Şimdi Ara

Amazon.com.tr’nin Müşteriyi Mağdur Etmesi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
3
Favori
4.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ormanci kullanıcısına yanıt

    merhaba, yanıtınız için teşekkür ederim. Ücret iadesi bilgilendirmesi mail yoluyla, iki kere ve “Amazon Üst Düzey Müşteri İlişkileri Birimi Yetkilisi” sıfatıyla yapıldı. sizin araç örneğinizden farklı bir durum yani.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • moustapha129 M kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim Mustafa Bey.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kontrast_ K kullanıcısına yanıt

    Anladım da, demek istediğim şu oldu, hesabımda veya kartımda artık neresiyse, iadeyi görmeden işlem yapmazdım diye diyorum.


    Benzer bir durum arkadaşımın başına geldi çünkü, PC işlemci sıvı soğutucu mu ne almıştı, sizinki gibi garanti kapsamında değişim kararı çıktı, Amazon'la temasa geçti, size iade tanımlıyoruz, site üzerinden tekrar satın alın, oradan mahsup edeceğiz mi ne dediler. O aşamada iade tanımlandı, hediye çeki şeklinde mi yaptılar başka türlü bir şey miydi hatırlamıyorum ama "tamamdır alabilirsiniz" şeklinde bir onay bekledi. Onun üzerine satın aldı yenisini.


    Hatta yeni ürünle arada fiyat farkı da vardı, taksitle aldı, her ay farkı da iade mi ettiler öyle bir şeyler yaptılar.

  • ceyyhun C kullanıcısına yanıt

    Üzerinden 1 sene geçmiş hocam o alışverişin. Chargeback reddedilebilir. Vısa / Mastercard'ın garantisi 90 gün diye biliyorum ama belki istisnalar vardır arkadaş araştırsın.

  • Burada haklı olunan konu var ama ürün arıza yapinca aldigijiz yeri aramak nedir ya. Cahillikden başka birşey değil. Adam satıcı Yetkili servis firmayı bağlayıcı arızayı ve sorunu giderici yer yani ürün ariza yapınca. Servise gidilir mali aldigijiz yere değil.Yanlis anlamayjn evlendiniz eşiniz hasta kayınpederinize mi goturuyorsunuz Doktora mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Birde Amazon burada satıcı pozisyonununda muhattap Tcl yani Bilkom Amazonda bilkomla bu konuda muhattap oluyor. Düşünün ürün aldın aldığın yer battı ne hakem heyeti nede icra birşey yapamıyor burada aslil sorukluluk Bilcom da siz para verince satıcıyı satın almıyorsunuz satıcının aracılık ettiği ürün aliniyor ama bizde para verdik herşeyi satin aldık mantigi var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • millet ne yazık ki iphoneleri, pahalı elektronikleri alıp alıp iade ettiği için firma da döndü politikasından herhalde. AGT kargo ısrarı noldu acaba hala devam mı merak ediyorum. adamlara diyoruz ki kargo parası neyse 3 katı verecem hala seçenek sunmuyor.


    amazon türkiyenin iyi ve kötü müşteriyi ayırt etmesi lazım. benim yüzlerce siparisim var, iphone alıp kullanıp iade edenle aynı muameleyi mi göreceğim. burada bin üzeri siiparişi olan yüzlerce insan vardır




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nuksws_99 -- 1 Ağustos 2024; 23:11:12 >
  • Andromedaxe kullanıcısına yanıt

    Amazon müşteri yanlısı, yalnızca bizim Türkiye'de alışık olduğumuz garanti süreçlerini yürütmüyor.

    Çünkü biz Türkiye'de garantiye göndermek için aldığımız yere götürmeye/göndermeye alışığız, dünyanın hiçbir yerinde böyle bir sistem yok. Geri kalanı da Türkiye'deki ithalat ve satış sisteminin rezaleti.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nuksws_99 N kullanıcısına yanıt

    Uzun zamandır AGT ile karşılaşmadım, bıraktılar sanırım. Kolay Gelsin günde çift dağıtım sistemine geçmiş onla çözdüler diye düşünüyorum. (9-22, 15-22)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amazon türkiye ciddi anlamda beş para etmez bir firma bunu diyeceğimi hiç düşünmezdim


    amazon.com amazon.es bunlardan çok daha iyi hizmet veriyor


    amazon türkiye ekibinden çok iyi kampanya olmadıkça siparişlerimi tamamıyla kestim, hepsiburada şuanda gayet iyi her anlamda




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aerosol 34 -- 1 Ağustos 2024; 23:31:50 >
  • thh kararı ilamdır ilamlı icra yapacaksınız vermekten başka şansları yok

  • ThErdemO T kullanıcısına yanıt

    Ok kardeş ok en iyi sen biliyorsun. Seni tüketici işlemleri daire başkanı yapmalıydılar.


