Şimdi Ara

Alfa Romeo GIULIA (Ana Konu) (93. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.098
Cevap
25
Favori
110.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9192939495
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim
    cevap ve ilginiz için
    gerçekten bakınıyorum şöyle satış adetlerine her yıl ve her mart ayı tavan iken her ağustos ayı dipte satışlarla geçiliyor.
    bunun bir sebebi olmalı diyordum
    teşekkür ederim tekrar aydınlattınız
  • Alfa Romeo Giulia sedan liginde umut vaadedici satışları yakaladı. şuan için Alman üçlüsü ve İngiliz XE'nin gerisinde İngiltere'nin Birlikten çıkması Jaguar'ı etkilemiş görünüyor. Giulia ile XE arasındaki makas Alfa'dan yana daralmasına rağmen Alfa şuan Alman üçlüsünün arkasına takılabilmiş değil, öncelikle XE'yi akarte etmesi gerekecek. Volvo S60'ı ise sedan karoserde 2016 genel satışlarında yarışa yılın ortasından başlamasına rağmen geçmiş durumda volvoyu bu ligde kurtaran station karoser.
    daha önce de belirttiğim gibi ALfa erken davranıp, XE'den önce giulia'ya station karoseri eklediği zaman d premium sınıfında 4. lüğü elde edecektir. nitekim bu yılıln sonnlarında Abd^de önümüzdeki yıl da Çin'e açılacak. bunu rahatlıkla başarabilir düşüncesindeydim.
    Lakin Alfa yetkilileri 2020'ye kadar giulia station'un gelmeyeceğini defeaatle söylüyorlar , bence büyük bir pazarlama hatası olur, amma velakin gel gelelim ki giuia'nın station render çizimleri arka arkaya geliyor Alfa renderleriyle bilinen LP'nin yeni bir renderi daha göz kamaştırıyor... Alfa Romeo GIULIA (Ana Konu)




  • jeueneturc kullanıcısına yanıt
    Umarız bir an önce ürün gamlarını arttırırlar. Üç büyükleri zorladığı senelere geri dönmesini çok isterim.



    Size de teşekkür ederim hocam. Konuyu hiç boş bırakmıyorsun 👍🏽

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alfa 3 büyükleri zorlamakla uğraşmayacaktır,şu anda çok üstün bir otomobil sürdüler piyasaya,zaten başarılı satış rakamları yakalayacaklar.Almanlar piyasanın her halükarda hakimi,önemli olan onların pastalarından pay kapmak.Volvo çok iyi yaptı bu işi örneğin,giulia ve yeni SUV modeli de alfayı bu pazara ortak yapacaktır.Burada arkadaşımızın dediği gibi ab pazarı için sw çok önemli,tabi üretim bandına taşınması almanlar kadar kolay olmayacaktır.
  • 2.0 turbosu gelsin de bakalım. Sıkıldık artık 3 ve c den.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw yi şanzıman ve aktarım için alternatifsiz di. Artık değil. Dedikleri gibi 200.000 bandında olursa neden olmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasımda los angeles fuarında Stelvio tanıtılacak, asıl mevzu orada. Amerika pazarının boyutları, Suv pazarının patlaması birde oradaki Chrysler'ın satış servis ağı ile birleşince Stelvio kaderini çizecek Alfa'nın.

