Şimdi Ara

Al birini vur ötekine (HB ve Yurtiçi Kargo)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
855
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada.com dan yapmış ve kargo ücretini peşin ödemiş olduğum kargom sabah şubeye ulaşıyor ve tarafıma saat 10:12 de telefon açılıyor.

    +:Ben
    - : YK çalışanı

    - İyi günler.
    +İyi günler.
    - Kargonuz var.
    +Evet
    -Şubeden gelip alabilirsiniz.
    +Adrese teslim değil mi?
    -Hayır efendim şubeden teslim.

    Yalanın resmi:
     Al birini vur ötekine (HB ve Yurtiçi Kargo)


    Daha sonra; öncelikle HB'ye ve daha sonra şikayetvar.com'a gerekli girişimler yapılmıştır.
    Gelelim hepsiburadacı arkadaşlara yaptığım başvurum ve sonrası aldığım cevaba.

    SORUM
    Vermiş olduğum siparişin kargo ücretini ödemiş olmama ve sizin "Kargo firmalarıyla yaptığımız anlaşmaya göre kargo şubesinden teslimatımız bulunmamaktadır." biçiminde açıklamanız olmasına rağmen ikinci sefer tarafıma "Milas Yurtiçi Kargo" şubesinden telefon ile ihbar yapılarak şubeden teslim almam isteniyor. Gereğinin yapılmasını istiyorum.

    CEVAP
    Değerli Müşterimiz,

    XXX nolu siparişinizde yer alan XXX ürüne ait 506060610926 nolu gönderiniz teslimat sürecindedir. Ürünün tarafınıza tahmini teslimat tarihi 25.08.2016 olarak görülmektedir. İlgili şubenin bilgileri aşağıda iletilmiştir:

    Birim Adı: Milas
    Telefonu: 0 252 513 29 60 / 444 99 99

    Yurtiçi Kargo firması tarafından 0-600 km mesafeye kadar taşınacak gönderiler minimum 1, maksimum 3 iş günü içerisinde; 600 km üzeri mesafeye taşınacak gönderiler minimum 2, maksimum 4 iş günü içerisinde teslim edilebilmektedir.

    * Hedeflenen teslim süreleri istisnai durumlar ve alıcı kaynaklı sebepler ile değişebilir.

    506060610926 nolu gönderiyi üyelik sayfasında bulunan ‘’Sipariş Takibi‘’ bölümünde yer alan ‘’ Kargo Takibi ‘’ kısmından takip edebilirsiniz.

    Mevcut müşteri hizmetleri mesajınız 48 saat sonra kapatılacaktır, mesaj içerisinde yer alan konu ile ilgili iletmek istediğiniz herhangi bir talebiniz olması durumunda aynı mesaj üzerinden 48 saat içerisinde tarafımıza ulaşabilir ya da yeni mesaj oluşturabilirsiniz.

    Firmamıza göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla.


    Aldığım cevap ile başımdan kaynar suların dökülmesi tabii ki aynı anda oldu. Dolayısıyla taraflarına sorduğum ikinci soru da şu şekilde:

    SORU
    Verdiğiniz cevap ile sorduğum soru arasında en ufak bir ilgi olmadığının farkındasınızdır umarım.
    Yurtiçi Kargo benimle ayrı siz benimle ayrı dalga geçiyorsunuz.
    Ben diyorum ki kargo şubede, beni arıyorlar ve kargomu şubeden almamı istiyorlar. Siz ise bana ulaşım süresini yazıyorsunuz.
    Ya bize ikinci bir kargo firması ile çalışma fırsatı verin ya da kargo firmasını değiştirin. Parası peşin alınan kargoyu neden gidip şubeden alıyorum!
    Daha ciddiyetle çalışmanız ümidiyle...
    Bugün yarın ikinci kargom gelecek. Bakalım bu sefer ki yalanları ne olacak?!







  • sende telefonda diyemedin mi ben kargo takibine baktığımda adrese teslim gözüküyor diye. mobil bölgedeysen bile haftanın bir günü uğrayıp bırakıyorlar diyebiliyorum bilerek getirmedilerse yurtiçi genelmerkezini ara şikayet et derim ben. öyle bir işlem yok hepsiburada.com şube teslim ürün yollamaz.
  • ups den başkası yalan. mahalle bakkalı mantığı ile çalışan kargo şirketlerine mahkumuz. ups harika çalışıyor ama işte oda sadece kurumsala çalışıyor.
  • oicero O kullanıcısına yanıt
    Şikayetvar'a yazıp en azından muhattap olacak biri çıkıyor karşımıza.
  • Bende Kitap almıştım, İzmir gibi yerde 6 gün her sabah kargoya çıkartıp akşama kadar dolaştırıp teslim etmediler. Adam 6 günün sonunda getirdi tam dalacaktım "Abi ne desen haklısın, ama personel yetersiz çok yığılma var yetişemiyoruz kusura bakma" deyince adama birşey diyemedim. Onlarda üç kuruşa saatlerce çalışıyorlar. İşin özü YK kadar beter, iğrenç ve rezil bir kargo firması yoktur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkishCoder

    sende telefonda diyemedin mi ben kargo takibine baktığımda adrese teslim gözüküyor diye.