    konuyu mağdur açmış. Mağduruz diyoruz gelmiş laf salatası yapıyorsun. Git başka konuda boş yap.


    adama bak ya. Mağdur konusu MAĞDUR, bu gelmiş mağdura diyor ki seni mağdur edenin suçu yok kendinde ülkende ara. Sen ve senin gibiler umarım bir gün bu öve öve bitiremediği markalardan öyle bir kazık yer ki… bir daha mağdura bir şey demeye dili tutmaz.


    gel tartışalım kanunu? Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun tüketiciyi daha fazla korumak için satıcıyı, ithalatçıyı, üreticiyi sorumlu tuttu diye mi suçlu? Ülkede -tartışılır da olsa- doğru düzgün yürüyen bir hakem heyeti sistemi var o mu sorunlu? Napalım? Satıcıyı bırakalım, millet venezualalı üreticiye mi dava açsın? Sen hayatında yurtdışında mukim davalıya tebligat çıkarmaya çalıştın mı? Sen hayatında dava açmak için üreticinin vergi numarasını ticari unvanını bulmaya çalıştın mı? Sen hayatında dava gördün mü?


    utanmadan gelmişsin mağdur olan insanlara saçma sapan beylik laflar yazıyorsun. Eğer memnun değilsen sistemden, aldığın ürünler için gidersin adam gibi feragatname verirsin: haklarımı satıcıya karşı kullanmayacağım diye. Gidersin CİMER’e ticaret bakanlığı tüketici gözetim birimlerine yazarsın: memnun değilim korunmaktan.


    Araba alıp ayıpla karşılaşınca da bayi önünde ağlamazsın, gider almanyada/fransada üreticiyi bulursun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Andromedaxe -- 2 Ağustos 2024; 8:50:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aerosol 34 kullanıcısına yanıt

    Yok yav bak bu erdemo. diyor ki senin devletin kötü amazon iyi…


    sende bende bir sıkıntı var. Amazon iyi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çek iadesini kabul et. Tekrar TV siparişi ver. TV gelince kredi kartıyla aldığın tvye iade aç ama çek ile gelen tvyi geri gönder. Bu sefer 2. para iadesini bekle. 2. para iadesini yapmayacaklar yine çek iade edelim diyecekler kabul et. Yeni tv siparişi ver. Böylece sonsuz döngüye girersin  

  • Tedus1 T kullanıcısına yanıt

    Merhaba, biraz anlamsız olmuş yazdıklarınız. Evli misiniz bilmiyorum ama eş ve kayınpederle ilgili yazdıklarınız biraz komik olmuş. Ticaret kanunu der ki satılan ürünü karşılık olarak; distribütor, satıcı ve yetkili servis alıcıya karşı müteselsilen sorumludur. Yani sattım bitti diye bir şey söz konusu değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DreamSs kullanıcısına yanıt

    😅😅 aklıma gelmedi değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün amazon mail atmış, ücret iadesini yaptık diye. Hala iade yok. İşbankası iadeyi anında yansıtıyor, daha önce iade ettik dediklerinde de bunu anlattım ama anlamadılar. Pazartesiye kadar bekleyip ilamlı icra takibi başlayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuya destek olmakla birlikte gelismeleri burayada yazmanizi bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Andromedaxe kullanıcısına yanıt
    Bize de amazon şöyle amazon böyle süslü laflarıyla müşteri yanlısı olarak duyurdular. Sonra olay amazon tarafından gönderilen ürüne döndü şimdi de amazon tarafından gönderileni geçtim satıcısı da amazon olacakmış ki bir sorun yaşadığında müşteri memnuniyeti açısından mağdur olma. Amazon da kaynak makinası aldım. Amazon tarafından prime ürünü olarak %5 indirim vardı. Birde kredi kartı kampanyasından da 500 tl indirim vardı. Toplam 800 tl gibi kazancım olacaktı. Satıcı 72 saat sonra tedarik sorunları nediyle siparişi iptal etti, birde üstüne mesaj atmış diyor ki o ürünü gönderemedik sen bu ürünü al diyerek aynı ürünü 1250 tl zamlı olarak tekrar satışa sunmuş. Müşteri hizmetleri ile 10 defa görüştüm %5 indirim hakkım, 500 tl kredi kartı indirimi hakkım gitti üstünede aynı ürünü 1250 tl zamlı olarak satın alacağım diyorum. Benim ne suçum var durduk yere 2000 tl fazla para vereceğim diyorum bari telafi kuponu verin diyorum yok diyorlar. Bari ilk verdiğiniz %5 kuponu verin diyorum o kupon o anlık olarak verilir diyorlar. Bu kadar keyfi işlem olmaz diyorum satıcı hala aynı ürünü satıyor yaptırımda yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.