Şimdi Ara

Amazon.com.tr iade sorunu(Çözüldü) (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
245
Cevap
3
Favori
21.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
109 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Spirit_Rises kullanıcısına yanıt
    Hocam

    Olay öyle değil işte banka dan da iade almadım ki zaten Amazon.com.tr ye hediye çekini verince de arayıp geri çektim daha doğrusu geri çekmeyi bankaya söyledim hediye çeki verildi diye.

    Neyse bundan 2 gün sonra adamlar döndü bana diyor ki banka bana parayı iade etmiş yine de ödemem lazımmış neyse yazdım iade gelmedi. Vs hediye çeki verildi diye.

    Zor ikna oldular

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Spirit_Rises kullanıcısına yanıt
    Zaten banka ile içli dışlı oldum o derece onlar kabul ediyor bi sıkıntı olduğunu fakat Amazon.com.tr çözmesi gerekiyor deniyor. Neyse hediye çeki ile çözdüm. Ama hiçbir şekilde 30 Nisan da 53 tl iade dışında 10 mayıs a kadar bekledim hatta itiraz olayında 13 ünde yaptım iade falan gelmedi

    En son biri insafa gelip hediye çeki olarak verebiliriz dedi ok dedim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Spirit_Rises kullanıcısına yanıt
    53 tl evet hediye çeki olarak fazla oldu.

    Kendilerine teklif ettim 272 diye gerek yok dendi.

    Zaten benim sıkıntı ettiğim konu sorun yaşanması değil ben gerek banka gerek başka şekilde kendilerine 10 mayıs a kadar bir sürü laf anlattım hiç birini dikkate almadılar inatla banka dan ekran görüntüsü iletmeme rağmen 52 tl değil 322 tl iade yapıldı deyip durdular

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • N11 siparişimde zamanında mng kargo ile iade girişiminde bulunmuştum aynı şey başıma geldi. Bir de kargo ücreti ödedim enayi gibi sonra mngye şikayette bulundum kargo ücreti bile iade edilmedi 200tl lik bir şey olmasa çıldırırdım sonra saldım ve mngden gördüğüm her yerde kaçıyorum artık. Geçmiş olsun umarım sorununuz çözülür.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • zamanında elit optikten 2 gözlük aldım.

    adamlar 1 tane gönderdiler.

    fatura yok. irsaliye yok.

    fiş kesmişler. 2 gözlük parasına.

    hemen aradım biz 2 tane gönderdik dediler.

    paketi hemen iade ettim.

    aradılar biz 2 tane gönderdik siz 1 tane gönderdiniz diye. öyle mi ? bekleyin siz dedim.

    hemen iş bankası harcama itirazında bulundum.

    iş bankası elit optiği aramış. müşteriye 2 tane gönderdiğinizi ispatlayın demiş. bunlar ispatlayamadığı için harcama itirazım kabul görüldü iademi aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşin içinde para varsa Türk firmalarına asla güvenmeyin. 50 lira üzeri alışveriş yapacaksam Amazon prime değilse mağazadan gidip daha pahalıya elden alıyorum. Aksi halde her türlü şerefsizlik beklenir bizim insanlardan. Geçenlerde Huawei monitör almıştım Hepsiburada'dan, satıcı, kutuyu ezmiş, içteki koruyucu dolguyu kırmış, ambalajları, barkodları, jelatinleri söküp yırtıp geri göndermişti. 1 hafta uğraştım sonunda galip geldim. Sizin durum daha vahim, ürün çalınmış. Amazondan gelen paketin tartılmasını ve yazılı olarak belirtilmesini talep edin. Son 5 senedir kargo firmaları özellikle telefonları çalışıyor. Kesinlikle kargo firmalarına telefon teslim etmeyin. Ya da büyük kutulara koyup başka ve değersiz bir ürün olduğunu söyleyerek gönderin, aksi halde çalınması kaçınılmaz. Binlerce kişinin malına çökmüşlerdi bu şekilde. Özellikle Aras, Mng, Yurtiçi, Sürat, başka kalmadı galiba Amazon.com.tr iade sorunu(Çözüldü)  kısaca maddi değeri yüksek ürünleri kargoyla göndermeyin. Savıcılığa da bildirin bence. Bu bildiğin hırsızlık.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B3097644 -- 21 Mayıs 2022; 1:34:2 >




  • beytepeli06 B kullanıcısına yanıt

    O da iyiymiş ha, sorumluluk reddi imzalatıp cebe atıyorlar milletin ürünlerini. Göstere göstere çalmak diye buna denir. Neyse ki dünya bizi kıskanıyor da kanunlar insanı çok güzel caydırıyor Amazon.com.tr iade sorunu(Çözüldü) 

  • çok üzücü gerçekten,


    e-ticaret iade, değişimlerinde değil de en çok aklım 2.el satışlarda gidiyor.


