Şimdi Ara

Alfa Romeo Giulietta vs Golf 7 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
3
Favori
28.485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    ikiside segmentin en iyi ic mekanlarina sahip. julyet`in dis gorunusu elbet bir numara.

    yeni cikan V40 daha iyi dis gorunuse sahip diyorlar.

    valla acik soyliyim.

    eger ortalama 1.5 litre daha fazla yakit tuketimini tolere edebilirsen kardesim, benzinli TCT al, ondan sonra keyfine bak derim.

    performanssa performans istedigin zaman, rahatliksa otomatigin verdigi rahatlik, bu istanbul trafiginde manuel artik eziyet.


    yakıt bi şekilde tolere edilir ama sırf ben degil babam da istiyor ve kendisi manuel olmayan araba kız arabasıdır görüşünü asla degiştirmiyor (tct nin otomatik vites seçenegi oldugunu düşünerekten yazdım) manuel alfalar kötü mü?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arrhenius


    quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    evet bir ara, 120`lik multijet bravo kullandim.

    bravo`da harika bir aracti hatta en sorunsuz araclardan birisiydi ama bir onceki nesilin rezilligi bravoyu cok kotu etkiledi.

    ama fiat`in en azindan beygir gucu olmasada, verimlilik acisindan yani tuketim acisindan gelistirme yapmasi lazim.

    su an cikan her yeni motor ya 100co2`nun altinda yada cok az ustunde.

    114 co2 harikara gorunsede, artik rakiplerine gore bir artisi kalmiyor.

    chip ile 105lik juletler 135 civari oluyor.
    105lik golf tdi`lar 145-150 civari olabiliyor.





    chipsiz halleriyle ne dersiniz performanslarına?

    chipli kullanmadim ikisinede fazla birsey diyemem, gazihan`in sayfasinda gormustum bu verileri.

    sadece normal kullanimda tuketm biraz duser. hizlanma iyilersir, biraz belki maks hiz yukari cikar. ama en onemlisi hizlanma degerleri cok daha iyi olur.

    bunun tabi artisini eksisinsi hesaplamak lazim, yatirdigin paraya degermi, degmezmi. o kisiye kalmis bir durum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arrhenius


    quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    evet bir ara, 120`lik multijet bravo kullandim.

    bravo`da harika bir aracti hatta en sorunsuz araclardan birisiydi ama bir onceki nesilin rezilligi bravoyu cok kotu etkiledi.

    ama fiat`in en azindan beygir gucu olmasada, verimlilik acisindan yani tuketim acisindan gelistirme yapmasi lazim.

    su an cikan her yeni motor ya 100co2`nun altinda yada cok az ustunde.

    114 co2 harikara gorunsede, artik rakiplerine gore bir artisi kalmiyor.

    chip ile 105lik juletler 135 civari oluyor.
    105lik golf tdi`lar 145-150 civari olabiliyor.





    chipsiz halleriyle ne dersiniz performanslarına?

    chipli kullanmadim ikisinede fazla birsey diyemem, gazihan`in sayfasinda gormustum bu verileri.

    sadece normal kullanimda tuketm biraz duser. hizlanma iyilersir, biraz belki maks hiz yukari cikar. ama en onemlisi hizlanma degerleri cok daha iyi olur.

    bunun tabi artisini eksisinsi hesaplamak lazim, yatirdigin paraya degermi, degmezmi. o kisiye kalmis bir durum.


    chip taktırmayacagımı düşünüyorum o yüzden sordum




  • sol ayagini koyacak bir yaslama yeri yok Julyetlein manuel versiyonlarinda .ne diyorlar ona tam bilmiyorum, ama iste rahatsizlik verebilir.
  • Golf VII
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    Golf VII

    peki neden?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arrhenius

    quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    Golf VII

    peki neden?

    Golf 7 ile biraz toparladı diyebilirim , dizel yönden motoru sağlıklı yakıt tüketimi az ve seri tasarımı hatları keskinleştirildi , hoş bir hal oldu , ben julyetlere ısınamadım . Tercih sizin iki aracı karşılaştırın test sürüşü yapın karar verirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    Sunu belirtiyim, benzinli ve otomatik vites alicak olsam C sinifinda. hic dusunmem Julyeti alirim. ne audi, ne bmw...nede golf, nede yeni a serisi.

    ama dizelde isler degisiyor. fiat`in acilen multijetlerini daha verimli yapmasi lazim. 3-4 sene once bir numaraydi ama rakiplerin cogu yakaladi ve gecti.

