Şimdi Ara

Alfa Romeo GIULIA (Ana Konu) (95. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.098
Cevap
25
Favori
110.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9394959697
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    Brn biraz önce bayideydim. Bayi müdürüne gösterdim daha açıklanmadı diyor bunu nereden buldunuz? İkimizde merak ettik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhsinmuttaki M kullanıcısına yanıt
    Hocam konunun geçmişine bakarsan bolca kafa yorduğum bir model Giulia :) Hatta İtalyan forumlarını bıkmadan usanmadan 2 yıl boyunca takip ettim ve neredeyse İtalyancayi çözecektim

    Bir arkadaşımdan geldi diyelim :D bu arada ''gerizekalılar'' kısmını sozum meclisten dışarı diyerek düzelteyim.Alınmasınlar yani
  • Giulia Qv'nin fiyatı normal sadece, onun dışında 20-25bin fazlası var net.
    Farklı bişey isteyen müşteri de Jaguar XE yerine bu fiyatlara Alfayı tercih eder mi bilemedim, 250hp Lexus IS'de var 240bin tl civarına. Bari 2.0 200hp gelmeyip, benzinli 280hp model rekabetçi gireydi en azından gücü yüzünden bişeyler yapabilirdi. Şu durumda işleri zor, zaten 2.2 dizelden falan zor olacağı da belliydi. Beklentim yoktu pek, üzmedi o yüzden.
  • Henüz satışa sunulmamış bir aracın bu kadar erkenden TL bazli ve tam böyle yuvarlak rakamlarda fiyatının ortaya çıkması pek olası değil. Bir de benim bildiğim kadarıyla 2.2 dizelin satışı hiç olmayacak, o yüzden fiyat dahi açıklamayacaklardır. Oyle geliyor ki fiyatlar işin içinde olmayan birilerinin sadece tahmini;)

    Yani yanlış alarm..

    Ha bu arada bu rakamlar sağlam bir kaynağa dayanmasa bile Giulia giriş modelinde bile 200'ün çok altına inmeyecektir. O da ayri bir mesele..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    Bende 2 ay önce 159 kafaya taktım. Alfatürke bile üye oldum. :) İki tane buldum, biri sw biri sedandı. Sedan olanı eşimin kullandığı arabayla takasa girecektik, ancak adam bana boya yok demesi ve ön kapı ve arka kapının boyalı çıkması sonucunda vazgeçtim. Sw'de ise adam tam alfisti çıkmıstı, siyah renk, jantlarda siyah ( oz racing ultraleggera 18'') birde kışlıklar için orjinal alfa romeo 18" lastikleri vardı. Brandası bile vardı :) Bmw mercedes yanın da halt yemiş, müthiş bir arabaydı. Aracı eve getirdim hanım görür görmez şto eta dedi. Dedim aha vuracak beni? Ben bu arabaya binmem, kızlarımıda bindirmem ceneza arabası gibi,binerim diyorsan içinde yatarsın deyince vazgeçtim. Ama bunu alacağım. Sıkıldım bmwden.

    Adam genel merkeze bile mail attı, ortalığı karıştırdınız. Daha fiyat falan yok diyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhsinmuttaki -- 18 Ekim 2016; 18:18:22 >




  • Fiyat listesi hakkında mesaj yazan arkadaşlarım...Bekleyelim ve görelim
  • muhsinmuttaki M kullanıcısına yanıt
    Köstebek mi arıyorlar kim sızdırdı diye
  • 2.0 200 beygirlik otomatik hele zf 8 ileriyse ben spor paketin 220den assagi olucagini zaten dusunmuyorum 180 bin falan gibi bi rakam hayal olur gercek olsa aksam sampiyonlar ligine altimdaki arabayi basardim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayda 3-5 tane satarlar belki bu başlangıç fiyatlarıyla

    QV'nin fiyat iyi ama o zaten çok satacak bir model değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Giulia Türkiye fiyatları için yukarılarda bahsedilen fiyatlar gerçekten resmi fiyatlar ise tam bir fiyasko, ölü doğmuş yatırım, çok iyi ve daha uygun fiyatlara dizel otomatik rakipleri varken işi hakikaten çok zor.

