Şimdi Ara

Alfa Romeo Giulietta vs Golf 7 (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
3
Favori
28.485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-cok-farkli-18-jant-170-hp-cam-tavan-spor-paket-far-yikama-168104130/detay

    2011 model olan bu araç sence sıfır km alındığı tarihte ne kadara alımıştır?

    aynı şekilde sen bu aracın yeni gelen makyajlı tipini tam full donanım ile 90 bine alıp 2 sene sonra 45 bine mi satarsın?

    edit : şuan spor paketlileri 80 bine veriyorlar kampanya var



    90 bine alıp 45 bine satmak mübalağaydı. Ayrıca sıfır araç fiyatlarının %25 arttığını kendin benden daha iyi biliyorsun. Piyasa anormal. 2011 yılındaki alım bedelini bu yıl kıyaslayamazsın. Ona kalırsa bende sana şöyle bir örnek vereyim Scirocco aracımı 2012 yılında 63 bine almıştım şuan aynı opsiyonlarla birlikte 89 bine geliyor ;) Adam kendisi yazmış araçtaki opsiyonlarla birlikte 100 bini geçiyor diye ama 64 bine satıyor nasıl oluyor bu iş. Sıfırının 100 bin olupta 64 bine satılan bir Golf örneği gösterir misin bana ? Gerçi öyle bir örnek olmaz kasası değişti çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-cok-farkli-18-jant-170-hp-cam-tavan-spor-paket-far-yikama-168104130/detay

    2011 model olan bu araç sence sıfır km alındığı tarihte ne kadara alımıştır?

    aynı şekilde sen bu aracın yeni gelen makyajlı tipini tam full donanım ile 90 bine alıp 2 sene sonra 45 bine mi satarsın?

    edit : şuan spor paketlileri 80 bine veriyorlar kampanya var



    90 bine alıp 45 bine satmak mübalağaydı.

    Mübalağ ve içi boş yorumlarla konuyu kirletmezsen sevinirim





  • Almanya İtalya savaşı çıkmak üzere.Kaza kurşunu yememek için siperden çıkmayalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-cok-farkli-18-jant-170-hp-cam-tavan-spor-paket-far-yikama-168104130/detay

    2011 model olan bu araç sence sıfır km alındığı tarihte ne kadara alımıştır?

    aynı şekilde sen bu aracın yeni gelen makyajlı tipini tam full donanım ile 90 bine alıp 2 sene sonra 45 bine mi satarsın?

    edit : şuan spor paketlileri 80 bine veriyorlar kampanya var



    90 bine alıp 45 bine satmak mübalağaydı.

    Mübalağ ve içi boş yorumlarla konuyu kirletmezsen sevinirim





    Sende milletin avukatlığını yapıp konuyu kirletmezsen sevinirim. İçi boş yorumlarımla ilgilenmezsen ayrıca sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal

    Tasarim icin giu geri kalan her sey icin golf

    mesela yol tutuş ve performans olarak golf mü iyi

    giu multiair test etmenizi tavsiye ederim



    1.6 dizeli test ettim berbattı yol tutuş ve performansı. 1 serisinde mesela 1.18i ile 1.16d arasında hiçbir fark yok araba aynı sadece motor değişik. giu'da bu durum farklı mı? yani dizeliyle multiair'i bambaşka arabalar mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal

    Tasarim icin giu geri kalan her sey icin golf

    mesela yol tutuş ve performans olarak golf mü iyi

    giu multiair test etmenizi tavsiye ederim



    1.6 dizeli test ettim berbattı yol tutuş ve performansı. 1 serisinde mesela 1.18i ile 1.16d arasında hiçbir fark yok araba aynı sadece motor değişik. giu'da bu durum farklı mı? yani dizeliyle multiair'i bambaşka arabalar mı?

    giulietta nın yol tutuşu berbat diyen biri ile tartışmaya gerek yok

    alıntı yaptığım için kusura bakma




  • O değilde konu sahibi Golf 7 1.6 tdi highline aldıysa şu an zengin olmuştur.
  • Bu oto-park videosunu kaale almayın derim.Çünkü adamın ilk verdiği bilgi dahi yanlış,Giulietta nın Golften 10bin daha pahalı olduğunu iddia ediyor.

