Şimdi Ara

Aldığım LG Lcd Tv 10 gün sonra arızalandı. YARDIM!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkdaşlar almış olduğum 32sl8000 lg marka lcd tv 10 gün sorna arızalandı ve servis bir kartının değişmesi gerektiğini söyledi. Acaba benim direk yenisini isteme hakkım varmı? Eğer varsa neye dayanarak isteyeceğim.



  • Servisin tuttuğu rapor önemli kullanıcı hatası demişse değişme şansın zor !

    7 gün içinde olsaydı ürünün değişimini isteyebilirdin fakat yinede değişim iste çunki kanunlarda 30 gün içinde bozulan ürünler belli katogorilere ayrılıyor ayıplı ürün veya hizmet satın alan tüketiciler belirtilen açıklamaları satın aldıkları firmadan talep edebilirler!

    1. Para iadesi
    2. Değiştirme hizmetin yeniden görülmesi
    3. Ayıp oranında bedel indirimi
    4. Ücretsiz onarım
    5. Tazminat

    sorun 15 gün içinde ahlledilmesse firmadan yeni tv isteme hakkın var ürünün tamir edilene kadar!

    1 sene içinde 2 defa aynı arızayı verirse değişme mecburiyeti var !
  • "4077" sayılı "TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN" der ki;

    Ayıplı Mal
    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

    sonuç: yenisiyle değişim isteyebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 3 Mart 2010; 9:47:22 >




  • senin ki talihsizlik üzülme bence sıfır km arabalarda bile olabiliyor bazen sorun.. televizyonundan soğuma değiştirilmesede tamir edildikten sonra sııkntı olmaz....ama her zaman Lg ye mesafeli durmuşumdur....
  • Fatura tarihinden sonra ilk 30 gün içinde arıza yaşanması ve servisin de bunu onaylamasını halinde, birebir cihaz değişimi talep edebilirsiniz.

    Bence tamir yapılmasını kabul etmeyin ve LG Türkiye çağrı merkezi ile görüşerek durumu ve talebinizi bildirin. Bu konularda sık yapılan bir hata, firmanın müşteri hizmetleri hattı yerine servisler ile muhatap olmak.
    -http://www.lge.com/tr/support/index.jsp (444 6 543)

    Not : Bildiğiniz gibi firmalar ile yaşanan sorunların forumda yazılmaması gerekiyor. Bu konu şu an şikayet değil, bilgi edinme amaçlı olduğu için sorun yok. Lütfen sonraki mesajlar da bu çerçevede kalsın.




  • Bence LG'lerden uzak durun. 4 ay once Teknosa'dan 42'' 100 HZ modelini 2329 TL'ye aldim. Eve goturup kurdum. Cihaz arizali cikti.Tekrar koca kutuyu paketleyip geri verdim. Yerine baska bir yerde ayni ozelliklere sahip Philips aldim. Cok memnunum.
    2.tv olarak promosyonda olan urunlerden LG 42 PL2500 aldim. eve goturup kurduktan sonra 5 gun sonra ekranda zaman zaman ince sinyal bantlari cikmaya basladi. Onuda iade etmek zorunda kaldim. Ya ben sansizim yada LG'ler boyle. 2. TV olarak seg 40'' kullaniyorum oda gayet iyi bir cihaz. En azindan sorunsuz...



    quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    Fatura tarihinden sonra ilk 30 gün içinde arıza yaşanması ve servisin de bunu onaylamasını halinde, birebir cihaz değişimi talep edebilirsiniz.

    Bence tamir yapılmasını kabul etmeyin ve LG Türkiye çağrı merkezi ile görüşerek durumu ve talebinizi bildirin. Bu konularda sık yapılan bir hata, firmanın müşteri hizmetleri hattı yerine servisler ile muhatap olmak.
    -http://www.lge.com/tr/support/index.jsp (444 6 543)

    Not : Bildiğiniz gibi firmalar ile yaşanan sorunların forumda yazılmaması gerekiyor. Bu konu şu an şikayet değil, bilgi edinme amaçlı olduğu için sorun yok. Lütfen sonraki mesajlar da bu çerçevede kalsın.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.