    Türkiyede zaten kimse giulianın binlerce satmasını beklemiyordu ama bu fyatlarla ciddi manada kayıp olur alfa için.

    global ölçekte düşündüğümüzde şunu söyleyelim bugün giulia qvlerden ilk 100 partilik araç ABD'ye iniş yaptı bugün yarın bayilerde yerini alacaktır.
  • Alfa kotayla araç satacak bizde.
    umurlari olmaz yani satilir satilmaz muhabbeti.
    Tr piyasasında 30 tane fazladan araba satmak için milyon dolarlık argeye giripte düşük hacim motor muhabbetine girmemiş adamlar.Bizim açımızdan sıkıntılı ama dışarısı için öyle değil.
  • Orası öyle de Giulia'nın da Stelvio'nunda iyi satması lazım. Bunca yatırım, yeni fabrikalar, yeni modeller, yeni kıtaya açılım falan hep devasa bütçeler ayrılarak yapıldı. Alfa'nın geleceği bu araçlara bağlı. Bence de sırf Tr pazarı için motor hacmine takılı kalmasınlar, 2.0lt'den başlaması iyi bile ama 80 milyonluk bir pazardan hiç pay alamamaları ne olursa olsun üzücü.
  • Alfa bu projeye çok para bağladı umud edilen başarının gelmemesi gelecek adına büyük hüsran olur proje devam ediyor dün kamuflajlı alfetta kameralara yakalandı o önümüzdeki yıl tanıtılacaktır
    Türkiye pazarı uygun motorlarla geldiğinde giulia için önemli pazarlardan biri olabilirdi nitekim giuliettanın avrupada en çok satış yakaladığı beş ülkeden biri Türkiye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jeueneturc

    Alfa bu projeye çok para bağladı umud edilen başarının gelmemesi gelecek adına büyük hüsran olur proje devam ediyor dün kamuflajlı alfetta kameralara yakalandı o önümüzdeki yıl tanıtılacaktır
    Türkiye pazarı uygun motorlarla geldiğinde giulia için önemli pazarlardan biri olabilirdi nitekim giuliettanın avrupada en çok satış yakaladığı beş ülkeden biri Türkiye

    Bir yanlislik olmasin ?
    Dizel otomatik olmasina ragmen 9 ayda 500 adet julyet satilmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkiye pazarini onemseyen uc marka var arkadaslar fiat-vwgrubu-reno

    Diger hic biri icin iyi bi pazar degiliz iyiye yakin bile degiliz yapicaklari yatirimlarin geri donusunu almalari uzun surer hatta alamamalari bile mumkun ancak saydigim 3 markanin yillik satis rakamlarinda bi paya sahibiz cok sey yapmayin yani ufak yillik 1 milyon arac satilan bi ulke alim gucu dusuk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam tr piyasasi zaten 100bin tl den itibaren daraliyor,daralan pazar da almanlarin hakimiyetinde uzun zamandir
    Biz ab veya dis pazarlar gibi otomobil alirken beklentilerimize veya arabanin iyiliğine kötülüğüne degil oncelikli olarak alman olup olmamasina ikinci elinin olup olmamasına bakan bir toplumuz.
    Simdi dusunun adam 1.6 d otm koysa giuliada ne satacak?yaptigi milyon dolarlik yatirima degmez ki?
    Oyle arabaya tak motoru sur piyasaya denilince olmuyor bu isler.
    Ondan oturu bence gayet haklilar.
    20 30tane fazla araba,satacagim diye tr pazarini zorlamaz alfa.
    Ki stelvio giulia yeni giulietta ve alfettanin gelisi markaya istenen performansi sağlayacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koymasın zaten 1.6 falan da, öyle bir motor olsaydı iyi satardı yalnız. Volvo da tutulan bir marka değil hatta büyükşehirler dışında servisi yok adamların ama S60 1.6d için sıraya girildi bir dönem ve fena pazar çaldı Almanlardan. V40 falan da dizel otomatiği olmasına rağmen hiç satmadı, çünkü onun dolu alternatifi var, Giulietta da öyle fakat Giulia öyle değil. Burası sedan ve Suv pazarı, burada orta sınıf arabaya sen 1.6lt hacmi altı dizeli otomatik şanzımanla koyarsan satarsın. Bunun için değermiydi, değmezdi ayrı konu ama baya satardı.

