Şimdi Ara

Airties WAV-140 modem problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
574
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nisan ayından beri kullanmakta olduğum airties wav-140 modemin kullanma kılavuzunda arayan numarayı gösterme özelliğinin olduğu yazmasına rağmen voip bağlantıları takılı olduğunda ev telefonu arayan numaraları göstermiyor(Son firmware yüklü).Airties e telefon ile sorunu bildirmeme rağmen net bir cevap alamadım,sadece çalışmaların devam ettiği söylendi ama sorunun donanımsal veya yazılımsal olduğu konusunda belirsizlik var,maillerime de cevap verilmedi.Ayrıca modem oldukça fazla ısınıyor,bu ısınmayı azaltmanın bir yolu varmı,zarar verebilir mi uzun vadede.Bu modemi kullanan arkadaşlarda aynı sorunları yaşıyorlar mı acaba?Modemi kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.



  • 1) Isınma konusu: Ben bu modemi 3 ayrı mekanda kullanıyorum/kullandırtıyorum. Isınmları hep aynı; şimdiye kadar da herhangi bir problemle kaşılaşmadım... Bu kadarlık ısınma, normaldir.
    2) CLIP özelliğinin durumunu ben de bilmiyorum. Ama AirTies'çılar "mırım kırın" ettilerse, şimdilik yazılımsal bir eksiklik var olma olasılığı yüksdek gözüktü bana. Hafta içi arayıp daha net bir bilgi almaya çalışırım... Kendi hesabıma zaten bütün WAV-140 uygulamalarımda, Telekom Hattı kullanma konumunda değil;yani telefon sadece ve sadece VoIP Telefon hattına bağlı. Telekom hattına, VoIP kesildiğinde, aktarma özelliğini kullanmamış oluyorum ama varsın o kadar eksik kadı kızında da oluversin...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mafaky

    1) Isınma konusu: Ben bu modemi 3 ayrı mekanda kullanıyorum/kullandırtıyorum. Isınmları hep aynı; şimdiye kadar da herhangi bir problemle kaşılaşmadım... Bu kadarlık ısınma, normaldir.
    2) CLIP özelliğinin durumunu ben de bilmiyorum. Ama AirTies'çılar "mırım kırın" ettilerse, şimdilik yazılımsal bir eksiklik var olma olasılığı yüksdek gözüktü bana. Hafta içi arayıp daha net bir bilgi almaya çalışırım... Kendi hesabıma zaten bütün WAV-140 uygulamalarımda, Telekom Hattı kullanma konumunda değil;yani telefon sadece ve sadece VoIP Telefon hattına bağlı. Telekom hattına, VoIP kesildiğinde, aktarma özelliğini kullanmamış oluyorum ama varsın o kadar eksik kadı kızında da oluversin...

    1)Isınma konusunda beni biraz olsun rahatlattın,modemin altının daha çok ısındığını fark ettim modemin altının hava alacak şekilde mesela tel bir kefes ile yükselterek yerleştirmek muhtemel bir sorunu azaltacaktır
    2)Cevaplarını bekliyorum mafaky şu an voip servisini kulanmıyorum ama ileride ülkemizde voip alanında rekabet artıp yeni operatörler çıktıkça çok cazip hale gelecektir.Onca para vererek aldığımız modemin böyle bir probleminin olması insanı ilerisi için rahatsız ediyor.Birde P2P özelliği ile airties teknik servisine ücretsiz olarak ulaşamıyorum,halbuki kılavuzda böyle bir desteğin olacağı yazılı.Açıkçası voip den çok fayda görmüyorum şimdilik.




  • voipden fayda görmek istiyorsan betamax şirketlerine bak derim mesela 12voip.com türkiye 4 ay ücretsiz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.