Aliexpressden bir adet işlemci aldım fakat biraz sorunlu çıktı. Ürün için satıcıya iade (ürün Çine geri gidecek) konusunda anlaştık. Fakat ürünü göderirken bir kargo parası söz konusu. Adam bana paypal soruyor. Sorduğum sorulara geç cevap veriyor. Ürüni geri göndermeyip kısmi para iadesi almak istiyorum. Bunu için disputeu kapatmam lazım. Fakat şöyle bir durum var. Hali hazırdaki disputeu kapatıp aynı ürün için yeni bir dispute açabilir miyim ? Teşekkürler.
Bu arada tavsiyelerinize açığım
Benimde ayni sekilde oldu ben anlasmazlik yanlis açmıştım urun bozuktu ve anlasmazlik actigimda ürünü iade Edip para iadesi yapilacakti ptt 70 tl urun karho parasi çıkarıyor urun zaten 100 tl sonra anlasmazligi kapattım ve tekrar anlaşmazlık açtım ama bu sefer sadece para iadesi talebi yaptım ve ürün kargo fiyatı yuksek mebla olduğunu ve calismadigini kanitlarini yükledim ve 10 gun durdu anlasmazlik ve tam para iadesi talebim kabul oldu bakalim ne zaman yatar 10 gunu buluyor geri yatması
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme