Şimdi Ara

Alfa Romeo 156 2.0 tspark? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
8.875
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güzel araba idi, ama benim gözümde mk1 artık ömrünü doldurdu. Temizini bulmak çok zor, temizine de çok para istiyorlar. Kaldı ki çarpışma test sonucu da hayli korkutucu.

    O aralıkta, karizması daha düşük olsa da Laguna 2.0 privilege daha mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: turbocharger41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Bence alfanı TS motorlarından uzak durarak en iyisini yaparsınız @-epica-

    Hocam bende aracımı çok severek almıştım ama yaşadığım sorunlar canıma tak etti o yüzden sattım vw ye geçtim şu an 15000 km de bir servise gidiyorum o kadar. Kaldı ki şu an ki aracımı Alfadan çok daha ağır şartlarda kullanıyorum. @FatihMehmet*

    Zaten Alfa nazik arabadır bakım özen ilgi ister siz odun gibi hissiz vwye alışmışsınız bencede sizin için doğru bir karar olmuş.

    Kesinlikle Alfacı avuntuları ile süslenmiş cümleler ile laf sokma çabaları içerisinde olmanız komik gerçekten, hani bir sene kullanmamış olsam anlayacağımda

    1,6 lt 120 hp olan
    0-100 ü 11 küsür saniye olan
    100 km de 12 lt benzin yakan

    Bu aracın nesi hissiyatlı açıklar mısınız ? Yoksa yine Alfacı masalları olan yok efendim "Ferrari Alfa yarış pilotuyduda, yolda Alfa görünce şapka çıkartmıştı da" , " Alfa Romeo bir kültürdür de, clublarımız , fanlarımız varda" , "Şu buluşma senin bu buluşma benimde, Alfa alınca araba almazsın bir yaşam tarzı alırsında" gibi cümleler mi kuracaksınız.

    Yukarıdaki cümleleri 4c, 8c , gibi özel Alfa sahipleri kurabilirde, altı üstü yukarıdaki teknik özelliklerini yazdığım 1,6 lt lik , seri üretim binek araç sahipleri kurunca komik oluyor. VW de seri üretimle milyonlarca araç üretiyor , Alfa'da. altı üstü 25-30 e aldığınız Alfaya Ferrari, Lambo, Porche gibi lüks segment muamelesi yapmayın lütfen.

    Hayır benim anlamadığım aldığınız araba kesin ortalama altında bakımsız bir araba,bakımsız isterseniz en kral marka olsun randıman alamazsınız o araçtan.

    Gelgelelim 1.6 120 beygir 156'nın çıktığı sene 1997 senesi için oldukça güçlü bir motordu o dönemde 2.0 motorların çoğu 136 beygirdi, ayrıca sanırım vw'cisiniz vw'nin rezil 1.6 atmosferiği 102 beygircik ve bu motoru senelerce kullandı ve Alfa 1.4 TS motordan 103 beygir aldı. LPG ile TS motorlar uyumludur yine aldığınız araçtan kaynaklı sorun olabilir kaliteli yaglamali kit ve montajla bakımda olursa sorun çıkaracağına inanmıyorum ki kendi aracımda LPG'li ve sorunsuz. Ayrıca 0-100'ü 11 küsür saniye değil 10.5 sn'dir 1.6'nın yanlış bilgi vermeyin. Yakıt tüketimi gerçekten fazla o atmosferik motorun doğasında var 1.6 ile 2.0 hemen hemen aynı yakıyor çünkü 1.6 yetersiz kalıyor ülkemizde yakıt fiyatları yüksek olduğundan göze batar cinste yoksa diğer araçlarda 10 litrenin altına inmek zor.

    Ayrıca bu arabalar bakış açınıza göre hisli eğer otomobile sadece bincekseniz hissiz ama otomobil tutkunu olup otomobil tarihine hakim iseniz ruhu olduğuna inanacaksınız tabiki ülkemizdeki versiyonlar fazla güçlü deği fakat 3.2 gta modeli gayet safkan ve ruhlu bir spor aile otomobili.Dediğim gibi otomobile bakış açınıza alakalı günümüzde sadece zengin diye Ferrari'ye binen var sorsan tarihini bilmez.

    Size tepkim kontrol ettirmeyip dandik araba alıp araba alacakların kafasını karıştırmak yoksa sizinle bi sıkıntım yok. Bakın ben kullanıyorum aylardır LPG'li 156 bakımlı ve expertizli aldım kontrol ettirdim allaha şükür bir sıkıntısı yok keyifle biniyorum.

    Sizede sorunsuz az yakan vw arabalarıyla mutluluklar alfa'nın onunla karşılaştırılması bile hakaret alfa'ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbocharger41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: turbocharger41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Bence alfanı TS motorlarından uzak durarak en iyisini yaparsınız @-epica-

    Hocam bende aracımı çok severek almıştım ama yaşadığım sorunlar canıma tak etti o yüzden sattım vw ye geçtim şu an 15000 km de bir servise gidiyorum o kadar. Kaldı ki şu an ki aracımı Alfadan çok daha ağır şartlarda kullanıyorum. @FatihMehmet*

    Zaten Alfa nazik arabadır bakım özen ilgi ister siz odun gibi hissiz vwye alışmışsınız bencede sizin için doğru bir karar olmuş.

    Kesinlikle Alfacı avuntuları ile süslenmiş cümleler ile laf sokma çabaları içerisinde olmanız komik gerçekten, hani bir sene kullanmamış olsam anlayacağımda

    1,6 lt 120 hp olan
    0-100 ü 11 küsür saniye olan
    100 km de 12 lt benzin yakan

    Bu aracın nesi hissiyatlı açıklar mısınız ? Yoksa yine Alfacı masalları olan yok efendim "Ferrari Alfa yarış pilotuyduda, yolda Alfa görünce şapka çıkartmıştı da" , " Alfa Romeo bir kültürdür de, clublarımız , fanlarımız varda" , "Şu buluşma senin bu buluşma benimde, Alfa alınca araba almazsın bir yaşam tarzı alırsında" gibi cümleler mi kuracaksınız.

    Yukarıdaki cümleleri 4c, 8c , gibi özel Alfa sahipleri kurabilirde, altı üstü yukarıdaki teknik özelliklerini yazdığım 1,6 lt lik , seri üretim binek araç sahipleri kurunca komik oluyor. VW de seri üretimle milyonlarca araç üretiyor , Alfa'da. altı üstü 25-30 e aldığınız Alfaya Ferrari, Lambo, Porche gibi lüks segment muamelesi yapmayın lütfen.

    Hayır benim anlamadığım aldığınız araba kesin ortalama altında bakımsız bir araba,bakımsız isterseniz en kral marka olsun randıman alamazsınız o araçtan.

    Gelgelelim 1.6 120 beygir 156'nın çıktığı sene 1997 senesi için oldukça güçlü bir motordu o dönemde 2.0 motorların çoğu 136 beygirdi, ayrıca sanırım vw'cisiniz vw'nin rezil 1.6 atmosferiği 102 beygircik ve bu motoru senelerce kullandı ve Alfa 1.4 TS motordan 103 beygir aldı. LPG ile TS motorlar uyumludur yine aldığınız araçtan kaynaklı sorun olabilir kaliteli yaglamali kit ve montajla bakımda olursa sorun çıkaracağına inanmıyorum ki kendi aracımda LPG'li ve sorunsuz. Ayrıca 0-100'ü 11 küsür saniye değil 10.5 sn'dir 1.6'nın yanlış bilgi vermeyin. Yakıt tüketimi gerçekten fazla o atmosferik motorun doğasında var 1.6 ile 2.0 hemen hemen aynı yakıyor çünkü 1.6 yetersiz kalıyor ülkemizde yakıt fiyatları yüksek olduğundan göze batar cinste yoksa diğer araçlarda 10 litrenin altına inmek zor.

    Ayrıca bu arabalar bakış açınıza göre hisli eğer otomobile sadece bincekseniz hissiz ama otomobil tutkunu olup otomobil tarihine hakim iseniz ruhu olduğuna inanacaksınız tabiki ülkemizdeki versiyonlar fazla güçlü deği fakat 3.2 gta modeli gayet safkan ve ruhlu bir spor aile otomobili.Dediğim gibi otomobile bakış açınıza alakalı günümüzde sadece zengin diye Ferrari'ye binen var sorsan tarihini bilmez.

    Size tepkim kontrol ettirmeyip dandik araba alıp araba alacakların kafasını karıştırmak yoksa sizinle bi sıkıntım yok. Bakın ben kullanıyorum aylardır LPG'li 156 bakımlı ve expertizli aldım kontrol ettirdim allaha şükür bir sıkıntısı yok keyifle biniyorum.

    Sizede sorunsuz az yakan vw arabalarıyla mutluluklar alfa'nın onunla karşılaştırılması bile hakaret alfa'ya.

    Dünya üzerinde expertiz yaptırıp araç almak sadece sizin aklınıza geliyor değil mi ? Benim nedense aklıma hiç gelmemişti. Hatta bu devirde expertiz yaptırmadan alacak kadar akıl yoksunuyum değil mi ?

    Yani o kadar ön yargılısınız, o kadar kendi düşündüğünüzün doğru olduğuna kendinizi inandırmışsınız ki , expertiz yaptırmadan araç aldığımı düşünmüşsünüz, aracı expertiz ettirdiğimde 112 Hp çıktı, ( şimdi diyeceksiniz ki expertizcinin makinaları kalibre değil vs bahane çok yani ) 4 parça boyalıydı. Hatta konum mevcut araç gayet temizdi.

