Şimdi Ara

Amazon.com.tr iade sorunu(Çözüldü) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
245
Cevap
3
Favori
21.939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
109 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun hocam, amazonun böyle bir şey yapacağına inanmıyorum. Daha doğrusu inanmak istemiyorum, Türkiye şartlarında bulunmaz bir nimet bence umarım bozmamışlardır kendilerini.

  • Geçmiş olsun, kesin kargo da çalınmıştır.

    Cihazın faturası tarafınıza iletilmiştir. İlk olarak Apple ile iletişime geçip durumu anlatın cihazı kullanıma kapatırlar hatta cihazın nerede olduğunu bile bulabilir ama savcılık izni gerekir büyük ihtimal.

    Cimer yazın, Twitter yazın aklınıza kim geliyorsa etiketleyin. Kargo firmasının reziliğinide anlatın olay ne kadar büyürse sonuç o kadar çabuk olur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Metin bey, sizin yaşadığınız durum da epey çetrefilli bir niteliğe sahip sanırım. Anladığım kadarıyla siz en sonunda 322 - 52 = 270 lira ödemeden kalan bakiyeyi alabildiniz değil mi sonuçta? Ürünü sizin iade etmediğinize nasıl kanaat getirmişler?

    Sanırım sizin durumun asıl kaynağı banka harcama itirazınıza ilişkin süreç ile Amazon'un konuyu ele alış zamanlamasının çakışması ve Amazon'un mükerrer şekilde ücreti geri aldığınızı zannetmeleri (öyle anladım).

    Anlattığınıza göre kargo hırsızlığı veya kargo kaynaklı bir durum da yok, ya da ben öyle anladım. Biraz karışık geldi, kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 20 Mayıs 2022; 13:39:50 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazondan gelen kutu boş olsaydı kargo firması fatura tutarını her türlü öderdi. İade ürün olduğu için aynı şekilde prosedür işlemiyor. Ben de büyük bir bilgisayar firmasında çalışmıştım. Kapımızda sürekli ups ve sürat kargo kamyonları olurdu. Sürekli sevkiyat olurdu. Hergün 1-2 laptop telefon mutlaka çalınırdı. Asgari ücretle çalışan kargo personeli 3-4 maaş tutarında pahada ağır yükte hafif birşey bulursa affetmez.

  • Çok geçmiş olsun. Çok zor bir durum. İnsanın sinirlerini ciddi anlamda bozar.

  • Başvurumu yaptım gidişattan herkesi haberdar edeceğim Allah kimsenin başına vermesin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç boşuna amazon çamur atmayın kaç kişi bu şekilde magdur edildi mng kargoda sorun git onlara çamur at.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enja -- 20 Mayıs 2022; 23:56:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MNG kargo da olan olmuştur ben MacBook almıştım iade ederken bu tarz bir olay ile karşılaşmamak adına resimler video çektim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LuqueTr -- 20 Mayıs 2022; 12:35:2 >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Evet kargo ile ilgili bir durum yok neyse ki.

    Olay tamamen amazon un 52 tl iade edip (sıkıntı olabilir her sitede sorun olur ona kızmıyorum) tepki verdiğim kısım bütün kanıtlara - banka görüşmeleri, ekran görüntüsü dekont vs bunlara rağmen ayın 30 undan mayıs 10 kadar sorun için hiçbir şey yapmamış olmaları.

    En sonunda bankaya harcama itirazında bulunmak zorunda kaldım ve defalarca tekrar görüştük ten sonra bir müşteri temsilcisi iade yi 322 tl yi hediye çeki olarak verebiliriz dedi kabul ettim.

    Sonrasında ise bana 52 yerine 322 tl iade yapıldı denilerek tekrar ücret ödemeye zorlandım. Neyse ki banka tarafından kanıtlar vardı konuyu kapadılar.

    Şimdi buradaki mesele sorun yaşamış olmam kesinlikle değil. O kadar dil dökmeme kendi hatam olmamasına rağmen kanıt toplamama rağmen amazon un bankayı araya sokmadan bunların hiçbirini dikkate almaması.

    Yani kesinlikle Türkiye müşteri hizmetleri benim için sınıfta kaldı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Forumdaki o arkadaş cezasını çekmiştir inşallah


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir buçuk sene sonra arızalanan şarj cihazını değişim yaptılar. Buradan müşteri hizmetlerine teşekkür ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt

    Banka ile ilgili işlemlerde Amazonda sıkıntı oluyor sanırım. Ben Amazon bakiyesi şeklinde iade alıyorum o nedenle. Bankadaki iade tutarından %100 emin misiniz hocam?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Savcılığa hem Amazon.com.tr hemde mng kargo çalışanlarını dilekçe eşliğinde sikayet ettim ifademi aldılar bakalım sonuç ne çıkacak suçlu olan cezasını hem bu dünyada hemde diğer tarafta çeker İnşallah en büyük kanıt kim cihazı nerede hangi sim kartla aktive etti hepsi çıkacak Allah’ın izniyle yardımını esirgemeyen tüm donanimhaber forum ailesini tekrardan teşekkür ediyorum şimdilik beklemeye geçtim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aenescan1994 A kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Evet 30 Nisan da 52 tl iade yapıldı sadece. Amazon tarafı ısrarla 322.19 iade yaptığını söylüyor.

    En son hediye çeki ile çözdüm bende. Ama banka tarafından sağlam olmasaydı zordu dediğim gibi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Boş konuşma yakışıklı. Al kaybını dön köyüne.

  • coke019 C kullanıcısına yanıt

    cihazı kullanıma kapattırma. yerini tespit ettir ki bulabilesin.

  • bob_marley_232 kullanıcısına yanıt
    Amazon.com.tr iade sorunu(Çözüldü)
    Amazon.com.tr iade sorunu(Çözüldü)



    Özürünü paket olarak alayım, sonra tüketeceğim Ziya.


    İnternette boş konuşmak kolay, lafını yemek eğlenceli mi?





  • Çok yakın arkadaşımın şubat ayında başına benzer bir olay geldi. Şuan bahsi geçen kargo firması ile davalık oldu. Başın çok ağrıyacak, geçmiş olsun.

  • Kardeşim mng ye telefonu gönderim için verirken içinde telefon var dedin mi ?
    Dediysen korkma.

    Ama telefon oldugunu söylemediysen geçmiş olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.