Şimdi Ara

ALMAN MI, JAPON OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ? (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
892
Cevap
12
Favori
107.910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kesinlikle Alman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grkan_ -- 8 Ağustos 2009; 21:18:45 >
  • Japonun motorunu ve hafifliğini , Almanın konforunu, ergonomisini ve yol tutuşunu birleştirirsek ortaya nasıl bir araç çıkar?
  • Tercih ve zevk meselesi biraz...

    Az önce Antalya'dan döndüm. Yolda yokuş, iniş, yağmur, mıcır, kum, toz, rüzgar, 2 şerit-8 şerit, geçme yasağı, rampa, çevre yolu, sıcak, soğuk, farı ayarsız, aynasına bakmayan, Xenon'ları bozuk, acemi, tecrübeli, gözüpek, KGS/OGS, bozuk satıh, kasis herşey vardı. Tam 590 km, 30 litre yaktım, 90'dan 190'a kadar hızlarla gittim, 1'den 6'ya kadar vites attım, durdum, bastım, herşey yaptım, motoru sıkıştırdım, kamyonun dikkatsizliği nedeni ile acı fren yaptım (hem de TEM'de), ama aracım tık demedi, şikayet etmedi, deyim yerindeyse ağzını açmadı, ben hata yaptıysam bile o düzeltti.

    Önümde bir X5 BMW 180'le viraja girdi, toparlayamadı, şeritten fırladı, ama araç kendini iyi kurtardı, ilk defa ESP'yi devredeyken ve bir insanın canını kurtarırken gördüm.

    Taner Göde
  • Artık araçları markaları ülkelerine veya bölgelerine göre ayırmak bence çok güç.. Almanyada bi otomotiv firmasında Japon tasarımcı-mühendis pekala çalışabilir. Herhangi bi Uzakdoğu arabasının Avrupa piyasası için çıkardığı modellerin üretimi tasarlanması montajı gibi alanlarda %50den fazla emekçi Avrupalı olabilir..

    Bana göre 80lerde 90larda kalmış bi tartışma konusu..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zipillas -- 8 Ağustos 2009; 22:42:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ducatine

    Japonun motorunu ve hafifliğini , Almanın konforunu, ergonomisini ve yol tutuşunu birleştirirsek ortaya nasıl bir araç çıkar?


    Japonun motoru kısmını anlayamadım.Motor ödüllerinde genelde Almanlar damgasını vuruyor da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Tercih ve zevk meselesi biraz...

    Az önce Antalya'dan döndüm. Yolda yokuş, iniş, yağmur, mıcır, kum, toz, rüzgar, 2 şerit-8 şerit, geçme yasağı, rampa, çevre yolu, sıcak, soğuk, farı ayarsız, aynasına bakmayan, Xenon'ları bozuk, acemi, tecrübeli, gözüpek, KGS/OGS, bozuk satıh, kasis herşey vardı. Tam 590 km, 30 litre yaktım, 90'dan 190'a kadar hızlarla gittim, 1'den 6'ya kadar vites attım, durdum, bastım, herşey yaptım, motoru sıkıştırdım, kamyonun dikkatsizliği nedeni ile acı fren yaptım (hem de TEM'de), ama aracım tık demedi, şikayet etmedi, deyim yerindeyse ağzını açmadı, ben hata yaptıysam bile o düzeltti.

    Önümde bir X5 BMW 180'le viraja girdi, toparlayamadı, şeritten fırladı, ama araç kendini iyi kurtardı, ilk defa ESP'yi devredeyken ve bir insanın canını kurtarırken gördüm.

    Taner Göde


    Aynı hızlarda dizel Astra 5.5 litre civarında yakarken, Passat 1.4 Tsi 5 litre yakıyorsa VW gerçekten efsane otomobiller üretiyor.




  • teknoloji farkı diyelim
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tubo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Tercih ve zevk meselesi biraz...

    Az önce Antalya'dan döndüm. Yolda yokuş, iniş, yağmur, mıcır, kum, toz, rüzgar, 2 şerit-8 şerit, geçme yasağı, rampa, çevre yolu, sıcak, soğuk, farı ayarsız, aynasına bakmayan, Xenon'ları bozuk, acemi, tecrübeli, gözüpek, KGS/OGS, bozuk satıh, kasis herşey vardı. Tam 590 km, 30 litre yaktım, 90'dan 190'a kadar hızlarla gittim, 1'den 6'ya kadar vites attım, durdum, bastım, herşey yaptım, motoru sıkıştırdım, kamyonun dikkatsizliği nedeni ile acı fren yaptım (hem de TEM'de), ama aracım tık demedi, şikayet etmedi, deyim yerindeyse ağzını açmadı, ben hata yaptıysam bile o düzeltti.

