Şimdi Ara

ALMAN MI, JAPON OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ? (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
892
Cevap
12
Favori
107.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • C sınıfı olan 2006 otomatik Astra (H kasa) ve 2010 otomatik civic kullanan biri olarak cevabım Alman olacaktır.

    Aradaki yıl farkına rağmen o Alman tokluğu başka bir şey. 6 ay Civic aradım, geçmiş mesajlarımdan da anlayabilirsiniz. Aldım sonunda, memnunum da ama 1 hafta Astra 1 hafta Civic kullanıyorum. Kapı kapama sesinden, sinyal sesine kadar, camları açıp kapamaya kadar, boyanın ince olmasına, en ufak taşta boyanın kalmasına kadar Civic'ten kalitesizlik akarken, Astra'dan tokluk akıyor. Dış görünüş ve iş tasarım olarak Civic yeni Astra'dan bile iyi bence.

    Hülasa; Civic'in Astra'dan 3 avantajı var bence; Vites geçişlerinin hissedilmemesinin verdiği konfor, dış ve iç tasarım, genel anlamda daha sorunsuz olması. Ben zaten bunlar için Civic aldım.

    Belki çok genel olacak ama; Kalite için Alman, sorunsuzluk için Japon diyebilirim.
  • Ben alman diyorum. İşin içinde Mercedes - BMW - Audi var. Diğer alman markalarını kastetmiyorum. Bir Honda nın veya Toyota nın, Vw den veya Opel den eksik kalır bir tarafları yok. Hatta fazlaları bile var.
  • Motor ,Dayanıklılık =Japon
    Konfor ,Kalite = Alman
    Yol tutuş= Amerikan :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgn06

    Ben alman diyorum. İşin içinde Mercedes - BMW - Audi var. Diğer alman markalarını kastetmiyorum. Bir Honda nın veya Toyota nın, Vw den veya Opel den eksik kalır bir tarafları yok. Hatta fazlaları bile var.

    audi mercedes ve bmw ile bir mi tutuyorsun? aracın tipi gelecekten gelmiş gibi ledlerle döşeli. içi dışı led adam tiksinir. ESKİNDEN AUDİ DENİLİNCE AUDİNİN TASARIMLARI AKLA GELİRDİ. ŞİMDİ HEP AYNI ÖNÜ ARKASI BİR OLAN ARAÇLAR ÜRETİYOR. EVET MERSO, BMW DE ESKİ KASALARI MAKYAJLIYORLAR AMA AUDİ GİBİ TIPATIP HER KASASINI AYNI YAPMIYOR.

    AUDİ BENCE GEREKSİZ BİR MARKA. GEREKSİZDEN KASIT BMW VE MERSO İLE KIYASLANMASI. HİÇBİR AUDİ BİR BMW VEYA MERSO ETMEZ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi winneras -- 22 Ağustos 2012; 14:20:57 >
  • Sorunsuzlukta Japon.
    Konforda Alman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winneras

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgn06

    Ben alman diyorum. İşin içinde Mercedes - BMW - Audi var. Diğer alman markalarını kastetmiyorum. Bir Honda nın veya Toyota nın, Vw den veya Opel den eksik kalır bir tarafları yok. Hatta fazlaları bile var.

    audi mercedes ve bmw ile bir mi tutuyorsun? aracın tipi gelecekten gelmiş gibi ledlerle döşeli. içi dışı led adam tiksinir. ESKİNDEN AUDİ DENİLİNCE AUDİNİN TASARIMLARI AKLA GELİRDİ. ŞİMDİ HEP AYNI ÖNÜ ARKASI BİR OLAN ARAÇLAR ÜRETİYOR. EVET MERSO, BMW DE ESKİ KASALARI MAKYAJLIYORLAR AMA AUDİ GİBİ TIPATIP HER KASASINI AYNI YAPMIYOR.

    AUDİ BENCE GEREKSİZ BİR MARKA. GEREKSİZDEN KASIT BMW VE MERSO İLE KIYASLANMASI. HİÇBİR AUDİ BİR BMW VEYA MERSO ETMEZ...

    Yazdığım mesajı tekrar oku. Tam anlamamışsın.




