Şimdi Ara

Amazon.com.tr’nin Müşteriyi Mağdur Etmesi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
3
Favori
4.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • qarakedi kullanıcısına yanıt

    Bunun için kimsenin keyfini beklemenize, pes etmenize hiç gerek yok.

    Aşağıda bıraktığım linkteki herhangi bir kanaldan, alışveriş detaylarınızla birlikte şikayette bulunun.

    Fatura düzenlemek yasal bir zorunluluktur ve emin olun ilgili bakanlık işini itinayla yapar. 


    Vergi Kayıp ve Kaçağına İlişkin İhbar Bildirimi (turkiye.gov.tr)

    Gelir İdaresi Başkanlığı (gib.gov.tr)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 31 Temmuz 2024; 12:58:37 >




  • qarakedi kullanıcısına yanıt
    Web'den amazona giriş yaparsanız aldığınız tüm ürünlerin faturası var ..mobilde yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • qarakedi kullanıcısına yanıt

    bence millet olarak kendimizi sorgulayalım.


    ilk geldiğinde indirimler kuponlar uçuşuyordu.

    sorgusuz sualsiz iade alıyorlardı.

    iade edeceğimiz ürüne sizde kalsın biz parasını iade ediyoruz diyorlardı.


    yakın çevremde şahit olduklarım;

    kulaklığı kullanıp iade edenler

    aldığı pantolonu tatilde yağ olması ve iade etmesi.


    duyduklarım,

    aldığı sıvı sabunun içini boşaltıp kalitesiz sıvı sabun dolduranlar..

    kitapları okuyup iade edenler..


    amazonun ülkeden gitmez ama müşteri memnuniyetini kısıtlar.. malasef çakal çok o çakalların yüzünden olan bize oluyor...

  • İki ürün almıştım birini var diğerinin yok. Mobil wep farketmiyor faturayı görüyorum ama dediğim gibi birine fatura düzenlememişler.

  • Arkadaşlar Amazonu ben de severdim açıkcası ama meblağ büyüyünce farklı bir tavır sergilediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu güncel tutalım

  • Sar1Lac1 kullanıcısına yanıt
    Hocam bu saydığınız kanı bozuk, art niyetli ve istismarcı müşteriler yüzünden namuslu ve düzgün müşteriler neden bedel ödüyor peki? Sizce bu doğru mu? Kurunun yanında yaşı yakıyorsa Amazon, onlara da yazıklar olsun. Bu kadar kolaya kaçılmamalı müşteri ilişkilerine dair politikalar belirlenirken.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • rocky_balbao kullanıcısına yanıt

    Hangi gerekçeyle?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SailorTurkey

    satış üzerinden yıl geçmiş adamlar muhasebesel olarak neye istinaden para iadesi yapacaklar. Hediye çeki gayette yasal bir para iadesi şekli çünkü muhasebesel karşılığı var. Mağduriyet yaratıyordur orası ayrı ama dümdüz dar kalıp düşünmeyin.
    Alakasi yok bu arada. Hediye ceki para iadesi yerine gecmez. Para iadesi adi ustunde para iadesidir. Parani alir cebine koyarsin, ne yapmak istiyorsan yaparsin.

    THH urun bedeli degerinde hediye ceki verilmesine karar verseydi o dedigin olurdu. Ama PARA İADESİNE karar vermis. İki seyi birbirine karistirmayin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kontrast_

    Evet bu bir sonraki aşama. Fakat vicdanen ve hukuken haklı olduğumuz konuda neden bu kadar uğraşıyoruz.

    Bir sonraki derken suan yapmaniz gereken asama. Tekrardan thhye basvuracagim yazmissiniz. Eger diger taraf thh kararina uymuyorsa thh kararini dosyaya koyup icra acarsiniz direkt. Haberiniz olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • BF.Skinner kullanıcısına yanıt

    Adam boş konuşuyor, takılmayın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2018 yılında türkiyeye ilk girdiğinden beri amazondan alışveriş yapıyordum (neredeyse herşeyi oradan alıyorum), ancak 2 yıl önce amazon defterini kapattım. Çünkü hakketen bozdu ve iyiyice saçmalamaya başladı. Doğrudur birkaç kişi amazonun iade ve müşteri memnuniyeti politikasını suistimal etmiştir, ancak amazonun da geçmişine göre bir müşteri hafızası olması gerekir. amazon tüm müşterilere üçkağıtçı gözü ile bakarsa ben de amazondan alışverişi keserim, ha sanki amazonun umrunda benim alışveriş yapıp yapmam ancak bu da benim bireysel tepkim olsun :)


    konu sahibi arkadaşın sorununun bir an önce çözülmesini umarım.

  • Ben son zamanda adam akıllı mal sattığını görmedim tr nin diğer amazonlarda cesit bol tr de bişey yok dolayısı ile başka yerlerden almak durumunda bırakıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ohooooo, amazon tapıcısı bir forumda amazonu eleştirmek büyük cesaret. :D

    Bot hesaplarla para uğruna bitirdiler forumu halen de burada savunuyorlar ya acayip.

  • sarmoodi S kullanıcısına yanıt

    Sizinle aynı düşünceleri paylaşıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kısaca Amazon'u savunmak için söylemeyeceğim, süreci bu kadar uzatmaması gerekiyordu ancak başta yazılanlarda da bence tüketici olarak ufak bir hata var diyebiliriz.


    Niye dersek; "ben iade yapacaklarına güvendim, iade edildiği söylendi, güvenerek tekrar aldım"....

    Örneğin otomobilinizi sattınız, alıcı parayı gönderdiğini söyledi, siz de ona güvenip yeni arabanın parasını ödediniz ama aaa para gelmemiş... Bunu yapmazsınız değil mi?


    Bi durun, süreç nasıl işleyecek, ne yapacaklar diye falan beklemek gerekir bu tip durumlarda, burada biraz sabırsız davranmışsınız gibi geldi. Satıcı Amazon değil de daha kötü niyetli X satıcısı diyelim, böyle yapar mıydınız yine? Önce bi iade etsin de görelim falan dersiniz.


    Diğer yandan Amazon gibi bir firmanın da bu şekilde saçmalaması tabi ki komik. İade ettik ediyoruz deyip 10.günde hala çözememiş olmaları garip olmuş.

    Yani hadi hediye çeki tanımladın, onu da aldığın siparişten düşersin, konuyu çözersin.


    Daha başka bir süreci benzer şekilde yaşamıştım, bazen MH ile arka planda Amazon yönetiminin yaptıkları uyuşmayabiliyor veya haberleri olmayabiliyor. Örneğin MH'ne bir şey soruyorum, yok öyle değil böyle böyle diyor, sonra bi mail geliyor, işlemi şu şekilde yapıyoruz vesaire diye. Bunu ABD Amazon ile de yaşadım, olabiliyor, saçmalayabiliyorlar. Sıkıştırabildiğiniz kadar sıkıştırın, yasal haklarınızı kullanacağınızı belirtin, arkadaşların tavsiyelerindeki gibi bir avukat ile de görüşmeye başlayabilirsiniz. THH kararı uygulanmaması hakkında ne gibi işlemler yapılabiliyor onlara da bakın, icra, kararı uygulamama cezası vesaire gibi işler de olabiliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 1 Ağustos 2024; 12:21:43 >




  • hocam az biraz daha zorla, bekle baktın gelen yok icraya vereceksin. thh gitme, boşa bekleyip ret yersin. thh üzerine thh olmaz. avukata ihtiyacın yok. en yakın icra müdürlüğüne gidip form dolduruyorsun. yanında kimlik fotokopin olsun.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.