    Önümde bir X5 BMW 180'le viraja girdi, toparlayamadı, şeritten fırladı, ama araç kendini iyi kurtardı, ilk defa ESP'yi devredeyken ve bir insanın canını kurtarırken gördüm.

    Taner Göde


    Aynı hızlarda dizel Astra 5.5 litre civarında yakarken, Passat 1.4 Tsi 5 litre yakıyorsa VW gerçekten efsane otomobiller üretiyor.




  • büyüyemediğimizdenmidir nedir taner abi
    bende uzun yolu atari oyunu gibi görürüm
    çukura girme
    yanan tankeri solla
    otostop yapanla pazarlık yap
    geçmeye çalışana yol verme :)
    level çık level in :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde
    Yolda yokuş, iniş, yağmur, mıcır, kum, toz, rüzgar, 2 şerit-8 şerit, geçme yasağı, rampa, çevre yolu, sıcak, soğuk, farı ayarsız, aynasına bakmayan, Xenon'ları bozuk, acemi, tecrübeli, gözüpek, KGS/OGS, bozuk satıh, kasis...



    hoca bu ne yaw

    gümekten yarıldım. ortaya karısık olmus resmen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ducatine

    Japonun motorunu ve hafifliğini , Almanın konforunu, ergonomisini ve yol tutuşunu birleştirirsek ortaya nasıl bir araç çıkar?


    Japonun motoru kısmını anlayamadım.Motor ödüllerinde genelde Almanlar damgasını vuruyor da.


    Bilmem Genelde hep japonlarda motor motor diye bağırıyorlar. Japonların motor konusunda sorunsuzluğu ile bilinir. Ve dayanıklıdır. Sanırım o yüzden çok övülüyor. Böyle değişik bir birleşim çıkarmak istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ducatine -- 9 Ağustos 2009; 20:24:28 >
  • KONYA - KARAPINAR - EREĞLİ - NİĞDE KAVŞAĞI arasında dümdüz yolda 100 km/h sabit hız, 6. viteste ve Cruise Control açıkken gittim.


    4.8 L/100 KM 100 KM/H 6. VİTES KLİMA KAPALI CRUISE CONTROL AÇIK


    4.5L/100 KM 100 KM/H 6. VİTES KLİMA KAPALI CRUISE CONTROL AÇIK


    4.8 L/100 KM 100 KM/H 6. VİTES KLİMA KAPALI CRUISE CONTROL AÇIK


    4.8 L/100 KM 100 KM/H 6. VİTES KLİMA KAPALI CRUISE CONTROL AÇIK






    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    teknoloji farkı diyelim
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tubo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Tercih ve zevk meselesi biraz...

    Az önce Antalya'dan döndüm. Yolda yokuş, iniş, yağmur, mıcır, kum, toz, rüzgar, 2 şerit-8 şerit, geçme yasağı, rampa, çevre yolu, sıcak, soğuk, farı ayarsız, aynasına bakmayan, Xenon'ları bozuk, acemi, tecrübeli, gözüpek, KGS/OGS, bozuk satıh, kasis herşey vardı. Tam 590 km, 30 litre yaktım, 90'dan 190'a kadar hızlarla gittim, 1'den 6'ya kadar vites attım, durdum, bastım, herşey yaptım, motoru sıkıştırdım, kamyonun dikkatsizliği nedeni ile acı fren yaptım (hem de TEM'de), ama aracım tık demedi, şikayet etmedi, deyim yerindeyse ağzını açmadı, ben hata yaptıysam bile o düzeltti.

    Önümde bir X5 BMW 180'le viraja girdi, toparlayamadı, şeritten fırladı, ama araç kendini iyi kurtardı, ilk defa ESP'yi devredeyken ve bir insanın canını kurtarırken gördüm.

    Taner Göde


    Aynı hızlarda dizel Astra 5.5 litre civarında yakarken, Passat 1.4 Tsi 5 litre yakıyorsa VW gerçekten efsane otomobiller üretiyor.






  • Sabit hızla seyrederken bu tüketim gayet normal zaten.

    Bana ilginç gelen: 90 - 190 km/s arası hızlarda seyrederken 5 litre yakmış olması. Çünkü benim 90-190 arası hızdan anladığım sürekli seyir 140-150 km/s olur arada 90'a iner, bazen 190'a çıkar.

    90 veya 100 km 'sabit' hızla Passat 1.4 Tsi 5 litre yakar, buna zaten itirazım yok.
  • @deserthawk siz Passat bölümüne de giriyorsunuz diye tahmin ediyorum, Taner Göde'nin Passat bölümüne yazdığı tüketim ortalamasını da görmüş olmanız gerekiyor değil mi?

