< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Amazon Prime Türkiye [ANA KONU] (47. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: sabarra
Hocam dediklerinize verebileceğim teker teker örnekli cevaplarım var fakat fazla da uzatıp konuyu takip eden insanları irite etmek istemiyorum. Dediğim gibi deneyin en iyisi bakın bir. Oluyorsa dediğiniz gibi yol göstermiş olursunuz. Ha olmaz da dedikleri gibi IP banı olursa da karışmayız 😄İndirime girmesini beklediğim bir kaç ürün var. O ürünlerde avantajlı bir fiyat yakalarsam, deneyip sonucu ileteceğim.
-
Kolay Gelsin, Aynı Gün Kargo ve direkt Amazon'un işbirlikcileri daha önceleri bankaların kart teslimatlarını üsteleniyorlardı. Amazon ile birlikte diğer e-ticaret siteleri 'zorunlu' olarak kurye firmalarına iş vermeye başladı. Önemli olan husus ise kurye firmalarının iş yükü artıkca, kaliteyi düşürmemelerdir.
Gecen gün Yurtiçi Kargo'nun şübesine teslimat için gittiğimde şoke oldum. Sırada bekliyorum ve yükleme aracı yaklaştı, personel eline ne gecerse kamyonun arkasına doğru fırlatıyor. Biz, müşterilerden de çekinmediği gibi hızlıca bitirmek için aynı anda iki kutuyu firlatmaya çalışıyor.
-
Türkiye yurtdışı Amazon arasında dağlar kadar fark var. Türkiye operasyonları daha oturmamış . Amazon.com'dan en az 3-4 bin dolarlık alışverişim oldu. Hiçbir zaman sıkıntı yaşamadım. Hatta yardımcı olabilmek için Amerika'dan çıkan kargon 4. gün kapıma kadar geldi.
O kadar çokta şikayetleri varki ... İnsan başına gelince anlıyor.
https://www.sikayetvar.com/amazon
Alırken bence tam teslimiyetle Amazon deyip alışveriş yapmayın. Bende az fazla olsun Amazon'dan olsun diyenlerdendim...
-
Amazon bakiyesi ile prime aboneliği alınabiliyor mu? Yoksa k.kartı zorunlu mu ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-714AB4560 -- 16 Kasım 2020; 22:54:0 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bende Aydın/Didim deyim. Öğlen sipariş verdim ertesi sabah kargo teslime geldi. Çok şaşırdım. Normalde 2 günden önce gelmez buraya kargolarım. Sanki bana özel biri arabaya atlamışta gelmiş gibi hissettim :D prime video + alışveriş + gaming için kullanan biri olarak şiddetle tavsiye ediyorum. 8 TL hiçbir şey böyle bir hizmet için
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
HepsiBurada ücretsiz kargo limitini 100 TL'ye çıkardı gibi gelişiyorlar
-
Hepsi Burada müşteri desteği için efsane diye klüp açmış tam saçmalık
-
bilen vardır belki amazona sordum ama sizede sorayım amazon iade ürünleri ne yapıyor?
misal ben kusurlu olarak iade ettim ürünü, başkası kusurlu olmasına rağmen memnun kalmadım olarak iade etti. Benim mantığım kusurlu denilen firmaya iade oluyordur ama memnun kalmadım olarak iade edilen ürün paketlenip tekrar satılıyor. Durum sizcede böyle mi?
-
Ben alıp hiç paketini açmadan bir ürün göndermiştim, ben aldığımda da stok bitmişti. Aldığım ürünün fiyatı 229 TL idi normalde, ben prime ile 150 civarına almıştım. Doğal olarak tekrar satışa koyarlar diye düşündüm. Kapalı kutu sonuçta. Hemde normal fiyattan daha fazla kâr edeceklerdi, günlerce takip ettim stok hiç artmadı. Ben de o ürünü ne yaptılar hep merak etmisimdir.
Şimdi yine kontrol ettim stok yok.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Şimdi amazondan aradılar görüştüğüm kişi resmi olarak yanıtı açıkcası bilmiyor ama kendi tecrübesinden şöyle bir bilgi verdi. Amazom tamamen memnuniyet odaklı böyle birşeye(iade ürünü tekrar satmaya) kalkışmaz/gerek duymaz. Avrupada bu tür kutusu açılmış ve iade olmuş ürünler etiketlenio(a,b,c gibi sınıflar varmış) tekrar satılıyor ve çok tutuyor. Öyle bişey yapacak olsa o şekilde satar dedi.
Sizin söylediğiniz durumda bu tezi destekliyor. Anlaşılan ne olursa olsun iade ürün firmaya gdiyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: jagataiŞimdi amazondan aradılar görüştüğüm kişi resmi olarak yanıtı açıkcası bilmiyor ama kendi tecrübesinden şöyle bir bilgi verdi. Amazom tamamen memnuniyet odaklı böyle birşeye(iade ürünü tekrar satmaya) kalkışmaz/gerek duymaz. Avrupada bu tür kutusu açılmış ve iade olmuş ürünler etiketlenio(a,b,c gibi sınıflar varmış) tekrar satılıyor ve çok tutuyor. Öyle bişey yapacak olsa o şekilde satar dedi.
Sizin söylediğiniz durumda bu tezi destekliyor. Anlaşılan ne olursa olsun iade ürün firmaya gdiyor.
Bende yumurta haşlama aleti satın aldım, beğenmedim. Yumurtalara delik açsam da farketmiyor, yumurta patlayıp, haznenin içine akıyor. Birkaç defa kullandım. İade etsem alırlar mı diye düşünüyordum. Kutusu filan herşeyi duruyor. İade etsem alırlar mı ?
Ürün ilk geldiği gibi, herrşeyi tas tamam. Pazartesi teslim aldım, bugün çarşamba... Üç gündür bende yani...
Bir de iade işi nasıl oluyor ?
Bana MNG kargo getirmişti. Yine MNG kargo ile iade mi etmek gerekiyor ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkanguzel_ -- 18 Kasım 2020; 16:6:26 >
-
Dostum yumurta haşlamak için alete ne ihtiyaç var. Yumurtalar oda sıcaklığında olacak. Küçük bir tencereye (yada haşlamak için ne kullanıyorsan) yumurtayı geçecek kadar su koy, yumurta sayısı kadar da çay kaşığı tuz koy.. 4 tane yumurta yapacaksan dolaptan 1 saat önce çıkar, ılısın, sonra tencereye al, suyu koy, 4 çay kaşığı tuz at, büyük yere koyma, cok yüksek ateşte yapma.. İstediğin şekle göre kaynadıktan 2 dk 3 dk 5dk lik saydıktan sonra ocaktan al, suya tut afiyetle ye..
Konuya gelecek olursak, kutusu fişi duruyorsa iade edebilirsin. Uygulama üzerinden iadeyi seçeceksin. Onlar sana kod verecek, öylelikle iade edebilirsin.. Herseyi tam ise, güzelce sil, güzelce kutula, kırılmadan gitsin. İade alsınlar..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: mikailc78Dostum yumurta haşlamak için alete ne ihtiyaç var. Yumurtalar oda sıcaklığında olacak. Küçük bir tencereye (yada haşlamak için ne kullanıyorsan) yumurtayı geçecek kadar su koy, yumurta sayısı kadar da çay kaşığı tuz koy.. 4 tane yumurta yapacaksan dolaptan 1 saat önce çıkar, ılısın, sonra tencereye al, suyu koy, 4 çay kaşığı tuz at, büyük yere koyma, cok yüksek ateşte yapma.. İstediğin şekle göre kaynadıktan 2 dk 3 dk 5dk lik saydıktan sonra ocaktan al, suya tut afiyetle ye..
Konuya gelecek olursak, kutusu fişi duruyorsa iade edebilirsin. Uygulama üzerinden iadeyi seçeceksin. Onlar sana kod verecek, öylelikle iade edebilirsin.. Herseyi tam ise, güzelce sil, güzelce kutula, kırılmadan gitsin. İade alsınlar..
