Şimdi Ara

Amazon Türkiye’de iadenin kaldırıldığı iddiaları doğru değil! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: shadowmexo Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 11 Misafir (1 Mobil) - 11 Masaüstü1 Mobil
5 sn
60
Cevap
0
Favori
7.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy şu anda #3
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • güzel haber.. iade kalkarsa çok büyük sıkıntı olurdu.

  • Adamlar hem ucuz hem kaliteli hizmet veriyor. Ayakkabıyı giydim ayağın yaramı oldu hemen iade alıyor. Böyle bir hizmeti bulamazsınız. Ama satıcı amazon.com.tr olacak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tek Yol Erken Seçim kullanıcısına yanıt

    Beyin bedava da kullanamadiktan sonra...

  • 16 Kasım 2024 mx amazondan sipariş verdim. Siparişim halen gelmedi Amazon yetkilinin ilgilenmesi istiyorum. Gereken şikayetlerimi yaptım.

  • 1881-1938 kullanıcısına yanıt

    Bu ayakkabiyi da muhtemelen senfen sonra tuketici giyecek. Yularida okuduklarimi gorunce şok oldum.


    Amazon Türkiyenin iade urun hizmetinin sponsoru vatandaşın kendiymiş.


    Bu nedir yahu? Bütün iade ürünleri vatandaşlara aynen sifir givbi satmislar anlatilanlar oyle diyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazondan skechers ayakkabı almıştım , kısa sürede üst filesi yırtıldı müşteri hizmetlerine durumu anlattım bizzat 5 aylık bir ayakkabıydı filesinin yırtıldığını belirttim ürün stoğumuzda yok para iadesi yapalım dediler tamam dedim ayakkabıyı gönderdim , çok deforme olmuş diye iadeyi kabul etmediler size geri gönderelim dediler bende sizin olsun istemiyorum dedim yani üzerine basarak söylüyorum bu ayakkabı deforme olmuş diye sorun değil iade alırız diyor sonra çamura yatıyor amazon bozulmuş gerçekten.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hasanmerto kullanıcısına yanıt
    Giydiğin ürünü başkasına sıfır diye yollamaz. İçlerinde başla birim var satıcısı amazon depo görürsen orası ikinci el ürünleri çok çok indirimli satıyor bilen ona göre alıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 23 Nisan 2025; 23:3:38 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kafasına göre iade kaldıramaz ülkedeki yasalar neyse ona uymak zorunda. Ama isterse müşteriyi süründürebilir.

    ürünleri kullanıp keyfi iade yapanlardan şikayet eden arkadaşlar olmuş. Sizce böyle insanlar Amerika, İngiltere gibi ülkelerde yok mu?

    bunların olmasını istemeyiz ama diğer ülkelerde bu durum sorun olmuyorsa Türkiye'de neden sorun olsun.

  • Amazon bozulmuşsa millet bozmuştur , neden şikayet ediyorsunuz onu anlamadım,ne verirsen elinle o gelir seninle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 24 Nisan 2025; 14:26:19 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç dokunmadığım ürünü, fiyatı düştü diye iade etmeye çalıştım kesinlikle yönlendirme yapmadı. 2 üründen bir tanesi için de iade politikamıza uymuyor diyor. Yazı kalemi almışım paket hiç açılmamış. Binbir bela zahmet müşteri hizmetlerine bağlandım telden. O da başka bir sekmeden. Hesabımdan habersiz işlem yapılmış bölümünden bağlandım. Yapay zeka keisnlikle sizi bağlamıyor ve oyalıyor. Müşteri hizmetleri tamam dedi iade açtım. Baktım ne kod gelmiş ne de para iadesi. Kesinlikle bir ezdirme ve bıktırma oyalama taktiği var amazonda. Bir ürünümü de gönderdim. Gidiş o gidiş. Amazondan ücretini iade alamadım. Müşteri hizmetlerine mail attım, geri bile dönmediler defalarca mail attım boş. Rezil mi rezil bir platform amazon. Hepsiburada da 2 dakikada size geri dönüş yapılıyor. Çok fark var arada çoooook.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oceandark -- 24 Nisan 2025; 16:9:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İki sipariş iade edersen hesabını banlayan bir e-ticaret platformuna dönmüştür. Ve müşterisini de artık kendisi seçiyor. İstemediklerine ürün aldıktan sonra şüpheli alışveriş diye sürekli iptal ediyor siparişleri kendileri.

  • kayamtky K kullanıcısına yanıt

    evet aynen hiçbir siparişim 14 günde iade olmadı bazen 1 ayı bile buluyor. Son 1 yıldır amazon maalesef çok kötü.

  • MediaMarkt Online bunlardan bin kat iyi.

  • DreamSs kullanıcısına yanıt
    Ahlaksiz tamam da cahil ne alaka? Cahil olmayan biri Amazon'un iade politikasini suistimal edemez mi? Bagnaz daha da sacma tabii. Bütün tuslara basma boyle kardeş, konuyla alakali sifatlarla hakaret etmeye calis elinden geldigince.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • blackcemre kullanıcısına yanıt
    Ikiden cok daha fazla siparis iade ettim, hiçbir siparisim supheli alisveris diye flaglenmedi. Ya ortada bir yanlis anlasilma var ya da dogru anlasilma var. Iki turlu de herkes ayni muameleyi gormuyor. Muhtemelen bütün dunyada egittikleri algoritmalarri vardir anliyordur hangi kullanicilarin kendilerini akilli zannettiklerini, yanilabilir de boyle bir algoritma pek tabii. Bence telefon et bir sor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1881-1938 kullanıcısına yanıt
    O dediğin ic camasirlari icin geçerli diye biliyorum ben.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • AREryilmaz kullanıcısına yanıt

    Cahilliği yaptığı ahlaksızlığın farkında olamamasından geliyor. Yaptığını normal sanıyor ayrıca kendini o kadar haklı görüyor ki bağnazlığı bir şeylerin değişmesine engel oluyor. Zincirleme hocam bunlar. İster tüm tuşlara bas ister tek ! bırak ülkemizin değişmez gerçekleri bunlar.

    Amazon Türkiye’de iadenin kaldırıldığı iddiaları doğru değil!
  • Amazondan olarak çok memnunum iade problemi yaşamadım ama yaşadığım problem yorum problemi. Kalitesiz ürün satanlara eleştirel yorum yaptığım zaman yorum banı yedim. Birkaç yıldır bana yorum yaptırmıyor. Banımı hiç açmıyorlar. Başkaları görsün diye kusurları yazmak kabahat sanki. O yüzden puanlar yanıltıcı burada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowmexo -- 25 Nisan 2025; 9:18:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.