    Hayır 15 sene ingilizce eğitim almışsınız hepiniz açın yurtdışı forumları okuyun bari.

    Bu arkadaşlar eğlenmek istemişler fakat kötü bir propaganda yaptıklarını gözden kaçırmışlar,Alfa forumuna gelip geri vites attılar zaten açıp okuyabilirsiniz.

    Eski alfacı arkadaşın duygusal bir videosu sadece,bununla Giu ya laf atanlar neden onlarca üst düzey yabancı programlardan örnek veremiyor? ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugrulmd

    Bu oto-park videosunu kaale almayın derim.Çünkü adamın ilk verdiği bilgi dahi yanlış,Giulietta nın Golften 10bin daha pahalı olduğunu iddia ediyor.

    Hayır 15 sene ingilizce eğitim almışsınız hepiniz açın yurtdışı forumları okuyun bari.

    Bu arkadaşlar eğlenmek istemişler fakat kötü bir propaganda yaptıklarını gözden kaçırmışlar,Alfa forumuna gelip geri vites attılar zaten açıp okuyabilirsiniz.

    Eski alfacı arkadaşın duygusal bir videosu sadece,bununla Giu ya laf atanlar neden onlarca üst düzey yabancı programlardan örnek veremiyor? ;)





    Golf 1.4 TSI AcT Highline DSG 83.900 TL
    Giulietta 1.4 170 MA Distinctive TCT 80.000 TL

    Distinictive + olarak;
    - Progression Pack 1.450 TL
    - Dokunmatik ekran 4.350 TL
    - Direksiyondan kumandalı vites 435 TL
    - Bi-xenon farlar ve bose hi fi ses sistemi 5.800 TL
    - Lüks Spor Paket 9.425 TL

    Toplam 20.460 TL opsiyon araç fiyatı 100.460 TL

    İki aracı eşitlemek için Giu' ya bunları eklemek gerekiyor ve Giu aşağıdaki artılara sahip oluyor.

    Golf' den artıları, güçlendirilmiş kırmızı fren kaliperleri, bose ses sistemi, ısıtmalı koltuklar, alüminum pedal takımı, spor süspansiyon, navigasyon

    Peki Golf' ün artılarına bakalım, sürücü diz havayastığı, elektronik diferansiyel kilidi xds, multicollision brake, lastik basınç sensörü, yorgunluk tespit sistemi, elektronik park freni, autohold, led iç aydınlatmalar

    Arada 17.000 TL fark var, 10.000 TL az bile söylemişler ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m


    quote:

    Orijinalden alıntı: tugrulmd

    Bu oto-park videosunu kaale almayın derim.Çünkü adamın ilk verdiği bilgi dahi yanlış,Giulietta nın Golften 10bin daha pahalı olduğunu iddia ediyor.

    Hayır 15 sene ingilizce eğitim almışsınız hepiniz açın yurtdışı forumları okuyun bari.

    Bu arkadaşlar eğlenmek istemişler fakat kötü bir propaganda yaptıklarını gözden kaçırmışlar,Alfa forumuna gelip geri vites attılar zaten açıp okuyabilirsiniz.

    Eski alfacı arkadaşın duygusal bir videosu sadece,bununla Giu ya laf atanlar neden onlarca üst düzey yabancı programlardan örnek veremiyor? ;)





    Golf 1.4 TSI AcT Highline DSG 83.900 TL
    Giulietta 1.4 170 MA Distinctive TCT 80.000 TL

    Distinictive + olarak;
    - Progression Pack 1.450 TL
    - Dokunmatik ekran 4.350 TL
    - Direksiyondan kumandalı vites 435 TL
    - Bi-xenon farlar ve bose hi fi ses sistemi 5.800 TL
    - Lüks Spor Paket 9.425 TL

    Toplam 20.460 TL opsiyon araç fiyatı 100.460 TL

    İki aracı eşitlemek için Giu' ya bunları eklemek gerekiyor ve Giu aşağıdaki artılara sahip oluyor.