  • Alman.
  • Arkadaslar aynı katagoride aracları degerlendirelim. C sınıfında kesinlikle japon diyorum. D sınıfına geçince kesinlikle alman.
  • lexus infiniti acura gibi araçları işin içine katmassan belki alman diyebilirsin, bmw ve mercedes den dolayı
  • amerikan pazarında en çok satan araçlar açık ara japonlar. biz genelde alman- japon araba algısını sadece ülkemize gelen araçlarla karşılaştırısak baştan yanlış olan soruya başka yanlışlarda katmış oluruz.
    başka bir açıdan yaklaşırsak alman otomotiv sanayi ile japon otomotiv sanayinin felsefeleri benim tercihimi belirleyen önemli bir etkendir. almanlar tüketiciyi prestij kalite imajı ve reklamıyla sömürür. çevreye duyarlılık ve sorunsuzluk esas amaçları değildir . japonlar ise ürettiğinin karşılığını rekabet çerçevesinde almaya çalışır sömürme içgüdüleri almanlar kadar gelişmemiş doğu felsefesi gereği doğaya ve insana odaklı sorunsuz araç üretmek için çalışırlar.

    almanmı japonmu dersek olmaz iki ülkede bu sektörde önde oldukları yönler vardır. fanatiklik yapılacak bir konu değil bence , ayrıca işin içine zevklerde girince aynı segmentte dünyada her ikisinide tercih eden milyonlarca insan var. benim genel tercihim yukarıda belittiğim sebeblerden ötürü asya kökenli otomobiller olmaktadır. herkese saygılar...




  • Bu konu çok su götürür...

    Şunları dikkate almak gerek bence:

    1. Türkiye'de tüm Almanlar biliniyor nerdeyse ama Japon denilince akla başta Honda ve Toyota olmak üzere bazı marka ve modeller geliyor. Mesela, Audi, Mercedes, BMW'nin ülkemize gelmeyen kaç modeli var? Belki bazı büyük motor versiyonları olmayabilir. Japonlarda ise İnfiniti (Nissan), Lexus (Toyota), Acura (Honda) gibi ülkemizde halkın genelinin bilmediği üst kalitede arabalar var. Ayrıca burada bildiğimiz Japon markalarının ülkemizde adı bile duyulmamış müthiş arabaları var ki bunlar özellikle ABD ve Kanada için üretilmiştir. Japonlar bizim pazarı adam yerine koymazlar. Bu her Japon malında da böyledir. Bu durum, Almanlar lehine bir kamuoyu oluşturuyor ki adil değil.

    2. Alman markaları Japonlardan daha pahalı.

    3. Motor ömrü ve dayanıklılık bakımından Japonlar ve Almanlar denktir bence. Konforda Almanlar fark atar genel olarak.

    4. İç ve dış tasarımda, albenide Almanlar öndedir.

    5. Sorunsuzlukta Japonlar öndedir.

    Bu liste daha da uzar.


    Ben dünyada 5 ülkenin arabasından başkasını adam yerine bile koymam. Bunlar: İsveç, İngiltere, ABD, Almanya, Japonya. Diğerleri üfürükten teyyaredir. (Spor otomobilde bu listeye tereddütsüz İtalya'yı da eklemek gerek ama binekte Alfa hariç koftur.)

    Bir tek araba alacaksam hayatta VOLVO derim.



    *** Şavşat adlı üye de birinci maddede yazdığım gibi düşünmüş... :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetturk52 -- 23 Ağustos 2012; 4:09:21 >




  • nasıl bir konu bu? siz beyaz eşya alırken hangi memleketi tercih edersiniz diye sormak gibi bişey. iki paragraflık cevabı olan bir konu, fanatizm ve kalitesizlik yüzünden bomboş uzuyor.

    japon ve/veya kore otomobili olup da günümüzde alman üreticilerinin deneyiminden yararlanmayan var mı? var, mitsubishi var, suzuki var hepsi tek kelime ile bitik markalar. avrupadan çekiliyorlar, biri fabrikasını kapatıyor, diğeri deli gibi zarar ediyor. olay şöyle ki kişisel olarak iki markayı da çok severim. ama durumları ortada. hyundai, kia gibi alman üreticileri taklit eden ve buna istinaden çeşitli kaynaklarını, know-how'larını kullanan üreticilerin başarısı da ortada. hepsi kendi yolunu çizmeye başladı.

    aklıma bir tane alman otomobil üreticisi gelmiyor ki, gitsin bir japon otomobilini allahın bir konusunda takip etsin. ne gram dizayn, ne ar-ge, ne yenilikçilik, ne bileyim çığır açacak herhangi bir konu. altyapı tasarımını japonlara emanet etsin mesela. mümkün değil.

