|
Amazon Prime Türkiye [ANA KONU] (49. sayfa)
-
-
Akşam bu önerinizi mutlaka deneyeceğim.Teşekkürler
-
Geçen hafta bir kaç parça ürün aldım, bir tanesini yanlış almışım.iade süreci başlattım ücret iade edildi ama ürünü göndermenizi gerek yok diyor :)
Bu nasıl bir hizmettir.
Ürünün maddi değerini geçtim gönül alma olayı bu olsa gerek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Keşke bunu yaparken anlamlı bir kriterleri olsa, aylar önce gördüğümde asla giyilmez dediğim bir kıyafet için bunu bana yapmışlardı, çöplerini bize attırmaktan başka bir şey değil bu. İşime yarasa neden iade edeyim zaten. Kalsın demek gerçekten tuhaf bir iş.
-
bi bakıma haklısınız hocam ama bir de şöyle bakın.
ürünü ben 3.5 luk hdd de kullanmak için aldım ama adamar satış sayfasında kocaman yazmış 2.5 luk için diye ben faketmemişim :)
yani hata benim ve alıp kullanan çok.
birde bu konuyu dün akşam yurt dışında yaşayan kardeşimle konuşurken onunda başına gelmiş ve bu fotoğrafı gönderdi.
onun durumu şu, aldığı koltuğun aşağı-yukarı fonksiyonu bazen çalışmıyormuş ve bir kaç ay sonra değişim talep etmiş yeni koltuk gelmiş diğerini iade etmenize gerek yok demişler.
demek istediğim sizin başınıza gelen evet çöp olabilir ama şunu da yapabilirler, gönder malı yenisini yollayalım. işgç sahibi insan için kargoya gidip gelmek bazen ızdırap oluyor bu bile yeterli bence.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Microsoft Edge
Geçen hafta bir kaç parça ürün aldım, bir tanesini yanlış almışım.iade süreci başlattım ücret iade edildi ama ürünü göndermenizi gerek yok diyor :)
Bu nasıl bir hizmettir.
Ürünün maddi değerini geçtim gönül alma olayı bu olsa gerek.Yurt dışında koltuk olabilir ama Türkiye'de o kadar olacağını sanmıyorum şimdilik. Bir kereye mahsus bunu yapıyor Amazon ve genelde ufak tefek şeylerde yapar...
-
Amazon prime a kayıt oldum ancak hesap bilgilerime bakmak istediğimde zaten giriş yapmış olduğum halde tekrar giriş yap diyor şifremi girip giriş yap dediğimde ise oturum açma onayı için bildirim gönderildi diyor fakat bana bildirim felan gelmiyor bu sorunu nasıl çözebilirim ?
-
Arkadaşlar prime üyeliğim askıya alındı (ödeme aracını kaldırdığımız için), diyelim ben 10 gün sonra alışveriş yapacağım. O gün yeniden başlatmak istiyorum, bu aradaki 10 güne ek ücret mi alacak yoksa tekrar başlattığım günden itibaren bir aylık mı üye olmuş olacağım?
Durumu net anlatamadım ama dediğim durumu yaşayanlar olmuştur diye tahmin ediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ödemeyi başlattığınız gün yeni başlar -
quote:
Orijinalden alıntı: SouthhPark
Arkadaşlar prime üyeliğim askıya alındı (ödeme aracını kaldırdığımız için), diyelim ben 10 gün sonra alışveriş yapacağım. O gün yeniden başlatmak istiyorum, bu aradaki 10 güne ek ücret mi alacak yoksa tekrar başlattığım günden itibaren bir aylık mı üye olmuş olacağım?
Durumu net anlatamadım ama dediğim durumu yaşayanlar olmuştur diye tahmin ediyorum.Benim prime üyelik normalinde 15 inde yenileniyor. kartta para olmadığı için yenilememişti ve ayın 20 sinde karta para attım çekti ve yenilenme tarihi 15 i olarak gözüküyor. O aradaki 5 gün bana prime ı kullandırmadı. Benim anladığım üyeliği iptal etmezsen, parayı alamazsa sana prime ı kullandırmıyor ama parayı çektiğinde aradaki günleri kullanmış gibi saıyıyor
-
Yeniden başlattığında ayın kaçında parayı çekemediyse o günden itibaren sayıyor. Yani sen kullanmamış dahi olsan kullandın sayar bende öyle oldu -
O halde iptal edip ilk alışverişte yeniden üye olmak daha mantıklı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İninal kart ekledim. Sistem kabul ediyor mu?
-
Arkadaşlar selam;
Prime üyeliği aldığımızda bedava kargo ve prime video dışında ürünlerde indirimler (PRIME OZEL) olacağı yazılıp çizildi. Fakat kara cuma'dan bu yana tek bir prime'a özel ürün yok sitede. Bu duruma tepki göstermeliyiz diye düşünüyorum. Tüm Amazonlarda mutlaka prime üyelerine özel ürünler her gün bulunur. Bitmeden yakala'da ürün bulunur. Bizde bedava kargodan başka bir numarası yok.
-
Evet kapatacam bende prime. Fırsatlar herkese var. Prime özel hiçbir şey yok. -
Amazon gaming Apex için kaç ayda bir içerik paylaşıyor?
-
amazondan geçen ay tv aldım bugün fiyatı düşmüş dedimki para farkını iade edin, fark iade yapamıyorum komple ürünü iade edip yenisini alın dedi. Şimdi hem kullanılmış ürün verip sıfır ürün alcam hem tüm parayı iade alca bu süreç neden böyle sizce kargo yükü vs de amazonun tamamen zararına fark iade etmek yerine neden bunu yapıyor olabilir?
not: ürünü iade etmedim kullandığım sorun olmayan ürünü iade etmek içime sinmedi nedense.
-
Bunu ben de merak ediyorum. Ufak meblağlar içinde sordum 40-50 TL gibi farklar. Tek denen şey anlık değişimler olabiliyor.
Bana kalırsa aradaki farkı otomatik iade etmeliler. Forumun bazı bölümlerinde görmüştüm “ürününüz şu kadar azaldı farkı veriyoruz” diye ama işleyiş farklı sanırım. -
Hiç vermese bile bu durum için kim ne diyebilir zaten o ayrı. Yapılan bizlerin alışık olmadığı bir durum ticari olarak neden yapıyorlar onu merak ediyorum aslında -
Zaten ciddi bir çığır açtılar bu durumda, size katılıyorum. Korkuyorum rekabet kurulu bir ceza falan keser diye. Gerçek indirim yapıyor adamlar.
Anlık güncelleme fikri takip eden için güzel, çok vakti olmayanlar için dezavantajlı bir durum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X