    Golf' den artıları, güçlendirilmiş kırmızı fren kaliperleri, bose ses sistemi, ısıtmalı koltuklar, alüminum pedal takımı, spor süspansiyon, navigasyon

    Peki Golf' ün artılarına bakalım, sürücü diz havayastığı, elektronik diferansiyel kilidi xds, multicollision brake, lastik basınç sensörü, yorgunluk tespit sistemi, elektronik park freni, autohold, led iç aydınlatmalar

    Arada 17.000 TL fark var, 10.000 TL az bile söylemişler ;)


    Ne kokluyosunuz alman arabalarınızda

    Eh tabii doldurursan navigasyonu bose ses sistemini bi xenon farları ısıtmalı deri koltuğu vs vs vs ne bulduysan koymuşsun arabaya sanki 83 e aldığın Golf te bunlar varmış gibi kıyase ediyosun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugrulmd

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m


    quote:

    Orijinalden alıntı: tugrulmd

    Bu oto-park videosunu kaale almayın derim.Çünkü adamın ilk verdiği bilgi dahi yanlış,Giulietta nın Golften 10bin daha pahalı olduğunu iddia ediyor.

    Hayır 15 sene ingilizce eğitim almışsınız hepiniz açın yurtdışı forumları okuyun bari.

    Bu arkadaşlar eğlenmek istemişler fakat kötü bir propaganda yaptıklarını gözden kaçırmışlar,Alfa forumuna gelip geri vites attılar zaten açıp okuyabilirsiniz.

    Eski alfacı arkadaşın duygusal bir videosu sadece,bununla Giu ya laf atanlar neden onlarca üst düzey yabancı programlardan örnek veremiyor? ;)





    Golf 1.4 TSI AcT Highline DSG 83.900 TL
    Giulietta 1.4 170 MA Distinctive TCT 80.000 TL

    Distinictive + olarak;
    - Progression Pack 1.450 TL
    - Dokunmatik ekran 4.350 TL
    - Direksiyondan kumandalı vites 435 TL
    - Bi-xenon farlar ve bose hi fi ses sistemi 5.800 TL
    - Lüks Spor Paket 9.425 TL

    Toplam 20.460 TL opsiyon araç fiyatı 100.460 TL

    İki aracı eşitlemek için Giu' ya bunları eklemek gerekiyor ve Giu aşağıdaki artılara sahip oluyor.

    Golf' den artıları, güçlendirilmiş kırmızı fren kaliperleri, bose ses sistemi, ısıtmalı koltuklar, alüminum pedal takımı, spor süspansiyon, navigasyon

    Peki Golf' ün artılarına bakalım, sürücü diz havayastığı, elektronik diferansiyel kilidi xds, multicollision brake, lastik basınç sensörü, yorgunluk tespit sistemi, elektronik park freni, autohold, led iç aydınlatmalar

    Arada 17.000 TL fark var, 10.000 TL az bile söylemişler ;)


    Ne kokluyosunuz alman arabalarınızda

    Eh tabii doldurursan navigasyonu bose ses sistemini bi xenon farları ısıtmalı deri koltuğu vs vs vs ne bulduysan koymuşsun arabaya sanki 83 e aldığın Golf te bunlar varmış gibi kıyase ediyosun.

    Hocam sen benim ne yazdığımı bir oku istersen olur mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal

    evet yukarda bir fanboyun rezil oluşunu, fanboyluğu dışında hiçbir şeye sahip olmayışıyla saçmalayışı izlediniz arkadaşlar. şimdi alfa romeo'ya dönelim.


    alfa romeo yıllarca tasarımla performansı birleştirmiş fiat'ın güzide markasıydı. alfistiler çıkaracak, kendine aşık edecek modeller ortaya çıkarıyor, ferrari yapımcısı fiat'ın ''ucuz ferrari'' adını alacak bir markaydı. spiderlar, breralar, 155ler, gtler, 159lar, 156lar, 147ler, spiderlar, 8cler birbirinden muazzam araçlardı.