    yani bir alman otomobilinin klası ile, şuan koreliler yüzünden durumları yedi emine bırakılacak hale gelmiş japonları kıyaslamak ne diyeyim, anlamsız, tabiki her konudaki çeşitli istisnalar dışında. adamlar rekabet edemiyorlar resmen.

    ha gelgelelim, özel üretimler, japonlara has konular, bu tarzda her türlü almanları dağıtırlar. ben amazonun derinliklerine gideceğim de, Land cruiser yerine, ML, touareg alacağım, mümkün değil, aklı başında olan kimse bunu yapmaz. km taşı denecek araçlar, Nsx'ler, Lfa'dır, GT-ae86- GTR serisidir, hatta otomobilleri geçtim, japon otomobillerinin gerek güvenilirlik, gerek satış sonrasındaki desteğidir, konuyu tartışmaya gerek yok, japon üreticiler bu konuda farklı kulvarda.

    mantalite yapısı hakkında en basit, en düz örnekler, direk şanzımandan,

    VW'nin elinde hali hazırda ZF 6 ileri şanzımanlar vardı. bunu bırak Passattır, Golftür, 1.4 motor 80hp Polo'da bile kullandılar. son nesil 9n3 Polo dahi 6 ileri otomatiklerle geldi. çok da sağlam şanzımanlardı, kimse ağlanmaz sızlamazdı şimdi geliştirip devam etselerdi. şimdi bir çok kişinin japon, kore otomobili üzerinde gelince "hah artık becerdiler dedikleri" şanzımanlardı bunlar yani. acaba neden memnun kalmadılar ki, DSG üzerinde kastılar? risk aldılar?

    neden BMW zamanında hem SMG II, hem ZF 5 ileri, hemde 6 ileri Getrag manuel sundu, tek bir seri üzerinde (325i 330i)? yani bunu hangi üretici yapar, buna ne gerek var.

    Mercedes şuan 7 ileri tek kavrama, MCT, SLS'deki çift kavrama MCT, 5 ileri seri 1 touchshift, 65 serisinden kullanılan seri 2 5 ileri touchshift, 7G tronic, seneye 9 ileri ZF.

    Audi'de yine BMW gibi aynı seri üzerinde, multitronic cvt, 6 ileri ZF, 6 ileri getrag, bir üst seride 7 ileri dk500 Stronic, 8 ileri multronic cvt, 8 ileri ZF vs.

    bilemiyorum daha konuşacak bişey var mı? durmuyorlar. 80 farklı sorun yaşıyorlar ama durmuyorlar. geri çağırmaları, dertleri bitmiyor çoğu alman üreticinin. hata geri bile çağırmıyorlar, ego'ları çok alaksız japon markaların resmi duruşlarına göre. ama adamların bakış açıları, durumu bu. adam gidip otomatikleştirilmiş, leş, üretimi bedava tek kavrama manuelleri koymuyor, koyamıyor işte. hiçbir alman otomobilinde yok. japonların ise bakış açısı bambaşka. bazısı koyuyor acısını çekiyor, bazısı 4-5 ileri in-house dizayn, bitik ama sorunsuz otomatiği döşüyor gidiyor. üst seviye japon otomobilleri ise bambaşka alemde geziyor. sen ne durumda isen, neyi tercih ediyorsan öne göre alım yaparsın. saçma sapan tartışmaların hiç lüzümu yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 23 Ağustos 2012; 5:13:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgn06

    quote:

    Orijinalden alıntı: winneras

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgn06

    Ben alman diyorum. İşin içinde Mercedes - BMW - Audi var. Diğer alman markalarını kastetmiyorum. Bir Honda nın veya Toyota nın, Vw den veya Opel den eksik kalır bir tarafları yok. Hatta fazlaları bile var.

    audi mercedes ve bmw ile bir mi tutuyorsun? aracın tipi gelecekten gelmiş gibi ledlerle döşeli. içi dışı led adam tiksinir. ESKİNDEN AUDİ DENİLİNCE AUDİNİN TASARIMLARI AKLA GELİRDİ. ŞİMDİ HEP AYNI ÖNÜ ARKASI BİR OLAN ARAÇLAR ÜRETİYOR. EVET MERSO, BMW DE ESKİ KASALARI MAKYAJLIYORLAR AMA AUDİ GİBİ TIPATIP HER KASASINI AYNI YAPMIYOR.