    Ayrıca konuşmalarımda hiç bir şekilde başka bir markayı övmüyorum, nickimin altında ki araç markasını görmeseniz belki hangi marka araç kullandığımı bile bilmeyeceksiniz, ama siz devamlı Alfa'yı överken takıntılı olduğunuz belkide kompleks yaptığınız vw yi eleştiriyorsunuz. Ben burada Alfa ile yaşadığımı yazdım, bunlar benim başıma geldi. Sizinkisine gelmemiş olması Alfa'nın sorunlu bir araç olduğu gerçeğini değiştirmez. Carmd araç arıza endeksinde alfanın arıza oranı %54. Bu mu sorunsuz marka.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: turbocharger41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: turbocharger41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Bence alfanı TS motorlarından uzak durarak en iyisini yaparsınız @-epica-

    Hocam bende aracımı çok severek almıştım ama yaşadığım sorunlar canıma tak etti o yüzden sattım vw ye geçtim şu an 15000 km de bir servise gidiyorum o kadar. Kaldı ki şu an ki aracımı Alfadan çok daha ağır şartlarda kullanıyorum. @FatihMehmet*

    Zaten Alfa nazik arabadır bakım özen ilgi ister siz odun gibi hissiz vwye alışmışsınız bencede sizin için doğru bir karar olmuş.

    Kesinlikle Alfacı avuntuları ile süslenmiş cümleler ile laf sokma çabaları içerisinde olmanız komik gerçekten, hani bir sene kullanmamış olsam anlayacağımda

    1,6 lt 120 hp olan
    0-100 ü 11 küsür saniye olan
    100 km de 12 lt benzin yakan

    Bu aracın nesi hissiyatlı açıklar mısınız ? Yoksa yine Alfacı masalları olan yok efendim "Ferrari Alfa yarış pilotuyduda, yolda Alfa görünce şapka çıkartmıştı da" , " Alfa Romeo bir kültürdür de, clublarımız , fanlarımız varda" , "Şu buluşma senin bu buluşma benimde, Alfa alınca araba almazsın bir yaşam tarzı alırsında" gibi cümleler mi kuracaksınız.

    Yukarıdaki cümleleri 4c, 8c , gibi özel Alfa sahipleri kurabilirde, altı üstü yukarıdaki teknik özelliklerini yazdığım 1,6 lt lik , seri üretim binek araç sahipleri kurunca komik oluyor. VW de seri üretimle milyonlarca araç üretiyor , Alfa'da. altı üstü 25-30 e aldığınız Alfaya Ferrari, Lambo, Porche gibi lüks segment muamelesi yapmayın lütfen.

    Hayır benim anlamadığım aldığınız araba kesin ortalama altında bakımsız bir araba,bakımsız isterseniz en kral marka olsun randıman alamazsınız o araçtan.

    Gelgelelim 1.6 120 beygir 156'nın çıktığı sene 1997 senesi için oldukça güçlü bir motordu o dönemde 2.0 motorların çoğu 136 beygirdi, ayrıca sanırım vw'cisiniz vw'nin rezil 1.6 atmosferiği 102 beygircik ve bu motoru senelerce kullandı ve Alfa 1.4 TS motordan 103 beygir aldı. LPG ile TS motorlar uyumludur yine aldığınız araçtan kaynaklı sorun olabilir kaliteli yaglamali kit ve montajla bakımda olursa sorun çıkaracağına inanmıyorum ki kendi aracımda LPG'li ve sorunsuz. Ayrıca 0-100'ü 11 küsür saniye değil 10.5 sn'dir 1.6'nın yanlış bilgi vermeyin. Yakıt tüketimi gerçekten fazla o atmosferik motorun doğasında var 1.6 ile 2.0 hemen hemen aynı yakıyor çünkü 1.6 yetersiz kalıyor ülkemizde yakıt fiyatları yüksek olduğundan göze batar cinste yoksa diğer araçlarda 10 litrenin altına inmek zor.

    Ayrıca bu arabalar bakış açınıza göre hisli eğer otomobile sadece bincekseniz hissiz ama otomobil tutkunu olup otomobil tarihine hakim iseniz ruhu olduğuna inanacaksınız tabiki ülkemizdeki versiyonlar fazla güçlü deği fakat 3.2 gta modeli gayet safkan ve ruhlu bir spor aile otomobili.Dediğim gibi otomobile bakış açınıza alakalı günümüzde sadece zengin diye Ferrari'ye binen var sorsan tarihini bilmez.

    Size tepkim kontrol ettirmeyip dandik araba alıp araba alacakların kafasını karıştırmak yoksa sizinle bi sıkıntım yok. Bakın ben kullanıyorum aylardır LPG'li 156 bakımlı ve expertizli aldım kontrol ettirdim allaha şükür bir sıkıntısı yok keyifle biniyorum.

    Sizede sorunsuz az yakan vw arabalarıyla mutluluklar alfa'nın onunla karşılaştırılması bile hakaret alfa'ya.

    Dünya üzerinde expertiz yaptırıp araç almak sadece sizin aklınıza geliyor değil mi ? Benim nedense aklıma hiç gelmemişti. Hatta bu devirde expertiz yaptırmadan alacak kadar akıl yoksunuyum değil mi ?

    Yani o kadar ön yargılısınız, o kadar kendi düşündüğünüzün doğru olduğuna kendinizi inandırmışsınız ki , expertiz yaptırmadan araç aldığımı düşünmüşsünüz, aracı expertiz ettirdiğimde 112 Hp çıktı, ( şimdi diyeceksiniz ki expertizcinin makinaları kalibre değil vs bahane çok yani ) 4 parça boyalıydı. Hatta konum mevcut araç gayet temizdi.

    Ayrıca konuşmalarımda hiç bir şekilde başka bir markayı övmüyorum, nickimin altında ki araç markasını görmeseniz belki hangi marka araç kullandığımı bile bilmeyeceksiniz, ama siz devamlı Alfa'yı överken takıntılı olduğunuz belkide kompleks yaptığınız vw yi eleştiriyorsunuz. Ben burada Alfa ile yaşadığımı yazdım, bunlar benim başıma geldi. Sizinkisine gelmemiş olması Alfa'nın sorunlu bir araç olduğu gerçeğini değiştirmez. Carmd araç arıza endeksinde alfanın arıza oranı %54. Bu mu sorunsuz marka.

    Hocam size şu kadar söyleyeyim çevremde çok alfa kullanan var 100 araçtan 5'i genelde sorunlu oda LPG kaynaklı şahsi görüşüm aracın temiz ve bakımlı olması halinde sorunsuz olacağı. Bence siz sadece karalama yapıyorsunuz.. Sizi kırdıysam özür dilerim sonuçta hiçbiri babamın markası değil fakat çoğu insan yanlış ithamlarda bulununca insan tahammül edemiyor. Esen kalın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbocharger41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: turbocharger41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: turbocharger41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Bence alfanı TS motorlarından uzak durarak en iyisini yaparsınız @-epica-

    Hocam bende aracımı çok severek almıştım ama yaşadığım sorunlar canıma tak etti o yüzden sattım vw ye geçtim şu an 15000 km de bir servise gidiyorum o kadar. Kaldı ki şu an ki aracımı Alfadan çok daha ağır şartlarda kullanıyorum. @FatihMehmet*

    Zaten Alfa nazik arabadır bakım özen ilgi ister siz odun gibi hissiz vwye alışmışsınız bencede sizin için doğru bir karar olmuş.

    Kesinlikle Alfacı avuntuları ile süslenmiş cümleler ile laf sokma çabaları içerisinde olmanız komik gerçekten, hani bir sene kullanmamış olsam anlayacağımda

    1,6 lt 120 hp olan
    0-100 ü 11 küsür saniye olan
    100 km de 12 lt benzin yakan

    Bu aracın nesi hissiyatlı açıklar mısınız ? Yoksa yine Alfacı masalları olan yok efendim "Ferrari Alfa yarış pilotuyduda, yolda Alfa görünce şapka çıkartmıştı da" , " Alfa Romeo bir kültürdür de, clublarımız , fanlarımız varda" , "Şu buluşma senin bu buluşma benimde, Alfa alınca araba almazsın bir yaşam tarzı alırsında" gibi cümleler mi kuracaksınız.

    Yukarıdaki cümleleri 4c, 8c , gibi özel Alfa sahipleri kurabilirde, altı üstü yukarıdaki teknik özelliklerini yazdığım 1,6 lt lik , seri üretim binek araç sahipleri kurunca komik oluyor. VW de seri üretimle milyonlarca araç üretiyor , Alfa'da. altı üstü 25-30 e aldığınız Alfaya Ferrari, Lambo, Porche gibi lüks segment muamelesi yapmayın lütfen.

    Hayır benim anlamadığım aldığınız araba kesin ortalama altında bakımsız bir araba,bakımsız isterseniz en kral marka olsun randıman alamazsınız o araçtan.

    Gelgelelim 1.6 120 beygir 156'nın çıktığı sene 1997 senesi için oldukça güçlü bir motordu o dönemde 2.0 motorların çoğu 136 beygirdi, ayrıca sanırım vw'cisiniz vw'nin rezil 1.6 atmosferiği 102 beygircik ve bu motoru senelerce kullandı ve Alfa 1.4 TS motordan 103 beygir aldı. LPG ile TS motorlar uyumludur yine aldığınız araçtan kaynaklı sorun olabilir kaliteli yaglamali kit ve montajla bakımda olursa sorun çıkaracağına inanmıyorum ki kendi aracımda LPG'li ve sorunsuz. Ayrıca 0-100'ü 11 küsür saniye değil 10.5 sn'dir 1.6'nın yanlış bilgi vermeyin. Yakıt tüketimi gerçekten fazla o atmosferik motorun doğasında var 1.6 ile 2.0 hemen hemen aynı yakıyor çünkü 1.6 yetersiz kalıyor ülkemizde yakıt fiyatları yüksek olduğundan göze batar cinste yoksa diğer araçlarda 10 litrenin altına inmek zor.

