Şimdi Ara

Amazon mağduriyeti ( tavsiye istiyorum )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Başlığı görünce Amazon mağdur etmez demiş olabilirsiniz ama şu son 2 haftada yaşadıklarımı yazsam ağzınız açık kalır. Uzun uzun anlatıp sizi sıkmayacağım. Başına gelen olmuştur belki diyerek tavsiye istiyorum.


    Bundan tam 2 hafta önce Amazon'dan ( satıcı amazon ) 36.000 TL'ye Tcl 65C745 TV aldım. Ekran kırık çıktı ve değişim süreci başladı. tam 13 gün sonra kargoladık diye mail geldi tam sevinmişken 2 saat sonra bir mail daha geldi. Gönderilen üründe hasar tespit edildiği için kargo işlemi iptal edildi diye. Müşteri hizmetlerini aradım ne oluyor diye. Kargo esnasında ürün hasar görmüş para iadesi yapalım ya da stoğa girdiği zaman yenisini yollayım dediler. Ürün stokta yok. Bu arada televizyon her yerde 44-48K arasına çıktı. İade istesem 36 alıcam ve tekrar aynı tv yi almam imkansız. Tüketici heyetine enflasyon farkını isteyebilir miyim dedim mümkün değil dediler. Stok bekleyim desem ne zaman gelecek tekrar belli değil ve şiyaketvar da bir çok şikayet var stokta olmasına ragmen yollamıyorlar diye...başına böyle bir durum gelen var mı ? siz olsanız ne yapardınız?








  • Muadil ürün istediğinizi belirtin aynısı değilse de aynı fiyata benzer model (üst model de olabilir) göndersinler o zaman. Seçimi yine siz yapın tabi. İade istemiyorum bu enflasyonda beni zarara uğratamazsınız diyerek dik durun.

  • Mugetsuga kullanıcısına yanıt

    cevap için teşekkür ederim. 2 seçenek sunuyorlar. Birincisi para iadesi. İkincisi ise ürünün stoğa girmesini beklemek. 3. bir secenek 2 kez aramama ragmen sunmadılar.

  • Aslında mağduriyet yok size verilmiş seçenek var.
    Beklemek isterseniz o seçeneği, istemiyorsanız para iadesi seçeneği sunulmuş.

    Şikayet varda yazılan her sorun sizinde başınıza gelecek diye birşey yok.

    En azından Amazonda paranız güvende. 2 hafta beklediniz gelmedi 745 fiyatlarına bakarsınız, kampanyaya girer fiyatlar tekrar düşmüş olursa para iadesini alır başka satıcıdan sipariş verirsiniz.
  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt

    Dışarıdan bir göz ile bakınca mağduriyet yok demesi kolay oluyor. Kırık tv yi geri göndermek için 1 hafta uğraştım ben. Tv yi ilk getirdiginde kanepe getirir gibi sırtında tek başına 4 kat çıkaran kişiden tutunda, kırık çıktığında almak için gelen kişinin tv olduğunu görünce Bel fıtığım var alamam demesi mi, geliyorum yoldayım beraber indirelim yoksa alamam tek başımayim diyeni mi? 1.85 boyundaki tv yi almak için doblo ile gelip benim arabaya sığmadı diyeni mi vs vs dahası da var yazmayım... Bunların hepsini yaşayıp ardından da yeni gelecek tv nin de yolda kutusuna hasar geldi getiremiyoruz ya para iadesi yapalım ya da bekleyin stok gelene kadar denildiğin de mağdur oluyorsunuz. Para iadesi alıp kampanya kovalasaniz bile hiç bir zaman 36k bandına düşmeyecek artık. 2 hafta içinde en düşük 45k oldu.

  • Narki kullanıcısına yanıt

    Satıcı Amazonsa ürün stok olduğu vakit gönderirler,satıcı Amazon değilse işiniz zor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.