Amazondan sipariş veriyordum ödeme kısmına gelirken evde olamayacağım için siparişimin kendi ev adresim yerine teslimat noktası adresine gelmesini istedim. İşaretledim, hatta kuponda kullandım ve alışverişimi bir güzel tamamladım. Daha sonra Kolay Gelsin adlı kargodan teslim mesajı geldi ve ben kargomu teslim almaya gitmeden önce bir aksilik olmasın diye Amazon müşteri hizmetine sorular sordum. Direk gidip alabilirsiniz dedi. Teslimat noktasına gittim, benden kargoyu alabilmem için kod vermem gerektiklerini söylediler. Bu bilgiyi orada öğrendim. Tekrar desteğe yazdım, siparişiniz bizim sistemimizde dağıtımda gözüktüğü için kod veremiyoruz dediler. Beni oyaladılar, yarın bakın düzelir dediler. Böyle böyle, ben 4 gün boyunca her gün her saat desteğe bağlanıp kod istedim, kod için yalvardım artık. Sinirden ağlayacak, telefonu duvara fırlatacak haldeydim. Parasını ödediğim şeyi teslim alamıyorum artık ve destek hiç yardımcı olmuyordu. En sonunda para iadesi yapın, tekrar sipariş edeceğim dedim. Hem kullandığım kupon yandı, hem aldığım ürünlere zam geldi, hem de paramı 48 saat içinde yatıracaklarmış. Ben hayatım boyunca hiçbir e-ticaret sitesinde bu kadar mağduriyet yaşamadım. |
Bildirim