Şimdi Ara

Amazon.com.tr iade sorunu(Çözüldü) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
245
Cevap
3
Favori
21.939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
109 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Celest kullanıcısına yanıt

    Öyle ama gayette bırakıp gitmis. Arayınca haberim oldu. Aramasam haberim bile olmayacak. O kadar rahatlar. Üstelik binanın da kapısı açık. Kilit yok dış kapıda 🤦🏻‍♂️


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende yarın amazona laptop iadesi yapacağım. Gonderiyo görünce korktum iade etmesem mi acaba???:/

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Amazon, Hepsiburada, mediamarkt vb firmaların deposunda kargoları kamera kaydı ile açıp kamera kaydı ile paketleme yaparlar. Savcılık talimatıyla kamera görüntülerine ulaşım sağlarsanız olayı kimin yaptığı çözülür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben arasla buna benzer sorun yaşamıştım.aldığım ürün telefon değildi.ürün teslim edilmiş girdiler.Gelen yok.Dedim herhalde teslim edecek eleman yetiştiremedi ertesi güne sarkıtacak.Ertesi gün geçti gelen yok.Aradım dedim böyle böyle benim kargom vardı.Almışşsınız diye cevap geldi.Neyse beni umursadılar.Her yere yazdım.Twitter destekten mail ile telefonla kayıt falan çözüm yok.1 hafta geçti üstünden.Aklıma cimere yazmak geldi o da artık ümidi kestim yapacak son şeyi yapmış olayım diye sonrasında saldım zaten.Çok iyi hatırlıyorum şubenin müdürü kendisi kapıya getirmiş annem evdeydi.kargoyu arkadaşlar yetiştirememiş diye getirmemişler atlamışlar çok uğraşa girdik falan özür dileriz şikayetini çekebilir mi kasten olan bişey yok diye.Bence bu yolu da deneyin derim.İşe yaramaz diye öylesine yaptığım şey ben de çözüm oldu.Belki sizde de işe yarayabilir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bende Amazon.com.tr ye çok güvenirdim taki 30 Nisan da ki iade ürünüme kadar.

    Olayı anlatayım

    18 ocak 2021 tarihinde aldığım logitech G213 klavye tuş basmama sorunu ile arızalandı

    Penta ya başvurdum garanti olmasına rağmen kargo ücreti istendi bundan dolayı Amazon.com.tr ye ulaşıp yardımcı olmalarını rica ettim. Dediler iade alalım siz tekrar sipariş verin arada ki farkı da verelim. Buraya kadar her şey mükemmel. Tamam dedim teslim ettim kargoya.

    Ürün onlara 28 Nisan da ulaştı. 30 Nisan tarihinde de de iade tamamladı şeklinde mesaj geldi.

    Bankama mobil üzerinden girip baktığımda 322.19 iade gelmesi gerekirken ne göreyim sadece 52 tl iade gelmiş.

    Neyse aradım müşteri hizmetleri ni dedim böyle böyle baktı etti yok 52 tl bi iade gözükmüyor. Laf anlatamadım adamlara 52 değil 322 iade edilmiş deyip çıktılar.

    Banka ile görüştüm referans iade kodu ekran görüntüsü vs her şey elimde illede 10 mayıs a kadar bekle deyip beni geçiştirmeye twitter ve Facebook üzerinden de cevap vermemeye başladılar.

    En son banka üzerinden harcama itirazında bulunup defalarca müşteri hizmetleri ni arayıp kendimi parçaladım resmen ondan sonra bir temsilci insafa gelip 322.19 tl mi hediye çeki olarak vermeyi teklif etti tamam dedim sorun çözüldü. Neyse üste para koyup mouse aldım.

    Derken.. Bitti mi hayır

    Bankaya harcama itirazında bulunmuştum dedim ya amazon dan bir mail aldım almış olduğum klavye için bankanın itiraz ettiği ve ödemeyi geri çektiği (bana hediye çeki dışında bir iade olmadı sadece 52 tl iade yapıldı) ücreti ödemem gerektiğini söylüyordu.

