Şimdi Ara

aldığınız ürün arızalı çıktı. satıcı ise değiştirmek yerine tamir etmeye çalışıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
7.617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • yeni bir ürün aldınız diyelim. sorunlu çıktı. teknik serviste baktı. sorunlu ama tamir edilebilir içi açılırsa dedi..
    siz olsanız ne yaparsınız pahalı bir ürünse.
    değiştirmeleierni istemek hakkımız mı? yoksa tamir etmelerini kabul etmeli miyiz?



  • urunu sıfır alıp eve gıttıysen ve calısmadıysa
    teknık servısı aramana gerek yok kı
    tekrar gerı goturup yenısını ıstersın

    sonucta yenı almıssın ve urun zaten bozuk
    sende bozulmadı kı

    basıma gelmıstı
    pahalı bısı degıldı ama telsız telefon almıstım
    eve geldım calısmıyor, herseyı denedım
    sonra goturdum ve yenı bır tane ıle degıstırdım
  • Ama genel prensip eve götürdükten sonra ne şekilde olursa olsun bozuk çıkarsa öncelikle teknik servise gitmesidir...O yüzden alınan ürünleri satıcı yanında ilk kez denemek ya da eve yetkili servisce teslimat ve kurulumu tamamlatmak gerekiyor...Tüketici Hakları ile ilgili genel prensip bu yönde...
  • peki arkadaslar ben yeni bi harddisk aldim eve götürdüm harddiski taktim fakat hard disk yandi daha kullanmadan,bu ürün garanti disi kalmismidir?su an firmaya gönderdim sonuc bekliyorum sizce ne olur sonuç olarak?
  • aldığın ürün garantiliyse satıcı firmanın elinde çıktıktan sonra onun sorumluluğunda çıkar...eve götürdükten sonra bakıosun ve çalışmıo aldğın yere götürürsen sana yapacağı tek yardım o ürünü teknik servise yollamaktır...ve eğer tamir edilebilecek bir hatası varsa yenisini alamazsın..zaten tamir ederken bir zarar verirlerse teknik servis sana yenisini temin eder...teknik servisteki amaç ona gönderdiğin makinayı (eğer senin bir hatan yoksa) sana hatasız ve çalışır durumda vermektir....

    şimdi başımda böle bir olay var..aldığım mp3 player bozuk çıktı aldığım yere götürünce adamlar alıp garantiye yolladılar..daha gelmesini bekliorum....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: FANATİK_25


    Arkadaşlar bundan 6 ay önce NOKİA 6230İ bir cihaz aldım. telefondan memnundum taki bu ayın 2 sine kadar. Bi görüşme nedeni ile telefonumu kapattım, 1 saat sonra telefonumu açtığımda şebeke gelmedi. bir kaç defa daha denedim olmadı olmadı. Neyse o halde aldığım yere götürdüm garantili diye garanti kapsamında tamire gitti. 13 gün sonra telefonu almak için gittim sim kartımı taktım ve aynı problemin devam ettiğini gördüm ve bi yaygara kopardım bayide. tamire giden telefon geri geliyor ve arıza devam ediyor. ve gelen belgelerde MEKANİK PARÇALAR DEĞİŞTİ ARIZA TESTLERİNDEN BAŞARI İLE GEÇTİ diye bide yazı yazmışlar. çıldırdım. neyse yeniden gitti ve 1,5 hafta sonra yeniden aldım herşeyi ile kontrol ettim ve cihazı teslim aldım. daha evvelsi gün yine tlf. kapadım ve yine şebeke problemi var. arada gidip geliyo cihaz.

    şimdi asıl konu şu ; bu cihaz garantili ve sorunu var bu telefonun yenisi ile değişmesini talep etmiştim. ama vermediler. cihaz problemli nerelere başvurmam lazım? tüketici haklarından yenisini talep ettirebilirmiyim ? bana yol gösterebilecekler var mı? bu cihazın yenisini nasıl alabilirim GARANTİLİ bi biçimde ??





    bende bu sorunuma cevap arıyordum ??




  • Telefonun garanti şartnamesini okudun mu? Orada ne kadar süre teknik servisde kalırsa, ne sıklıkta teknik servise giderse vs. yenisiyle değiştireleceği yazmalıdır...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bulunduğun yerdeki tüketiciyi koruma derneği yada tüketici hakem heyetine başvur.
  • Eger ürünü yeni almıssan direk sıfırıyla 7 gün içinde degıstırme hakkın var ama senın harddisk taktıgında yanmış belki burada kural gecerli olmayabilir
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.