanya'dan, özellikle Katalonya'dan geliyorum. 22 yaşındayım ve 18 yaşımda 3D dünyasına ilgi duymaya başladım.
Q-Gin: Genellikle ne yaparsınız ve sizi bir video oyunu geliştirmeye iten ne oldu?
ACE : Şu anda hala üniversitedeyim ve bu benim son yılım, bu yüzden fikrim gelecek yıl tam zamanlı olarak AIKODE üzerinde çalışmak. Serbest çalıştım ve sanatçı olarak başka projelerde çalıştım ve AIKODE'ye yatırdığım paranın çoğu buradan geliyor.
Dürüst olmak gerekirse, bir oyun yapmak için herhangi bir motivasyonum yoktu… Sadece AIKODE yapmak için motivasyonum vardı, yani AIKODE bir oyun ama bunu yapmaya karar vermemin nedeni bana uyan bir oyun olmadığını hissetmem. 100%. NieR Automata veya DMC [Devil May Cry, ed] dövüşlerini seviyorum ama Gravity Rush'ın seviye tasarımını tercih ediyorum ama aynı zamanda alanlarla etkileşimi ve insanlar arasındaki ilişki sistemini, Yakuza'nın çılgınlığını, bir atari salonuna girip oyun içinde oyun oynayabilmek gibi ve sonra birdenbire garip bir şey oluyor. Veya Animal Crossing gibi interaktif bir ev sistemi. Bu tür bir aktivite ile ciddi bir hikayeye ara vermek veya karaktere DLC veya benzeri bir şey ödemeden yüzlerce kıyafet ve saç modeli giydirebilmek, hepsi oyun içinde. FF13-3'teki [Final Fantasy XIII – Lighting Returns] kıyafet sistemine benziyor, ancak daha da fazla kıyafet ve varyasyon var. Tüm bunlar bir yana, CD Projekt'in olgun yönlerini görmek isterim.bir hack and slash'i bununla birleştirdiğinizi hayal edin…Ve sonra dünya var… Dürüst olmak gerekirse, Shibuya'yı (en sevdiğim şehir) mükemmel bir şekilde yeniden üreten bir oyunu çok isterim, ama bu sadece başlangıç. Sadece bir ova ve bazı çimenler ve kayalar değil, birçok şehrin olduğu bir oyun isterim, farklı kültürler ve mimariler görmek isterim: modern, siberpunk, kıyamet sonrası, fantezi, steampunk ve hatta Inception'a layık kaos. . Hepsi aynı oyunda, tamamen keşfedilebilir, yatay ve dikey olarak, hareketin sorun olmadığı, uçabileceğiniz, yüzebileceğiniz, park edebileceğiniz, araç sürebileceğiniz, fantastik hayvanlara binebileceğiniz veya binalar arasında sallanmak için bir zincir kullanabileceğiniz bir oyun … ve tüm bunlar la Steins Gate gibi derin bir görsel roman gibi derin bir hikayeye sahip, ancak bir CG filminden fırlamış gibi görünen ara sahnelere sahip.
Ne yazık ki böyle bir oyun BULAMADIM (açıkçası), bu yönleri tek tek yerine getiren oyunlar buldum ama hepsini birleştiren hiçbir şey bulamadım. Benim için bu AIKODE. Oynanışın, oynanabilir alanların ve karakterlerin sürekli değiştiği sürekli bir değişim olan "değişim" olarak tanımlamayı seviyorum; renk, dünya, mekanik, stil ve hatta her NPC farklıdır, her şey değişir, her şeyi birleştiren bir hikaye dışında sabit olan hiçbir şey yoktur.
Ünlü Final Fantasy XIII ve NieR Automata'dan SINoALICE'a, Gravity Rush'tan Zero Escape: The Nonary Games'e kadar çoklu bulaşmalar
Q-Gin : Yoko Taro'nun etkisi aşikar, size en çok hangi yapımları ilham verdi? Taro'nun yapımlarının yanı sıra Akiba's Trip veya Mitsurugi Kamui Hikae gibi başka yapımlar da var mı?
Aslar: NieR: Automata'yı ikinci kez bitirdikten sonra AIKODE'u geliştirmeye başladım, PlatinumGames oyunlarının Automata ile elde ettiği hareket ve dövüş sistemini gördükten sonra benzer bir şey yapmak için motive oldum. Yani, kesinlikle oyunun temel dövüş ve hareket sistemi ondan çok ilham alıyor, ama Yoko Taro'nun en büyük etkisi bu mu bilmiyorum. Belki sanatsal açıdan, bazı sahnelerde ve ortamlarda NieR: Automata çok ilham vericiydi, ancak orijinal NieR, Drakengard ve hatta SINoALICE gibi diğer birçok Taro oyunundan ilham aldım. Dürüst olmak gerekirse, belirli bir oyundan ilham almak istemedim, bunun yerine bir video oyununu "Yoko Taro oyunu" yapan şeyin özünü anlamak istedim ve sonra bu özü yüzlerce başka oyunla birleştirdim.
Dediğim gibi AIKODE'de Persona veya Yakuza (özellikle oyunun yan içeriği için), Gravity Rush (bölüm tasarımı için), The Witcher 3 (yan görevler için), Shadow of gibi diğer ünlü oyunlardan birçok etki var. Colossus (bazı patronlar için), vb… Öte yandan, “Zero Escape: The Nonary Games” destanı gibi pek çok kişinin bilmediği oyunlardan birçok etki var. Dürüst olmak gerekirse, AIKODE'yi ilk gördüğünüzde belki de [Zero Escape] destanının aklınıza gelen son şey olduğunu anlayabiliyorum ama birçok yönden harika bir ilham kaynağıydı.
Q-Gin : Sanatsal olarak konuşursak, karakterlerinizin Kore'nin tipik tasarımına çok benzeyen belirli özellikleri var, bu bir tesadüf mü yoksa bir işbirliğinin sonucu mu? Konudan ayrılmadan yapay zeka bazı yerlerde Yıldırım'a benziyor tesadüf mü yoksa kasıtlı mı?