Hocam valla haklısınız. Büyükcene bir cezve var. Yumurtaları onda haşlıyordum, bugüne kadar..
Yumurta haşlamayı bu aletle daha pratik yapabilir miyim, diye üç gündür deniyorum, yumurtayı dolaptan bir gün önce çıkarsam da, patlamasın diye üstten delik açsam da, yumurtalar patlayıp, aletin haşlama haznesinin içine akıyor. Yani pratikçe halledeyim derken, aletin içini temizle, kurula bana bir sürü iş çıkardı.
Kutusu, kullanım kılavuzu, kablosu her şeyi tas tamam duruyor. Belirttiğiniz yolu takip ederek iade edeyim en iyisi...
İade seçeneğini seçince, hangi kargoya teslim etmem gerektiğini, web sayfası bildirecek mi ?
-
Amazon mng ile çalışıyor. Eğer farklılık bir durum olursa size kargo şirketini söylüyor..
Uygulamadan siparişlerime girip iade et butonundan iade edebilirsiniz..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Amazon Temsilcisine bağlan ve durumu anlat iade kodu verir ne yapacağımı sana anlatacaklardır.
-
Pazartesi verdiğim sipariş salı geldi. Salı sipariş verdiğim sipariş henüz yola bile çıkmadı. Satıcı ikisinde de Amazon nasıl oluyor bu işler
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Siparişler kısmına girin, "henüz gönderilmedi" yazıyorsa, siparişinizi amazon tedarik etmeye çalışıyordur ve bu sebeple bekliyorsunuz.
-
Hmm bünyesinde o ürün yok mu demek istedin?
-
quote:
Orijinalden alıntı: byJuckHmm bünyesinde o ürün yok mu demek istedin?
Evet, amazon'un kendi depolarında ürün stoğu olmayınca, firma ürünü tedarikçiden temin edinceye kadar; "siparişi "henüz gönderilmedi" olarak adlandırmaktadır.
Aynı sıkıntıyı ben de yaşadım. Bu konu başlığındaki, son sayfa ve bir önceki sayfadaki sıralı mesajlarımı okursanız, süreci yakından takip etmiştim.
Hasılı; işin özü, amazon bile, stok var diye belirttikleri ürünlerde, sıfır stokla çalıştığını anlamış oldum.
Mesela; amazon.tr 'de satılıp ta, ürünün çıkış kaynağı amazon.de olan ürünlerde, firma ürünü almanya'dan getirteceği ürünler için, teslim zamanını uzun tutuyor. Yani anlamı; web sayfalarında sipariş statüsü, "henüz gönderilmedi" değil, "siparişiniz gönderildi" olarak yer almaktadır. Ama tabi ürün yurtdışından geleceği için teslimat süresi uzun tutuluyor.
Oysa; amazon bir firma olarak, stok var dediği bir ürüne, "henüz gönderilmedi" olarak statü veriyorsa, buna bir açıklama getirmesi gerekir. Çünkü ürünü azami 7 gün içinde müşteriye teslim etme zorunluluğu var. Canlı chat kanalından sorunca, "siparişiniz depoda hazırlanıyor" diyor. Yahu iyi de mübarek, 440 gramlık bir ürün depoda 10 gündür hazırlanır mı ? Yani elinde stok yok, tedarikçiden temin etmeye çalışıyor. Eee... Ne anladık biz amazon'dan ??? Türkiye'ye gelen firma dünyanın en büyük firması da olsa, bir anda tırtlaşıyor. Havasından mı, suyundan mı bilinmez ama bir anda tırtlaşıyor.
Ben 2 Kasım'da yurtiçi orijinli ve amazon.tr'nin sattığı bir ürün için siparişimi, 16 Kasım'da teslim aldım. 16 - 7 = 9 gün geç teslim aldım. Oysa yurtdışındaki amazon'un ilkelerinde var mı böyle bir geç teslimat durumu ? Tabi ki yok. Hasılı; Türkiye'ye gelen tırtlaşıyor, dediğimin açılımı budur.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X