    Hangi Passat TSi Astra dizelle aynı yakıyormuş bana bunu izah edebilir misiniz?

    Bir yerde Passat'ın 90-100 km sabit hızla CC açık halde 5 litre yaktığından bahsediliyor, bir yerde de ortalamasının 6.2lt ve 6.9lt olduğunundan bahsediliyor...

    İnsanlara örnek teşkil eden mesajlar yazıyorsunuz, aynı zamanda göz göre göre yanıltıyorsunuz.


    Önce 5 litre...


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Tercih ve zevk meselesi biraz...

    Az önce Antalya'dan döndüm. Yolda yokuş, iniş, yağmur, mıcır, kum, toz, rüzgar, 2 şerit-8 şerit, geçme yasağı, rampa, çevre yolu, sıcak, soğuk, farı ayarsız, aynasına bakmayan, Xenon'ları bozuk, acemi, tecrübeli, gözüpek, KGS/OGS, bozuk satıh, kasis herşey vardı. Tam 590 km, 30 litre yaktım, 90'dan 190'a kadar hızlarla gittim, 1'den 6'ya kadar vites attım, durdum, bastım, herşey yaptım, motoru sıkıştırdım, kamyonun dikkatsizliği nedeni ile acı fren yaptım (hem de TEM'de), ama aracım tık demedi, şikayet etmedi, deyim yerindeyse ağzını açmadı, ben hata yaptıysam bile o düzeltti.

    Önümde bir X5 BMW 180'le viraja girdi, toparlayamadı, şeritten fırladı, ama araç kendini iyi kurtardı, ilk defa ESP'yi devredeyken ve bir insanın canını kurtarırken gördüm.

    Taner Göde




    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Bakın,forumumuzda sayın Taner Göde tatile giderken yakaladığı tüketim değerini yazdı.Dizel Astra ile aynı yakıt tüketen benzinli bir Passat'tan söz ediyoruz.





    Daha sonra 5.5 litre oluyor...

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Tekrar ediyorum ki iyice anlayın,forumumuzda arkadaş 600 km yol yaptı aşağı yukarı,ortalaması 5.5 lt/100 km.Dikkat edin araba Passat ve bu bir benzinli araba



    Bu alıntılar Fiat Bravo kulübünden.

    http://forum.donanimhaber.com/m_21564253/mpage_24/tm.htm


    quote:

    Orijinalden alıntı: ogüst

    taner hoşgeldin...sen de benim gibi tatili yedin anlaşılan:( ama güzel anılarla inşallah ve bir yıl boyu hafızalarımızı süsleyecek anlarla ...merak ettiğim 600 km boyu ortalaman ne oldu dere tepe hertürlü şartta...


    Sonra Taner Göde'nin mesajında 6.2 litre ve 6.9 litre oluyor...


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    İyi akşamlar ogüst, hoşbulduk arkadaşım.

    Şu anda resetlenmemiş 1. ortalamam 6.2 ve 2. ortalamam 6.9 l/100 km.

    Yokuşlarda daha çok yaktı, inişlerde müsait olduğu yerde boş, olmadığı yerde viteste indim, düz yolda klasik Tom Cruise Control yaptım (resimlerde de görüldüğü gibi, 100 km/h 6. Vites AC açık veya kapalı), ama dikkat etmekte fayda var, hıza uygun viteste gittim hep, mesela bazen 90 km/h'da 4. viteste gitmek 5. viteste gitmekten daha iyi, sonra motorun tasarruf yapabileceğini anladığımda üst vitese atıyorum çünkü bazen yüksek viteste gitmek her zaman tasarruf yapmak değil. Ayrıca da Tekir Tepesinden Tarsus Kavşağına giderken temiz 50 kilometre boşta (0.5 l/100 km) ve 30 kilometre de viteste (0.0 l/100 km) indim, bu da ortalamayı epeyce düşürdü.

    Hem PASSAT aracımdan, hem 1.4 TSI motorundan, yani ikisinden de azami derecede memnunum, dua ediyorum da dikkatli kullanmaya devam eder ve karşıma beni üzecek olumsuz bir durum çıkmaz.

    Selamlar,

    Taner Göde


    Bu alıntılar da Passat kulübünden.

    http://forum.donanimhaber.com/m_24631582/mpage_263/key_/tm.htm

    ___________________________________________________________






    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    teknoloji farkı diyelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tubo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Tercih ve zevk meselesi biraz...