ACE : AIKODE'nin görsel tarzı, Final fantazisinden güçlü bir şekilde ilham alıyor, yıllardır Square Enix'in CG departmanının büyük bir hayranıyım, görsel çalışmalar … ve şüphesiz FF13 CG sekansları büyük bir ilham kaynağıydı. Zaman geçiyor ve Square Enix'in CG'si her geçen gün daha iyiye gidiyor, ancak benim naçizane görüşüme göre, sadece sanat tarzı ve fotoğrafçılıktan bahsedersek, hiçbir şey FF13 destanının CG sahnelerini yenemez, onları seviyorum!Öte yandan Lightning's, Tetsuya Nomura tarafından yaratılanlar arasında en sevdiğim tasarımlardan biri, bu yüzden AIKODE'de çok fazla [Lightning's, ed] etkisi var, bu Aiko'nun pelerini, Nia'nın saçı (bu 100 olmasa da) görülebilir. % kasıtlı, çünkü Nia'nın başlangıçta sarışın olması gerekiyordu) ve ayrıca Lightning'in silah bıçağına oldukça benzeyen modlar (kılıç, tırpan ve tabanca) arasında mekanik olarak geçiş yapan Aiko'nun silahında.
Q-Gin : PlatinumGames yapımlarının yanı sıra Devil May Cry hayranıyım, oyununuz burada dikkatimi çekti. Dövüş sistemi daha çok NieR'ye mi yoksa daha "klasik" hack 'n' slash'e mi benzeyecek?
ACE : AIKODE'nin dövüş sistemi, FF13-3'ün sersemletme sistemi, 3 düğme sistemi, kıyafet sistemi vb. PlatinumGames veya DMC oyunlarına benzerken, animasyon stili daha çok NieR: Automata'ya benzer. Ancak bazı patronlar sırasında savaş çok değişecek, ayrıca oldukça farklı yeteneklere ve sistemlere sahip 7 oynanabilir karakter var.
Q-GINyoutubeIl video appartiene al legittimo proprietario ACE. - contatti di ACE: https://www.flowcode.com/page/aiko.animation 👉Seguiteci anche su: Telegram: https://t.me/q_gininfo Discord: https://discord.com/invite/N4qRutZ Twitter:https://twitter.com/QGininfo Facebook: https://www.facebook.com/qginofficial/ Twitch: https://www.twitch.tv/q_gin_official/ Gruppo ufficiale telegram: https://t.me/qginofficial Gruppo ufficiale facebook : https://www.facebook.com/groups/QGinWarGroup Giochi Scontati: https://www.humblebundle.com/store?partner=stressedorchidhttps://www.youtube.com/watch?v=11NpukPm0GMVarlıklara başvurmak zorunda kalmadan Unreal Engine 5 ile tek başınıza geliştirin
Q-Gin : Gelişimin kendisinden bahsetmişken, okuduklarımdan yola çıkarak, bana tamamen yalnızsın gibi geliyor. Unreal Engine 5 ile geliştirme yapmak nasıl bir şey?
ACE : Doğru, programlama ve sanat kısmında tamamen kendi başıma çalışıyorum. Ancak, OST'yi yazan bir besteci (Kevin Simon) ve Aikode'nin yan içeriğini ve yan görevlerini yazan bir ikincil yazar (Thomas Tran) var (ki daha önce de söylediğim gibi, ana içerik kadar eğlenceli ve karmaşık hale getirmek istiyoruz) . Geri kalan her şey benim eserim, şarkıların sözleri bile.
Q-Gin : Varlıklardan mı yararlanıyorsunuz yoksa her şeyi sıfırdan mı geliştiriyorsunuz?
ACE : Dürüst olmak gerekirse, piyasadaki varlıkları kullanmayı pek sevmiyorum, optimize etmeyi ve her şeyi kendim yapmayı tercih ediyorum. Karakterler ve animasyonlar benim tarafımdan yapıldı (ve oyun içi animasyonların elle animasyon olmasına rağmen, ara sahneler, özellikle Rokoko'nun akıllı kıyafeti için hareket yakalama kullanıyorum).
Ayarlara gelince, biraz daha karmaşık. Tabii ki, herhangi bir video oyununun/medyanın en sadık rekreasyonu olmasını istediğim için Shibuya örneğinde olduğu gibi kişisel olarak %100 yaptığım bazı alanlar var , bu nedenle Japon hükümetinin ücretsiz olarak sağladığı verileri kullandım. her şeyin ölçeği, enlemi ve boylamı gerçek Shibuya ile tamamen aynıydı., her türlü kusuru, sokağı ve binayı taklit ederek (aşırı gibi görünebilir, ancak her binanın karelerini, reklam panolarından gelen ışık desenlerini ve hatta insanların Shibuya Geçidi'nden geçme şeklini bile saydım). Bununla birlikte, işleri hızlandırmak için çok fazla kitbashing kullandığım başka alanlar da var, ancak optimizasyon, tekstüre ve gölgeleme işlemi tüm alanlarda %100 benim tarafımdan yapıldı, bu nedenle her şey birleştirildi ve aynı oyun gibi görünüyor.
Unreal Engine kullanmak birçok işi kolaylaştırıyor ama Unreal'ın tüm inanılmaz özelliklerini kötüye kullanmamaya çalışıyorum çünkü oyunun "eski" donanımlarda da çalışmasını istiyorum ama Unreal Engine hiç şüphesiz tüm geliştirme süreçlerini hızlandırıyor. Ama aynı zamanda Blender'a ve topluluğuna (şekillendirmek, modellemek, canlandırmak, makyaj yapmak için kullandığım program) teşekkür etmeliyim, genel olarak 3D konusunda bana çok yardımcı olan bir program ve tamamen ücretsiz.
Q-Gin : Konu açılmışken, Beyond All Reason'da olduğu gibi video oyununuzu "topluluk" içinde geliştirmeyi hiç düşündünüz mü?
