Şimdi Ara

Amazon Türkiye’de iadenin kaldırıldığı iddiaları doğru değil!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
7.617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Amazon Türkiye’de iadenin kaldırıldığı iddiaları doğru değil!
    Amazon.com.tr'de bugün Prime üyelik ücreti 39 TL’den 49,90 TL’ye yükseldi. Bu fiyat artışıyla birlikte sosyal medyada Amazon Türkiye'nin iade seçeneğini kaldırdığına yönelik çeşitli iddialar ortaya atıldı. Amazon’da iade seçeneği kaldırıldı mı?



    Amazon'da iade ve değişim imkanı devam ediyor



    Amazon’un iade politikasında herhangi bir değişiklik yapılmadı. Müşteriler önceden olduğu gibi satın aldığı ürünü 30 gün içerisinde dilediği şekilde iade edebilecek. Müşteriler Amazon’un iade kolaylığını yaşamaya devam edebilecek.



    Ayrıca Bkz.Amazon Prime abonelik ücreti Türkiye’de zamlandı: İşte güncel fiyat



    Amazon Türkiye’de iadenin kaldırıldığı iddiaları doğru değil!
    Amazon ayrıca değişim konusunda da destek sağlıyor. Bazı ürünlerde değişim seçeneği gözüküyor ve değişim yapılıyor. Bu konuda herhangi bir değişiklik yapılmadı. Değişim seçeneğinin gözükmediği ürünler için dilerseniz müşteri hizmetlerine ulaşarak fiyat farkı ödemeden değişim yapabilirsiniz. Örneğin satın aldığınız bir ürünün bedenini değiştirmek ve iade edip fiyat farkı ödemek istemediğiniz durumlarda müşteri temsilcisine ulaşarak fiyat farkı olmadan değişim imkanından yararlanabilirsiniz.



    Amazon Türkiye’de ve dünyada satış sonrası sunduğu müşteri odaklı destek ile öne çıkıyor. Amazon bu politikayı Türkiye’de uygulamaya devam edecek. Satın aldığınız ürünü beğenmezseniz, ürüne zarar vermediğiniz takdirde sorunsuz bir şekilde iade edebilirsiniz. Müşteriler Amazon'un bu güvencesiyle gönül rahatlığıyla alışveriş yapmaya devam edecek.



    Amazon'da nasıl iade yapılır?



    İade işlemi başlatmak için Siparişlerim kısmından “Ürünleri İade Et” seçeneğine dokunun. Bir iade nedeni seçin. “Devam Et” butonuna dokunun. İade yöntemini seçin. “Kolay Gelsin Evden Teslim Alma Servisi” veya “MNG Kargo Gönderi Koduyla İade” seçeneklerinden birini seçin. “İadeyi Onayla” butonuna dokunun. Bu işlemlerin ardından ürünü paketleyip iade edebilirsiniz.




    Kaynak:https://www.amazon.com.tr/gp/help/customer/display.html?nodeId=GKM69DUUYKQWKWX7

    *Bu içerik sponsorlu iş birliği içermektedir.