    Giulia'yı seviyoruz, olsa da yesek ama gerçekçi olmak lazım Alman araçları pazara oturmuş çöreklenmiş ve çok rekabetçiler. Pazarı aşağı doğru genişlettiler, her tip model her tip araç ürettiler ve kimseye nefes aldırmıyorlar. Basının da ellerinde olduğunu düşünüyorum. Bu durumun yakın gelecekte değişmesi de çok zor. Umarım Amerika pazarında işler yolunda gider.
  • Açık söylemek gerekirse Alfa'nın çok satmasını istemiyorum. Her köşe başında 15-16 jantlı buzdolabıvari (!) Giulia/Giulietta/Mito görmenin hayali bile kötü..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alfa Romeo'nun önemli yöneticilerinden olan Alfredo Altavilla, basının sorularına cevap verdi,
    en dikkat çekici soru Alfa Romoe Giulia doğalgazlı olacak mı nevinden bir soruydu.
    Altavilla soruya bunun için asla diyemeyiz bu ilerde mümkün olabilir zira g-tron A4, g-torn sportback A5 ve Mercedes B sınıfı ve E clas'da ilerde doğalgazlı araç üreteceklerini belirtmişlerdi dolayısıyla Giulia için de bu alternatif değerlendirebilinir, zaten Lpg'li araç satışlarımızı artırmayı düşünüyoruz. şimdilik LPGli satışları Lancia, Giulietta Mito vs araçlarda sıunmaktayız. Giuia'da da bu benzin-lpgli ikili yakıt sistemine sahip versiyonu sunabilecek durumdayız bunun için 1.4 Tjet 120hp'lik motor hazır ve uygun durumda fakat bu motor artık ALfa Romeo için çizdiğimiz programa uygun değil, böyle lpgli bir giulia'yı satışa sunmamız için Alfa Romeonun karekteristiğine sürüş dinamizm ve sportifliğine uygun bir motor üzerinde çalışmalıyız . buda 2.0 cc 200 hplik motor üzerinde bir takım değişiklikler yapmamızı gerektirebilir.
    şeklinde oldu




  • bir uçan Romeo gördüm sanki :))

    https://www.youtube.com/watch?v=pfjrlvYjHO4
  • Otoparkin haberine gore subatta geliyormus giulia turkiyeye.Normal,veloce dizel benzin hepsi gelecek heralde.Ama buyuk ihtimalle siparis uzerine gelir az satacak modeller.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbocharger41

    Bir arkadaşımın Alfa Romeo 156'sına binmiştim araç o kadar orjinal ve safkan ki böyle her araca benzemiyor kalite duruyor bindiğim 1.6 TwinSpark 120 beygirlik versiyonuydu rölantideki sesi kesici sesi harika üstelik 1.6 olmasına rağmen.Gel gelelim ki ülkemizin zeki insanları Alfa Romeo lafını duyunca hemen yedek parçası pahalı al takım hassas yok radyosu doblo radyosunun aynı gibi cümleler kuruyor yazık kalite ve prestiji kaçırıyorlar.

    21 Aralık 2014te attığım bu mesajdan sonra 156 sahibi oldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaman geçtikçe Alfa romeo sokaklara yayıldıkça ardı ardına testler de nete düşüyor üstelik İtalya dışından gelen testler belki de nesnelliği biraz daha yukarı çekmesi açısından daha da önem kesbediyor.

    bu sınıfın Volvo dışında bütün Avrupalı rakipleri ringde

    güvenlik konusunda en iyisi mercedes bulunurken ALfa Bmw ile aynı notu almış, mekanikte Alfa en iyisiyken arkadan Bmw takip ediyor, sürüş yolda JAguar en iyisi olarak gösterilirken az bir farkla Alfa ikinci, yaşam alanı hacim olarak Audi en iyisi iken Alfanın en kötü olduğu tek faktör burası, fiyat olarak ta en uygun fiyattan yeni Alfa, genel olarak totalde ise ALfa ve ^serisi aynı puandalar.

     Alfa Romeo GIULIA (Ana Konu)


    http://www.moniteurautomobile.be/essais-auto/essai-comparatif/alfa-romeo-giulia-vs-4-rivales-2016.html




  • jeueneturc kullanıcısına yanıt
    Hocam o nasıl bi çizimdir yaaa bundan başkasını çıkarırsalar çok büyük ayıp ederler efsane güzel duruyor bu nasıl bişeydir yaaaa :) Allah bir gün o paraları nasip eder umarımda belki alabiliriz :)
  • Valla arkadaslar eski bir 159 kullanicisi olarak dort gozle bu aravi bekliyorum f30 bmwyi verip alayim gibi bir niyetim var fakat 159da da en buyuk sikinti arka taraf diz mesafesiydi simdi de syni problem devam ediyor. Sirf bu yu yuzden bu arac sikinti olacak gibi dusunuyorum. Sinir bozucu bir durum ne var sanki 15 cm daha uzun yapsalardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harunresitz kullanıcısına yanıt
    Öyle yapsalardı bu arabanın sportsedan gövde oranları bozulur, Passat gibi Mondeo gibi kocaman kof aile arabası ortaya çıkardı. Malesef spor sedanlar arkada pek cömert olmaz, 3 serisi de böyledir, XE'de, Giulia'da, Lexus IS'de. Bunlar sürücü otomobilidir yolcu değil, ki C hatchback otomobil kadar diz mesafesi sunuyor artık çoğu, bence yeterli. Eskiden daha dardı iç mekanları. Giulia'nın arka koltukları 159'dan daha iyi mesela.
  • 159 ne olarak kaldıysa Giulia da o olarak kalacak. Senede bir kaç yüz tane satacaklar, sonrasında da astronomik değer kayıpları ile ikinci el piyasasında göreceğiz bu araçları.

    Aracın maliyet boyutu bir yana bir de işin kullanıcı boyutu var. Alfacılar, ya da diğer ismi ile Alfistiler Alfa'nın herkesin kullandığı bir araç olmamasını isteyip bu markadan kalite, yenilik ve estetiği her bir arada bekliyorlar. Alfa satmaz ise bunların kaçını bir arada görebiliriz?

    80 000-100 000 olsun diyen birisi olmuş. Bir başka kullanıcı ise bu ifadeye anlam veremediğim şekilde çıkışmış. Passat fiyatına gelse bu araç, almak istemez misiniz? Yoksa Alfa özeldir, özel kalmalı şeklinde bir düşünceniz mi var? Korkarım ruh- ruhlu makine vs gibi laflar kapitalist sistemin zirvesinde yaşadığımız bu zaman diliminde pek bir şey ifade etmiyor. Eminim A.Romeo firması ve bağlı bulunduğu grup da bu aracın Passat kadar satmasını isterdi. Dolayısıyla Alfa Romeo ile ilgili mevcut Alfisti yaklaşımı kendi içinde ciddi zıtlıklar barındırıyor.

    Benim gönlüm alınabilir bir D sınıfı araç olarak 1.4 turbo, 1.6 m.jet ile getirilebilmesinden yana. Firmanın yaygınlaşması, ezberin bozulması ancak bu şekilde mümkün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Öyle yapsalardı bu arabanın sportsedan gövde oranları bozulur, Passat gibi Mondeo gibi kocaman kof aile arabası ortaya çıkardı. Malesef spor sedanlar arkada pek cömert olmaz, 3 serisi de böyledir, XE'de, Giulia'da, Lexus IS'de. Bunlar sürücü otomobilidir yolcu değil, ki C hatchback otomobil kadar diz mesafesi sunuyor artık çoğu, bence yeterli. Eskiden daha dardı iç mekanları. Giulia'nın arka koltukları 159'dan daha iyi mesela.

    3 serisi ile karsilastiriyorsunuz ama bilincsiz bir karsilastirma olmus sizinki. Az yukari puanlandirmada da ne kadar geride oldugu gorunuyor.

    F30 kadar genis olsa kafi ama f30dan cok daha dar gorunuyor.

    10 cm diz mesafesinin artmasi onu passata cevirmez maserati quattroporteye dogru ilerler dusuncesindeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • harunresitz kullanıcısına yanıt
    Bende Maserati qp'ye doğru ilerlerse, Maserati qp'ye gerek kalmazdı düşüncesindeyim :) Bu arabanın ne aks mesafesi, nede boyu bundan daha büyük olmaz.
    Buradaki test problem değil, youtube'da diz mesafesi/arka koltuk videoları var, yeterli-makul bir diz mesafesi var, 159 böyle değildi gerçekten dardı katılıyorum. Bu araba öyle değil ama bundan daha fazlasını istiyorsanız zaten bu sınıf araçlar size göre değildir.
  • 
Sayfa: önceki 9192939495
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.