    Ayrıca bu arabalar bakış açınıza göre hisli eğer otomobile sadece bincekseniz hissiz ama otomobil tutkunu olup otomobil tarihine hakim iseniz ruhu olduğuna inanacaksınız tabiki ülkemizdeki versiyonlar fazla güçlü deği fakat 3.2 gta modeli gayet safkan ve ruhlu bir spor aile otomobili.Dediğim gibi otomobile bakış açınıza alakalı günümüzde sadece zengin diye Ferrari'ye binen var sorsan tarihini bilmez.

    Size tepkim kontrol ettirmeyip dandik araba alıp araba alacakların kafasını karıştırmak yoksa sizinle bi sıkıntım yok. Bakın ben kullanıyorum aylardır LPG'li 156 bakımlı ve expertizli aldım kontrol ettirdim allaha şükür bir sıkıntısı yok keyifle biniyorum.

    Sizede sorunsuz az yakan vw arabalarıyla mutluluklar alfa'nın onunla karşılaştırılması bile hakaret alfa'ya.

    Dünya üzerinde expertiz yaptırıp araç almak sadece sizin aklınıza geliyor değil mi ? Benim nedense aklıma hiç gelmemişti. Hatta bu devirde expertiz yaptırmadan alacak kadar akıl yoksunuyum değil mi ?

    Yani o kadar ön yargılısınız, o kadar kendi düşündüğünüzün doğru olduğuna kendinizi inandırmışsınız ki , expertiz yaptırmadan araç aldığımı düşünmüşsünüz, aracı expertiz ettirdiğimde 112 Hp çıktı, ( şimdi diyeceksiniz ki expertizcinin makinaları kalibre değil vs bahane çok yani ) 4 parça boyalıydı. Hatta konum mevcut araç gayet temizdi.

    Ayrıca konuşmalarımda hiç bir şekilde başka bir markayı övmüyorum, nickimin altında ki araç markasını görmeseniz belki hangi marka araç kullandığımı bile bilmeyeceksiniz, ama siz devamlı Alfa'yı överken takıntılı olduğunuz belkide kompleks yaptığınız vw yi eleştiriyorsunuz. Ben burada Alfa ile yaşadığımı yazdım, bunlar benim başıma geldi. Sizinkisine gelmemiş olması Alfa'nın sorunlu bir araç olduğu gerçeğini değiştirmez. Carmd araç arıza endeksinde alfanın arıza oranı %54. Bu mu sorunsuz marka.

    Hocam size şu kadar söyleyeyim çevremde çok alfa kullanan var 100 araçtan 5'i genelde sorunlu oda LPG kaynaklı şahsi görüşüm aracın temiz ve bakımlı olması halinde sorunsuz olacağı. Bence siz sadece karalama yapıyorsunuz.. Sizi kırdıysam özür dilerim sonuçta hiçbiri babamın markası değil fakat çoğu insan yanlış ithamlarda bulununca insan tahammül edemiyor. Esen kalın.

    Ne demek hocam kırgınlık falan yok, bakın Alfa alırım yine ama Gulietta alırım, 156 - 147 - 146 gibi TS motor kullanan araçları kesinlikle almam.




  • Dj_Gençkan D kullanıcısına yanıt
    Julyet mito gerisi yalan Kaldi ki dj_genckan bey hakli bakimli araba turkiye sartlarinda nerede bakimli ? Yolda gordugunuz %90 araba periyodik bakimsiz ancak ariza acarsa sanayi yoluna gidiyorlar.Millet trigeri bile 5-10 bin km gecince degistiriyor,yakit pahali bidr buna para vermeyeyim zihniyeti hakim.

    Alfa sorunlu oldugu dogru olasi arizalarin hepsi kullanici kaynaklidan ziyade muhendislik ve ulke cografyasina uygun degiller.Diger piyasa araclar yan sanayi,su bu bas agritmiyor alfa agritiyor.Yemisim hissini param,zamanim ve emeklerim gittikten sonra bos.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dj_Gençkan D kullanıcısına yanıt
    1998 mk1 156 sahibi olarak;

    baştan çok yakar olayına istinaden; uzun yolda çakılı bagaj+lpg ile 0,16-17 kuruşu gördüm.

    idda: aracın motoru yağ eksilterek çalışıyor
    -yağ eksiltmez 8 buji çalışır bir miktar yağ yakar motorun karakteristiği bu şekilde dokümanlarında da yazar yani normaldir. twinspark motor 8 bujilidir / 10.000km de bir yağ değişimi yaparım arada yarım lt.den fazla eklediğim olmadı.

    idda: buji patlatabiliyor, bujilerin pipo dedikleri bir parçası var ona zarar verebiliyor.
    -önceki sene tamamen keyfiyetten buji değiştirdim çıkardık baktık patlama çatlama yoktu hala evde durur eskiler.

    idda: Akış debimetresi bozulması;
    - hala orjinali duruyor senede 1-2 defa yağsız kontak spreyi sıkıyorum sorun yok.

    idda: Oksijen sensörleri - bu sensörler devamlı bozuluyor nedenini bilmiyorum.
    - sadece lambda sensörünü değiştirdim orjinali üzerindeymiş.

    idda: Benzin pompası bozulması
    -lpg kaynaklı değil lpg var diye benzin alınmadığından pompanın boşa çalışıp aşırı ısınmasından kaynaklıdır, deponuzda her daim çeyrek depo benzin tutarsanız pompa bu benzin ile soğutmasını yzpar sıkıntı yapmaz bu dediğim sadece alfa için değil lpgli tüm araçlar için geçerli.Orjinal pompa üzerinde halen ki arıza olsa dahi pompa dediğiniz şey şamandra içindedir genelde pompa tek değişebilir buna dikkat edin şamandıra arızalı değilse değişmesi gerekmez zira şamadıra ile değişim pahalıdır.

    idda: - Ateşleme sorunları - Yukarıda bahsettiğim pipo , buji kabloları vs vs
    - %90 uygun olmayan buji kullanımından kaynaklanır, super,lpg,ultra,lpgbosch vs. 20 tl lik buji bu araçlara olmaz NGK VE UYGUN KODLU buji olacak 2 tipi var normal kullananlar için en az-50-60000km, performans yaparım diyenler için en az 100.0000km garantili olan var. buji kabloları pipo vs. her araçta kontrol edilmeli Alfaya özel bir durum değil.

    idda: - Varyatör - Bir alfa klasiği o cırrrrrr sesini duymak lazım
    - cırrr sesi yapmaz ilk çalıştırmadan motor ısısnanadek dizel sesi gelir sonra kesilir, illede değişim gerekmez tamir seti var bakılır ayrıca 10dk.lık ses dışında hiçbir sıkıntılı olay yoktur. arıza yapmaması için motor soğuk iken 2500 devirin üzerine çıkmamanız yeterli bu da ilk 10 dk demek.

    idda: - Zayıf alt takım - Kesinlikle otoban asfaltı istiyor araç.
    -evet alt takım diğerlerine göre hassas ama bu çıtkırıldım demek değil aldım alalı aks başı ile salıncak değişiminden başka alt takım sorumun olmadı.

    idda: - Motorun yağ eksilterek çalışması
    -bknz.ilk cevap.

    ek: bahsi geçen çarpışma testi resmi test değildir alman menşeli bir testtir (şahsi fikrim) hangi şartlarda ne şekilde yapıldığı meçhul.156 nın ncap çarpışma testi yoktur. yardımı olacaksa şunu diyebilirim +120km hızlarda yol tutuşu frenlemesi yüksek hızda manevra kabiliyeti güzeldir (özellikle virajlarda)

    2012 den bu yana bir fiil kullanıyorum hataydan edirneye kadar gezdim 40.000km yakın yol yaptım türlü bozuk yollara da girdim çok maceralarımda oldu ve halende kullanıyorum düzenli olarak yağına suyuna bakarım diğer markalara göre bir tık yukarıda ilgi ister bunu gösterirseniz sizi üzmez, çıkardığı arızalar diğer markalardan fazla olmaz.

    Yani aracının yağına suyuna tekerin havasına bakmaktan aciz otomobiline tamamen fransız "default user" bir sürücü iseniz hiç yanaşmayın arkadaşın dediği gibi gidin vosvos filan alın.

    alırken nelere dikkat edileceğini diğer konularda yazmıştım tekrar üzerinden geçmeyeceğim yalnız seceresi belli olan mümkünse Alfisti birinden bulun derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DOMIX -- 11 Şubat 2016; 11:33:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: turbocharger41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Bence alfanı TS motorlarından uzak durarak en iyisini yaparsınız @-epica-

    Hocam bende aracımı çok severek almıştım ama yaşadığım sorunlar canıma tak etti o yüzden sattım vw ye geçtim şu an 15000 km de bir servise gidiyorum o kadar. Kaldı ki şu an ki aracımı Alfadan çok daha ağır şartlarda kullanıyorum. @FatihMehmet*

    Zaten Alfa nazik arabadır bakım özen ilgi ister siz odun gibi hissiz vwye alışmışsınız bencede sizin için doğru bir karar olmuş.