ACE : AIKODE'nin durumunda, oyunu kendi başıma bitirmeyi tercih ederim. Bunun büyük ve iddialı projeler yapmak isteyen ancak gerekli fona veya ekibe sahip olmayan insanları motive edebileceğine inanıyorum. Kolay bir yol değil ama mümkün, tabii ki birçok şeyden fedakarlık etmeniz gerekiyor çünkü bugün her gün 14-16 saat ara vermeden çalışıyorum ama umarım bu proje diğer insanlara ilham verebilir. Dürüst olmak gerekirse, ilk başta AIKODE'u geliştirmek için 3 takıma sahip olmaya çalıştım ve hepsi başarısız oldu çünkü yeterli param yoktu ve bu yüzden oyunu tamamen kendi başıma geliştirmeye karar verdim.
AIKODE nerede ve daha da önemlisi hangi dillerde yayınlanacak?
Q-Gin : Peki AIKODE'u hangi platformlarda yayınlayacaksınız?
ACE : AIKODE PC, PlayStation 5 ve Xbox Series X|S'de piyasaya sürülecek (PS4/Xbox One versiyonu planlanmıştı, ancak pazar muhtemelen çok değişmiş olacağından, bunları 2 yıl içinde piyasaya sürmenin mümkün olacağından şüpheliyim) ), mi ayrıca bir Switch sürümünü veya gelecekteki bir "Switch" sürümünü yayınlamak istiyor, ancak bu sürümle ilgili henüz bir şey onaylayamıyorum.
Q-Gin : AIKODE'un geliştirilmesinin ötesine geçen son iki soru! DRM'deki konumunuz nedir?
ACE : Şu anda DRM hakkında pek bir şey bilmiyorum ama video oyunları oynamak için zamanım olduğunda, DRM performansı etkiledi ve hiçbir şeyi engellemedi, sadece oyunu satın alan insanları "kızdırdı". İnsanlar oyunu korsan yapmak istiyorsa er ya da geç korsan olacak… Yani günümüzde beğenip beğenmeyeceğinizi bile bilmediğiniz bir oyuna 70 Euro ödüyorsunuz, bazılarının yanıltıcı demoları ve fragmanları var. . Bazı şeyler kaçınılmazdır ve korsanlık da bunlardan biridir ve muhtemelen gelecekte AIKODE'u "delikleyecek" insanlar olacaktır., bu yüzden oyunumu desteklemeye karar veren insanları kızdırmak için bir DRM sistemi koymak istemiyorum, kaçınılmazı ertelemek bana aptalca geliyor, üstelik bir oyun iyiyse insanların onu destekleyeceğini düşünmeyi seviyorum. başlangıçta oyunu korsan olarak kullanan kişiler.
Q-Gin : İtalyan topluluğu için sorular sorusu: AIKODE kaç dilde desteklenecek ve bunların arasında İtalyanca olacak mı?
ACE : Bunlar oyunun dilleri olacaktır: Metin: İspanyolca, İngilizce, Fransızca, Almanca, İtalyanca , Çince, Korece ve Japonca; Seslendirme: İngilizce ve Japonca.
Daha fazla seslendirme eklemek isterdim ama bu oyun için biraz karmaşık olacağını düşünüyorum.
Kaynak : https://www.q-gin.info/intervista-ace-sviluppatore-aikode-hack-n-slash-nier-dmc//
-
9 Aylık geliştirme aşamasından gameplay.
AIKODEtwitter“AIKODE - 9 months of solo development #aikode #3dart #WIP #indiedev #indiegamedev #gamedev #indiegame #animation #blender #b3d #UE4 #UE5 #UE #ゲーム制作 #インディーゲーム”https://twitter.com/AIKODEgame/status/1607881763338043392 -
AIKODE'nin Cyberpunk/Steampunk Dünyası ve Oynanış Mekaniği Üzerine ACE
ACE, tek başına oyun geliştirici olmanın avantajlarından bahsetti, yakında çıkacak olan aksiyon-macera oyunu AIKODE'u yaratmak için hangi oyunlardan ilham aldıklarını paylaştı ve oyunun çok sayıdaki dünyasını ve çeşitli oynanış mekaniklerini tartıştı.
Çeviridir :
Giriş :
MERHABA! Ben Ace, İspanya'dan 22 yaşında bir 3D uzmanıyım. Oyun geliştirme dünyasıyla ilk tanışmam 13 yaşındayken oldu. Dürüst olmak gerekirse pek bir şey yapmadım; Varlık deposundan bir karakter kullandım ve başka hiçbir şey olmadan geniş bir alanda dolaşmasını sağladım. Ondan sonra "RPG Maker" kullanarak bazı oyunlar yarattım. 18-19 yaşıma kadar oyun geliştirme ile ilgili herhangi bir çalışma yapmadım. İşte o zaman Blender kullanarak karakterleri canlandırmaya başladım ve o zaman bir 3D sanatçısı olmak istediğimi fark ettim (gerçi benim için doğru olan 3D alanın hangisi olduğunu bilmeme rağmen).
Bu yüzden her şeyi denemeye başladım - arma, VFX, tekstüre, modelleme, animasyon, birleştirme vb. Sonunda, yeterince zaman ayırırsam hepsini yapabileceğimi fark ettim ve 2-3 yıl boyunca yaptığım şey buydu. Başlangıçta oldukça düşük bir fiyata freelance olarak çok iş yaptım, ancak daha fazla deneyim kazanmama yardımcı oldu.
Son zamanlarda bazı oyunlar üzerinde çalıştım, ancak onlar hakkında pek bir şey söyleyemem, en azından şimdilik.
İş akışlarımın iyileşmeye (ve hızlanmaya) başladığı dönüm noktası, Ian Hubert'in çalışmalarını keşfettiğim zamandı. Her şeyin bir kısayolu olduğunu anladım; Sadece bulman gerek.
Solo Oyun Geliştiricisi Olmak
Dürüst olmak gerekirse, AIKODE benim solo geliştirici olarak ilk projem ve açıkçası birçok hata yaptım.
Bence tek başına bir geliştirici olmanın en iyi yanı, birden çok ortak çalışanla aynı anda bir projeyi düzenleme zahmetinden kaçınmaktır (gerçi Unreal Engine 5 bunun için bazı harika düzeltmeler eklemeye başlamıştır) ve onlara vizyonumu açıklamak zorunda kalmamak. grubun her üyesi.
