Şimdi Ara

Alfa Romeo 147 1.6 TS'yi Nasıl Bilirsiniz ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
18.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Ülkenin %50lik kısmı bu durumdan memnun hocam. Olan bize oluyor. Alfa Romeo F/p aracidir kesinlikle. Sorun falanda cikarmiyor. Gaza basinca yakiyor lpg ile siradan 1.6 civarina geliyor. Bir sonki aracimda kesinlikle Alfa olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FaLCoN^ kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle dediklerinize katılıyorum. F/P aracı ve masrafsızdır(en azından masraf çıkartacak kalemleri belli , bakarken ona göre alırsanız sıkıntı yaşamazsınız , genelde 147 kullananlardan büyük bir sürpriz duymadık)

    Şuan Giulietta 1.6 dizel aracım var , 115 bin km ye geldi.
    Rutin bakım dışında ,
    Egr kapağı ve 2 adet alt tabla değiştirdim..

    Yine yineliyorum temiz bir Alfa Romeo sahibini üzmez. Ben çok şükür bugüne kadar ki Alfalarımda büyük sıkıntılar yaşamadım..
  • Mk2 156 sahibiyim. 147 ile yürüyen aksam aynıdır. Temiz düzgün bakılmış ve modeli yüksek bir 147 sahibini uzmez. Yol tutuş konusunda referanstır focustan ziyade bmw 1 serisi ile kiyaslanabilir. Varyator sorunu denilen olay aslında sorun değildir. Binicinin aracına özensiz davranmasının bir sonucudur. Motor yağını haftada bir. kontrol edip surekli en üst çizgide olmasını saglarsaniz, araba sogukken zorlamayip isinana kadar 2500 deviri gecmezseniz varyator sorunu yasamazsiniz. Bulabiliyorsaniz ve bütçeniz elveriyorsa 1.9 dizel q2 147 bakın derim 15p beygir dizel motor ve mekanik kilitli diferansiyel ile tadı bambaşka bir makinadir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet dediğiniz gibi araca bakarsak gereken ilgi alaka gösterilirse ve bizden önceki sahipleri de aynı şekilde kullanmışsa o araç kolay kolay sıkıntı çıkarmaz.

    Teşekkür ediyorum yorumunuz ve verdiğiniz bilgiler için. :) kesinlikle alfa servisine götürmeden almayı düşünmüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yakıt konusu çok önemli benim için, 1.9 dizelleri ne yakar bilmiyorum bana çok yakar gibi geldi pek araştırmadım.

    Yorum için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-masrafsiz-kullanici-arabasi-335057808/detay

    Bu araç hakkında düşünceleriniz nelerdir ? İstanbula da gidebilirim buldum orada da bi kaç tane fiyat bakımından daha uygun ama orada nereye gösteririm hiç fikrim de yok

    Alınır mı bu araç 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayalimdeki ilk araçtır kendileri tam prestij arabası.
    motorunun hırçın sesi bile yetiyor.
    bildiğim tek kusuru alt takım biraz nazik.
  • konuyu hortlatıcam ama gercekten fıyat performans olarak bu arabaya takıldım.25-26 bin liraya binilecek en donanımlı araba sanırım.

    alttakı arabaya bakıcam sızın fıkrınız nedir?

    bakarken en cok nelere dıkkat etmelıyım?

    bırde tuplu olarak normal bir 1.6 nın tuplusu gıbımı yakıyor yoksa ondadamı fazla yakıyor cok?

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-sahibinden-full-sanruflu-jamara-siyahi-147-433000271/detay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk666

    konuyu hortlatıcam ama gercekten fıyat performans olarak bu arabaya takıldım.25-26 bin liraya binilecek en donanımlı araba sanırım.

    alttakı arabaya bakıcam sızın fıkrınız nedir?

    bakarken en cok nelere dıkkat etmelıyım?

    bırde tuplu olarak normal bir 1.6 nın tuplusu gıbımı yakıyor yoksa ondadamı fazla yakıyor cok?