  • Adam gibi iade politikasi gelistirsinler artik ya. Adamin urununu alip 13 gun kullanip begenmedim iade alın diyen yaratıklardan, urunu acarken 100 kere kontrol edip, kutusunda gram ezik buzuk olmamasina ragmen saticilarin gelen iadeye bakmadan gonderdigi kusurlu urunun sana denk gelmesi ve iade ettiginde "-sen bunu gırmışsın gardaş ben bunu iade alaman" diyen yaratıkların yüzünden biz normal kullanicilar cezalandirilmak istemiyoruz!
    İade almıyorum demiyor da parasını iade ederken çok uzatıyor. Ben unutmuşum mesela 300tl lik iade 1 ay sonra mail gelmişti. Başlarda böyle değildi. Tabi amazonu sömüren cahil, bağnaz, ahlaksız ve de malesef vatandaşlarımız olan kişileri de allah nasıl biliyorsa öyle yapsın.
    Dediklerine sonuna kadar katiliyorum. İade politikasinda en kotu ptt avm var. Aldigim urunun paketini acarken video cektim. Elektronik urundu. Parcalari kopuk geldi. Detaylica cektim videoya. Adam iade gelen urune bakmadan direkt bana gondermis. Whatsapp'tan ulastin iade edin teslim alalim dediler. 1 hafta gecti 2 hafta gecti. Ben sisten takip ve uyari yapiyor saniyorum alakasi yok! Ben kargoladiktan 2 gun sonra adam urunu almis ve uzerinden 2 hafta geciyor arayan soran yok. Musteri temsilcisine yazdim. Satici bilgilendirildi dedi 1 haftada oyle gecti. Zaten dogrudan saticiya ulasamiyorsun bile ne mesaj ne hatirlatma tusu falan. Mail gelmis iadeniz onaylandi diye ama 1 hafta daha gecmis ustunden hala iade yok🤣Tekrar yazdim destege. Ben gerekli departmana bilgilendirme yaptim dedi gorevli herhalde 3 4 gunde oyle gecti. Sonra ortalama 1.5 ay sonunda 150 tl gibi bir parayi 150 kere arayip mesaj atarak alabildim. 🤭
    Amazondan skechers ayakkabı almıştım , kısa sürede üst filesi yırtıldı müşteri hizmetlerine durumu anlattım bizzat 5 aylık bir ayakkabıydı filesinin yırtıldığını belirttim ürün stoğumuzda yok para iadesi yapalım dediler tamam dedim ayakkabıyı gönderdim , çok deforme olmuş diye iadeyi kabul etmediler size geri gönderelim dediler bende sizin olsun istemiyorum dedim yani üzerine basarak söylüyorum bu ayakkabı deforme olmuş diye sorun değil iade alırız diyor sonra çamura yatıyor amazon bozulmuş gerçekten.
  • Amazon'un iade işlemlerini sonlandıracağına ihtimal dahi vermiyorum. Müşteri tarafında en büyük artısı ve rahatlığı o zaten.

  • Adam gibi iade politikasi gelistirsinler artik ya. Adamin urununu alip 13 gun kullanip begenmedim iade alın diyen yaratıklardan, urunu acarken 100 kere kontrol edip, kutusunda gram ezik buzuk olmamasina ragmen saticilarin gelen iadeye bakmadan gonderdigi kusurlu urunun sana denk gelmesi ve iade ettiginde "-sen bunu gırmışsın gardaş ben bunu iade alaman" diyen yaratıkların yüzünden biz normal kullanicilar cezalandirilmak istemiyoruz!

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • halocanaydin kullanıcısına yanıt

    Böyle bir surec yok birkere.


    Amazon deposundan çıkan ürünün iade ve satış kontrolunu Amazon yapıyor. Gerekirse 2. El olarak satışını da kendisi yapıyor.


    Pazaryeri saticisindan ürün aldiysaniz burada Türkiye Cumhuriyeti iade yasalarına göre işlem görürsünüz. Satıcı da iade sürecinde binbir takla atar zaten.


    İade aldigi ürünü de almıştır sıfır gibi paketlemistir sana ittirmeye calisiyordur. Fark etmeme vs diye birşey yok.


    İade edenlerin sana zararı yok. Amazon a zararı var ama.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İade almıyorum demiyor da parasını iade ederken çok uzatıyor. Ben unutmuşum mesela 300tl lik iade 1 ay sonra mail gelmişti. Başlarda böyle değildi. Tabi amazonu sömüren cahil, bağnaz, ahlaksız ve de malesef vatandaşlarımız olan kişileri de allah nasıl biliyorsa öyle yapsın.

  • bob_marley_232 kullanıcısına yanıt
    Kanka beni anlamadin sanirim ben genel konustum. Bu konuda zaten amazon'a diyecek tek kelime yok ama ilk verdigim örnekler yuzunden amazon'un iadeyi kaldirmasi hakkidir bence. Bu iade konusunda her iki tarafta hassas ve vicdanli olmali. Ş**efsizlik kimseye bisey kazandirmaz. İste bu konuda hepimize dusen gorevler var onu kasdediyorum ben.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • DreamSs kullanıcısına yanıt
    Dediklerine sonuna kadar katiliyorum. İade politikasinda en kotu ptt avm var. Aldigim urunun paketini acarken video cektim. Elektronik urundu. Parcalari kopuk geldi. Detaylica cektim videoya. Adam iade gelen urune bakmadan direkt bana gondermis. Whatsapp'tan ulastin iade edin teslim alalim dediler. 1 hafta gecti 2 hafta gecti. Ben sisten takip ve uyari yapiyor saniyorum alakasi yok! Ben kargoladiktan 2 gun sonra adam urunu almis ve uzerinden 2 hafta geciyor arayan soran yok. Musteri temsilcisine yazdim. Satici bilgilendirildi dedi 1 haftada oyle gecti. Zaten dogrudan saticiya ulasamiyorsun bile ne mesaj ne hatirlatma tusu falan. Mail gelmis iadeniz onaylandi diye ama 1 hafta daha gecmis ustunden hala iade yok🤣Tekrar yazdim destege. Ben gerekli departmana bilgilendirme yaptim dedi gorevli herhalde 3 4 gunde oyle gecti. Sonra ortalama 1.5 ay sonunda 150 tl gibi bir parayi 150 kere arayip mesaj atarak alabildim. 🤭