    Kesinlikle Alfacı avuntuları ile süslenmiş cümleler ile laf sokma çabaları içerisinde olmanız komik gerçekten, hani bir sene kullanmamış olsam anlayacağımda

    1,6 lt 120 hp olan
    0-100 ü 11 küsür saniye olan
    100 km de 12 lt benzin yakan

    Bu aracın nesi hissiyatlı açıklar mısınız ? Yoksa yine Alfacı masalları olan yok efendim "Ferrari Alfa yarış pilotuyduda, yolda Alfa görünce şapka çıkartmıştı da" , " Alfa Romeo bir kültürdür de, clublarımız , fanlarımız varda" , "Şu buluşma senin bu buluşma benimde, Alfa alınca araba almazsın bir yaşam tarzı alırsında" gibi cümleler mi kuracaksınız.

    Yukarıdaki cümleleri 4c, 8c , gibi özel Alfa sahipleri kurabilirde, altı üstü yukarıdaki teknik özelliklerini yazdığım 1,6 lt lik , seri üretim binek araç sahipleri kurunca komik oluyor. VW de seri üretimle milyonlarca araç üretiyor , Alfa'da. altı üstü 25-30 e aldığınız Alfaya Ferrari, Lambo, Porche gibi lüks segment muamelesi yapmayın lütfen.

    Arabayı teknik verilerden ibaret sanan bir kullanıcı daha.

    Türkiye'de kullanılan kaç tane 1.6 motorlu seri üretim binek araçta ön arka çift salıncak süspansiyon sistemi var söyler misin ?

    "VW de seri üretimle milyonlarca araç üretiyor , Alfa'da" cümlesinden zaten şu yukarıda yazdıklarınızda kastınızın ne olduğu gayet belli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 11 Şubat 2016; 11:53:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DOMIX

    1998 mk1 156 sahibi olarak;

    baştan çok yakar olayına istinaden; uzun yolda çakılı bagaj+lpg ile 0,16-17 kuruşu gördüm.

    idda: aracın motoru yağ eksilterek çalışıyor
    -yağ eksiltmez 8 buji çalışır bir miktar yağ yakar motorun karakteristiği bu şekilde dokümanlarında da yazar yani normaldir. twinspark motor 8 bujilidir / 10.000km de bir yağ değişimi yaparım arada yarım lt.den fazla eklediğim olmadı.

    idda: buji patlatabiliyor, bujilerin pipo dedikleri bir parçası var ona zarar verebiliyor.
    -önceki sene tamamen keyfiyetten buji değiştirdim çıkardık baktık patlama çatlama yoktu hala evde durur eskiler.

    idda: Akış debimetresi bozulması;
    - hala orjinali duruyor senede 1-2 defa yağsız kontak spreyi sıkıyorum sorun yok.

    idda: Oksijen sensörleri - bu sensörler devamlı bozuluyor nedenini bilmiyorum.
    - sadece lambda sensörünü değiştirdim orjinali üzerindeymiş.

    idda: Benzin pompası bozulması
    -lpg kaynaklı değil lpg var diye benzin alınmadığından pompanın boşa çalışıp aşırı ısınmasından kaynaklıdır, deponuzda her daim çeyrek depo benzin tutarsanız pompa bu benzin ile soğutmasını yzpar sıkıntı yapmaz bu dediğim sadece alfa için değil lpgli tüm araçlar için geçerli.Orjinal pompa üzerinde halen ki arıza olsa dahi pompa dediğiniz şey şamandra içindedir genelde pompa tek değişebilir buna dikkat edin şamandıra arızalı değilse değişmesi gerekmez zira şamadıra ile değişim pahalıdır.

    idda: - Ateşleme sorunları - Yukarıda bahsettiğim pipo , buji kabloları vs vs
    - %90 uygun olmayan buji kullanımından kaynaklanır, super,lpg,ultra,lpgbosch vs. 20 tl lik buji bu araçlara olmaz NGK VE UYGUN KODLU buji olacak 2 tipi var normal kullananlar için en az-50-60000km, performans yaparım diyenler için en az 100.0000km garantili olan var. buji kabloları pipo vs. her araçta kontrol edilmeli Alfaya özel bir durum değil.

    idda: - Varyatör - Bir alfa klasiği o cırrrrrr sesini duymak lazım
    - cırrr sesi yapmaz ilk çalıştırmadan motor ısısnanadek dizel sesi gelir sonra kesilir, illede değişim gerekmez tamir seti var bakılır ayrıca 10dk.lık ses dışında hiçbir sıkıntılı olay yoktur. arıza yapmaması için motor soğuk iken 2500 devirin üzerine çıkmamanız yeterli bu da ilk 10 dk demek.

    idda: - Zayıf alt takım - Kesinlikle otoban asfaltı istiyor araç.
    -evet alt takım diğerlerine göre hassas ama bu çıtkırıldım demek değil aldım alalı aks başı ile salıncak değişiminden başka alt takım sorumun olmadı.

    idda: - Motorun yağ eksilterek çalışması
    -bknz.ilk cevap.

    ek: bahsi geçen çarpışma testi resmi test değildir alman menşeli bir testtir (şahsi fikrim) hangi şartlarda ne şekilde yapıldığı meçhul.156 nın ncap çarpışma testi yoktur. yardımı olacaksa şunu diyebilirim +120km hızlarda yol tutuşu frenlemesi yüksek hızda manevra kabiliyeti güzeldir (özellikle virajlarda)

    2012 den bu yana bir fiil kullanıyorum hataydan edirneye kadar gezdim 40.000km yakın yol yaptım türlü bozuk yollara da girdim çok maceralarımda oldu ve halende kullanıyorum düzenli olarak yağına suyuna bakarım diğer markalara göre bir tık yukarıda ilgi ister bunu gösterirseniz sizi üzmez, çıkardığı arızalar diğer markalardan fazla olmaz.

    Yani aracının yağına suyuna tekerin havasına bakmaktan aciz otomobiline tamamen fransız "default user" bir sürücü iseniz hiç yanaşmayın arkadaşın dediği gibi gidin vosvos filan alın.

    alırken nelere dikkat edileceğini diğer konularda yazmıştım tekrar üzerinden geçmeyeceğim yalnız seceresi belli olan mümkünse Alfisti birinden bulun derim.




    İşte budur Alfa romeo'yu tanımayan ustaya arabayı teslim edersen her yerinde problem çıkar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Kesinlikle Alfacı avuntuları ile süslenmiş cümleler ile laf sokma çabaları içerisinde olmanız komik gerçekten, hani bir sene kullanmamış olsam anlayacağımda

    1,6 lt 120 hp olan
    0-100 ü 11 küsür saniye olan
    100 km de 12 lt benzin yakan

    Bu aracın nesi hissiyatlı açıklar mısınız ? Yoksa yine Alfacı masalları olan yok efendim "Ferrari Alfa yarış pilotuyduda, yolda Alfa görünce şapka çıkartmıştı da" , " Alfa Romeo bir kültürdür de, clublarımız , fanlarımız varda" , "Şu buluşma senin bu buluşma benimde, Alfa alınca araba almazsın bir yaşam tarzı alırsında" gibi cümleler mi kuracaksınız.

    Yukarıdaki cümleleri 4c, 8c , gibi özel Alfa sahipleri kurabilirde, altı üstü yukarıdaki teknik özelliklerini yazdığım 1,6 lt lik , seri üretim binek araç sahipleri kurunca komik oluyor. VW de seri üretimle milyonlarca araç üretiyor , Alfa'da. altı üstü 25-30 e aldığınız Alfaya Ferrari, Lambo, Porche gibi lüks segment muamelesi yapmayın lütfen.

    Pek otomobil kullanma keyfi (sürüş dinamikleri, direksiyon keskinliği-hissi, viraj kabiliyeti) ile ilgin yok anlaşılan. 0-100ü 11 küsur saniye olan (ki 10.5sn) araba dediğine göre, düzlük performansı=keyif. Tasarımı, farklılığı ve bunu benimsemiş farklı bir kullanıcı kitlesine sahip olması, bunların ilişkileri veya markanın kökleri tarihi ile de hiç alakan yok dalgaya vurduğuna göre.

    Kardeşim sen bu arabayı başta niye aldın o zaman? Sorunlarını, deneyimlerini yaz tabiki, kullanıcı sensin de, bu Alfa neymiş ya lüks araba mı goygoyu nedir?