    Yani hem bana 52 tl dışında bir iade yapılmadı üstüne de iade yapıldı deyip tekrar ürünün ücretini ödemem gerektiğini söylediler

    Tabi ki kabul etmedim ve banka tarafından kendimi net bir şekilde tekrar savundum
    Gerekirse elimde kanıtlar yasal yollara başvuracağım dedim.

    En sonunda affedersiniz deyip konuyu kapadılar.

    Amazon deyip övüp geçmek ile olmuyor bu işler kesinlikle başına gelmeyen bilmez. Özellikle Türkiye müşteri hizmetleri çok dik kafalı ve tecrübesiz

    Hakkımı aramasaydım iade yi yapmayıp üste beni borçlu çıkaracaktı adamlar.

    Evet amazon global de çok iyi olabilir ama Türkiye için henüz bu durumda değil maalesef

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Böyle bir karışıklık olmuş olabilir. Türkiye amazon ekipleri abartıldığı kadar sağlam çalışmıyor.

    Bunun dışında linkedin üzerinden mng kargo yetkililerine konuyu aktarın

    Orada bir gönderi paylaşın

    Aynı şekilde amazon global a da yazın konuyu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şunu da söyleyeyim benim olay da da banka kayıtlarından tutun hesap ekstresi döküman dekont ses kaydı müşteri temsilcisi görüşmeleri vs her şey vardı 52 tl iade yapılmış olduğumu gösteren.

    Amazon bankaya harcama itirazında bulunana kadar hiç birini dikkate almadı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yani adamlara laf da anlatamıyorsun en zor kısmı da bu diyorum hesap ekstresi var 52 tl iade yapılmış diyor 322 gözüküyor burada e nerde o zaman kalanı diyorum cevap veremiyor :) neyse ki en sonunda çözdük yoksa sinirden delirecektim az kalsın.

    Uzun lafın kısası Amazon.com.tr ekibinden size yardımcı olmasını beklemeyin işi farklı yollardan çözmeyi deneyin. İşiniz zor Allah yardımcınız olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mehmetceylan M kullanıcısına yanıt

    Arkadaş özelinde suçlamak değil amacım.

    Ancak ekonomik kriz derinlestikce her iki taraf için de olumsuz tecrübeler ne yazik ki artış gösteriyor.


    Paketleme işini kargo şubesinde yapın ve teslimat kadar kameraya çekin.


    Zaten kargo firması kargonun içeriğini görmek zorunda.

    Siz hem pakete koyduğunuz aksesuarları, hem de teslimat sürecini videolamis olursunuz.


    Bir macbook pro 80.000TL, bir telefon 30.000TL gerçekten ekonomi durgun, biriktirilmesi yatırılması zor artık. İnsanlar önünü goremiyor.


    Bu rakamlara ürün sevk ederken kamera kullanmamak bu devirde bana anlamsız geliyor.

    Bu demek değil ki hırsızın suçu yok ama adaleti sağlamayı kolaylaştırmak içim bizim de ek önlemler almamız gerekiyor en azından kendimizi korumak amacıyla.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 20 Mayıs 2022; 6:14:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine MNG..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Amazona gerçekten boş gittiyse ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Konu başlığını açan arkadaş tabii ki yaşadığı bu olumsuz durumda sonuna kadar haklı ama Yorumlarda görüyorum ki herkes Amazon‘a giydirmiş Amazon bu kadar da kötü bir firma değil bence bunu söylemek hoşuma gitmiyor ama yaşadığımız ülkedeki insan modeli belli ben bile gözümle kaç kere şahit oldum insanların güvenle alışveriş yapması için her gittiğim mekanda konusu geçiyorsa hep amazonu öneririm dim ama Önerdiğim kişiler Amazonun bu geri iade sıkıntısız yaptığı için bir ay telefon kullanıp geri gönderenini de gördüm ayakkabı alıp ayakkabıyı çamaşır makinesinde yıkayıp tekrar geri iade edende gördüm Amazon ne yapsın hepsiburada ya da diğer firmalar şu anda daha kötü gözünde en azından benim öyle amazon şu anda sorgusuz sualsiz iade başlatıyor ben de daha önce bir iPhone 13 pro Max gönderdim ekran sarılığı yüzünden bir problem yaratmadılar ücret iadesi oldu ve tekrar satın aldım burada bence suçlu olan MNG dir MNG ye gittiğimde ürünümü kargolarken video çekiyorum öyle teslim ediyorum bana bakıyorlar garip garip acaba bu manyak mı aynen manyak hareketi gibi bir şey ama ülke malum arkadaşta buradan umuyorum ki inşallah güzel sonuca kavuşur telefon bulunur dikkatli olacağız arkadaşlar ve kurnazlık yapan Çakallık yapan bir dünya insan var üç ay boyunca telefon kullanan mı dersin geri iade ile bir sürü sayamadığım kadar bence Amazon‘u biz kaybetmeyelim bana şu anda alışveriş yapılabilecek en güvenilir yer orası geliyor çünkü harika konuya gelince bence MNG kargo bayisi sorumlu bu işten kamera kayıtları vs bu iş mng de çözülür bir an önce çözülür umuyorum ki probleminiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WizardArms -- 20 Mayıs 2022; 9:53:31 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • coke019 C kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun hocam olayın akıbetini merak ettim. Savcılık sonucunu ve gelişmeleri haberdar eder misiniz