    AUDİ BENCE GEREKSİZ BİR MARKA. GEREKSİZDEN KASIT BMW VE MERSO İLE KIYASLANMASI. HİÇBİR AUDİ BİR BMW VEYA MERSO ETMEZ...

    Yazdığım mesajı tekrar oku. Tam anlamamışsın.

    okudum yine anlamadım. audi nasıl bmw ve mercedesle bir oluyor? sen beni yanlış anlamışsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: winneras

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgn06

    quote:

    Orijinalden alıntı: winneras

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgn06

    Ben alman diyorum. İşin içinde Mercedes - BMW - Audi var. Diğer alman markalarını kastetmiyorum. Bir Honda nın veya Toyota nın, Vw den veya Opel den eksik kalır bir tarafları yok. Hatta fazlaları bile var.

    audi mercedes ve bmw ile bir mi tutuyorsun? aracın tipi gelecekten gelmiş gibi ledlerle döşeli. içi dışı led adam tiksinir. ESKİNDEN AUDİ DENİLİNCE AUDİNİN TASARIMLARI AKLA GELİRDİ. ŞİMDİ HEP AYNI ÖNÜ ARKASI BİR OLAN ARAÇLAR ÜRETİYOR. EVET MERSO, BMW DE ESKİ KASALARI MAKYAJLIYORLAR AMA AUDİ GİBİ TIPATIP HER KASASINI AYNI YAPMIYOR.

    AUDİ BENCE GEREKSİZ BİR MARKA. GEREKSİZDEN KASIT BMW VE MERSO İLE KIYASLANMASI. HİÇBİR AUDİ BİR BMW VEYA MERSO ETMEZ...

    Yazdığım mesajı tekrar oku. Tam anlamamışsın.

    okudum yine anlamadım. audi nasıl bmw ve mercedesle bir oluyor? sen beni yanlış anlamışsın.

    O zaman konuya açıklık getireyim. Ben Audi ile Mercedes - BMW yi kıyaslamadım. Konumuzda zaten bu değil. Konumuz alman araçlarıyla, japon araçlarının kıyaslanması. Mercedes - BMW ile Audi yi bir tutmak bana göre de yanlış olur. Ama Audi bana göre Japon markalarından (Honda, Toyota, Mazda vs.) her zaman üstün. Kalite de çok fark var aralarında. Benim gözümde alman markası üç tanedir. Mercedes - BMW - Audi. Bu kadar anti Audi ci olmanın ne manası var anlamış değilim. Mercedes - BMW den sonra Audi gelir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgn06

    quote:

    Orijinalden alıntı: winneras

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgn06

    quote:

    Orijinalden alıntı: winneras

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgn06

    Ben alman diyorum. İşin içinde Mercedes - BMW - Audi var. Diğer alman markalarını kastetmiyorum. Bir Honda nın veya Toyota nın, Vw den veya Opel den eksik kalır bir tarafları yok. Hatta fazlaları bile var.

    audi mercedes ve bmw ile bir mi tutuyorsun? aracın tipi gelecekten gelmiş gibi ledlerle döşeli. içi dışı led adam tiksinir. ESKİNDEN AUDİ DENİLİNCE AUDİNİN TASARIMLARI AKLA GELİRDİ. ŞİMDİ HEP AYNI ÖNÜ ARKASI BİR OLAN ARAÇLAR ÜRETİYOR. EVET MERSO, BMW DE ESKİ KASALARI MAKYAJLIYORLAR AMA AUDİ GİBİ TIPATIP HER KASASINI AYNI YAPMIYOR.

    AUDİ BENCE GEREKSİZ BİR MARKA. GEREKSİZDEN KASIT BMW VE MERSO İLE KIYASLANMASI. HİÇBİR AUDİ BİR BMW VEYA MERSO ETMEZ...

    Yazdığım mesajı tekrar oku. Tam anlamamışsın.

    okudum yine anlamadım. audi nasıl bmw ve mercedesle bir oluyor? sen beni yanlış anlamışsın.