Projede olan her şeyi her zaman bilmek benim için oldukça güven verici bir şey. Bunun ekip projelerinde mümkün olduğunu biliyorum, ancak deneyimlerime göre genellikle biraz kaotik oluyor. AIKODE, solo bir geliştirici olmadan önce, finansman yetersizliği nedeniyle başarısız olan üç farklı gruptan geçti. Bu ekiplerden herhangi birini tutsaydım, AIKODE savaş sistemini bile bitiremezdi. Yani, benim durumumda, tek başına geliştirici olma kararı, alabileceğimin en iyisiydi.
Muhtemelen bir solo geliştirici olarak en büyük zorluğum, senaryoların konsept sanatı ve seviye tasarımıdır. AIKODE'de pek çok dikeyliğe sahip çok karmaşık şehirler var ve şüphesiz oldukça zorlayıcıydı.
Kanımca, baştan sona solo bir geliştirici olarak gerçekten bir oyun yaratmak istiyorsanız, bazı "3B genelci" becerilere sahip olmalısınız (çünkü varlık deposundaki varlıkları kullanmak istemiyorsanız veya değiştirmek istiyorsanız, bu bilgiye sahip olmanız gerekir). Kod açısından, Unreal Engine sayesinde, plan sistemlerini kullanabildiğiniz için gerçekten çok fazla kodlama deneyimine ihtiyacınız yok (ancak optimizasyon ve karmaşık görevler için C++ hakkında biraz bilgi edinmelisiniz).
Ve eğer gerçekten hepsini %100 solo yapmak istiyorsanız, müzik teorisinde de bir geçmişe sahip olmalısınız (yine de bir besteci kiralamak muhtemelen daha iyidir, ben de öyle yaptım). Ancak, arkadaşım Stephen Ddungu, Sword of Symphony'nin 3D, programlama ve müziğini yapan solo bir geliştiricidir, dolayısıyla tüm bu becerileri elde etmek mümkündür. (Kesinlikle, stilize sanat ve gerçekçi sanat bilgisi tamamen farklı iki dünya olduğundan, projenin tarzına ve ölçeğine de bağlıdır.)
AIKODE
AIKODE, altı ya da yedi yıl önce yazmaya başladığım ilk oyun olan AIKODE ile üç oyunluk bir destandan kaynaklanan bir fikir. İnsanların ilk izlenimi NieR efsanesiydi ve nedenini anlayabiliyorum. Ancak uçuş sisteminin tanıtıldığı yeni videoyla birlikte insanlar artık Anthem ile benzerlikler fark ediyor. Şehirlerden birini içeren bir sonraki videoyu yüklediğimde, insanlar muhtemelen onu Gravity Rush ile karşılaştıracak.
Mantıklı bir şekilde birleştirdiğim AIKODE'u birçok oyun etkiledi. Oyunun stili Final Fantasy ve VisualWorks'ün çalışmalarından esinlenmiştir. Hareket ve savaş, Gravity Rush'tan ilham alan şehirler, CD Projekt Red tarzındaki ikincil görevler, Persona tarzı ilişki mekaniği, Yakuza tarzı ikincil içerik, Anthem'den ilham alan uçuş mekaniği ve hatta Shadow of'tan ilham alan patronlarla NieR'den etkilenmiştir. dev. O kadar çok ilham kaynağı var ki hepsini adlandırmak zor ve her bir AIKODE videosu oyunculara farklı bir oyunu hatırlatacak.
AIKODE ile yapmayı hedeflediğim ve bence oyunun özü de bu, değişimi yansıtmak. Oyuncular bir siberpunk şehrinden yüzen bir steampunk şehrine, ardından Shibuya'nın bir kopyasına geçecek ve bir anda kendilerini bir tablonun içindeymiş gibi bambaşka bir tarza sahip bir dünyada bulacaklar. Bundan sonra gözlerini kapatacak ve kıyamet sonrası bir şehirde veya uçsuz bucaksız bir okyanusun ortasında görkemli beyaz bir kasabada olacaklar. Bununla birlikte oyunun renk düzeltmesini, müziğin tarzını, oyuncunun kontrol ettiği karakteri, mekaniği, dövüşü, hareketi ve daha fazlasını değiştiriyorum.
AIKODE'de hiçbir şey sabit değil ve oyuncular bundan sonra ne olacağını bilmiyor. Sektördeki diğer oyunların nasıl olduğu düşünüldüğünde kesinlikle riskli bir konseptti ama insanların bundan keyif alacağını düşünüyorum.
Ancak, AIKODE'nin ne hakkında olduğunu açıklamak biraz karmaşıktır. Hikaye, oyuncuların görsel stili, mekanikleri veya ayarları ne kadar beğendiğine bakılmaksızın oyunla ilgili en iyi şeydir. Yedi gün önce bilmediği bir dünyada doğmuş bir android hakkında olduğunu söyleyebilirim ve oyuncu her şeyi keşfederken, kahraman da aynı şeyi yapıyor.
Ama bu oyunun sadece %5'i. Bu nedenle AIKODE'nin ne hakkında olduğunu açıklamak biraz karmaşıktır. Size bunun ikimizin de içinde yaşadığımız dünyayla ilgili olduğunu söyleyebilirim, gerçek olaylara dayanan bir şey. Aynı zamanda, size aynı anda ölümsüzlük ve ölüm, yapay zeka, kuantum fiziği, teodise ve inanç ve annelik hakkında olduğunu da söyleyebilirim.
Aynısı ayarlar için de geçerlidir. Aynı oyunda size Shibuya'yı, bir siberpunk şehri, bir steampunk şehri, fantastik yaratıklarla dolu doğayla kaplı bir dünyayı, bir tabloyu, kıyamet sonrası bir şehri, yerçekimine meydan okuduğunuz bir dünyayı ziyaret edeceğinizi söylesem ve her biri bir öncekinden daha garip olan diğer alanlar, muhtemelen bunların hiçbirinin birbiriyle bağlantılı olamayacağını ve aynı anda gerçekleşemeyeceğini düşünürsünüz. Ancak şaşırtıcı bir şekilde, tüm bu senaryolar aynı dönemde ve hepsi mantıklı bir şekilde bir arada var oluyor. Zorlu kısım her şeyi birbirine bağlamaktı.