    ürünü kutulurken video çekmelerim mi dersin, ağırlığını belli edicek şekilde ölçmem mi, her yandan sarıp havada fırlatılsa bile kırılmayacağından emin olsam bile alıcıya ulaşana kadar ödüm kopuyor.


    örneğin telefon satıyorum, 6500 tl havalemi aldım, cihazı mükemmel şekilde paketledim, kargoya gittim, içinde ne var sorularına ya kitap diyorum, ya da saklama kabı vs diyorum, ama bu sefer de içim içimi yiyor, lan? Ya telefon çıkmazsa ve karşı taraf benim hakkımda şikayet oluşturursa, saklama kabı yazıyor kargoda ne yapacağım diyorum...


    geçmiş olsun, umarım kısa sürede sonuçlanır mağduriyetin (mng kargo tarafından)

  • Başına benzer bir durum gelmiş biri olarak deneyimlerimi paylaşayım...

    4 sene önce mi samsung telefon almıştım İngiltere'de sonra klasik pembe çizgi oluştu göndereyim dedim( tabi Android olunca kendim customized bir versiyon yüklediğim için garantisi aslında yoktu benim yüzümden). Neyse ups aldı götürdü, Samsung ret etti bu nedenden dolayı ve iade etti... Neyse telefon arkadaşıma geri gitti adresine..açtı kutuyu, iade gelen telefon yoktu içinde...Ki kargocu kutuyu bırakıp gitmişti danismaya Şaka yapıyor sandım ama gerçekten yoktu kutuda..neyse samsung ile iletişime geçtim, soruşturup size döneceğiz dediler.. 1 hafta sonra geri dönüş yaptılar size bir üst model telefon verelim dediler kabul ettim.. Benim telefona mi ne olmuştu? Kargocu çalmisti...
    Sizinkini de %99 kargocu çalmistir... MNG sorumlu ama amazon anlaşmalı olduğu için MNG yi sorumlu tutup size aynı şekilde iade yapmaliydi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Böyle büyük e-ticaret şirketleri en azından belli bir miktarda yani pahalı olan iadelerde bence kendi özel birimi ile teslim alması gerekir. Ürün iade teslimi aşamasında tespit yapılıp iade kayıt altına alınabilir. Böylece hem alıcı hem de satıcı herhangi bir üçkağıt yapamaz ayrıca aradaki hırsızlarda ortadan kalkar.


    Şahsen ben böyle bir sistemi olan alışveriş sitesini bir miktar fark olsa bile tercih ederim.

  • blacksss kullanıcısına yanıt
    Tüm kutuyu kaybederse mng direkt sorumlu olur başta parayı öder ama iç soruşturma başlatır

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dün savcılığa ifademi vererek suç duyurusunda bulundum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • birkuşgibi kullanıcısına yanıt
    Çok sağolun İnşallah çözülür

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • voodoo child kullanıcısına yanıt
    Maalesef Amazon tüm sorumluluğu mng firmasına yükleyip siz uğraşacaksınıza getiriyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • maaart M kullanıcısına yanıt
    Her zaman kredi kartım yurtdışı alışveriş ve İnternet harcamalarına kapalı sanal kart kullanın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bob_marley_232 kullanıcısına yanıt
    Kargocu bunun içinde ne var diye sana soru sormuyor bunu soran iki firma PTT kargo ve Yurtiçi. Kargolar büyük ihtimal içinde ne olduğunu gösteren cihazlar aracılığı ile çalınıyor. Ben şu kutuyu açayım iphone olur belki diye tüm kargoları açamaz herhalde birde. Fatura ve sevk kağıtlarını kargo içine koyacaksınız önüne yapıştırırsan zaten içinde ne olduğu ortaya çıkıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 21 Mayıs 2022; 13:7:33 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bir ara sık sık laptoplar buhar oluyordu bu şekilde. Sonra azaldı ne olduysa.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • coke019 C kullanıcısına yanıt

    Hocam size hafta da 1 bilemedin 10 kargo geliyordur. Bu adamlara a günde 10000 kargo geliyor hangi birini ne zaman nasıl açsın görevlinin yanında.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun, sizin işiniz uzayacak ama hakkınızı alacağınıza eminim.


    Bunun önlemi şubede,tam kamera karşısında paketlemek, ben de artık böyle pahalı bir ürün iade edersem o şekilde yaparım.

  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.