    250hp Volvo S60'ım var, gayet lüks, uçak gibi, otobana çıksan 30 saniye sürmüyor 250leri görmek. Ancak 156'dan aldığım keyfi alamadım, alamıyorum. Bu sana garip geliyorsa, saçma geliyorsa, açıkcası senin bu konuda işin yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DOMIX

    1998 mk1 156 sahibi olarak;

    baştan çok yakar olayına istinaden; uzun yolda çakılı bagaj+lpg ile 0,16-17 kuruşu gördüm.

    idda: aracın motoru yağ eksilterek çalışıyor
    -yağ eksiltmez 8 buji çalışır bir miktar yağ yakar motorun karakteristiği bu şekilde dokümanlarında da yazar yani normaldir. twinspark motor 8 bujilidir / 10.000km de bir yağ değişimi yaparım arada yarım lt.den fazla eklediğim olmadı.

    idda: buji patlatabiliyor, bujilerin pipo dedikleri bir parçası var ona zarar verebiliyor.
    -önceki sene tamamen keyfiyetten buji değiştirdim çıkardık baktık patlama çatlama yoktu hala evde durur eskiler.

    idda: Akış debimetresi bozulması;
    - hala orjinali duruyor senede 1-2 defa yağsız kontak spreyi sıkıyorum sorun yok.

    idda: Oksijen sensörleri - bu sensörler devamlı bozuluyor nedenini bilmiyorum.
    - sadece lambda sensörünü değiştirdim orjinali üzerindeymiş.

    idda: Benzin pompası bozulması
    -lpg kaynaklı değil lpg var diye benzin alınmadığından pompanın boşa çalışıp aşırı ısınmasından kaynaklıdır, deponuzda her daim çeyrek depo benzin tutarsanız pompa bu benzin ile soğutmasını yzpar sıkıntı yapmaz bu dediğim sadece alfa için değil lpgli tüm araçlar için geçerli.Orjinal pompa üzerinde halen ki arıza olsa dahi pompa dediğiniz şey şamandra içindedir genelde pompa tek değişebilir buna dikkat edin şamandıra arızalı değilse değişmesi gerekmez zira şamadıra ile değişim pahalıdır.

    idda: - Ateşleme sorunları - Yukarıda bahsettiğim pipo , buji kabloları vs vs
    - %90 uygun olmayan buji kullanımından kaynaklanır, super,lpg,ultra,lpgbosch vs. 20 tl lik buji bu araçlara olmaz NGK VE UYGUN KODLU buji olacak 2 tipi var normal kullananlar için en az-50-60000km, performans yaparım diyenler için en az 100.0000km garantili olan var. buji kabloları pipo vs. her araçta kontrol edilmeli Alfaya özel bir durum değil.

    idda: - Varyatör - Bir alfa klasiği o cırrrrrr sesini duymak lazım
    - cırrr sesi yapmaz ilk çalıştırmadan motor ısısnanadek dizel sesi gelir sonra kesilir, illede değişim gerekmez tamir seti var bakılır ayrıca 10dk.lık ses dışında hiçbir sıkıntılı olay yoktur. arıza yapmaması için motor soğuk iken 2500 devirin üzerine çıkmamanız yeterli bu da ilk 10 dk demek.

    idda: - Zayıf alt takım - Kesinlikle otoban asfaltı istiyor araç.
    -evet alt takım diğerlerine göre hassas ama bu çıtkırıldım demek değil aldım alalı aks başı ile salıncak değişiminden başka alt takım sorumun olmadı.

    idda: - Motorun yağ eksilterek çalışması
    -bknz.ilk cevap.

    ek: bahsi geçen çarpışma testi resmi test değildir alman menşeli bir testtir (şahsi fikrim) hangi şartlarda ne şekilde yapıldığı meçhul.156 nın ncap çarpışma testi yoktur. yardımı olacaksa şunu diyebilirim +120km hızlarda yol tutuşu frenlemesi yüksek hızda manevra kabiliyeti güzeldir (özellikle virajlarda)

    2012 den bu yana bir fiil kullanıyorum hataydan edirneye kadar gezdim 40.000km yakın yol yaptım türlü bozuk yollara da girdim çok maceralarımda oldu ve halende kullanıyorum düzenli olarak yağına suyuna bakarım diğer markalara göre bir tık yukarıda ilgi ister bunu gösterirseniz sizi üzmez, çıkardığı arızalar diğer markalardan fazla olmaz.

    Yani aracının yağına suyuna tekerin havasına bakmaktan aciz otomobiline tamamen fransız "default user" bir sürücü iseniz hiç yanaşmayın arkadaşın dediği gibi gidin vosvos filan alın.

    alırken nelere dikkat edileceğini diğer konularda yazmıştım tekrar üzerinden geçmeyeceğim yalnız seceresi belli olan mümkünse Alfisti birinden bulun derim.




    Benim yazdıklarıma kendinizce cevap vermişsiniz ama ben yazdıklarınızın ne kadar objektif olduğunu tartışırım, cevaplarınıza kaynak göstererek cevap veriyorum, yani kendi tecrübelerim ve görüşlerim ile beraber.


    baştan çok yakar olayına istinaden; uzun yolda çakılı bagaj+lpg ile 0,16-17 kuruşu gördüm.

    Cevap :katalog verisi şehir içi 11,4 LT şehir dışı 6,4 LT benzin, LPG de %10 koyunca şehir dışı tüketiminiz normal, hele gelin bakalım o aracı sıkışık şehir içinde kullanın sonuç ne olacak 12,5 LT LPG LPG yi 2 TL desek : 25 kr yapar.



    idda: aracın motoru yağ eksilterek çalışıyor
    -yağ eksiltmez 8 buji çalışır bir miktar yağ yakar motorun karakteristiği bu şekilde dokümanlarında da yazar yani normaldir. twinspark motor 8 bujilidir / 10.000km de bir yağ değişimi yaparım arada yarım lt.den fazla eklediğim olmadı.

    Cevap : Katalog verisi 1000 km'de 400 gr yağ eksiltebilir olan bir araçtan bahsediyoruz. Konuyu incelerseniz , 3000 km de 1,4 LT yağ eksiltenden tutunda, 6000 km de 1 LT eksiltti diyenler mevcut. Tahminimce kalın yağ kullanıyorsunuz. Şimdi değerleri hatırlamıyorum ama ince yağda benim aracım 10 bin km'de 2,5 LT yağ eksiltiyordu , kalın yağda ise 1,5 LT. Doğru düzgün bir yağın paketi 150 lira civarı olunca insan bundan da bıkıyor.
    Konu linki :http://www.alfaturk.com/forum/yag-eksiltme-t467.0.html


    idda: buji patlatabiliyor, bujilerin pipo dedikleri bir parçası var ona zarar verebiliyor.
    -önceki sene tamamen keyfiyetten buji değiştirdim çıkardık baktık patlama çatlama yoktu hala evde durur eskiler.

    idda: Oksijen sensörleri - bu sensörler devamlı bozuluyor nedenini bilmiyorum.
    - sadece lambda sensörünü değiştirdim orjinali üzerindeymiş.

    idda: - Ateşleme sorunları - Yukarıda bahsettiğim pipo , buji kabloları vs vs
    - %90 uygun olmayan buji kullanımından kaynaklanır, super,lpg,ultra,lpgbosch vs. 20 tl lik buji bu araçlara olmaz NGK VE UYGUN KODLU buji olacak 2 tipi var normal kullananlar için en az-50-60000km, performans yaparım diyenler için en az 100.0000km garantili olan var. buji kabloları pipo vs. her araçta kontrol edilmeli Alfaya özel bir durum değil.

    Cevap :Bu üçü ile yaşadığım sorunları buradan okuyabilirsinizhttp://www.alfaturk.com/forum/156-tekleme-problemi-t3080.0.html bir değil iki değil bir sürü araç sahibi bu problemleri yaşamış, kaldı ki bu sadece bir tane konu bunun gibi onlarca var. Ayrıca bahsettiğiniz buji takımlarını almak sadece sizin aklınıza gelen bir şey değil, NKG Platinum aldım o patladı aracımda herhalde yeterlidir.

    idda: - Varyatör - Bir alfa klasiği o cırrrrrr sesini duymak lazım
    - cırrr sesi yapmaz ilk çalıştırmadan motor ısısnanadek dizel sesi gelir sonra kesilir, illede değişim gerekmez tamir seti var bakılır ayrıca 10dk.lık ses dışında hiçbir sıkıntılı olay yoktur. arıza yapmaması için motor soğuk iken 2500 devirin üzerine çıkmamanız yeterli bu da ilk 10 dk demek.


    Cevap : Bu ses bana göre cırrrr kimene göre hırrrr ne fark eder varyatörde yağ kalması için bir parça bile taktırdım yine sonuç nafile, yani şimdi bir araç düşünün yok öyle kullanmıcan yok böyle kullanmıcan , dikkat edecen vs bu ne ya gına geliyor insana bir süre sonra. buyurun bu da varytör sesi merak edenler için. Haa aynı sistem BMW ler de var vanos olarak geçiyor.



    idda: Akış debimetresi bozulması;
    - hala orjinali duruyor senede 1-2 defa yağsız kontak spreyi sıkıyorum sorun yok.


    Cevap :http://www.techturkey.com/forum/genel-teknik/189745-debimetre-dayanmiyor.html bir şey yazmayacağım, sizin savunmanız yine "kesin temiz bir Alfa değildir " olacaktır. Zaten nedense sizin araçlarınız hariç herkesin aracı hurda, bakımsız.

    diğer söylediklerime kısmen katıldığınız için cevap vermeyeceğim. Yani Alfa senede 50 bin km yapacaklar için pek uygun değil, " yok zorlamıyacaksın, 2500 deviri 10 dk geçmeyeceksin, bozuk yola girmeyeceksin, nazik kullanacaksın " gibi cümlelere aldırış etmeyecekler içinde pek uygun değil, burada elimden geldiği kadar tarafsız bilgilendirici şeyler yazdım umarım bu aracı alacaklara yardımcı olmuşumdur.

    @msansertekin Bakın izmirde altı üstü 3-4 servisi var ve hepsinede gittim, sizin iyi usta kavramınızın ne olduğu bilmiyorum ama bundan önce TS motorlu alfa sahibi olmadığınızı var sayarak diyeceğim o dur ki , davulun sesi uzaktan hoş geliyor size



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dj_Gençkan -- 11 Şubat 2016; 18:56:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Kesinlikle Alfacı avuntuları ile süslenmiş cümleler ile laf sokma çabaları içerisinde olmanız komik gerçekten, hani bir sene kullanmamış olsam anlayacağımda

    1,6 lt 120 hp olan
    0-100 ü 11 küsür saniye olan
    100 km de 12 lt benzin yakan

    Bu aracın nesi hissiyatlı açıklar mısınız ? Yoksa yine Alfacı masalları olan yok efendim "Ferrari Alfa yarış pilotuyduda, yolda Alfa görünce şapka çıkartmıştı da" , " Alfa Romeo bir kültürdür de, clublarımız , fanlarımız varda" , "Şu buluşma senin bu buluşma benimde, Alfa alınca araba almazsın bir yaşam tarzı alırsında" gibi cümleler mi kuracaksınız.

