Şimdi Ara

Alman,Japon,Fransız,İtalyan ve Amerikan Ekolleri...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
3.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Alman, Japon, Fransız, İtalyan ve Amerikan arabaları başlı başına birer ekoldür, markalara takılmadan, genel karakteristik özelliklerine baktığımızda, her birinin belli yönleri öne çıkar...

    Bu öne çıkan yönler nelerdir, ve size hangi ekol daha tercih edilesi gelir?
    Alman konforumu?
    Japon sorunsuzluğumu?
    İtalyan sportifliğimi?
    fransız dizaynımı?
    Amerikan büyük motorlu büyük arabalarımı?

    sadece örnek babında yazdım bunları, bakalım bilmediğimiz daha neler var...




  • Alman Konforun yanında Kalite

    Japon sorunsuzluğun yanında atmosferik performans ve düşük cc performansı

    Amerikan Büyük cc motorun yanında Büyük araç ve motor üstündü yapılıcaklar/fiyat-performans açısından muazzamdır.

    İtalyan sadece performans değil Dizaynı ile bence damgasını vurmuştur.

    Fransız yanından geçemez.

    Kendi şahsi fikrimdir zevkime hitap etmiyor fransızlar ve sorunları ile malum insanı sıkıyor.

     Alman,Japon,Fransız,İtalyan ve Amerikan Ekolleri...


     Alman,Japon,Fransız,İtalyan ve Amerikan Ekolleri...


     Alman,Japon,Fransız,İtalyan ve Amerikan Ekolleri...


     Alman,Japon,Fransız,İtalyan ve Amerikan Ekolleri...


     Alman,Japon,Fransız,İtalyan ve Amerikan Ekolleri...


     Alman,Japon,Fransız,İtalyan ve Amerikan Ekolleri...


     Alman,Japon,Fransız,İtalyan ve Amerikan Ekolleri...


     Alman,Japon,Fransız,İtalyan ve Amerikan Ekolleri...


     Alman,Japon,Fransız,İtalyan ve Amerikan Ekolleri...


     Alman,Japon,Fransız,İtalyan ve Amerikan Ekolleri...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unforgiven3 -- 31 Aralık 2008; 8:53:46 >




  • Berk'in dediklerine harfiyen katılıyorum. Gayet güzel açıklamış.

    Şahsi olarak görüş ve tercihim ise her zaman için ;
    Alman arabasında MERCEDES.
    Japon arabasında TOYOTA.
    İtalyan arabasında MASERATİ, FERRARİ, ALFA ROMEO.
    Amerikan arabasında CHEVROLET.
    Fransız arabası için bir şey diyemeyeceğim. Yukarıda saydığım ve tercihim olan markalar gibi iz bırakan veya al benisi olan bir arabası yok bana göre. Tamam, kötü arabaları yok ama sıradan geliyor bana Fransız arabaları.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    Berk'in dediklerine harfiyen katılıyorum. Gayet güzel açıklamış.

    Şahsi olarak görüş ve tercihim ise her zaman için ;
    Alman arabasında MERCEDES.
    Japon arabasında TOYOTA.
    İtalyan arabasında MASERATİ, FERRARİ, ALFA ROMEO.
    Amerikan arabasında CHEVROLET.
    Fransız arabası için bir şey diyemeyeceğim. Yukarıda saydığım ve tercihim olan markalar gibi iz bırakan veya al benisi olan bir arabası yok bana göre. Tamam, kötü arabaları yok ama sıradan geliyor bana Fransız arabaları.





    Fransızların verdikleri donanımlar iyidir yani eskiden standart donanımdan kısan avrupalılara donanım vererek rakip olmuştur fransızlar ve bu sayede diğer firmalarda donanımları arttırmıştır, avrupa için böyle bir önemi vardır.
    Fransızların şarapları ve peynirleri iidir

    Yeni yıla nerde girioruz




  • quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer


    quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    Berk'in dediklerine harfiyen katılıyorum. Gayet güzel açıklamış.

    Şahsi olarak görüş ve tercihim ise her zaman için ;
    Alman arabasında MERCEDES.
    Japon arabasında TOYOTA.
    İtalyan arabasında MASERATİ, FERRARİ, ALFA ROMEO.
    Amerikan arabasında CHEVROLET.
    Fransız arabası için bir şey diyemeyeceğim. Yukarıda saydığım ve tercihim olan markalar gibi iz bırakan veya al benisi olan bir arabası yok bana göre. Tamam, kötü arabaları yok ama sıradan geliyor bana Fransız arabaları.





    Fransızların verdikleri donanımlar iyidir yani eskiden standart donanımdan kısan avrupalılara donanım vererek rakip olmuştur fransızlar ve bu sayede diğer firmalarda donanımları arttırmıştır, avrupa için böyle bir önemi vardır.
    Fransızların şarapları ve peynirleri iidir

    Yeni yıla nerde girioruz




    Yeni yıla evde giriyoruz.
    Konuya dönersek, Fransız arabalarından da PEUGEOT 504 ve CİTROEN DS derim.