Aynı anda şimdi, geçmiş ve gelecekte geçtiği için hikayenin gelecekte olup olmadığını bile söyleyemem.
AIKODE'nin Dünyası
AIKODE dünyası, oyunun temel bir parçasıdır ve muhtemelen konsept fikirlerinden nihai varlıklara kadar yaratılması en zor kısımdır.
İş için kullandığım program Blender ve dokular için Substance Painter/Designer. Şu anda motor için Unreal Engine 5.0.3 kullanıyorum ama her alan için tamamen farklı iş akışları kullanıyorum.
Örneğin Shibuya, Tokyo'daki gerçek Shibuya'nın tam ölçekli bir kopyasıdır. Kesin derken abartmıyorum, enlem, boylam, yükseklik ve hatta her binadaki kare sayısı gerçek Shibuya ile aynı. Tüm bu bilgilerle birlikte Japon hükümeti tarafından sağlanan PLATEAU proje verilerini kullandım. Birçok resim ve Google Haritalar yardımıyla, her bir binayı detaylandırdım ki bu muhtemelen dünya yaratma açısından en iyi çalışmalarımdan biri.
Diğer şehirler için, çeşitli varlıkları birleştirerek ve Blender'da yenilerini oluşturarak kitbashing kullanmayı tercih ediyorum. Muhtemelen en zorlayıcı şey, daha sonra her şeyi optimize etmektir. Şehirlerimde çok spesifik bir görünüm istiyorum, bu yüzden kitbashing varlıkları, kısa sürede daha net bir vizyon elde etmenin mükemmel bir yoludur. Ayrıca birçok Quixel dokusu kullanıyorum, ancak bunları RGB maskeleriyle optimize ediyorum ve bazen tam olarak istediğim gibi çalışacak şekilde ince ayar yapıyorum.
Dürüst olmak gerekirse, karakterlerim için bile MetaHuman kullanıyorum (karakterlerim MetaHumans'a benzemese bile). İşlem nispeten basittir. Karakterlerimi modellemeyi/şekillendirmeyi bitirdiğimde, MetaHuman'ın inanılmaz UV'lerini ve dokularını elde etmek için "Mesh to MetaHuman" kullanıyorum. Daha sonra, onlara daha "stilize" bir dokunuş vermek için Substance 3D Painter'da değiştiriyorum .
Eskiden her şeyi sıfırdan yapardım, ancak tüm Quixel ve Epic araçlarını iş akışıma entegre etmeye başladım, bu da projenin daha hızlı ilerlemesini sağladı ve ana karakterle aynı ayrıntı düzeyinde (ve aynı sanat tarzı).
Tarza gelince, daha önce de söylediğim gibi, Square Enix'in CG departmanı olan VisualWorks'ün çalışmalarından büyük ölçüde esinlenmiştir.
AIKODE'nin Oynanış Mekaniği
Her ilişki için farklı sonlara/zaman çizelgelerine sahip bir ilişki sistemi, 200'den fazla kıyafet ve saç stiline sahip bir kişiselleştirme sistemi, farklı oyunların olduğu bir atari salonu, balık tutma, barınma, bahçıvanlık gibi, özellikle ikincil içerikle ilgili birçok mekanik vardır. yemek pişirme, restoranlar, işler ve daha pek çok şey.
Öte yandan AIKODE'de birçok hareket türü vardır. Gördüğünüz gibi karakter uçabiliyor, üç adım atlayabiliyor, koşabiliyor, depar atabiliyor, yürüyebiliyor, parkur yapabiliyor, yüzebiliyor, dalabiliyor, motosiklete binebiliyor ve hatta hayvanlara binebiliyor. Bu sistemlerin tümü %100 birleşiktir, bu nedenle hepsi arasında geçiş yapmak harika bir duygudur.
Hikayeyi bitirdikten sonra oyuncuların AIKODE'nin sunduğu diğer şeyleri keşfetmek için çok zamanları olacağını düşünüyorum. Şüphesiz, alanların hiçbiri boş hissetmeyecektir. Açık bir dünya yerine açık alanlar yapmayı tercih etmemin nedeni de bu.
Uçmaya gelince, çoğu kişinin fark ettiği gibi, Anthem uçuş sisteminden ilham alıyor, ancak ben uçarken/havadayken kombolar ve saldırılar gibi bazı ekstra şeyler eklemeye karar verdim. Ancak, sınırlamalar açısından çok benzer. Örneğin, süresiz uçamazsınız, ancak uçuş sürenizi artırmak için ortamdan yararlanabilirsiniz. Ayrıca her sistemi bir yetenek ağacındaki çiplerle geliştirebilirsiniz.
İşin ilginç tarafı ise oyundaki her karakterin farklı yetenekleri bulunuyor. Örneğin, ana karakter olan Aiko uçabilir, ancak yerçekimini değiştirebilen ve binaların içinde tamamen farklı bir şekilde yürüyebilen başka bir karakter daha vardır. Diğer bir karakter ise çok yüksek zıplama gücüne sahip ve bir örümcek gibi duvarları her yöne koşabiliyor. Sonra alanları keşfetmek için "çizimleri" kullanan başka biri var.
Her karakterin benzersiz bir yanı vardır, bu nedenle sadece yeni alanlara değil, aynı zamanda yeni karakterlere ve mekaniklere de uyum sağladığınızdan dünyayı keşfetmek oldukça eğlencelidir.
Oyunu Tanıtmak
Normalde kullanmadıklarım da dahil olmak üzere bulabildiğim tüm sosyal ağları kullanıyorum ve oyunu Instagram, YouTube, Reddit, Twitter, TikTok ve daha fazlası dahil her yerde tanıtmaya çalışıyorum. Bununla birlikte, oyunla ilgilenen insanlarla iletişim kurmak için en sevdiğim yer, soruları yanıtlamanın ve şüpheleri gidermenin daha kolay olduğu Discord'dur. Aktif bir üye olmaya çalışıyorum ve AIKODE ile ilgili olmasa bile soruları cevaplamayı her zaman seviyorum.
Dürüst olmak gerekirse, oyunun neden daha fazla izlenme ve etkileşim kazanmaya başladığından tam olarak emin değilim ama bu birkaç hafta içinde oldu. Bu benim için başka makalelerin kapılarını açtı ve hatta yönetmen Yoko Taro ile etkileşim kurmamı sağladı.
Ancak, her gün bu oyun üzerinde çalışmak için heyecanlı ve motive olmamın ana nedenlerinden birinin, kendi projeleri üzerinde ayrı ayrı çalışan yedi yaratıcıdan oluşan The Sphere Sector grubunun bir parçası olmam olduğuna inanıyorum.
Biz sadece bir iş grubu değiliz, iddialı projelerimiz üzerinde çalışmaya devam etmek için sürekli olarak birbirimize yardım eden ve onları teşvik eden arkadaşlarız. Sizinle aynı zihniyete ve motivasyona sahip insanlarla çevrili olduğunuzda, ilerlemek çok daha kolaydır.
Buna ek olarak, AIKODE'nin bu projelerden birkaçı ile geçişleri olacaktır. Daha önce duyurulmuş olanlardan biri, Sword of Symphony ve AIKODE arasındaki geçiştir .
ACE'nin Gelecek Planları
Projede 2 yıl daha tam zamanlı çalışmayı planlıyorum ve ardından AIKODE için planladığım iki devam filmi var (zaten yazılmış), bu yüzden insanların AIKODE oynamak için 10 yıl beklemesini istemiyorum.
Yukarıda da belirttiğim gibi oyunda daha birçok mekanik bulunacak. İnsanların videolarda gördükleri oyunun ancak %10'u kadar, eklenecek ve düzeltilecek çok şey var ama AIKODE'deki karmaşık "şeylerin" büyük bir kısmı zaten bitti!
Oyun PC'de ve yeni nesil konsollarda (PS5, Xbox Series S|X) piyasaya sürülecek, ancak gelecek planlarımdan bir diğeri de AIKODE'u Switch gibi taşınabilir bir konsolda (veya gelecekteki bir taşınabilir konsolda) yayınlamak. Ancak bunu doğrulamak daha zor ama planlarım arasında.
Kaynak : https://80.lv/articles/ace-on-aikode-s-cyberpunk-steampunk-world-gameplay-mechanics/
-
AIKODEtwitter“Working on something big... #aikode #3dart #WIP #indiedev #indiegamedev #gamedev #indiegame #animation #blender #b3d #UE4 #UE5 #UE #ゲーム制作 #インディーゲーム”https://twitter.com/AIKODEgame/status/1642686844243419137
-
AIKODE - Official Trailer #2 with Gameplay
Game InfiniteyoutubeWe have a second trailer for AIKODE! Now with gameplay!https://www.youtube.com/watch?v=X1bzrkUE1uo -
Massive Worldbuilding & Narration as an Indie: AIKODE | Inside Unreal
Unreal EngineyoutubeThis week on Inside Unreal we’ll have on the solo developer behind AIKODE, an impressive and stunning action RPG jam packed with several different scaled environments, intense animations, beautiful characters and rich narrative story telling. We’ll be discussing how the project started & providing an in depth look at some concepts and tools that would be helpful to add to any developer’s repertoire that have been picked up through the process and put to use! ANNOUNCEMENT POST: https://forums.unrealengine.com/t/inside-unreal-massive-worldbuilding-narration-as-an-indie-aikode/886083https://www.youtube.com/watch?v=gHw8tRuCH24 -
AIKODEtwitter“AIKODE - SECTOR N.E.D.E (WIP) #aikode #3dart #WIP #indiedev #indiegamedev #gamedev #indiegame #animation #blender #b3d #UE4 #UE5 #UE #ゲーム制作 #インディーゲーム”https://twitter.com/AIKODEgame/status/1667346235764637696
-
Bilgiler :
?Çevresel Aksiyon RPG
?Devasa Boss Savaşları
?Karmaşık savaş mekaniği
?Çok çeşitli bir dünyayı keşfedin
?Cyberpunk metropolü
?Steampunk temalı kasabalar
?Tokyo'nun aslına sadık kopyası.
?Keşfedin: yürüyüş, motosiklet ve kanatlar
?100'lerce NPC
?NPC davranışları her gün değişir
?Kapsamlı ilişki sistemi
?Farklı zaman çizelgeleri
?Kıyafet ve saç stilini özelleştirin
?Atari oyunları oynayın
?Evinizi dekore edin
?Aktiviteler: yemek pişirme, balık tutma ve daha fazlası
?Solo ACE tarafından geliştiriliyor.