    O zaman konuya açıklık getireyim. Ben Audi ile Mercedes - BMW yi kıyaslamadım. Konumuzda zaten bu değil. Konumuz alman araçlarıyla, japon araçlarının kıyaslanması. Mercedes - BMW ile Audi yi bir tutmak bana göre de yanlış olur. Ama Audi bana göre Japon markalarından (Honda, Toyota, Mazda vs.) her zaman üstün. Kalite de çok fark var aralarında. Benim gözümde alman markası üç tanedir. Mercedes - BMW - Audi. Bu kadar anti Audi ci olmanın ne manası var anlamış değilim. Mercedes - BMW den sonra Audi gelir.

    SEN BENİ ANLAMAK MI İSTEMİYORSUN YOKSA BEN Mİ ANLATAMIYORUM. BEN SENİN FİKRİNİ SORMADIM Kİ? ben mercedes ve bmw ayrı audi ayrıdır dedim hepsi bu. antipatik takılmadım yani. sadece hep aynı tarz üreten bi araçla diğer ikisini kıyaslamanın mantıksızlığını söyledim. her neyse zevkler ve renkler...




  • Neyin kafası ya bu, adam Audi gereksiz diyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winneras

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgn06

    quote:

    Orijinalden alıntı: winneras

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgn06

    quote:

    Orijinalden alıntı: winneras

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgn06











    SEN BENİ ANLAMAK MI İSTEMİYORSUN YOKSA BEN Mİ ANLATAMIYORUM. BEN SENİN FİKRİNİ SORMADIM Kİ? ben mercedes ve bmw ayrı audi ayrıdır dedim hepsi bu. antipatik takılmadım yani.

    Farkındaysan aynı şeylerden bahsediyoruz. Sen yazdğım ilk mesajımı yanlış anlamışsın. Bahsettiğin gibi audi sade ledlerden oluşmuyor. Yerden yere vurulacak bir marka değil yani. Neyse herkesin zevki farklıdır diyelim geçelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    nasıl bir konu bu? siz beyaz eşya alırken hangi memleketi tercih edersiniz diye sormak gibi bişey. iki paragraflık cevabı olan bir konu, fanatizm ve kalitesizlik yüzünden bomboş uzuyor.

    japon ve/veya kore otomobili olup da günümüzde alman üreticilerinin deneyiminden yararlanmayan var mı? var, mitsubishi var, suzuki var hepsi tek kelime ile bitik markalar. avrupadan çekiliyorlar, biri fabrikasını kapatıyor, diğeri deli gibi zarar ediyor. olay şöyle ki kişisel olarak iki markayı da çok severim. ama durumları ortada. hyundai, kia gibi alman üreticileri taklit eden ve buna istinaden çeşitli kaynaklarını, know-how'larını kullanan üreticilerin başarısı da ortada. hepsi kendi yolunu çizmeye başladı.

    aklıma bir tane alman otomobil üreticisi gelmiyor ki, gitsin bir japon otomobilini allahın bir konusunda takip etsin. ne gram dizayn, ne ar-ge, ne yenilikçilik, ne bileyim çığır açacak herhangi bir konu. altyapı tasarımını japonlara emanet etsin mesela. mümkün değil.

    yani bir alman otomobilinin klası ile, şuan koreliler yüzünden durumları yedi emine bırakılacak hale gelmiş japonları kıyaslamak ne diyeyim, anlamsız, tabiki her konudaki çeşitli istisnalar dışında. adamlar rekabet edemiyorlar resmen.

    ha gelgelelim, özel üretimler, japonlara has konular, bu tarzda her türlü almanları dağıtırlar. ben amazonun derinliklerine gideceğim de, Land cruiser yerine, ML, touareg alacağım, mümkün değil, aklı başında olan kimse bunu yapmaz. km taşı denecek araçlar, Nsx'ler, Lfa'dır, GT-ae86- GTR serisidir, hatta otomobilleri geçtim, japon otomobillerinin gerek güvenilirlik, gerek satış sonrasındaki desteğidir, konuyu tartışmaya gerek yok, japon üreticiler bu konuda farklı kulvarda.

    mantalite yapısı hakkında en basit, en düz örnekler, direk şanzımandan,

    VW'nin elinde hali hazırda ZF 6 ileri şanzımanlar vardı. bunu bırak Passattır, Golftür, 1.4 motor 80hp Polo'da bile kullandılar. son nesil 9n3 Polo dahi 6 ileri otomatiklerle geldi. çok da sağlam şanzımanlardı, kimse ağlanmaz sızlamazdı şimdi geliştirip devam etselerdi. şimdi bir çok kişinin japon, kore otomobili üzerinde gelince "hah artık becerdiler dedikleri" şanzımanlardı bunlar yani. acaba neden memnun kalmadılar ki, DSG üzerinde kastılar? risk aldılar?

    neden BMW zamanında hem SMG II, hem ZF 5 ileri, hemde 6 ileri Getrag manuel sundu, tek bir seri üzerinde (325i 330i)? yani bunu hangi üretici yapar, buna ne gerek var.

