Şimdi Ara

Amazon.com.tr iade sorunu(Çözüldü) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
245
Cevap
3
Favori
21.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
109 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kolay gelsin kargo, ekol lojistik şirketinin bir markasıdır. Resmi adı ekol ekspress kargo olarak geçer. Mersisten aratırdanız, şirketin şubat 2018de kurulduğunu görürsünüz. Amazon ise amerika kaynaklı bir şirkettir ve eylül 2018 de Türkiye operasyonlarına başlamıştır. Yani kolay grlsin amazonun diyebilmeniz için, amazonun ekolü satın almış olması gerekşyor ama öyle bir durum söz konusu değil. Sadece iş ortsklarından biri amazondur. Mesela mediamarkt da kolaygelsin ile çalışır. Yani siz mediamarkttan sipariş verirseniz, kargonuz kolaygelsin ile teslim edilir. Bunun gibi birçok firma ile çalışıyor kolaygelsin.

    İsterseniz beni de engelleyin ama forum okuyucularını yanıltmaya çalışmanız sebebiyle yazmaya devam edeceğim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coke019 C kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Durum nedir herhangi bir dönüş aldınız mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt

    Maalesef hocam kimseden dönüş almadım tüketici hakem heyeti veya savcılıktan haber bekleyeceğim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coke019 C kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    İnternet üzerinden Jeff bezoss mail adresi diye yazın. Oradaki çıkan bütün maillere durumu anlatan bir mail atın. Dönüş yapıyorlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt

    Onu da deneyeyim teşekkür ederim yardımınız icin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • timucinpusat kullanıcısına yanıt
    Evet bugün itibariyle paramı amazon.com.tr yatırdı tüm detayları ilk sayfaya ekleyeceğim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • GÜNCELLEME
    03.06.2022 saat 12 civarı 212 no ile başlayan telefonla Amazon bana ulaştı
    Amazon Türkiye üst düzey yöneticisi olduğunu
    Para iadesini başlatacaklarını ve yaşadığım durum icin özür dilendi
    Kutunun Amazon depoya paramparça halde geldiği benim gönderdiğim kutuyla alakası olmadığı kamera kayıtları ve resimlerle incelendiğini iletti
    Ben ise Amazon müşteri hizmetlerinin bana kutu sağlam içi boş geldiğini söylediğini söylediğimde ise hayır kutu yan tarafından parçalanmış vaziyette olduğunu kendisinin durumu resimlerde ve kamera kayıtlarında detaylıca gördüğünü belirtti
    Sonuç itibariyle para bugün kredi kartıma yattı
    Bende tüketici hakem heyetine uyuşmazlığın bittiğine dair bilgi ileteceğim
    Ama savcılığı suç duyurusunda bulunduğum icin para iadesi olsa da artık kamu davasına geçtiği için o işlemler devam edecek.
    Bana bu süreçte yardımcı olan DONANIMHABER forumdaşlarima düşüncelerini söyleyen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum umarım bir daha böyle konular kimsenin basına gelmez daha oncede demiştim verdiğim para helaldi ve geri döndüğü icin çok mutluyum bir daha internetten bu kadar yüksek ücretli ürün alır mıyım hiç sanmıyorum
    Herkese tekrardan teşekkür ediyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • coke019 C kullanıcısına yanıt

    Gözün aydın hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katibim kullanıcısına yanıt
    Allah razı olsun hocam 😊

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon, MNG kargodan kan alır. Geçmiş olsun, çözüldüğüne sevindim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt
    Çok sağol hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • coke019 C kullanıcısına yanıt

    Aynı durum başıma geldi. Az önce öğrendim!

    Amazon Türkiye İndirimleri forum donanım sayfasında paylaştığım durumum 👇🏻👇🏻👇🏻





    ÖNEMLİ !!!!!!!!  


     




    Arkadaşlar merhaba. Yıllardır Amazon yurtdışı yurtiçi alışveriş yapan biriyim. İade gönderdiğim ürünün iadesinin kartıma yapılıp yapılmadığını şimdiye kadar takip etmedim. Amazon’a o derece sadık müşteriyimdir. Her ortamda internet üzerinden alışverişte her daim Amazon’u övmüşümdür.  




    Gelelim ilk defa başıma gelen bir olaya.  



    2 bin liralık bir ürünümün iadesini geçen hafta mng kargo ile göndermiştim. Bugün hasbelkader alışveriş ayrıntılarında iade tamamlandı ibaresini görmeyince şaşırdım. Temsilciye bağlandım bir sorun mu oldu dedim. Gelen cevap şok etti!! 



    “MÜŞTERİ BOŞ KUTU GÖNDERMİŞTİR” notunu düşmüşler. Zahmet edip de mail ile geri bildirim de bırakmıyorlar.  



    Yok artık dedim bu mümkün olamaz. Kutu BOMBOŞ mu diye teyit etmek için sordum, evet dedi. Depoya tekrar baktıracak bakalım. 



    Şimdi ben nasıl bir yol izlemem gerekiyor tecrübesi olan arkadaş var mı bu konuda? 


    *Paketlemeyi çok iyi yaptım, sarsılmaması için Amazon paketlerinden çıkan kağıtlarla destek yaptım ve Amazon kutusuyla gönderdim. Kargo görevlisi barkodu yapıştırdıktan sonra da istersen fotoğrafını çek dedi, hiç adetim değildir, ben de foto çektim. 1 kg/ 5 desi paket detayı. 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi perepe -- 7 Haziran 2022; 19:15:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.