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Daha bugün iade talebimi kabul ettiler. Sanırım değişim talebi artık kalkmış diye okumuştum bir yerde.
    Kanunlar hem satıcıyı hem alıcıyı korumalı. Maalesef Türkiye de ikisininde madur olduğu çok örnek var.

  • amazonda iade sürecxi çok ağır işliyor.10-15 gün sürüyor bizzzat başıma geldi biliyorum.gönderirken çok hızlı ama iade süreci çok yavaş.

  • halocanaydin kullanıcısına yanıt
    Tam olarak bu korkuyorum amazondan ürün alırken iade edilmiş ürün gelecek mi diye.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bob_marley_232 kullanıcısına yanıt
    hee kontrol yapıyor yapıyor bizde güvendik oral b io diş fırcası aldık satıcı amazon ilk çıktığında fiyatı 7500 tl idi kargo geldi gelen kutu açılmıs içine yui marka 400 tl lik diş fırçası koymuşlar anında aradım resim falan attım 2 ay uğraştım 2 ayın sonunda paramı geri verdiler fırça 12000 tl oldu o arada ne bir özür ne bir açıklama hiç birşey yapmadılar satıcı amazon diye çok güvenmeyin.

  • troy ile amazon prime abonesi olamıyorsun

    troy kart ile taksit yok

  • bob_marley_232 kullanıcısına yanıt
    Elektrikli scooter aldım. tozlu, tekerlerinde izler, gövdesinde de çizikler vardı. kullanılmış ürünü sıfır diye sattı amazon.
    başkasının kullandığı ve keyfi olarak iade ettiği ürünü amazon yeni ürün diye sattı bana.

    dediğim gibi
    keyfi iade iyi değil.

  • Bu haberden sonra mı oldu yoksa yoğun şikayetlerden mi bilmiyorum. Sabah kargoya verdiğim iadem için öğlen hesaba puan olarak iade sağlandı.

  • seberhan1907 S kullanıcısına yanıt
    Bu da ayri bir uc kagit. Parayi iade etmemek, zorla harcatmak icin nakit odedigin parayi sana puan olarak veriyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Amazon satış sonrası destek konusunda bir çok siteden daha iyidir. Belki iadeyi geç yapıyor olabilir ona birşey diyemem ama diğer konularda cidden iyi. Ama kötü tarafı şu; bizim halkımız suistimal etmeyi çok seviyor. O yüzden de bu politikalarını değişmek zorunda kalabilirler.

  • Amazon yasaklanmalı. Yerli milli 15 temmuz demokrasi ve milli beraberlik pazarı açılmalı, enflasyon oranının 10 katına satılmalıdır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bob_marley_232 kullanıcısına yanıt

    Amazonun kendiside kontrol ettiği falan yok. Kulaklık satın aldım içinde servisten değişim belgesi vardı. Hiç bakılmadan bozuk kulaklığı bana yollamış. O kadar bakmamışlarki değişim belgesinin yanında eski kullanıcının faturası bilgileri her şey kutu içindeydi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BhdrBss -- 22 Nisan 2025; 14:35:5 >
  • Xloud X kullanıcısına yanıt
    Destekliyorum nasıl insanlarımız ucuz ve kaliteli hizmete erişiyor olacak iş değil çok yanlış.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alemburda34 kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle. Cehapenin ve fetönün işleri bunlar. Amazon yasaklanmasa öcalan çıkar Kudüs düşer

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.