Şimdi Ara

Amazon ürün iadesi. ( Acil Yardım! )

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,


    2021 mart sonunda Amazondan oculus quest 2 ve oculus quest 2 için bir kablo almıştım. ( link kablosu olarak geçiyor ve ayrı bir satıcıdan alındı. )


    Şimdi bende şöyle bir sıkıntı oldu:


    Benim bilgisayarımda yaşadığım sıkıntılardan ötürü mü veya oculustan ötürü mü bilmiyorum ama sürekli ya pc kapanıyordu ya oculus crash verip benim pc ile bağlantımı koparıyordu vs.. Oculusun kendi forumlarında sayısız kere destek aradım, uğraştım ama hiçbiri faydalı olmadı bundan ötürü yanında aldığım oculus link kablosunu da iade ettim cayma hakkımı kullanarak. Sonra bir daha aynı satıcıdan kablo aldım belki sorun kablodadır diye. Bir baktım bunda da aynı sorun var. Dedim o zaman ya benim pc ya da oculus sıkıntılı diyip oculus cihazımla link kablosunu iade ettim. ( Kabloyu ikinci kez iade edişim oluyor. )



    Mart ayından bu yana 5 ay geçti ve ağustos ayında yine bir şans verip oculus quest 2 ve link kablosu aldım. Çünkü pc mi yenilemiştim ve arada geçen zamanda da oculusa güncellemeler gelmişti. Belki bu sefer olur artık diye aldım yine.


    Yine olmadı. Yine crash ve droplar yemeye başladım. Kafayı yiyecektim artık. O kadar masraf yaptık vr için vs. ama yine olmadı. Ben de bu hafta içinde link kablosunu ve vr i iade ettim. ( artık bir daha oculus cihazı almamak üzere )


    Sorun şu: Link kablosunu aldığım satıcı benle resmen tehdit eder gibi konuştu.


    • "Ürünü artık bizden almayın, daha önce de bu sebepten ötürü iade ettiniz, yasal işlemler başlatma hakkımız var, bizi zarara uğratıyorsunuz sürekli iade ederek vs."



    Ben de kendilerine şunu dedim " Ben öncelikle kullandığım ürünü nasıl aldıysam size öyle gönderiyorum. Amazon kolisiyle geldiği gibi yolluyorum" dedim. Ardından " Ben kendi yasal hakkımı kullanıyorum. Ve evet, siz de bir satıcı olarak bu durumdan sıkılmış olabilirsiniz ve ben de bunun farkında olduğum için sizden özür dilerim. Ama bu konuda benim elimden gelen bir şey yok. Cihaz ve pc sıkıntılı ise ve benim kabloya artık ihtiyacım yoksa neden iade etmeyeyim? " dedim.



    Şimdi ben bir satıcı olsam ve böyle 3. kez iade eden müşterim olsa adamı tehdit edip, suçlamak yerine ve ürünü artık o müşteriye satmamak adına direk şunu derdim. " Ürünü lütfen bir daha bizden almamanızı rica ederiz. " Diyip konuyu bitiririm.


    Ben satıcıyla empati yaptım bu konuda ve saygılı bir uslüp kullandığım halde bana böyle tehditvari konuşması canımı sıktı.


    Sizce benim cayma hakkımı 3.kez haklı yere kullanmam haksız bir durum mu? Yardım edebilir misiniz?








  • Satıcıyı Amazon'a şikayet et. Amazon gerekli uyarıyı yapacaktır

  • +908503902153 ara burası amazon müşteri hizmetleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VolcanoPower -- 30 Ağustos 2021; 12:37:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İade hakkın var, bu konuda bir sıkıntı yok. Aynı şekilde karşı tarafın da onu kasıtlı bir şekilde zarara uğrattığını düşünüp yasal süreç başlatma hakkı da var.
    Ben bir tehdit göremiyorum eğer mesaj dediğinle sınırlıysa, çok takılmamak lazım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.