  • MaXiLoPeZ kullanıcısına yanıt
    Tabi gelişmeleri burayada aktaracağım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MNG ile tekrardan görüşün. kargolar da telefon çalınması çok fazla görülür. mağdur olan siz olursunuz. kamera kayıtları incelensin. suç duyurusunda da bulunabilirsiniz.


    inceleme başlatılsın. amazon'un yalan söyleyeceğini düşünmüyorum. cok fazla iadem oldu hiç birinde sorun yaşamadım. üzerine hediye çeki bile gönderdiler.

  • Şunu talep edebilirsiniz.


    Kargonun geçiş yollarındaki kamera kayıtlarının incelenmesi.

    Amazon depoda her yer kameradır illa ki iade ürünlerin açıldığında kamera kayıtları vardır bunun tespit edilmesi.


    Açıkcası uzun süredir amazon kullanıyorum, bir çok ürün iade ettim yani öyle böyle iadeler değil örnek vereyim. 50.000 tl harcadıysam 50.000'de iade etmişimdir.


    Ufak tefek saçma sapan mailller haricinde işte kutusu hasar gördü tekrar satılamaz halde geldi v.s v.s gibi saçma sapan mailler geldi bunlarda da resimli kanıt istedim asla bana resimli kanıt verilmedi :)


    Bunun haricinde iade olayında hiç sorun yaşamadım.


    Bana kalırsa durum kargodan kaynaklı gibi geliyor.

  • Ayrıca bunu okuyan herkese ders olsun. Bu gibi durumlar için ARAMEX evden alma hizmeti kullanın önemli hassas kargolarda.


    Veya kargo yaparken içerisinde cep telefonu olduğunu belirtin hatta kendi el yazınızla bunu yazın böylece amazon'a giden yerdeki kargo poşeti sizin mi yeni mi anlarsınız.

  • Amazon aldığım ürünü direk kendisi satıyorsa sorun yaşanmıyor. Yurt dışı Amazon Germany iadelerim oldu. Maddi manevi en ufak sorun yaşamadım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi capo di capi -- 20 Mayıs 2022; 10:5:59 >
  • Şimdi dilekçemi yazıyorum İnşallah hakkımda hayirlisi olur herkese düşünceleri önerileri icin çok ama çok teşekkür ederim o para helal para oldugu icin beni bulacak Allah’ın izniyle

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bir arkadaşım ikinci el kapalı kutu yurtdışı iPhone X almıştı. Hatta pasaport kaydı falan da yaptı. Yaklaşık iki yıl kullandı. Telefonun sonradan kargo firmasından çalıntı olduğu ortaya çıktı. Karakoldan aradılar, Gitti telefonu teslim etti. Halen telefondan veya davadan gelen haber yok 5-6 ay geçti. Yani savcılık işi baya uzun sürüyor sanırım. Bilgin olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.