Şimdi Ara

Alınan Macbook'un BİR AY içerisinde arızalanması hakkında?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar. Macbook Pro Retina 13 inç aldım. 10 gün olmadan arızalandı ve harddiski değişiecek dendi.

    Okuduklarıma göre, fatura tarihinden itibaren 1 ay içerisinde sorun çıkartan ürünler, yenisiyle değiştirilmek veya bedel iadesi ödenmek zorunda?

    Doğru mu bu acaba?



  • Doğrudur. Vakit gecmeden değişim veya iade isteğinizi bildiriniz. İlk başta verirken bunu belirtseydiniz değişim zorunluydu. Çünkü bu bir kanun .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım değişimi Apple Teknik Servis değil de, Vatan Bilgisayar yapacak değil mi?
  • 1ay değil 1hafta olması lazım o sürenin, nerde okudun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: visiotech.gen.tr

    1ay değil 1hafta olması lazım o sürenin, nerde okudun

    İlk bir hafta içinde koşulsuz iade, 30 gün içinde arıza yaparsa veya olduğu fark edilirse bire bir değişim istenirsede para iadesi yapılmaktadır.Bu tüm elektronik aletler için geçerlidir (cihaza kullanıcı tarafından zarar verilmediği sürece) Aksini söyleyen satıcıları bulunduğunuz ilçedeki tüketici hakem heyetine faturanızla beraber dilekçe ve kimlik fotokopisi ile başvurabilirsiniz.


    Ekleme: Değişim ve iade işlemi satıcı firma tarafindan yapılmaktadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoseiDon^ -- 4 Eylül 2013; 22:12:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PoseiDon^ kullanıcısına yanıt
    kanun tüketiciye bir seçim hakkı veriyor, sen değişim yada iade diye yollarsan yetkili servisin onayını alıp değiştirirler yada paranı iade ederler. arıza diye gönderirsen tamir edip verirler eline, eğer kanundan bahsedeceksek buda satıcının hakkı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: visiotech.gen.tr

    kanun tüketiciye bir seçim hakkı veriyor, sen değişim yada iade diye yollarsan yetkili servisin onayını alıp değiştirirler yada paranı iade ederler. arıza diye gönderirsen tamir edip verirler eline, eğer kanundan bahsedeceksek buda satıcının hakkı

    Bende aksini söylemedim zaten ilk yorumuma bakarsanız "ilk başta belirtseydiniz değişim zorunluydu" dedim.Bende olsam tamir eder yada parça değişimiyle geri gönderirdim, bu konuya lafım yok.Her zaman niyet ve istek belirtilmelidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.