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-sahibinden-full-sanruflu-jamara-siyahi-147-433000271/detay

    Çok yakar, kendini erken salar, bir çok parçası fiat stilo ile ortak olduğu halde sahipleri özel bir araba olduğunu iddia eder. Ha bir de traktör gibi bir sesi vardır. Bagajı da cücük kadardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 ay kadar 147 sahibi oldum

    artıları performanslı motor bol ekipman yakışıklı

    eksileri çok yakıyor dar parçaları pahalı ustası yok parçalar kaliteli değil motor yüksek devir çeviriyor kafa şişiriyor

    bu aracı alırken kazasına aşırı yağ yakmamasına varyatörüne bakmak lazım



    artık gerisini alacak olan düşünsün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuplu kullnılsa yakıt tuketımı nasıl? cokmu can sıkar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk666

    tuplu kullnılsa yakıt tuketımı nasıl? cokmu can sıkar?

    arkadaşım tüplü kullanıyordu. simit depo taktırmıştı. lastiği bagaja falan atamıyordu. bagajı çok küçük zira. iki küçük çanta ancak alıyor. güya spor araba yapıyorlar ya bagaj küçük. sırf milleti kekliyorlar. stilo ile aynı platformda olan bir araç. sadece kekleme aracı.

    benim stilo emsallerinden 1-2 litre çok yakıyordu. bu da emsallerinden 2-3 lt fazla yakıyor. tüplüde de öyle orantılamak lazım. ha günümüzün tsi motorlarıyla filan kıyaslanamaz. direk iki katı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 9 Mayıs 2017; 0:25:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    2 ay kadar 147 sahibi oldum

    artıları performanslı motor bol ekipman yakışıklı

    eksileri çok yakıyor dar parçaları pahalı ustası yok parçalar kaliteli değil motor yüksek devir çeviriyor kafa şişiriyor

    bu aracı alırken kazasına aşırı yağ yakmamasına varyatörüne bakmak lazım



    artık gerisini alacak olan düşünsün

    varyatörüne baksan ne olcak? yaptırınca yine bozuluyor. kronik bir sorun. traktör gibi geziyorsun işte.
  • araba tip olarak donanım olarak efsane ama bi tane al güzel diyeni duymadım.Hadi al diyen yok bide sakın bulaşma deniliyor.sanırım alfa bakmaktan vazgeçeceğim
  • Beyinsis her zaman ki gibi sallıyor, ciddiye almayın. Platformu Stilo platformu değil, Stilo'da önde mcphaerson arkada torsiyon çubuğu bulunur, son derece sıradan bir altyapısı vardır. 147'de önde çift salıncaklı Alfaya özel bir sistem, arkada ise mcphearson yer alır. Üzerine yapılan modifikasyon çok ağırdır, Tipo series platformu ile alakası kalmamıştır, 156 ile hemen hemen aynı altyapıdadır ve o sınıf için de pahalı bir altyapıdır. Adam gibi yol tutar, adam gibi viraj alır, sürerken keyif alırsın öyle odun Golfler A3'ler gibi bodoslama önden kaymaz, bunu da buraya expert gibi resmen yalanlar döşeyip, milleti hatalı yönlendiren konsolla sevişen alamancı tayfa anlamaz.

    Ayarı bir tarafa bırakırsak 147 yüksek kaliteli bir araç değildir, fakat çıkarabileceği sorunlar ve genel kronik arızaları artık kanıksanmış bir araçtır, bunlarda genelde düşük maliyetli bilinen şeylerdir. Önemli olan iyi vakit harcayıp temizini bulmaktır. Yoksa gıcırtısı, tıkırtısı ufak tefek masrafı arızası bitmez. Özenilmiş bir araç bulursan ciddi keyif alırsın, 1.6 motor olsa da farketmez çok güzel makinadır. Yakıtı dönemin 1.6'larından 1-1.5lt kadar fazladır. Hele ki ön takımı orjinal parçalarla yapılmış, motoru yürürü düzgün bir 147'yi kullanmak günümüzdeki bütün modern hb'lerden daha zevklidir ki buna Giulietta dahil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Beyinsis her zaman ki gibi sallıyor, ciddiye almayın. Platformu Stilo platformu değil, Stilo'da önde mcphaerson arkada torsiyon çubuğu bulunur, son derece sıradan bir altyapısı vardır. 147'de önde çift salıncaklı Alfaya özel bir sistem, arkada ise mcphearson yer alır. Üzerine yapılan modifikasyon çok ağırdır, Tipo series platformu ile alakası kalmamıştır, 156 ile hemen hemen aynı altyapıdadır ve o sınıf için de pahalı bir altyapıdır. Adam gibi yol tutar, adam gibi viraj alır, sürerken keyif alırsın öyle odun Golfler A3'ler gibi bodoslama önden kaymaz, bunu da buraya expert gibi resmen yalanlar döşeyip, milleti hatalı yönlendiren konsolla sevişen alamancı tayfa anlamaz.

    Ayarı bir tarafa bırakırsak 147 yüksek kaliteli bir araç değildir, fakat çıkarabileceği sorunlar ve genel kronik arızaları artık kanıksanmış bir araçtır, bunlarda genelde düşük maliyetli bilinen şeylerdir. Önemli olan iyi vakit harcayıp temizini bulmaktır. Yoksa gıcırtısı, tıkırtısı ufak tefek masrafı arızası bitmez. Özenilmiş bir araç bulursan ciddi keyif alırsın, 1.6 motor olsa da farketmez çok güzel makinadır. Yakıtı dönemin 1.6'larından 1-1.5lt kadar fazladır. Hele ki ön takımı orjinal parçalarla yapılmış, motoru yürürü düzgün bir 147'yi kullanmak günümüzdeki bütün modern hb'lerden daha zevklidir ki buna Giulietta dahil.

    teşekkür ederim bilgi için. parça ve servis olarak ne bılıyorsunuz? sımdı 2 taraf var bundada bırıncısı eskıden pahalıydı ve zordu parca bulmak artık zor degıl ve fıyatı opel wv den daha ucuz dıyen. bırde servısı ve parcası senı cok uzer sakın bulasma dıyen? gercek bılgısı olan varmı bu konuda?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Beyinsis her zaman ki gibi sallıyor, ciddiye almayın. Platformu Stilo platformu değil, Stilo'da önde mcphaerson arkada torsiyon çubuğu bulunur, son derece sıradan bir altyapısı vardır. 147'de önde çift salıncaklı Alfaya özel bir sistem, arkada ise mcphearson yer alır. Üzerine yapılan modifikasyon çok ağırdır, Tipo series platformu ile alakası kalmamıştır, 156 ile hemen hemen aynı altyapıdadır ve o sınıf için de pahalı bir altyapıdır. Adam gibi yol tutar, adam gibi viraj alır, sürerken keyif alırsın öyle odun Golfler A3'ler gibi bodoslama önden kaymaz, bunu da buraya expert gibi resmen yalanlar döşeyip, milleti hatalı yönlendiren konsolla sevişen alamancı tayfa anlamaz.

    Ayarı bir tarafa bırakırsak 147 yüksek kaliteli bir araç değildir, fakat çıkarabileceği sorunlar ve genel kronik arızaları artık kanıksanmış bir araçtır, bunlarda genelde düşük maliyetli bilinen şeylerdir. Önemli olan iyi vakit harcayıp temizini bulmaktır. Yoksa gıcırtısı, tıkırtısı ufak tefek masrafı arızası bitmez. Özenilmiş bir araç bulursan ciddi keyif alırsın, 1.6 motor olsa da farketmez çok güzel makinadır. Yakıtı dönemin 1.6'larından 1-1.5lt kadar fazladır. Hele ki ön takımı orjinal parçalarla yapılmış, motoru yürürü düzgün bir 147'yi kullanmak günümüzdeki bütün modern hb'lerden daha zevklidir ki buna Giulietta dahil.

    tabi canım ben hep sallarım zaten:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_C-platform

    147 ve stilo aynı platformu paylaşır. biri 2. diğeri de 3. versiyonunu kullanıyor. süspansiyonunun farklı olması buna engel değildir. golf 7 1.2 ve 1.4 motorları bile farklı süspansiyonlara sahiptir. yahu kol dayamaları bile aynı ya stilo ile. sadece rengi farklı.

    hele ki günümüzdeki tüm modern hb'lerden daha zevklidir demişsin ya.

    yahu nesi zevkli ya. kullanmasak hadi. stilo'dan çok daha sert bir direksiyon. her yerinden gelen takırtı tukurtular. traktör gibi çalışan bir motor (istediğin kadar yaptır yine bozuluyor, parça ucuz ama bozuluyor işte). daracık bir arka taraf. cücük kadar bagaj. peeeh...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk666


    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Beyinsis her zaman ki gibi sallıyor, ciddiye almayın. Platformu Stilo platformu değil, Stilo'da önde mcphaerson arkada torsiyon çubuğu bulunur, son derece sıradan bir altyapısı vardır. 147'de önde çift salıncaklı Alfaya özel bir sistem, arkada ise mcphearson yer alır. Üzerine yapılan modifikasyon çok ağırdır, Tipo series platformu ile alakası kalmamıştır, 156 ile hemen hemen aynı altyapıdadır ve o sınıf için de pahalı bir altyapıdır. Adam gibi yol tutar, adam gibi viraj alır, sürerken keyif alırsın öyle odun Golfler A3'ler gibi bodoslama önden kaymaz, bunu da buraya expert gibi resmen yalanlar döşeyip, milleti hatalı yönlendiren konsolla sevişen alamancı tayfa anlamaz.

    Ayarı bir tarafa bırakırsak 147 yüksek kaliteli bir araç değildir, fakat çıkarabileceği sorunlar ve genel kronik arızaları artık kanıksanmış bir araçtır, bunlarda genelde düşük maliyetli bilinen şeylerdir. Önemli olan iyi vakit harcayıp temizini bulmaktır. Yoksa gıcırtısı, tıkırtısı ufak tefek masrafı arızası bitmez. Özenilmiş bir araç bulursan ciddi keyif alırsın, 1.6 motor olsa da farketmez çok güzel makinadır. Yakıtı dönemin 1.6'larından 1-1.5lt kadar fazladır. Hele ki ön takımı orjinal parçalarla yapılmış, motoru yürürü düzgün bir 147'yi kullanmak günümüzdeki bütün modern hb'lerden daha zevklidir ki buna Giulietta dahil.

    teşekkür ederim bilgi için. parça ve servis olarak ne bılıyorsunuz? sımdı 2 taraf var bundada bırıncısı eskıden pahalıydı ve zordu parca bulmak artık zor degıl ve fıyatı opel wv den daha ucuz dıyen. bırde servısı ve parcası senı cok uzer sakın bulasma dıyen? gercek bılgısı olan varmı bu konuda?

    o aracın hiçbir zaman parça sorunu olmadı ki. sonuçta fiat grup. ha eskiden tüm fiat servisleri hizmet veriyordu şimdi sadece birmot'lar. yalnız şöyle ki her zaman için daha yüksek bir parça ve işçilik ücreti alırlar 147'ye. ortak parçalar kullandığı halde bu böyledir.




  • selcuk666 kullanıcısına yanıt
    Sıkıcı piyasa arabası alanlar her zaman tarzı olan arabalar için ileri geri konuşur böyle hocam arkadaş beyinsisliği ve boş konuşmasıyla tanınan biri zaten siz ona takılmayın. Ya arkadaşında olduğunu söyleyip sallayıp duruyor ya da Kendi arkadaşları bile ciddiye almamış gidip 147 yi almış siz neden ciddiye alasınız ?

    Konuda bir çok gerçek kullanıcı yorum yapmış , onlarla konuşun siz . 26 bine pek araba Yok maalesef inşallah temiz bir 147 ve ya içinize sinen başka bir araba bulursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Sen nasıl açtın wikipediyi ya aferin :)
    Tekrar söylüyorum bak, sallama. Bilmediğin konularda atıp tutma, gelmiş bana wikiden laf ebeliği yapıyor. Stilo ile 147 raf kardeşidir, raftaki parçaları paylaşırlar yani Maserati Ghibli'de Dodge dart sinyal silecek kolları görmek gibi, Giulietta'da Doblo'nun direksiyon tuşlarının olması gibi, hatta Ferrari 360'da Fiat Croma dikiz aynası olması gibi. Platformlarının birbiri ile Fiat grup çatısı altında oldukları için ortak kodlama harici alakası dahi yoktur, 147 tamamen farklı bir altyapıdır (156 ve GT'de kullanılır bu altyapı), Stilo ve Delta'daki ise çoğunlukla iç hacim/kabin odaklı daha basit altyapılardır, gelmiş Golfü örnek vermiş meselenin sadece süspansiyonla hiç ilgisi yok onu senin kapasiten yetebilsin diye basitleştirdim ama yettiremedik.

    Stilodan çok daha sert bir direksiyon diyip neresi zevkli diyor, adamın zevk almadığı aracı anlatırken ilk yazdığı şeye bak. Mektepte okurken bir bayan arkadaşım vardı, 330ci'i kullandırmıştık hiç beğenmemişti, direksiyonu sert, koltuğu sert pedalları sert diye. Keyifli otomobilden anladığınız aşağı yukarı aynı işte, bu tarz araçlar sana uymaz, sen Golf gibi beyaz eşyalarla devam et.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.