    Yukarıdaki cümleleri 4c, 8c , gibi özel Alfa sahipleri kurabilirde, altı üstü yukarıdaki teknik özelliklerini yazdığım 1,6 lt lik , seri üretim binek araç sahipleri kurunca komik oluyor. VW de seri üretimle milyonlarca araç üretiyor , Alfa'da. altı üstü 25-30 e aldığınız Alfaya Ferrari, Lambo, Porche gibi lüks segment muamelesi yapmayın lütfen.

    Pek otomobil kullanma keyfi (sürüş dinamikleri, direksiyon keskinliği-hissi, viraj kabiliyeti) ile ilgin yok anlaşılan. 0-100ü 11 küsur saniye olan (ki 10.5sn) araba dediğine göre, düzlük performansı=keyif. Tasarımı, farklılığı ve bunu benimsemiş farklı bir kullanıcı kitlesine sahip olması, bunların ilişkileri veya markanın kökleri tarihi ile de hiç alakan yok dalgaya vurduğuna göre.

    Kardeşim sen bu arabayı başta niye aldın o zaman? Sorunlarını, deneyimlerini yaz tabiki, kullanıcı sensin de, bu Alfa neymiş ya lüks araba mı goygoyu nedir?

    250hp Volvo S60'ım var, gayet lüks, uçak gibi, otobana çıksan 30 saniye sürmüyor 250leri görmek. Ancak 156'dan aldığım keyfi alamadım, alamıyorum. Bu sana garip geliyorsa, saçma geliyorsa, açıkcası senin bu konuda işin yok.


    Anlamadığım bir şey var beni tanımadan etmeden nasıl oluyorda benimle ilgili yok araçtan anlamıyorsun, yok bilmem ne diye ahkam kesebiliyorsunuz?. Zamanınız varsa buyurun konumu okuyun ne kadar heyecanlandığımı , ne kadar hevesli olduğumu , aracı ne kadar sevdiğimi , Alfa clupleri ile buluşmaya gittiğimi görebilirsiniz.

    Ayrıca buraya gelip ego tatmini yaparcasına " bu konuda işin yok " diye cümlelerinizi sonlandırmanız bana asıl bu konuda kimin olması gerekliliğini sorgulatıyor, konuya attığım mesajlara bakın bakalım goygoy mu yapıyorum yoksa bilgi vermeye mi çalışıyorum.( Ferrari'nin Alfa yarış pilotu olduğunu söylemem bile markanın kökleri ile alakam olmadığı tezinize verilmiş bir cevaptır ama tabiki yazdıklarımı okumadan cevap vermişsiniz )

    Yakıt tüketimi ile , 0-100 ü karıştırdım altı üstü 1 sn şaşırdım bu kadar toleransız olmayın. Madem çok seviyosunuz satın volvonuzu alın bir tane 156 TS keyfini sürün, yapmayacağınız şeyler için burada ahkam kesmeyin lütfen.

    Buyurun Alfa Romeo konum
    http://forum.donanimhaber.com/m_83300709/mpage_1/tm.htm




  • Soruma cevap vermediniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Aslında bir çok sorunuza cevap verdim. Tatmin olmuyorsanız araştırabilirsiniz internetten.

    Çok seviyorsanız Alfaya geri dönüş yapın sizin tercihiniz benim buradaki amacım alacak olanlara, almayı düşünenleri bilgilendirmek. Şu an binmediğiniz bir araç için ne kadar da kasıyorsunuz, sanırım nickimin altında ki otomobil markasına olan antipatiniz bana karşı ön yargılı olmanıza sebep oluyor. Sanki ben araçla ilgili o sorunları yaşamamışım, sadece markaya b.k atıyormuşum havasından kurtulun bence, yine internette araştırma yaparsanız 156 ile ilgili sorunları okuyabilirsiniz. ama dediğim gibi savunmanız o araçlar dandik bakımsız fan boyluk yapılıyor.

    O soru dizisini yazan ben değildim. Ben "Türkiye'de kullanılan kaç tane 1.6 motorlu seri üretim binek araçta ön arka çift salıncak süspansiyon sistemi var söyler misin ? " diye sordum ve cevabını alamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Aslında bir çok sorunuza cevap verdim. Tatmin olmuyorsanız araştırabilirsiniz internetten.

    Çok seviyorsanız Alfaya geri dönüş yapın sizin tercihiniz benim buradaki amacım alacak olanlara, almayı düşünenleri bilgilendirmek. Şu an binmediğiniz bir araç için ne kadar da kasıyorsunuz, sanırım nickimin altında ki otomobil markasına olan antipatiniz bana karşı ön yargılı olmanıza sebep oluyor. Sanki ben araçla ilgili o sorunları yaşamamışım, sadece markaya b.k atıyormuşum havasından kurtulun bence, yine internette araştırma yaparsanız 156 ile ilgili sorunları okuyabilirsiniz. ama dediğim gibi savunmanız o araçlar dandik bakımsız fan boyluk yapılıyor.

    O soru dizisini yazan ben değildim. Ben "Türkiye'de kullanılan kaç tane 1.6 motorlu seri üretim binek araçta ön arka çift salıncak süspansiyon sistemi var söyler misin ? " diye sordum ve cevabını alamadım.

    Kaç tanesinde varsa var bana ne ya , sanki bana giren çıkan var , konu sahibi ister alır ister almaz ben yaşadıklarımı yazdım. Haklısınız ülkede araç alırken ilk kriter " ön de çift salıncak " , sizin için çok önemliyse gidip alfa alın.

    Konu sahibi arkadaşım ben yaşadıklarımı anlattım, ister al ister alma. Artık daha fazla yazmayacağım alıntılamazsanız sevinirim. Siz haklısınız "çift salıncaklı ön düzen" çok mühim, ben arabadan anlamıyorum, Alfa öyle Alfa böyle , ruhu falan filan var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Aslında bir çok sorunuza cevap verdim. Tatmin olmuyorsanız araştırabilirsiniz internetten.

    Çok seviyorsanız Alfaya geri dönüş yapın sizin tercihiniz benim buradaki amacım alacak olanlara, almayı düşünenleri bilgilendirmek. Şu an binmediğiniz bir araç için ne kadar da kasıyorsunuz, sanırım nickimin altında ki otomobil markasına olan antipatiniz bana karşı ön yargılı olmanıza sebep oluyor. Sanki ben araçla ilgili o sorunları yaşamamışım, sadece markaya b.k atıyormuşum havasından kurtulun bence, yine internette araştırma yaparsanız 156 ile ilgili sorunları okuyabilirsiniz. ama dediğim gibi savunmanız o araçlar dandik bakımsız fan boyluk yapılıyor.

    O soru dizisini yazan ben değildim. Ben "Türkiye'de kullanılan kaç tane 1.6 motorlu seri üretim binek araçta ön arka çift salıncak süspansiyon sistemi var söyler misin ? " diye sordum ve cevabını alamadım.

    Kaç tanesinde varsa var bana ne ya , sanki bana giren çıkan var , konu sahibi ister alır ister almaz ben yaşadıklarımı yazdım. Haklısınız ülkede araç alırken ilk kriter " ön de çift salıncak " , sizin için çok önemliyse gidip alfa alın.

    Konu sahibi arkadaşım ben yaşadıklarımı anlattım, ister al ister alma. Artık daha fazla yazmayacağım alıntılamazsanız sevinirim. Siz haklısınız "çift salıncaklı ön düzen" çok mühim, ben arabadan anlamıyorum, Alfa öyle Alfa böyle , ruhu falan filan var.



    Evet anlamıyorsunuz belli ki. Çünkü alfa ruhu denen hadiyesi gökten zembille indirmiyorlar arabaya. Giulietta ve mito gibi araçların "alfisti"ler tarafından çok tutulmamasının, alfa ruhunu taşımıyor olarak değerlendirilmesinin arka planında, her iki aracın ön süspansiyon geometrisinin mcpherson oluşu vardır. Elektrikli direksiyonu da koyunca his yok olur. Halbuki 147, 156, 159 da ön double wishbone(çift salıncaklı)dır, 156 da ekstra olarak arkalar da double wishbone'dur.

    Israrla soruyorum çift salıncağı belki bilginiz vardır diye ama yok. Üstüne bir de "kaç tanesinde varsa var bana ne ya" gibi bir tavır içerisine giriyorsunuz. Arabaları sığ inceleyen biri için bu tavır gayet doğal. Otomobil bilgisi, sığ olarak incelenemeyecek kadar derin. Bu yüzden halkımızın Alfa romeo'da yaşadıklarına anlam verememesi doğal, çünkü izahını yapamayacağı bir konu. Ruh deyip geçiyor. Ben size izahını yapayım.

    Çift salıncak süspansiyon, her koşulda ideal kamber açısını yakalar. Bu yüzden araç çok yüksek g lerde viraj alırken bile tekerler ideal temas alanını koruduğundan ötürü yol tutuş limitleri çok yüksektir. Limitlerde ve limit ötesinde dengelidir. Bir de elektrikli yerine hidrolik direksiyon eklenince, düzgün bir lastikle beraber iki üç sağlam gazlayınca kendinizi f1 pilotu gibi hissedersiniz. Pist günlerini kaçırmak istemezsiniz.