    Haklısın da kargo takibine bakmak sonradan aklıma geldi.

    Ayrıca da şikayetvar'a da form bıraktım. Bakalım n'olacak.
  • yurtiçi kargo iyice sıvamaya başladı artık
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • mng kötü yurt içi kötü sürat zaten kötü aras nasıl onu denemek lazım:)
  • aynı benimde şube teslim deniliyordu adrese teslim kargolar bu sefer 1 babamın 1 annemin 1 kardeşimin adına vermeye başladım kargoyu kimin aldığı önemli değil nasılsa böylelikle adrese teslim gelmektedir bilginize :)
  • Ülkede rayında giden ne var ki kargolardan beklentiniz yüksek? x Kargosunun şubesine gidiyorum şube başka yere taşınmış müş hiz. haberi yok şubeyi arıyorum açan yok. Bunlara ben alıştım artık. Çünkü herhangi bir ceza mekanizması bu ülkeye gelmedikçe yani hukuk mekanizması, kimse olması gerektiği gibi çalışmaz. İnsanların aldığı maaşlar belli. Gidiyorsun gişede kargom var falan diyip kargonu istiyorsun insanların ruh halleri belli yani sıkılmışlar üç kuruşa köle gibi çalışmaktan.
  • Hocam boş veirn şubeden alın daha hayırlı valla sizin için. Ordan oraya taşıma fırlatma atma durumu daha az olur, imkan olsa şehir ana dağıtım merkezinden alacağım Bir de geç getiriyorlar bazen 2 günü buluyor. Eskiden en hızlısı yurt içiydi. Ben sabah arayıp hiç dağıtıma çıkmasın şubeden alacağım diyorum kargom falan varsa. Yoksa akşama kadar eve hapis oturuyoruz. V
  • Şikayetvar.com'dan gelen cevap

    quote:

    Çözüme yönelik işlemler gerçekleştirilmekte olup,müşterimize e-posta adresi üzerinden geri bildirim yapılmıştır.

    Saygılarımızla

    Yurtiçi Kargo Servisi AŞ

    Müşteri İlişkileri


    Valla bana hiçbir bildirimde bulunulmadı bu bir,
    gittim paşa paşa şubeden aldım kargomu. Bu manyaklarla mı uğraşıcam.

    Kendilerine verdiğim cevapta şu şekildedir.

    quote:

    Hep aynı hikaye, sizinle bir daha iş yapmak nasip olmasın. Hem adrese teslim kargo parası ödüyorum hem de gidip şubeden kendim teslim alıyorum. İşi gücü olan insanlarız! Sizin fantezilerinizle kaybedecek vaktimiz yok.


    Yalnız adamlar aşmış şikayette son bir hafta da inanılmaz şikayetler var.
    -> Şikayetvar.com Yurtiçi Kargo




  • Ha bu arada ekşide tam 98 sayfa bu konu ile ilgili yorumlar var.

    Yurtiçi Kargo'nun Müşterilerini Evde Bulamaması
  • Hepsiburadadan artık pek sipariş vermiyorum bu firma yüzünden. Verirsem de küçük şeyler alıyorum. Evde bulamadık yalanını söylediklerinde de hiç uğraşmıyorum valla kargoyu almakla geri gidiyor. Onlar uğraşsın.
  • yurtiçi zaten türkiyenin sektör ayırt etmeksizin en kötü firmalarında ilk 5 te.
    ana-avrat düz gitmezsen işini yapmazlar, şahsen ben öyle yapıyorum.
  • Bazı kurnaz dağıtıcılar böyle yapıyor, bunu genel olarak firmaya yüklemek haksızlık olur. arayın yurtiçi MH şikayette bulunun dağıtıcı ve şube hakkında
  • Ben de genelde suçu yöneticilerde buluyorum. Eleman azsa işe alım yaparsın, eleman işini aksatıyorsa ihtar edersin, vs. Ama patron az eleman çok iş diyorsa durum maalesef bu. Denetleyen de yok galiba. Böyle sürüp gidiyor.
  • Yazılımcı Online kullanıcısına yanıt
    aynen sırf bu yüzden hep şubeden gidip alıyorum hem sinir stres olmuyorum ne zaman getirecekler kırıkmı getirecekler yodla nasıl taşıyacaklar diye hemde istediğim zaman elimde olmuş oluyor ürün
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.