< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Amazon.com.tr iade sorunu(Çözüldü) (5. sayfa)
-
-
MNG ile verilen bir grup kargoların tamamına yakını iş yerine ulaşmadı ama hepsine teslim edildi deyip geçtiler.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kargo hırsızlığı olm. Benimde çok ürünümü çaldılar, giysiler hatta ekran kartını çalmışlardı. Tabii iade aldım ben (amazon değil)
edit : evet, aras kargo
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Halikarnas Şakşakçısı -- 19 Mayıs 2022; 16:1:18 > -
Okuduğunu anlama yetiniz bu kadar ortadayken mesajınıza cevap vermem bile sizin için lütuf.
Yinede belirteyim, 4-5 sene önce. Bezos geçtiğimiz sene CEO rolünü saldı.
Cümlelerinizin kalanı ilgilendirmiyor beni, tersini belirtmedim.
-
Google araması ile bulunabiliyor, o dönem çözülemeyenler sorun için son çare ona mail atmaktı.
-
Chargeback formunda sebebinide belirtiyorsunuz, satıcı ile anlaşmazlık durumunda bunu belirtiyorsunuz ve satıcı bankanıza hesap veriyor.
Şu ana kadar haklı olupta paramı alamadığım bir durum olmadı. Dolandırıcılık ayrı bir mevzu açıkçası.
-
Nike.com dan 105 dolarlık alışveriş diye bir harcama göründü finansbank aylarca işlem yapmadı, nike international ile görüşerek olayı neredeyse bir yıl sonra çözdum dolar firladigi için dolar iadesi kısmen kar gibi oldu ama banka hic yanımda olmadı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dediğim gibi yetkisiz harcama meselesi çok ortaya gider. Her banka farklı tepki gösterebiliyor. Onun ilerisi Visa-Mastercard-AMEX ile şikayet, onlar yüzde yüz çözüm gibi.
Çözebildiğinize sevindim ancak bu tarz durumları farkettiğinizde anında satıcı ile iletişime geçmek en hızlı yol genelde.
-
amazon cok fazla iadem oldu hic sorun cokmadi… hepsiburada 13 pro max iadem oldu sorunuz iade aldilar…
gercekten nadil olanilecek bisey gelmis basiniza umarim sorunsuz gecer…
amazonun kutuyu acma videosu mutlaka vardir depoda o videodan cikar…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çok duyuyoruz bu iade de sorunları.
Suistimale her yönden açık bir sistem zaten. İade gibi ürünleri kargo firması alırken onaylamalı bence. Telefonsa kameralı kayıtlı içini açarak teslim alınsa bu sorun olmaz.!
Siz iyi niyetlisiniz sözüm meclisten dışarı, gerçekten boş kutuyu telefon iadesi diye yutturmaya çalışanlarda duyduk.
-
Kargo şubelerinde içinde ve dışında kamera sistemi var. Kasaya da bakan bir adet kamera sistemi mevcut. Benim gittiğim yurtiçi kargoları böyleydi. Özellikle dikkat ederim. Bazı merdiven altı firmalar masraftan kaçınmak için kamera sistemi koymuyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Değerli bilgilendirmeniz benim için harika fikirler veriyor yarın bankayla ve savcılıkla konuşup şikayetlerde bulunacağım
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aktifleştiren kişinin ismi çıkar orada. iPhone tarafından. Hangi sim kart. Sim kart kime ait. Ya da iCloud ismi kime ait diye çıkar.
Ya da iphonumu bul üzerinden telefonun nerede olduğu bulunur. Tabi bununla Amazon uğraşmaz. Telefonu iade eden kişi de uğraşamaz. Çünkü telefon ona ait değil iade edilmiş.
Zaten Apple da seri numarasından sim kart kime ait olduğunu paylaşmaz. Mahkeme hakim artık kim sorumluysa o bilgi istenirse Apple bir ihtimal o bilgileri verir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıllardan beri kargo firmalarından çekiyoruz.
Tam bir ilkokul terk bilgisizliği ile çalışıyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzer durum Boyner'de başıma gelmişti fakat tutar düşük diye üzerinde durmadım açıkçası. Kampanya vardı 500 TL üzerine 100 TL indirim 1 adet bot ihtiyacı vardı bot almıştım 500 TL'ye tamamlamak içinde çorap aldım yaklaşık 27 TL'lik botla çorap geldi botun kalıbı küçükmüş beden değişimi de olmuyordu stok yoktu iade oluşturup botu kutusuna çorapları da kutunun içine koyduk botun üzerindeydi hemen daha sonra gelen kargo poşetine geri koyup yurtiçi kargoya teslim etmiştim 1 hafta sonra falan botun iadesi yapıldı fakat çorabın iadesi olmadı ulaştım kendilerine durumu anlattım iade kontrolü yapan depoyla iletişime geçmişler kamera kayıtlarını incelemişler kutuda sadece bot varmış çorap çıkmamış söylediklerine göre bende koyduğuma eminim suçu kargoya atmışlardı ama ben zaten evde iyice paketlemiştim ki zaten çorap kutunun içindeydi Boyner yetkilisi de diyor kamera kayıtlarını bizzat inceledik çıkmadı dedim bana da kaydı gönderir misiniz hayır yalnızca mahkeme kararıyla gönderilir dediler öyle 27 TL uçtu gitti. Yaşamasaydım böyle bir durum olmaz derdim de oluyor maalesef sizin durum kötü miktar büyük umarım kısa zamanda olumlu sonuçlanır.
-
müşteri hizmetlerinden biri demişti çok fazla kamera varmış bu durumlara karşı bende zannetmiyorum mng aşırı problemli bir firma küçüklüğümden beri biliyorum.
Bizim peder de ayar oluyordu bunlara
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celest -- 19 Mayıs 2022; 19:8:1 > -
Ziyaaaa.
-
İnşallah olumlu sonuçlanır Allah büyük kim yaptıysa diğer tarafta hesabını verecek
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Öncelikle geçmiş olsun hocam. Amazon mağdur etmez. Mağdur eden Kargo firmasıdır. 2 kilo telefon kutusu mu olur? bilinçli yapılmış bence. Ayrıca "Amazon neden tgeslim alırken bakmıyor" örneğinizde siz 1 kargo açıyorsunuz ama Amazon deposuna günde onbinlerce kargo gidiyor. Yani mümkün değil
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X