    Ancak alfa romeo gibi çift salıncaklı sportif araçları hanım evladı gibi kullanınca, o zevk alınmaz. Sürücüye de posası kalır. Sürekli sadece sorunlarıyla uğraşır, ne lanet arabaymış dedirtir adama. Alfa romeo kuru kuru teknik verilerle incelenmesi ve anlaşılması mümkün olmayan bir araç . Hiçbir kağıt parçası size aracın neler hissettirdiğini anlatamaz.

    Hani konu sahibine arabayı anlatacaktık ya, işte benim şeklim de bu. Kıssadan hisse, çift salıncaklı alfa romeo'larda alacağınız yol tutuş hissini başka hiçbir araçtan alamazsınız. Ancak alfa romeolar normale oranla biraz daha nazlıdır ve biraz daha fazla yakar. Kısacası keyif arabasıdır. Safkan spor araçtır, spor araçların avantajlarını da dezavantajlarını da içerir. Binek araç olarak tasarlanıp sonradan sportifleştirilmeye çalışılan araçlardan değildir. Değerlendirmenin buna göre yapılması gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Aslında bir çok sorunuza cevap verdim. Tatmin olmuyorsanız araştırabilirsiniz internetten.

    Çok seviyorsanız Alfaya geri dönüş yapın sizin tercihiniz benim buradaki amacım alacak olanlara, almayı düşünenleri bilgilendirmek. Şu an binmediğiniz bir araç için ne kadar da kasıyorsunuz, sanırım nickimin altında ki otomobil markasına olan antipatiniz bana karşı ön yargılı olmanıza sebep oluyor. Sanki ben araçla ilgili o sorunları yaşamamışım, sadece markaya b.k atıyormuşum havasından kurtulun bence, yine internette araştırma yaparsanız 156 ile ilgili sorunları okuyabilirsiniz. ama dediğim gibi savunmanız o araçlar dandik bakımsız fan boyluk yapılıyor.

    O soru dizisini yazan ben değildim. Ben "Türkiye'de kullanılan kaç tane 1.6 motorlu seri üretim binek araçta ön arka çift salıncak süspansiyon sistemi var söyler misin ? " diye sordum ve cevabını alamadım.

    Kaç tanesinde varsa var bana ne ya , sanki bana giren çıkan var , konu sahibi ister alır ister almaz ben yaşadıklarımı yazdım. Haklısınız ülkede araç alırken ilk kriter " ön de çift salıncak " , sizin için çok önemliyse gidip alfa alın.

    Konu sahibi arkadaşım ben yaşadıklarımı anlattım, ister al ister alma. Artık daha fazla yazmayacağım alıntılamazsanız sevinirim. Siz haklısınız "çift salıncaklı ön düzen" çok mühim, ben arabadan anlamıyorum, Alfa öyle Alfa böyle , ruhu falan filan var.



    Evet anlamıyorsunuz belli ki. Çünkü alfa ruhu denen hadiyesi gökten zembille indirmiyorlar arabaya. Giulietta ve mito gibi araçların "alfisti"ler tarafından çok tutulmamasının, alfa ruhunu taşımıyor olarak değerlendirilmesinin arka planında, her iki aracın ön süspansiyon geometrisinin mcpherson oluşu vardır. Elektrikli direksiyonu da koyunca his yok olur. Halbuki 147, 156, 159 da ön double wishbone(çift salıncaklı)dır, 156 da ekstra olarak arkalar da double wishbone'dur.

    Israrla soruyorum çift salıncağı belki bilginiz vardır diye ama yok. Üstüne bir de "kaç tanesinde varsa var bana ne ya" gibi bir tavır içerisine giriyorsunuz. Arabaları sığ inceleyen biri için bu tavır gayet doğal. Otomobil bilgisi, sığ olarak incelenemeyecek kadar derin. Bu yüzden halkımızın Alfa romeo'da yaşadıklarına anlam verememesi doğal, çünkü izahını yapamayacağı bir konu. Ruh deyip geçiyor. Ben size izahını yapayım.

    Çift salıncak süspansiyon, her koşulda ideal kamber açısını yakalar. Bu yüzden araç çok yüksek g lerde viraj alırken bile tekerler ideal temas alanını koruduğundan ötürü yol tutuş limitleri çok yüksektir. Limitlerde ve limit ötesinde dengelidir. Bir de elektrikli yerine hidrolik direksiyon eklenince, düzgün bir lastikle beraber iki üç sağlam gazlayınca kendinizi f1 pilotu gibi hissedersiniz. Pist günlerini kaçırmak istemezsiniz.

    Ancak alfa romeo gibi çift salıncaklı sportif araçları hanım evladı gibi kullanınca, o zevk alınmaz. Sürücüye de posası kalır. Sürekli sadece sorunlarıyla uğraşır, ne lanet arabaymış dedirtir adama. Alfa romeo kuru kuru teknik verilerle incelenmesi ve anlaşılması mümkün olmayan bir araç . Hiçbir kağıt parçası size aracın neler hissettirdiğini anlatamaz.

    Hani konu sahibine arabayı anlatacaktık ya, işte benim şeklim de bu. Kıssadan hisse, çift salıncaklı alfa romeo'larda alacağınız yol tutuş hissini başka hiçbir araçtan alamazsınız. Ancak alfa romeolar normale oranla biraz daha nazlıdır ve biraz daha fazla yakar. Kısacası keyif arabasıdır. Safkan spor araçtır, spor araçların avantajlarını da dezavantajlarını da içerir. Binek araç olarak tasarlanıp sonradan sportifleştirilmeye çalışılan araçlardan değildir. Değerlendirmenin buna göre yapılması gerekir.

    Tamam siz haklısınız, ruh muh bunların hepsi çift salıncaklı ön düzenden. Bilgilendirdiğiniz için sağolun bundan sonra alacağım 120 - 150 hp civarındaki araçlarda f1 hissiyatı yaşamak için, hanım evladı gibi değilde, gazlayıp aracı asfalta yapıştırmak için çift salıncaklı ön alt takım arayacağım.

    Bende diyordum ki kendi kendime neden f1 pilotunun yarısı gibi hissediyorum, aracım neden gazladım mı aslfata yarım yapışıyor meğersem benim aracımda sadece önlerde kullanmışlar bu double-wishbone yi, neyse artıkın yarım ruhla devam edeceğim yola.

    Ama şundan eminim ki sizin düşüncenize göre, aracımın arkası makaslı olmasaydı vw sadece o ruhu yaşatmamak adına, arkaya double-widhbone koymazdı. Nasıl olsa ruhsuz dandirik alelade bir marka algısı var gözünüzde.

    Haaa şunuda merak ediyorum acaba şu an kullandığınız honda markalı araçta bu ön arka double-wishbone mevcut mu ? Ruhsuz , hanım evladı gibi mi hissediyorsunuz yollarda bu ön arka çift salıncak muhabbetinden yoksa sizde almayacağınız, kullanmayacağınız aracı tavsiye edenlerden misiniz?Çünkü öyle bir anlatıyorsunuz ki araç alanların en önemli kriteri bu çift salıncak. Çok merak ediyorum gerçektende.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Aslında bir çok sorunuza cevap verdim. Tatmin olmuyorsanız araştırabilirsiniz internetten.

    Çok seviyorsanız Alfaya geri dönüş yapın sizin tercihiniz benim buradaki amacım alacak olanlara, almayı düşünenleri bilgilendirmek. Şu an binmediğiniz bir araç için ne kadar da kasıyorsunuz, sanırım nickimin altında ki otomobil markasına olan antipatiniz bana karşı ön yargılı olmanıza sebep oluyor. Sanki ben araçla ilgili o sorunları yaşamamışım, sadece markaya b.k atıyormuşum havasından kurtulun bence, yine internette araştırma yaparsanız 156 ile ilgili sorunları okuyabilirsiniz. ama dediğim gibi savunmanız o araçlar dandik bakımsız fan boyluk yapılıyor.

    O soru dizisini yazan ben değildim. Ben "Türkiye'de kullanılan kaç tane 1.6 motorlu seri üretim binek araçta ön arka çift salıncak süspansiyon sistemi var söyler misin ? " diye sordum ve cevabını alamadım.

    Kaç tanesinde varsa var bana ne ya , sanki bana giren çıkan var , konu sahibi ister alır ister almaz ben yaşadıklarımı yazdım. Haklısınız ülkede araç alırken ilk kriter " ön de çift salıncak " , sizin için çok önemliyse gidip alfa alın.

    Konu sahibi arkadaşım ben yaşadıklarımı anlattım, ister al ister alma. Artık daha fazla yazmayacağım alıntılamazsanız sevinirim. Siz haklısınız "çift salıncaklı ön düzen" çok mühim, ben arabadan anlamıyorum, Alfa öyle Alfa böyle , ruhu falan filan var.



    Evet anlamıyorsunuz belli ki. Çünkü alfa ruhu denen hadiyesi gökten zembille indirmiyorlar arabaya. Giulietta ve mito gibi araçların "alfisti"ler tarafından çok tutulmamasının, alfa ruhunu taşımıyor olarak değerlendirilmesinin arka planında, her iki aracın ön süspansiyon geometrisinin mcpherson oluşu vardır. Elektrikli direksiyonu da koyunca his yok olur. Halbuki 147, 156, 159 da ön double wishbone(çift salıncaklı)dır, 156 da ekstra olarak arkalar da double wishbone'dur.