  • Renault Safrane Bi-turbo derim bende.
  • halk tipi arabaları düşünsek dostlar...
  • d segmentine kadar olan modelleri ele alırsam;

    alman: sert süspansiyon, dar camlar, kasvetli iç mekan, yol tutuş, sessizlik, sert koltuklar, bozuk zeminlerde düşük konfor, ergonomi, alt devirleri kuvvetli motorlar.

    fransız: konfor, ferah iç mekan, geniş camlar, yumuşak-rahat koltuklar, devir seven motorlar, düşük motor ömrü, dayanıksızlık, bozuk zemin konforu, abuk sabuk yerleştirilmiş kumandalar, uzun yol konforu.

    japon: uzun motor ömrü, dayanıklılık, yüksek yol sesi, vasat konfor, vasat süspansiyon, tüm marka ve modellerde aynı yerlerde bulunabilen kontroller, düşük plastik kalitesi, yüksek motor ömrü, devir çevirmeyi seven motorlar, ince kaporta, performans, düşük yakıt tüketimi.

    italyan: tasarım, yol tutuş, performans, still, kötü elektronik, komplex-tamiratı zor yapı, iyi konfor özellikleri, sesli çalışan motorlar, yüksek tüketim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 31 Aralık 2008; 14:49:19 >




  • italyanlara yüksek tüketimi de ekle
  • quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    italyanlara yüksek tüketimi de ekle


    evet doğru diyorsun, hele ki alfanın 1.6 120 hplik motoru düşününce...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    d segmentine kadar olan modelleri ele alırsam;

    alman: sert süspansiyon, dar camlar, kasvetli iç mekan, yol tutuş, sessizlik, sert koltuklar, bozuk zeminlerde düşük konfor, ergonomi, alt devirleri kuvvetli motorlar.

    fransız: konfor, ferah iç mekan, geniş camlar, yumuşak-rahat koltuklar, devir seven motorlar, düşük motor ömrü, dayanıksızlık, bozuk zemin konforu, abuk sabuk yerleştirilmiş kumandalar, uzun yol konforu.

    japon: uzun motor ömrü, dayanıklılık, yüksek yol sesi, vasat konfor, vasat süspansiyon, tüm marka ve modellerde aynı yerlerde bulunabilen kontroller, düşük plastik kalitesi, yüksek motor ömrü, devir çevirmeyi seven motorlar, ince kaporta, performans, düşük yakıt tüketimi.

    italyan: tasarım, yol tutuş, performans, still, kötü elektronik, komplex-tamiratı zor yapı, iyi konfor özellikleri, sesli çalışan motorlar, yüksek tüketim.



    harika yorum olmuş dostum tebrik ederim, hele şu japonların kumanda yerleri,düşük plastik kalitesi ve ince kaporta tespitin cuk oturmuş




  • Gerçekten güzel yorum tebrikler...
    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    d segmentine kadar olan modelleri ele alırsam;

    alman: sert süspansiyon, dar camlar, kasvetli iç mekan, yol tutuş, sessizlik, sert koltuklar, bozuk zeminlerde düşük konfor, ergonomi, alt devirleri kuvvetli motorlar.

    fransız: konfor, ferah iç mekan, geniş camlar, yumuşak-rahat koltuklar, devir seven motorlar, düşük motor ömrü, dayanıksızlık, bozuk zemin konforu, abuk sabuk yerleştirilmiş kumandalar, uzun yol konforu.

    japon: uzun motor ömrü, dayanıklılık, yüksek yol sesi, vasat konfor, vasat süspansiyon, tüm marka ve modellerde aynı yerlerde bulunabilen kontroller, düşük plastik kalitesi, yüksek motor ömrü, devir çevirmeyi seven motorlar, ince kaporta, performans, düşük yakıt tüketimi.

    italyan: tasarım, yol tutuş, performans, still, kötü elektronik, komplex-tamiratı zor yapı, iyi konfor özellikleri, sesli çalışan motorlar, yüksek tüketim.






  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    d segmentine kadar olan modelleri ele alırsam;

    alman: sert süspansiyon, dar camlar, kasvetli iç mekan, yol tutuş, sessizlik, sert koltuklar, bozuk zeminlerde düşük konfor, ergonomi, alt devirleri kuvvetli motorlar.

    fransız: konfor, ferah iç mekan, geniş camlar, yumuşak-rahat koltuklar, devir seven motorlar, düşük motor ömrü, dayanıksızlık, bozuk zemin konforu, abuk sabuk yerleştirilmiş kumandalar, uzun yol konforu.

    japon: uzun motor ömrü, dayanıklılık, yüksek yol sesi, vasat konfor, vasat süspansiyon, tüm marka ve modellerde aynı yerlerde bulunabilen kontroller, düşük plastik kalitesi, yüksek motor ömrü, devir çevirmeyi seven motorlar, ince kaporta, performans, düşük yakıt tüketimi.

    italyan: tasarım, yol tutuş, performans, still, kötü elektronik, komplex-tamiratı zor yapı, iyi konfor özellikleri, sesli çalışan motorlar, yüksek tüketim.



    Mükemmel bir yorum




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    d segmentine kadar olan modelleri ele alırsam;
    alman: sert süspansiyon, dar camlar, kasvetli iç mekan, yol tutuş, sessizlik, sert koltuklar, bozuk zeminlerde düşük konfor, ergonomi, alt devirleri kuvvetli motorlar.


    sert süspansiyon küçük camlar kasvetli iç mekan boğucu bir ortam yola zamk gibi yapışma güçlü motor ve konforsuz araba

    bindiğimde farklı bir ortama girdiğimi hissettirmeli dünyadan küçük camları ile koparmalı ruhumu sıkmalı sürat yapmaya zorlamalı araç yoldaki çakıl tanesini hissettirmeli kontrol sende olsun demeli motoru hayvan gibi hırıldamalı façası bozuk olmalı dizayn istemez
    konfor şu bu istemez digital klimayada gerek yok

    şöyle 25-30 bin euroya şöyle bir şey bulsak alacam
     Alman,Japon,Fransız,İtalyan ve Amerikan Ekolleri...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jethrotull -- 1 Ocak 2009; 12:25:19 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.