Şimdi Ara

ALMAN MI, JAPON OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ? (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
892
Cevap
12
Favori
107.927
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 70 bin euro luk 5.20 d de hız sabitleme yok amcamın aracında ,ablamın elegant corollasında hemde düz vites hız sabitleme var bilmem anlatabildimmi. en ufak özelliğe bile para vermek istiyosan opak metalik parası v.s istiyosan ve 2 yıl garanti istiyosan en kral araclar alman aracları
  • metrik mesafe?
    araç arıza yaparsa caponyaya kadar itmek mi gerekiyor?
    quote:

    Orijinalden alıntı: catedazur


    diyelim ki japon arabaları alman arabalarından bir gömlek üstün
    ama metrik mesafe japonya Tr ye uzak olduğu için yinede almanı tercih ederim
    bizim Tr de üreticiler biraz vatansever olsa vatandaşı yolunacak kaz değilde bir bütünün parçası görse yabancı arabada almam

  • en nihayetinde bir araba
    o kadar uzak ülkede üretilmişini satınalmanın bir esprisi yok
    o anlamdaydı
  • jetta meksikada üretiliyor...
    honda cıvıc tr'de...
    verso tr'de...

    vs...
    quote:

    Orijinalden alıntı: catedazur


    en nihayetinde bir araba
    o kadar uzak ülkede üretilmişini satınalmanın bir esprisi yok
    o anlamdaydı
  •  ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catedazur


    en nihayetinde bir araba
    o kadar uzak ülkede üretilmişini satınalmanın bir esprisi yok
    o anlamdaydı



    Yemin ediyorum hiçbir halt anlamadım,anlayamadım.

    Arabaları karayoluyla getirmiyor adamlar.

  • anlayamazsın tabii ki

    japonyada üretilen aracın esprisi ne var
    ha çok özellikli bir araba olur o ayrı
    s2000 olur nissan gtr olur o zaman al işte japonu
    accord ile atıyorum insignianın ne farkı var ufak tefek nuanslar hariç
    ne gereği var ta japonyadan gelmiş aracı almaya
    almanya italya varken veya fransa taa japonyadan gelmiş
    aynı tür arabayı almanın ne lüzumu var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catedazur


    anlayamazsın tabii ki

    japonyada üretilen aracın esprisi ne var
    ha çok özellikli bir araba olur o ayrı
    s2000 olur nissan gtr olur o zaman al işte japonu
    accord ile atıyorum insignianın ne farkı var ufak tefek nuanslar hariç
    ne gereği var ta japonyadan gelmiş aracı almaya
    almanya italya varken veya fransa taa japonyadan gelmiş
    aynı tür arabayı almanın ne lüzumu var



    adam sanki manavdan domates alıyo mantığa bak
  • bir emerikancı olarak cevabım



    tabiki japon.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catedazur


    anlayamazsın tabii ki

    japonyada üretilen aracın esprisi ne var
    ha çok özellikli bir araba olur o ayrı
    s2000 olur nissan gtr olur o zaman al işte japonu
    accord ile atıyorum insignianın ne farkı var ufak tefek nuanslar hariç
    ne gereği var ta japonyadan gelmiş aracı almaya
    almanya italya varken veya fransa taa japonyadan gelmiş
    aynı tür arabayı almanın ne lüzumu var



    İmza bence her şeyi açıklıyor.

    İlginç bir mantık.
  • benimde kastettiğim buydu
    en nihayetinde bir araba ya 3 aşağı 5 yukarı aynı
    illaki japonyadan mı gelmeli
    manava bu domates bursadanmı adanadanmı geliyor diye soruyormusunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catedazur


    benimde kastettiğim buydu
    en nihayetinde bir araba ya 3 aşağı 5 yukarı aynı
    illaki japonyadan mı gelmeli
    manava bu domates bursadanmı adanadanmı geliyor diye soruyormusunuz


    lan hakkatten domatese benzetiyomuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catedazur


    anlayamazsın tabii ki

    japonyada üretilen aracın esprisi ne var
    ha çok özellikli bir araba olur o ayrı
    s2000 olur nissan gtr olur o zaman al işte japonu
    accord ile atıyorum insignianın ne farkı var ufak tefek nuanslar hariç
    ne gereği var ta japonyadan gelmiş aracı almaya
    almanya italya varken veya fransa taa japonyadan gelmiş
    aynı tür arabayı almanın ne lüzumu var




    kardeş sabahtan beri yazdıklarını girip çıkıp okuyorum, bişey anladıysam arap olayım...ne demek japonyadan gelen arabayı neden alayım fransa almanyadan gelen varken...

    accordu yolda kaldı diye tokyoya kadar iten birini hiç tanımadım inanki...

    veya passatı periyodik bakımlar için munihteki servise götüren...


    mantığı anlayan birisi varsa banada anlatsın, çatlayacağım yahu




  • Aldığım hiç bir arabayı aman sorun çıkarmasın diyerek almadım. En önemli kriterim direksiyon başındayken bana vereceği sürüş keyfidir, sürüş keyfini de Alman, İtalyan, Fransız, Japon vs diye ayırmam çünkü; öncelikle her markanın, her segmentin ve son olarak da alt modelin farklı üretim amaçları yani hedeflediği farklı bir müşteri kitlesi vardır...