    105 likte 290 nm tork var ve bunu 1500 devirde sunuryor.... arabaya on kişide binse banamısın demiyor rampalarda , hızlanmada v.s. gayet verimli motorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi automovil -- 4 Kasım 2012; 0:22:20 >
  • 1750`de aslinda, ve evet sorun yasatmiyor.

    ama diger kiyasladigimizda sorun yasatmiyor.

    not: 320 tork var, ve bu su an icin segmentin en iyilerinden. renault 1.6 dci 130 bglikde 320 sunuyor. bir baska yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fullflavor1977 -- 4 Kasım 2012; 0:25:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    1750`de aslinda, ve evet sorun yasatmiyor.

    ama diger kiyasladigimizda sorun yasatmiyor.



    Bana yazdıysan 1750 değil 1500 d/d 290 nm, 120 likler 1500 d/d 300 nm tor üretiyor. kalite farkı burda ortaya çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    mevzu dizel ise golf 7 derim

    benzinli ve otomatk vites olsaydi, tct versiyonlu giuletta derdim.



    250 torkluk yıllardır en ufak bir gelişme göstermemiş dizel motoruylamı golf diyorsunuz diğer tarafta 320 torkluk tasarım harikası julyet dururken ?
  • korkusuzca golf diyorum
    ic mekan kalitei, premium hissi, super otesi 2. eli, ideal motoru ile julyete tercih edilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Ikinci eli ve prestiji disinda hemen hemen aynilar alfa bence bi adim onde ikinci el ve prestij disinda . Bence ikinci el onemli degilse julyet derim.

    Ama sunu tum samimiyetimle soylemek isterimki bu forumda vw dusmani insanlarla dolu inan surda PANDAMI golf mu desen panda diyecek adamlar var o yuzden bence siz en iyisi bi gidin test edin ikisinide derim ilerleyen zamanlarda..

    Alfa, prestij olarak Vw'yi ezercesine önünde olmasada kesinlikle arkasında değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Ikinci eli ve prestiji disinda hemen hemen aynilar alfa bence bi adim onde ikinci el ve prestij disinda . Bence ikinci el onemli degilse julyet derim.

    Ama sunu tum samimiyetimle soylemek isterimki bu forumda vw dusmani insanlarla dolu inan surda PANDAMI golf mu desen panda diyecek adamlar var o yuzden bence siz en iyisi bi gidin test edin ikisinide derim ilerleyen zamanlarda..

    prestijde vw mi önde? yapmayın ama böyle.

    bence golf gelince gidin bir test edin, daha ne olduğu belli olmayan, bir tek kapsamlı testi bile olmayan aracı düşünme hatasına düşmeyin. (gerçi bu ay topgear vs. almıştır teste)

    iyi geceler.
  • julyetin kataloguna baktim su an,

    105 hp @ 4000
    320 Tork @ 1750
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    sol ayagini koyacak bir yaslama yeri yok Julyetlein manuel versiyonlarinda .ne diyorlar ona tam bilmiyorum, ama iste rahatsizlik verebilir.



    Ayak dayamadan bahsediyorsanız, öyle birşey yok ayak dayama mevcut, işkemeyi kullanmayalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    1750`de aslinda, ve evet sorun yasatmiyor.

    ama diger kiyasladigimizda sorun yasatmiyor.

    not: 320 tork var, ve bu su an icin segmentin en iyilerinden. renault 1.6 dci 130 bglikde 320 sunuyor. bir baska yok.

    renault o motoru yeni yaptı ve o motor max.torku 1750 devirde üretiyor. İyidir elbet. Ancak dizelde önemli olan max torkun düşük devirde alınması. fiat motorunda 2000 devirde vites değiştirirsen üst viteste araç 1500 den başlıyor ve bu sayede az tüketim oluşuyor (motorda gıdım zorlanma yok) ama hyundai kia gibi dizel motorları 1750 devirde tutmak için 2000 devirin üstünde vites değişimi şart o yüzden tüketim artıyor. Millet o sebepten hyundai yiyi eleştiriyor. Bakın bmw mercedes audi benzinlide artık 1400 devirde max tor üreten benzinli araçlar çıkarıyor.




  • Bu araçların donanımları hakkında ne söylersiniz.birisi highline digeri distinctive
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    julyetin kataloguna baktim su an,

    105 hp @ 4000
    320 Tork @ 1750



    Hocam verdiğin bilgi doğru . italya sitesine baktım teyit için orda da aynı şey var. motor güncellenmiş o zaman. çünkü 105 lik bende de var 1500 d/d 290nm üretir sonra düşerdi tork, ki bu yeni verilere göre 1750 de 320 ye çıkıyor bu durumda renault motorunun torkuna geliyor ilginç . zati kopek gibi çekiyordu iice artmış güç
  • valla oyle veya boyle adamlar,
    105 lik tdi, 250 tork ureten tdi`dan, 192km yapan, 99co2 emisyonu olan bir verim almislar.

    ister begenin, ister begenmeyin ama alkislanir.

    buna karsin multijet, 320 torkunun getirdigi avantajla ancak 185km maks hiz ve 114 co2.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.