    Bu arabaya küçük hacim dizel falan gelmeyecek zaten, daha şu yalan dolan emisyon ölçümlerinin ne olacağı belli değil, bazı çevrelerde iyice bu küçük hacim+minik turbo furyasının yalanlığı sesli konuşulmaya başlandı. Çoğu üretici labaratuvar için motor yapıyor, gerçek hayat kullanımı için değil. Büyük ihtimalle emisyon/tüketim test prosedürleri değişecek. Alfa'nın yeni 2.2 dizelleri 5-6 lt yakıyor zaten, emsiyonu da çok düşük napsın adamlar daha küçük dizeli bunu büyük hacimle başardıktan, üstelik gerçek hayatta da yakaladıktan sonra. Ancak Giulietta gelecek küçük hacim dizelle de, onun motoru buna gelecek falan filan uzun işler, olmayacak işler.




  • Volvo kullanicilariyla alfa kullanicilari yapisal olarak farkli.alfa alan adam performans ister,volvo alan adam konfor güvenlik kaliteye daha cok onem verir.giuliettada o motor is yapiyordu eyw,ama giuliada alfistiyi tatmin edemezsin.
    Onu gectim bu is yatirim meselesi,dunya para koy fazladan 50 araba sat çok mantikli gelmiyor.
    Ki volvo bile okadar satıştan sonra 1.6d otm modeli kaldirdi,1.5 t3le geliyor.
    Yani d otm 120hp ye kimse giulia almaz,30 40tane fazladan,satacagim diyede alfa o topa girmez zannetmem.
    Ancak ilerki donemde giuya yaptiklari gibi makyajla veya degisim oncesi elde kalan araclari tüketmek icin boyle bir yola girebilirler.tabi motoru guclendirmeleri de gerekecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Volvo kullanicilariyla alfa kullanicilari yapisal olarak farkli.alfa alan adam performans ister,volvo alan adam konfor güvenlik kaliteye daha cok onem verir.giuliettada o motor is yapiyordu eyw,ama giuliada alfistiyi tatmin edemezsin.
    Onu gectim bu is yatirim meselesi,dunya para koy fazladan 50 araba sat çok mantikli gelmiyor.
    Ki volvo bile okadar satıştan sonra 1.6d otm modeli kaldirdi,1.5 t3le geliyor.
    Yani d otm 120hp ye kimse giulia almaz,30 40tane fazladan,satacagim diyede alfa o topa girmez zannetmem.
    Ancak ilerki donemde giuya yaptiklari gibi makyajla veya degisim oncesi elde kalan araclari tüketmek icin boyle bir yola girebilirler.tabi motoru guclendirmeleri de gerekecek.

    Küçük dizel değil de 170 lik turbo benzinliye ufak bir güncelleme yapıp koyabilirlerdi. Onun da fiyatı 120-130 olsaydı bence yine iyi satardı. Ayrıca sadece Türkiye'de de değil, Almanya'da da benim bildiğim hacime göre vergi var. Ayrıca bir kaç Avrupa ülkesinde de yine böyle durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Volvo bu kadar tutulan 1.6 dizeli niye kaldırsın hocam, Ford ile ortak parça kullanım anlaşmaları bitti, o motoru kullanma hakları bitti o yüzden mecbur kendi üretimleri benzinli motora döndüler. Mazda'da aynı şekilde 1.6 psa dizeli kullanma hakları dolunca Mazda 5'i tr pazarından çekti. Ayrıca Alfa 156'yı zamanında alfistiler değil Türkiyede her kesimden insan tercih etti, yani biz alfista kafasıyla baksak da tüketici 1.6 dizel otomatik kafasıyla bakıyor. Adam için o arabanın gitmesi falan önemli değil, 1.6 dizel otomatik orta sınıf araba olması önemli.

    @lova

    Avrupada hiçbir ülkede dişe dokunur hacime yönelik vergi sistemi yok, 2000lerin başında bu sistem terkedildi. Almanya'da her 100cm3 artışa ufak bir yol vergisi artısı var, Türkiyedeki dram ile alakası yok yani. Birde 1.4 multiair motor temelde Fiat motoru ve Alfa Giulia ve bundan sonraki serilerde Fiat ile ortak motor kullanmayacak. Chrysler-Jeep-Maserati ortak üniteleri kullanacaklar. Kendi 1.75tbi motorlarını bile kullanmadılar. Sıfırdan başlıyorlar yani.




  • 
Sayfa: önceki 9394959697
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.