    Israrla soruyorum çift salıncağı belki bilginiz vardır diye ama yok. Üstüne bir de "kaç tanesinde varsa var bana ne ya" gibi bir tavır içerisine giriyorsunuz. Arabaları sığ inceleyen biri için bu tavır gayet doğal. Otomobil bilgisi, sığ olarak incelenemeyecek kadar derin. Bu yüzden halkımızın Alfa romeo'da yaşadıklarına anlam verememesi doğal, çünkü izahını yapamayacağı bir konu. Ruh deyip geçiyor. Ben size izahını yapayım.

    Çift salıncak süspansiyon, her koşulda ideal kamber açısını yakalar. Bu yüzden araç çok yüksek g lerde viraj alırken bile tekerler ideal temas alanını koruduğundan ötürü yol tutuş limitleri çok yüksektir. Limitlerde ve limit ötesinde dengelidir. Bir de elektrikli yerine hidrolik direksiyon eklenince, düzgün bir lastikle beraber iki üç sağlam gazlayınca kendinizi f1 pilotu gibi hissedersiniz. Pist günlerini kaçırmak istemezsiniz.

    Ancak alfa romeo gibi çift salıncaklı sportif araçları hanım evladı gibi kullanınca, o zevk alınmaz. Sürücüye de posası kalır. Sürekli sadece sorunlarıyla uğraşır, ne lanet arabaymış dedirtir adama. Alfa romeo kuru kuru teknik verilerle incelenmesi ve anlaşılması mümkün olmayan bir araç . Hiçbir kağıt parçası size aracın neler hissettirdiğini anlatamaz.

    Hani konu sahibine arabayı anlatacaktık ya, işte benim şeklim de bu. Kıssadan hisse, çift salıncaklı alfa romeo'larda alacağınız yol tutuş hissini başka hiçbir araçtan alamazsınız. Ancak alfa romeolar normale oranla biraz daha nazlıdır ve biraz daha fazla yakar. Kısacası keyif arabasıdır. Safkan spor araçtır, spor araçların avantajlarını da dezavantajlarını da içerir. Binek araç olarak tasarlanıp sonradan sportifleştirilmeye çalışılan araçlardan değildir. Değerlendirmenin buna göre yapılması gerekir.

    Tamam siz haklısınız, ruh muh bunların hepsi çift salıncaklı ön düzenden. Bilgilendirdiğiniz için sağolun bundan sonra alacağım 120 - 150 hp civarındaki araçlarda f1 hissiyatı yaşamak için, hanım evladı gibi değilde, gazlayıp aracı asfalta yapıştırmak için çift salıncaklı ön alt takım arayacağım.

    Bende diyordum ki kendi kendime neden f1 pilotunun yarısı gibi hissediyorum, aracım neden gazladım mı aslfata yarım yapışıyor meğersem benim aracımda sadece önlerde kullanmışlar bu double-wishbone yi, neyse artıkın yarım ruhla devam edeceğim yola.

    Ama şundan eminim ki sizin düşüncenize göre, aracımın arkası makaslı olmasaydı vw sadece o ruhu yaşatmamak adına, arkaya double-widhbone koymazdı. Nasıl olsa ruhsuz dandirik alelade bir marka algısı var gözünüzde.

    Haaa şunuda merak ediyorum acaba şu an kullandığınız honda markalı araçta bu ön arka double-wishbone mevcut mu ? Ruhsuz , hanım evladı gibi mi hissediyorsunuz yollarda bu ön arka çift salıncak muhabbetinden yoksa sizde almayacağınız, kullanmayacağınız aracı tavsiye edenlerden misiniz?Çünkü öyle bir anlatıyorsunuz ki araç alanların en önemli kriteri bu çift salıncak. Çok merak ediyorum gerçektende.

    120-150 hp civarındaki araçla virajda çıkacağınız 1.2 g yanal ivme bile aklınızı yerinden oynatır merak etmeyin. Tabi vw golf tdi falan kullanıyorsanız, 0.8 g den sonra esp ışığınız yanacaktır. 2012 esp siz fiesta bile 0.84g ile viraj alabilir. Bmw 3 serisi 0.88 g lere çıkabilir.

    Double wishbone maliyet işidir. Ayrıca arka bagaj hacmini de ciddi oranda daraltır. Vw 'in müşteri portföyü genelde spordan ziyade normal araç arayan insanlar olduğundan pek tercih edilmez. B6 passatların arkası çift salıncaklıydı diye hatırlıyorum ama. Önde çift salıncak zaten epey zor önden çeker araçta. Alfayı bu konuda bir kez daha takdir etmek gerekiyor.

    Mevcut değil. Çünkü aracı kendime almadım. Ana kullanıcısı ben olsaydım alfa bakardım. Kullanınca üst limitlerde ruhsuz hissediyorum çift salıncağa göre evet. Araç limitlerde ne olup bittiğini bana pek yansıtamıyor. Almayacağım, kullanmayacağım arabayı tavsiye etmem evet. Yol tutuşu için en önemli kriterlerden biri süspansiyon sistemidir doğru. Torsiyon çubuklu golf, double wishbone 156 nın hislerini veremez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Kesinlikle Alfacı avuntuları ile süslenmiş cümleler ile laf sokma çabaları içerisinde olmanız komik gerçekten, hani bir sene kullanmamış olsam anlayacağımda

    1,6 lt 120 hp olan
    0-100 ü 11 küsür saniye olan
    100 km de 12 lt benzin yakan

    Bu aracın nesi hissiyatlı açıklar mısınız ? Yoksa yine Alfacı masalları olan yok efendim "Ferrari Alfa yarış pilotuyduda, yolda Alfa görünce şapka çıkartmıştı da" , " Alfa Romeo bir kültürdür de, clublarımız , fanlarımız varda" , "Şu buluşma senin bu buluşma benimde, Alfa alınca araba almazsın bir yaşam tarzı alırsında" gibi cümleler mi kuracaksınız.

    Yukarıdaki cümleleri 4c, 8c , gibi özel Alfa sahipleri kurabilirde, altı üstü yukarıdaki teknik özelliklerini yazdığım 1,6 lt lik , seri üretim binek araç sahipleri kurunca komik oluyor. VW de seri üretimle milyonlarca araç üretiyor , Alfa'da. altı üstü 25-30 e aldığınız Alfaya Ferrari, Lambo, Porche gibi lüks segment muamelesi yapmayın lütfen.

    Pek otomobil kullanma keyfi (sürüş dinamikleri, direksiyon keskinliği-hissi, viraj kabiliyeti) ile ilgin yok anlaşılan. 0-100ü 11 küsur saniye olan (ki 10.5sn) araba dediğine göre, düzlük performansı=keyif. Tasarımı, farklılığı ve bunu benimsemiş farklı bir kullanıcı kitlesine sahip olması, bunların ilişkileri veya markanın kökleri tarihi ile de hiç alakan yok dalgaya vurduğuna göre.

    Kardeşim sen bu arabayı başta niye aldın o zaman? Sorunlarını, deneyimlerini yaz tabiki, kullanıcı sensin de, bu Alfa neymiş ya lüks araba mı goygoyu nedir?

    250hp Volvo S60'ım var, gayet lüks, uçak gibi, otobana çıksan 30 saniye sürmüyor 250leri görmek. Ancak 156'dan aldığım keyfi alamadım, alamıyorum. Bu sana garip geliyorsa, saçma geliyorsa, açıkcası senin bu konuda işin yok.


    Anlamadığım bir şey var beni tanımadan etmeden nasıl oluyorda benimle ilgili yok araçtan anlamıyorsun, yok bilmem ne diye ahkam kesebiliyorsunuz?. Zamanınız varsa buyurun konumu okuyun ne kadar heyecanlandığımı , ne kadar hevesli olduğumu , aracı ne kadar sevdiğimi , Alfa clupleri ile buluşmaya gittiğimi görebilirsiniz.

    Ayrıca buraya gelip ego tatmini yaparcasına " bu konuda işin yok " diye cümlelerinizi sonlandırmanız bana asıl bu konuda kimin olması gerekliliğini sorgulatıyor, konuya attığım mesajlara bakın bakalım goygoy mu yapıyorum yoksa bilgi vermeye mi çalışıyorum.( Ferrari'nin Alfa yarış pilotu olduğunu söylemem bile markanın kökleri ile alakam olmadığı tezinize verilmiş bir cevaptır ama tabiki yazdıklarımı okumadan cevap vermişsiniz )

    Yakıt tüketimi ile , 0-100 ü karıştırdım altı üstü 1 sn şaşırdım bu kadar toleransız olmayın. Madem çok seviyosunuz satın volvonuzu alın bir tane 156 TS keyfini sürün, yapmayacağınız şeyler için burada ahkam kesmeyin lütfen.

    Buyurun Alfa Romeo konum
    http://forum.donanimhaber.com/m_83300709/mpage_1/tm.htm



    Ne demek seni tanımadan, napalım oturup muhallebi mi yiyelim pastanede?

    Gayet tanıdım seni ki mesaj yazdım, mesajımdan da anlayacağını anladın daha fazla uzatmanın anlamı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Al canavar gibi kulan millet sana gıpta ile baksın Düşmanlar çatlasın

    ne gıptası. ben dökülmeyen bir 156 daha görmedim. tüm alfa modellerinin ortak özelliğidir seneler geçtikçe dökülmeleri. arkadaşımın 147'sinin hava yastığı kapağı yerinden fırlamıştı çirkin çirkin öylece duruyordu ki benim stilo'nun öyle bir kapağı dahi yoktu. göğüste gizliydi hava yastiği. 1.6 olanları bile su gibi benzin içerken 2.0 olanlarını düşünemiyorum. tüple bile çekilmez.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.