    Çoğumuz otomobilleri dergiler ve diğer yayın organlarından takip etmeye çalışıyoruz, onlar da sansasyon ve prim yaratabilmek adına 'Segment' ana başlığının altına sığınarak hesapta Segmentlerin EN iyi otomobillerini seçiyorlar...

    Halbuki her otomobilin farklı bir amacı var, örneğin;

    C Segmentinde çok araçlı bir karşılaştırma yapılırken, yalandan en iyi otomobil seçilmese de daha spesifik kriterlere göre en iyiler seçilse nasıl olur?

    (Kriterlerin karşılıklarını çok önemsemeyin boşuna tartışma çıkmasın )
    Kullanırken en ekonomik seçim: Megane
    Aile için en iyi seçim: C4
    Sportif sürüş odaklı en iyi seçim: Focus
    Satın alırken en ekonomik seçim: i30
    En iyi kalite hissi veren seçim: Golf
    vs vs...

    Kısaca şunu belirtmek istiyorum;

    Kendi kategorisinde en performanslı otomobil olabilir, en ekonomik otomobil olabilir, en kaliteli otomobil olabilir, en iyi sürüş konforunu veren otomobil olabilir, en iyi donanımsal konforu veren otomobil olabilir, crash testlere göre en güvenli otomobil olabilir ama bir otomobilin tüm kriterler baz alındığında En iyi olabilmesi için bütün kriterlerde rakip tanımaması gerekir. Eğer kriterlere göre 1.ler değişiyorsa işte o zaman insanların önem verdiği sürüş stili veya başka bir kriter ön plana çıkar.

    Konuya gelirsek,

    Alman mı? Japon mu?

    Nedenlerini yukarıda sıraladığım 1001 tane cevabı var, önemli olan kişinin kullanacağı otomobilden ne istediği...

    Adam konfor hastasıdır, onun için X Marka/Model en iyidir ama ben konfordan ziyade sportif sürüş tatları almak istiyorumdur, o zaman benim için o otomobil hikayedir.

    Japon sorunsuzluğu ile ünlü ise, Almanın sorunsuzluğuyla ünlü arabası yok mu?

    Alman sürüş kalitesi ve konforu ile ünlü ise, Japonun konforlu arabası yok mu?
    .
    .
    .

    Sonuç olarak, ana başlıklarda kalarak bu iyidir bu kötüdür dememek lazım. Alt başlıklara inip her otomobilin öne çıktığı ve iyi olduğu yanları görebilmek lazım.

    Japon'un GTR'ı 911'i geçiyorsa Japon iyi diyemeyiz aynı zamanda Alman'ın Mercedes'i Japon'un Lexus'undan konforluysa da Alman iyi diyemeyiz.


    Edit: Her otomobilin bir amacı var diyerek başladığım paragraf biraz eksik kalmış.

    Mesela Megane'ın hissiz ve hafif direksiyon sisteminden çoğu kişi rahatsızdır, bunu yapan Renault, R26R'da ise herkesin takdir ettiği netlikte ve tepkide bir direksiyon sistemi kullanıyor. Vurgulamak istediğim üretim amacının ne olduğu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quadrifoglio -- 8 Ağustos 2009; 1:19:22 >




  • konforda alman japonda performans bir arkadaşın dediğine aynen katılıyorum buna ek olarakta Japonların 1 numarasını Honda diyorum Civic kullanıcısı olarakta önereceğim Honda'dan Accord'tur arkadaşlar memnun kalacağınıza inanıyorum parası olana.
  • bunun tartışmasına asla girmem.kesinlikle ALMAN otomabilleri bir numara.

    bence soru ALMAN mı AMERİKAN mı diye sorulmalıydı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Khán

    bunun tartışmasına asla girmem.kesinlikle ALMAN otomabilleri bir numara.

    bence soru ALMAN mı AMERİKAN mı diye sorulmalıydı...


    aslında bu daha mantıklı
    amerikanların otomobile bakış açısı biraz daha farklı çünkü
  • DH Ootomobil Genel yine bugun gazeteye çıktı kimse okumadı ya Hurriyet'in eklerinden brinde japon mu alman mı başlıgını taşımışlar baş sayfalarına.
  • Alman mı japonmu demek çok büyük genelleme. Mesela önüme benzer özellikli son üretilen hondo motoru ve son üretilen mercedes motorunu koysunlar hiç düşünmeden honda motoru derim. Tabi sadece motor için konuşuyorum. Ben bir honda motorunun bir çok yönden mercedes motorundan aşağı olmayacağına inanıyorum.
  • Konforda alman performansda japon diyosunuz ama japon araçları almanlara göre daha hafif araçlar oldu her zaman 900 1000 kiloluk honda civivler 1.6 motorla performanslı araçlar oluyor tabiki ama , 1600 kiloluk camaro coupe kullanan bir amerikancıya görede civicler go kart aracı oluyor sorsanız
    Japonların vtec teknolojisini söylüyolar ama bmw ninde vanos sistemi vardı 1992 den beri araçlarında vtecle aynı şekilde çalışıyodu mesela
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.