    Az önce Antalya'dan döndüm. Yolda yokuş, iniş, yağmur, mıcır, kum, toz, rüzgar, 2 şerit-8 şerit, geçme yasağı, rampa, çevre yolu, sıcak, soğuk, farı ayarsız, aynasına bakmayan, Xenon'ları bozuk, acemi, tecrübeli, gözüpek, KGS/OGS, bozuk satıh, kasis herşey vardı. Tam 590 km, 30 litre yaktım, 90'dan 190'a kadar hızlarla gittim, 1'den 6'ya kadar vites attım, durdum, bastım, herşey yaptım, motoru sıkıştırdım, kamyonun dikkatsizliği nedeni ile acı fren yaptım (hem de TEM'de), ama aracım tık demedi, şikayet etmedi, deyim yerindeyse ağzını açmadı, ben hata yaptıysam bile o düzeltti.

    Önümde bir X5 BMW 180'le viraja girdi, toparlayamadı, şeritten fırladı, ama araç kendini iyi kurtardı, ilk defa ESP'yi devredeyken ve bir insanın canını kurtarırken gördüm.

    Taner Göde


    Aynı hızlarda dizel Astra 5.5 litre civarında yakarken, Passat 1.4 Tsi 5 litre yakıyorsa VW gerçekten efsane otomobiller üretiyor.








    Biri de çıkıp teknoloji farkı yazmış, neyin teknoloji farkı siz benimle dalga mı geçiyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quadrifoglio -- 12 Ağustos 2009; 13:54:03 >




  • ve tanrı otomobili yararttı... sevgili tubo fazla takılma bu işlere...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soldier_of_fortune

    ve tanrı otomobili yararttı... sevgili tubo fazla takılma bu işlere...


    Passat Tsi 90-190 km/s arası 5 litre yakıyor deniyorsa ve bu da forumda diğer üyelere aktarılıyorsa takılmak zorundayım hatta hepimiz takılmak zorundayız. İnsanlar buraya doğru bir iki bilgi edinmeye geliyorlar. Yanlış bilgi verilir, olur insanlık hali yanılabilirsin ama bu kadarı üzücü oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quadrifoglio -- 12 Ağustos 2009; 12:28:22 >
  • haklısın ... forumu takip etmeyenler için dediklerin doğru...
    forumu birazcık takip edenler neyin ne olduğunu, kimin nasıl yazdığını görüyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soldier_of_fortune

    haklısın ... forumu takip etmeyenler için dediklerin doğru...
    forumu birazcık takip edenler neyin ne olduğunu, kimin nasıl yazdığını görüyorlar...


    Forumdaki Yeni Bravo kulübü zaten @Oreilly nickli bir kişinin ve diğer bazı VW'cilerin istilası yüzünden resmen artık kullanılmıyor ve soru soran insanları fiatbravotr.com'a yönlendiriyorlar, bu da yetmiyormuş gibi doğru olmadığı açıkça görülen bilgiler insanlara aktarılıyor, ne anlamı var VW birilerine para mı ödüyor?
  • otomobile hindistan ineği muamelesi yapılıyor, para versen bu kadar olmaz... haklısın...
  • Tubocuğum yakında millet 2 lt yaktığını da idda eder şaşırma..

    tamam araba sevgisi güzeldir..kullandığın aracı seveceksin, kimseye nefret et demiyoruz ama abartılar hiç hoş olmuyor tabi..bi öyle bi böyle yakışmıyor..

    evet Taner abi, dediğin gibi 30 km viteste 50 km boşta inersen dediğin rakamları tabiki yakalarsın ama buradaki mesajından anlaşılan o değil, keşke vw forumunda attığın mesajı atsaydın buraya, yanlış anlaşılmalara sebep olmazdın...

    herneyse olan olmuş bir kere, bu arada küçük yeğenime geçmiş olsun, midesini bozmuştur yolda çocukluk hali olur..bende bir kaç kere yapmıştım öyle..

    sende yerden göğe kadar haklısın Tubo kardeş...hep demişimdir objektif olalım, birşey için ne ise onu yazalım...bu işin şakası yok, insanların sabahtan akşama kadar eşşek gibi çalışarak kazandıkları paralar ile alacakları arabaların yorumlarını yapıyoruz burada, kötü olanı iyi göstermenin, iyi olanı da kötü göstermenin alemi yok..bu işin öteki tarafıda var...buradaki insanların yaptığı yerli yersiz övmeler ile araba alan birisi beklentilerini karşılayamayan bir arabaya sahip olursa demezmi arkamızdan "ulan uyduk cahil cühelanın aklına, aldık şu arabayı, başımıza gelmeyen kalmadı"...kul hakkına girebilir, dikkatli olmak lazım...





  • Millet iddia eder de, herkesin saygı duyduğu ve söylediklerine inandığı insanların bu şekilde hatalara düşmesi, düşündürücü.
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.