10 Kasım 2022’de Amazon'dan satın aldığım iPhone 13 Pro Max ürünü donanımsal sebeplerden dolayı açılmıyor. Buna istinaden Apple Zorlu Centerdan arıza ile alakalı servis raporu alıp kendilerine iade ettim. Ayın 18inde kontrol işlemlerinin tamamladığı ve para iadesi yapılacağını söylediler. Bugun tekrar ulaştığım zaman ürünün sahte olduğunu ve iade yapmayacaklarını söylediler. Müşteri hizmetleri tam bir rezalet zaten. Ürün sahte olsaydı Apple raporda ürüne sahte yazardı. Prime’ı deneyimlemek için Amazon'a yeni üye oldum. Böyle bir rezalet görmedim. En yakın zamanda Chargeback işlemi başlatacağım. Yakın zamanda Amazon’dan alışveriş yapacak arkadaşlara duyurulur. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atlasuzun -- 19 Kasım 2022; 21:51:35 > |
Bildirim