-
AIKODE - Official Trailer #3 | Infinite Summer 23
Game InfiniteyoutubeWe have ONE LAST SURPRISE for Infinite Summer 23. In case you missed our grande finale for our first ever Indie Game Showcase, here is a brand new THIRD trailer for much anticipated AIKODE!https://www.youtube.com/watch?v=A_QVyZDSoq8 -
Çok güzel gözüküyor ama keşke şu oyunları açık dünya yapmasalar. Çok boş gözüküyor. -
AIKODE [DEMO] Gameplay Trailer - DreamHack Valencia 2023
HackNSoulyoutubeAIKODE Media Collection: https://www.youtube.com/playlist?list=PLng_UEYBJEhv8HDBFpi56kvDwP5DjSrVs DEVELOPER & PUBLISHER AIKODE is an open world action RPG of the hack and slash genre developed by ACE. ACE took inspiration from several titles made by Yoko Taro like NieR, NieR Automata and Drakengard 3. He also mentioned that for his game he would like to have a grappling hook similar to Sekiro's, a glider reminiscent of Gravity Rush's pseudo-flight, game-ified characterization a la Persona, and meaningful side quests like the ones prepared by CD Projekt Red. GAME INFO In Somnium, a world doomed to an endless cycle of death, Aiko, a Kyao created by "The Order", comes across a puppet that will lead her to the worst of futures - her own past. Featuring colossal bosses and intricate combat mechanics, players can explore a vast world filled with diverse cities, ranging from a cyberpunk metropolis to steampunk-themed towns and even a faithful replica of Tokyo. Get ready to traverse this expansive world on foot, on a motorcycle, or even take to the skies with your own wings. With hundreds of NPCs whose behaviors vary every day, an extensive relationship system, and different timelines, AIKODE offers a fully-realized world where players can customize characters' clothing and hairstyle, play arcade games, decorate your home, cook, fish, and engage in a myriad of activities. Everything is possible in AIKODE... except finding the truth. "Seven days ago, you were born into a world that appears irrevocably fragmented, and doomed to repeat itself in an endless cycle of death. Yet, there may be a way to break free from this grim fate - a child, a puppet, a contract. Just be aware... they say that those who sign the contract are doomed..." COLOSSAL BOSSES AND INTRICATE COMBAT MECHANICS Prepare for epic battles against giant creatures and hordes of enemies with a versatile weapon that can switch between three modes: gun, sword, and scythe. Master the intricacies of combat to find the truth in this fragmented world. A VAST AND IMMERSIVE WORLD Explore a richly detailed world filled with diverse cities and landscapes, each with their own unique atmosphere and culture. From the neon-lit streets of a cyberpunk metropolis to the steampunk-themed towns of the countryside, and even a faithful replica of Tokyo, the world is yours to discover. MULTIPLE EXPLORATION METHODS Get ready to traverse this expansive world using a variety of methods, whether on foot, on a motorcycle, or even with your own wings. Take to the skies and soar over the mountains, ride your motorcycle through the deserts, or hike through the forests and valleys. Whatever your preferred method, there's always something new to discover. AN EXTENSIVE CUSTOMIZATOIN SYSTEM Personalize your character with a wide range of hairstyles and clothes to choose from, with over 200 options available. Mix and match different combinations to create a truly unique look that reflects your indentity. YOUR FREE TIME, YOUR LIFE Take a break from the battles and spend your free time doing what you enjoy. Decorate your home, go fishing, visit arcades and karaoke bars, or work on building relationships with your colleagues and friends. The choice is yours, and how you spend your time may have an impact on the game's story and characters. BUTTERFLY RAIL SYSTEM What exactly is an identity? Well, to put it in simple terms, you could think of it as a dataset containing unique characteristics that define an individual. It's almost like data in that sense. Does that make sense to you? it should.... it should.... make sense...Oops, my bad! I bet you were expecting me to spill the beans on another game characteristic. No need to fret, though! You can keep on reading without any interruptions. #AIKODE #HackAndSlash #UnrealEngine5https://www.youtube.com/watch?v=S1w1aAjjnJU -
AIKODEtwitter“Working on many things... Remember to join the AIKODE discord server and support the game on Patreon. Link to everything in my bio. #aikode #3dart #WIP #indiedev #indiegamedev #gamedev #indiegame #animation #blender #b3d #UE4 #UE5 #UE #ゲーム制作 #インディーゲーム”https://twitter.com/AIKODEgame/status/1689127591960002560
-
AIKODE - MathChief Game Expo Trailer
AIKODEyoutubeAIKODE (or AI-KODE) is an immersive action role-playing game solo developed by ACE. Featuring colossal bosses and intricate combat mechanics, players can explore a vast world filled with diverse cities, ranging from a cyberpunk metropolis to steampunk-themed towns and even a faithful replica of Tokyo. Get ready to traverse this expansive world on foot, on a motorcycle, or even take to the skies with your own wings. With hundreds of NPCs whose behaviors vary every day, an extensive relationship system, and different timelines, AIKODE offers a fully-realized world where players can customize characters' clothing and hairstyle, play arcade games, decorate your home, cook, fish, and engage in a myriad of activities. Everything is possible in AIKODE... except finding the truth. Video edited and directed by ACE. Composed by Kevin Simon. Puppet's VA: Madison Leehttps://www.youtube.com/watch?v=ZkZlBKaPuoU -
AIKODE (@AIKODEgame) on Xtwitterコンテンツクリエイターのみんな、集まって! コンテンツ作ってる人で、AIKODEのデモを試して動画や配信を作りたい人いる? 申込みフォームのリンクはコメントにあるよ! SteamでAIKODEをウィッシュリストに入れてね! #aikode #3dart #WIP #indiedev #indiegamedev #gamedev #indiegame…https://twitter.com/AIKODEgame/status/1741095380748583212
-
AIKODE (@AIKODEgame) on Xtwitter“Your game is too much like NieR” The game:https://twitter.com/AIKODEgame/status/1745927940620132370
-
ACE (AIKODE DEV) (@ACE19111545) on XtwitterLeaked AIKODE OPENING 100% Real No Fake.💯https://twitter.com/ACE19111545/status/1754732157535219790
-
AIKODE First Gameplay Demo | New Game like FINAL FANTASY in Unreal Engine 5
ENFANT TERRIBLEyoutubeAIKODE is a new upcoming game made in Unreal Engine 5. We played this full exclusive preview with RTX 4090 in a 4K monitor (no commentary). Enjoy this exclusive first look at this new action RPG with a female protagonist while experiencing beautiful graphics delivered with the power of Unreal Engine 5! This game will remind you of Final Fantasy and NieR: Automata. AIKODE (or AI-KODE) is an immersive action role-playing game solo developed by ACE. In Somnium, a world doomed to an endless cycle of death, Aiko, a Kyao created by "The Order", comes across a puppet that will lead her to the worst of futures - her own past. Coming Soon https://store.steampowered.com/app/2406140/AIKODE/ #ue5 #unrealengine #unrealengine5 *** ☑️ Please support the channel with a LIKE... and turn on notifications! 🔔 ❤️ Subscribe to the channel: https://www.youtube.com/channel/UCX1sraLIy6wS2R-SMcdoakg?sub_confirmation=1 👑 Join this channel to get access to perks: https://www.youtube.com/channel/UCX1sraLIy6wS2R-SMcdoakg/join *Disclaimer: All footage shown in this video has been recorded by ENFANT TERRIBLE. Exclusive access to the game provided by ACE. Copying this video is expressly prohibited. If you're a publisher or developer and would like to get your game or asset featured in the channel, please contact us. We would love to feature your work and help you promote your game! Contact: contact [at] enfant-terrible [dot] mediahttps://www.youtube.com/watch?v=Fcs5KzFc9NU -
Stellar Blade Çıktığına Göre Şimdi Dikkatimizi Aikode'ye Çevirelim
Stellar Blade piyasaya sürüldüğüne göre, dikkatimizi aksiyon RPG meraklıları için gelecek vaat eden bir başka oyuna çevirmek istiyorum. ACE tarafından geliştirilen Aikode, benzer bir tasarım yaklaşımına sahip gibi görünüyor ancak oyunculara daha açık ve hatta dikey bir deneyim sunmaya odaklanarak uzun kombo uygulamasını ve savaş parlaklığını vurguluyor. Stellar Blade'in biraz doğrusal anlatı odağının aksine, Aikode oyunculara oyun ortamı ve sonuçlarıyla daha derinden rezonansa giren oyuncu seçimleriyle hazırlanmış geniş ve etkileşimli bir macera sunuyor.
