Arkadaşlar ne yapacağımı bilemediğimden konu açayım dedim sinirden kalbim sıkışıyor belki buralarda bilen birisi vardır da yardımcı olur bana. Cumartesi günü Amazon.in'den PSN kuponu almaya çalıştım, satın alımı gerçekleştirdim ücret hesabımdan çekildi. Siparişime bakayım derken bir anda hesabım kitlendi, neyse 5 dakika sonra hesabı açtım fakat ne siparişim gözüküyor ne de iade ile alakalı bir şey. Öncelikle bekledim sonra Pazar günü Amazon.com.tr'ye yazdım, böyle böyle oldu yardımcı olur musunuz diye, Amazon.in ile görüşmeniz gerekiyor dediler. Tamam dedim ama bekledim gene. Bugün saat 11 civarı Amazon.in ile yazılı görüşmeye çalıştım 1 saat öyle geçti halledemediler, telefonla aradılar 1 saat yine öyle görüştüm yine halledemediler. Gittiler en sonunda dediler Amazon.com.tr ile görüşün, TR'yi aradım biz işleme erişim sağlayamadığımız için müdahale edemiyoruz İN ile görüşün. Ya dedim 2 saattir orasıyla görüşüyorum zaten, yok yani kısır döngüye düştüm. Arkadaşlar şu anda 368 lira param haybeye gitmiş vaziyette. Ne yapabilirim, ne yapmam gerekiyor bu konu hakkında nereye başvurabilirim nasıl kovalayabilirim bilen birisi varsa yol gösterebilir mi gerçekten o kadar daraldım ki şu an. |
Amazon Siparişim Gözükmüyor Giden Paramla Kaldım
Amazon'da verdiğin siparişi bulamadığında ve paranla kaldığında, endişelenmek doğaldır. Bu sorunla karşılaştıysan, yapman gerekenler şu şekildedir:
- Hesabına Giriş Yap: Amazon hesabına giriş yap ve "Siparişlerim" sayfasını kontrol et. Sipariş geçmişinde sipariş gözükmeyebilir.
- Sipariş Numarasını Kullan: Siparişini verdiğinde aldığın sipariş numarasını kullanarak siparişini aramayı dene.
- Müşteri Hizmetleriyle İletişime Geç: Amazon'un müşteri hizmetleriyle iletişime geçerek yardım alabilirsin. Sipariş numaranı ve diğer ilgili bilgileri sağla.
- Banka Ekstreni Kontrol Et: Banka ekstreni kontrol ederek ödemenin yapılıp yapılmadığını onayla. Ödeme yapılmışsa, siparişin henüz işlenmemiş veya gönderilmemiş olabilir.
- İptal Edilen Siparişler: Verdiğin sipariş iptal edildiyse, siparişler listesinde görünmeyebilir. İptal edilen siparişlerle ilgili bildirimleri kontrol et.
Siparişin hala görünmüyorsa, aşağıdaki adımları deneyebilirsin:
- Tarayıcını Güncelle veya Değiştir: Farklı bir tarayıcı kullanarak Amazon hesabına giriş yapmayı dene.
- Çerezleri Sil: Çerezleri temizleyerek tekrar giriş yapmayı dene.
- Gizli Modu Kullan: Tarayıcında gizli modu kullanarak Amazon hesabına erişmeyi dene.
Sorun devam ediyorsa, Amazon müşteri hizmetleriyle tekrar iletişime geçerek daha fazla yardım isteyebilirsin. Sipariş numaranı, ilgili ekran görüntülerini ve diğer destekleyici belgeleri sağla.