    Mercedes şuan 7 ileri tek kavrama, MCT, SLS'deki çift kavrama MCT, 5 ileri seri 1 touchshift, 65 serisinden kullanılan seri 2 5 ileri touchshift, 7G tronic, seneye 9 ileri ZF.

    Audi'de yine BMW gibi aynı seri üzerinde, multitronic cvt, 6 ileri ZF, 6 ileri getrag, bir üst seride 7 ileri dk500 Stronic, 8 ileri multronic cvt, 8 ileri ZF vs.

    bilemiyorum daha konuşacak bişey var mı? durmuyorlar. 80 farklı sorun yaşıyorlar ama durmuyorlar. geri çağırmaları, dertleri bitmiyor çoğu alman üreticinin. hata geri bile çağırmıyorlar, ego'ları çok alaksız japon markaların resmi duruşlarına göre. ama adamların bakış açıları, durumu bu. adam gidip otomatikleştirilmiş, leş, üretimi bedava tek kavrama manuelleri koymuyor, koyamıyor işte. hiçbir alman otomobilinde yok. japonların ise bakış açısı bambaşka. bazısı koyuyor acısını çekiyor, bazısı 4-5 ileri in-house dizayn, bitik ama sorunsuz otomatiği döşüyor gidiyor. üst seviye japon otomobilleri ise bambaşka alemde geziyor. sen ne durumda isen, neyi tercih ediyorsan öne göre alım yaparsın. saçma sapan tartışmaların hiç lüzümu yok.

    Sadece Subaru ve Isuzu örneklerinden kısaca bahsedeyim:

    1. SUBARU, 1966 yılında Boxer Motor teknolojisini, 1974 yılında da Sürekli Simetrik Dört Çeker teknolojisini geliştirdi. 1987 yılında dünyanın ilk ECVT şanzımanını üretti. 1997 yılında SUV segmentinde yeni bir sınıf yaratan Forester'ı piyasaya sundu. Dizel Motor'un geldiği son nokta olan Boxer Dizel Motor'u 2008 yılında yine ilk kez SUBARU üretti.

    2. Isuzu Motors Dizel Motor Üretiminde Dünya Lideri. Yılda yaklaşık 1 milyon adet çeşitli ebatlarda dizel motoru üretiyor.
    Dünya'nın en büyük kamyon üreticilerinden biri. 2003'te Dünya birincisi, 2004'te ise üçüncü.
    Üç kıtada 10 motor üretim üssü var. Dizel motorlarda dünyanın en yaygın üretim ağlarından birine sahip.
    Isuzu dizel motorları kullanılan modellerden bazıları : Opel Astra, Corsa, Combo, Meriva, Vectra ve Signum; Saab 9-5; GM Chervolet, GMC ve Hummer H1; Renault Vel Satis ve Espace. (aklıma bir tane alman otomobil üreticisi gelmiyor ki, gitsin bir japon otomobilini allahın bir konusunda takip etsin. demiştin.)
    Çevre dostu motor üretiminde iddialı, dizel motor teknolojisine büyük katkılarda bulunuyor (Üstün teknolojili Diesel hybrit motoru Japonya pazarına sunulmuş durumda)

    Bunlarında dışında Japonların dünyaya sunduğu ilkler ve enler vardır. İlklere bakarsak Almanlar'da da onlarca var diyebilirsiniz ama konu bu cepheden tartışılmaz sanırım.

    Ben en iyi üretici ülke İSVEÇ derim. Ne Almanya ne Japonya... Neden mi? İsveç VOLVO, SAAB, SCANIA, KOENİGSEGG markalarının sahibi. Bunların tümü de efsanedir ve kalite çıtası çok yüksektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetturk52 -- 23 Ağustos 2012; 18:22:24 >




  • BMW ve Porsche alman olduğu için tabikide alman diyorum bir kere bunları kullanma hissini alan insan bida bırakamaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brs10 -- 23 Ağustos 2012; 19:39:33 >
  • japon alırım ama almanda iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.