Kasım ayında millenicoma başvurdum. Modem başvurusunda bulunmadığım halde ilk faturamdan beri faturama modem ücreti yansıtılıyor. Zaten tarafıma gönderilmiş bir modem de mevcut değil. Sayısız kez destek kaydı açtım. Her seferinde geri dönüş sağlanacağı söylenip geri dönüş sağlanamıyor. Gerekli incelemeler yapılacak deniyor, her aradığımda hiçbir inceleme yapılmadan önceki destek kaydımın kapatıldığını öğreniyorum. Üstelik aramalarımdaki bilgiler de birbiriyle uyuşmuyor. Bir aramada modem satışı kurulum sırasında yapıldı denirken bir aramamda müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede modem istediğimi söylüyorlar. Üstelik tarafıma gönderilen bir modem kaydı da bulamıyorlar. Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten. Tüketici hakem heyetine başvurmadan önce problemi millenicom ile halletmek istedim, ancak bu 4 aylık süreçte yasal başvurumu yapsam zaten sonuç almıştım. Cidden müşteri temsilcileri çok başarısız. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim