bir senelik bulaşık makinemiz 3 kez aynı şekilde bozuldu. 3. kez gelen servis( ALTUS-ARÇELİK-BEKO ) parça değişimi yapacağını bir kart siparişi vereceğini söyledi. bir haftadır gelmediler. dün tarafıma ulaşan servis parçanın sipariş edilemediği anlattı ve yıl sonu stok sayımı gibi bir bahaneyi sundu.
1.stok sayımı gibi bir problem beni neden bağlasın! servis en hızlı şekilde mağduriyetimi gidermek zorunda değil mi? 2. bir hafta yeterli süre değil mi basit bir parça temini için yurt dışından da gelmiyor ki parçanız 3. eşim günlerdir elinde bulaşık yıkamak zorunda kaldı sebep ilgisizlik 4. aynı hata 3 kez gerçekleşti. fakat servis 2. olduğunu iddia ediyor (eğer aynı arıza tek dosyada gösterilmişse evrakta sahtecilik ve dolandırıcıktır ve gereği yapılacaktır)
kısacası ALTUS-ARÇELİK-BEKO Servislerinden ve ALTUS ürünlerinden uzak durulmalı
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme