Amazon 'TR' geldiğinden itibaren, sürekli alışveriş yaptığım. Hatta indirim linki bile paylaştığım piyasada en güvenli alışveriş yapabilecek müşteri odaklı alışveriş sitesi ki bunu hepimiz biliyoruz. Bu amazon'nun bana satmış olduğu ilk iade ürün satması değil... Daha önce 9 nesil xbox gamepad satın almıştım ve iade ürünü göndermişti. ' 2 defa değişim sonunda sıfır'ı denk aldım' Şimdi konumuza gelicek olursak 7 Nisan 2023 tarihinde Xiaomi Mi Kablosuz Hassas Tornavida Kiti satın aldım. Ürünü 4 defa kullanım sonrası bozuldu. Bu süre zarfında 24.02.2024 tarihinde servise gönderdim. OUNO adında sözce yetkili servis olan ve yetkili servis demeye bin şahit ister. 1 yıldız bile fazla bu servis için... Xiaomi gibi büyük markanın bu kadar kötü servis niye tercih etti aklım almıyor. Her neyse, uzun uğraşlar sonucu 2 AY SONRA servis para iadesine karar verildi. Asıl olay burda başlıyor ki benden DOA+fatura istediler ve ekstra belge göndermeme rağmen para iadesini vermemek için uğraştırmaya devam ettiler. Bahaneler vs üreterek 5-6 gün aralıklarla cevap veriyorlar... 3 Ay kadar serviste boşuna beni bekletikten sonra hiçbir işlem yapılmadan aldım. Ürünü aldıktan sonra xiaomi müşteri hizmetleri ile görüştüm ve farklı servis sunamayacaklarını ve ürünün garanti süresi 2021 tarihinde başladığını ve tekrar servise gönderirsem ücretli yapacaklarını söylediler. Şaka gibi ama gerçek... Amazon bu duruma ilettikten sonra iade alamayacaklarını 'garantisi 2021 başladığını' söylememe rağmen aynı şeyleri söylemeye devam ettiler. Amazon yetkili servise gönderiyor, yetkili servis satın aldığınız yer ile iletişime geçin diyor, xiaomi ise satın aldığınız yer ile görüşün diyor. Kimse sorumlu değil yani... O ona yönlendiriyor diğeri bizim sorumluluğumuz yok diyor... Saçma sapan kimse anlaşmaya varmıyor. Burda amazon %100 suçlu olmasına rağmen ve inat etmesi sonrası THH başvurdum yaklaşık 6-7 ay gibi süren bu olay sonrası, THH benim lehime 2 ay içinde karar verdi. Normal'de 1.122TL için uğraşmazdım. Amazon bu kadar diretmesi ve mağdur ben olmama rağmen, müşteri hizmetlerinin aynı şeyleri papağan gibi aynı şeyleri söylemesi insanı çileden çıkartıyor. Başımdan böyle bir olay geçti ve bazı forum ve bu gibi mağduriyet yaşayan kişiler var. Amazon olsa bile hakkınızı arayın. 'Eğer haklı taraf siz iseniz tabiki' < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExodiusS -- 22 Ağustos 2024; 17:17:30 > |
Bildirim