Yeni Dünyaları Keşfetmek: Aikode'de Sahneyi Kurmak
Aikode, insanlığın gelişmiş uygarlıklarını harabeye çeviren bir felaketten milyarlarca yıl sonra Dünya'da geçiyor. Oyuncular, bozulmamış doğal güzellikler ve teknolojik hünerin kalıntıları arasında gidip gelen bu yeni dünyanın birçok tehlikesiyle başa çıkmakla görevli bir kızın rolünü üstlenirler. Keşfedilebilir ortamlar arasında siberpunk metropolleri, steampunk kasabaları ve Tokyo'nun yeniden yaratılması yer alıyor. Aikode, oyuncuların bu farklı ortamları yürüyerek, motosikletle veya kişisel kanatlarla keşfedebilecekleri, çeşitli keşif ve etkileşim katmanları ekleyerek sürükleyici bir deneyim vaat ediyor.
Savaşta Ustalaşmak: Aikode'de Silahlar ve Savaş
Keşfin yanı sıra, Aikode'nin savaş sistemi, her biri benzersiz taktik avantajlar sağlayan ve ilerlemek için karmaşık mekanikler üzerinde ustalık gerektiren silah, kılıç ve tırpan modları arasında geçiş yapan bir silah gibi bazı sağlam sistemlere sahiptir. Daha önce paylaşıldığı gibi, Stellar Blade tek bir silah içeriyor, bu nedenle Aikode'nin savaş yaklaşımında daha fazla çeşitlilik bulunabilir. Oyun, oyuncu becerisine büyük ölçüde güvenerek oldukça zorlu olacak şekilde tasarlanmış devasa patronlara ve çeşitli düşmanlara sahiptir. Savaşın derinliği, oyuncuların karakterlerinin görünümünü ve cephaneliğini kapsamlı bir şekilde uyarlamalarına olanak tanıyan ve oyunla kişisel bağlantıyı artıran oyunun geniş özelleştirme seçenekleriyle eşleşiyor. Evet, giyilecek çok sayıda kostüm var. Aslında, geliştirici 100'den fazla kostümün mevcut olacağını doğruladı bile.
Savaş Alanının Ötesinde: Aikode'de Yaşam
Savaş dışında, Aikode oldukça iddialı RPG sistemlerine sahiptir. Oyuncular boş zamanlarında yemek pişirip balık tutabilir (evet, bir balık tutma mini oyunu var, şükürler olsun), atari salonunda takılabilir veya oyun içi evlerini dekore edip bakımını yapabilir. Bunun oyunun ilerleyişini veya hızını nasıl etkileyeceğini merak ediyorum, ancak geliştirici bunu oynarken kendinize nasıl yatırım yapacağınıza dair çeşitlilik sağlayacak şekilde tasarlıyor gibi görünüyor. Hayattan kesitler sunan deneyim, kapsamlı macera ile tezat oluşturuyor, ancak aksiyon hayranı olmayanları bile partiye çeken şey bu olabilir. İlişki sistemi oyunun sürükleyici kalitesini daha da derinleştiriyor; yüzlerce NPC, oyuncuların çevrelerindeki dünyayla nasıl etkileşime girdiklerini etkileyen günlük değişen davranışlar sergiliyor.
Ayrıca, Aikode'nin oyuncu etkileşimi ve keşif yoluyla ortaya çıkan karmaşık bir anlatı sunmayı amaçladığını belirtmeliyim. Hikaye, varoluşsal temalara işaret ediyor ve döngüsel bir yıkım ve yeniden doğuş modeline yakalanmış bir dünyayı keşfediyor. Ortaya çıkarılması gereken çok şey var, ancak oyuncunun dikkatini asıl çeken şeyin bu olacağını hissediyorum. Yıllar boyunca sevimli kahramanları olan çok sayıda aksiyon oyunu oldu, ancak bizimle birlikte kalanlar, oyunculara hakkında konuşacakları ve kendilerini bağlı hissedecekleri bir anlatı veren deneyimlerdir.
Gizemleri Çözmek: Anlatı ve Keşif
Stellar Blade tür için yüksek bir çıta belirlemiş olsa da, Aikode keşif, savaş ve kişisel hikaye anlatımının benzersiz bir karışımını sunmaya hazırlanıyor ve hey, PS5'e özel değil, bu yüzden Stellar Blade'i oynayamıyorsanız, takip etmek istediğiniz proje bu olabilir. Daha sonrasında PS5 platformuna geleceğini unutmayın.
Kaynak : https://noisypixel.net/stellar-blade-like-action-game-aikode//
Benzer içerikler
- blur türkçe yama
- ps5 lan kablosu bağlandı hatası
- ps3 cd okumuyor
- ps store bir yanlışlık oldu
- ps5 görüntü gelmiyor
- ps5 pro
- fs 25 mobile ne zaman çıkacak
- call of duty modern warfare 2 sistem gereksinimleri
- wolverine oyunu
- oyuncu kulaklığı önerisi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X