    ancak son yıllarda fiat bir markanın içine nasıl edilir, hepimize onu gösterdi. fiat bravo ve fiat punto'nun tasarımını değiştirip önümüze sundular mito ve giulietta'yı. gerçekten abartmıyorum. burada forumdaki fanboylara bakmayın, bizzat gidin mito'ya ve giulietta'ya oturun; malzeme kalitesini inceleyin. bu cümlelerimi eleştirmeden önce nolursunuz alfa romeo bayiisine gidin ve içine oturun bu araçların. sağını solunu kurcalayın, malzeme kalitesini kontrol edin. sonra da punto ve bravolara bakın. malzeme olarak mito ve giu'nun punto ve bravo'dan farksız olduğunu bizzat şahitlik edin, benim cümlemle kalmayın.

    dedim malzeme kalitesidir, kırpmışlardır. yıl 2014, mercedes bile kırpıyor sağından solundan önden çekişli arabalar üretmeye başladı; alfa mı yapmasın? dedim. ta ki kullanana kadar. giulietta insanı alfa'dan soğutur. alfa romeo prestijinden ancak bu kadar uzak bir araç yapılabilirdi. arkadan bırakma mı dersin, yolda gezinme mi dersin; yol tutuş namına bir şeyi olmayan araba. adeta şoka girdim, heralde dedim benim kullandığım araçta sıkıntı vardı. ta ki bu yarı-profesyonel yarışçı arkadaşların istanbul park'ta alfa romeo kullanışının test videosunu izleyene kadar. anladım ki yalnız değilim...



    yorumlamayı izlemek isteyen 18:36'dan sonrasını izleyebilir.


    Maalesef insanlar incelemeden kullanmadan boş boş atıp tutmaya alışmışlar bu forumda. Özellikle bir kaç kişi "en çok mesajı ben attım en iyisini ben bilirim" havasında.
    Söz konusu incelemedeki adamlar 1.4 ACT Golf ü yerin dibine sokarken burada sevinç çığlıkları atanlar şimdi objektif olmamakla suçluyorlar aynı adamları ki inceleyenlerden birisi tanesi alfa hastası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arrhenius

    istanbulda benzinle başa çıkılmıyor yahu :D evet dizel ve manuel istiyoruz.peki performansları nedir bu araçların gerçi golf7 daha piyasada yok ama aşagı yukarı bellidir

    60-70 bin tl lik araçlara bakıyorsunuz benzinlimi dizel mi diyorsunuz :S ekonomi bunun neresinde ?
  • Otoparktaki adamlarin arabadan anladigi supheli
    Evet gulietin malzeme kalitesi ic mekanda iyi degil ancak yol tutusu o siniftaki hicbir aracta yok
    Ayrica tct 170 spor pk cam tavan bir julyet 84bin golfte ayni ozelliklerde arac ne kadar bakmak lzm
    Golf 7 ic mekan ve surus konforu iyi ancak yol tutus namina bisey yok hele arka bagimsiz degilse
    Julyettede elektronik diff kilidi var ayrica ve golften cok daha etkili ayrica 3 farkli surus modu varki gayet gelismis bir sistem buda standart
    Golfun tasarimida cok siradan bence
    Alacak olsam julyet alirim kesin ama 2.el az km ve dolu olani
    Bu arada ben tsi dsg 2010 passat kullanicisiyim fan man ilan etmesin forum okuyuculari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tugrulmd T kullanıcısına yanıt
    GOLF ü performansı düşük demişsin galiba motor gamından bi habersin PERFORMANS isteyen GTI ALIR VEYA R 255lik alır VEYA GTI WOLFSBURG ALIR 380 lik tokatı basar geçer ben yukarıda güvenlikle alakalı daha mı iyi demişmiyim golfu bi oku sonra yaz Daha ncap diyosun önemli olan İİHS testleri
  • Sana yönelik bir cevap değildi aslında ilk cümlem dışında.Asıl senin haberin yok arkadaşım.QV nin ne olduğunu öğren öyle gel
  • tugrulmd T kullanıcısına yanıt
    SENDE GTI WOLFSBURGU ÖĞRENDE GEL 380PS içinder geçer


  • Şu dururken kim bakar Golf'e. Golf değil hiçbir araca bakamazdım, param olsa direk alacağım araba bu kesinlikle.

    Not: Resim netten alıntı.
  • Yaşın küçük heralde,önce git dersine çalış dil bilgini ilerlet.

    Manasız karşılaştırmalar yaparak zamanımı çalma hadi işi gücüne.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.