Şimdi Ara

Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor? (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
286
Cevap
1
Favori
19.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Corvette vs Clio?
    Arkadaşım kusura bakma ama tek bir sol ayak frenine bakar Corvette'in kaybolup gitmesi.Yani Corvette ile aşık atmak sanıldığı kadar kolay değil.
  • Renault-Alpine A610 Turbo
     Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor?


     Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor?


     Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor?


    General specifications
    Record last updated Before 12 / 01 / 2004
    Country of origin France
    Years of production 1991 - 1995
    Numbers built 816
    Body design N/A
    Weight 1420 kilo / 3130.6 lbs
    Drivetrain
    Engine Renault 90º V 6
    Engine Location Rear , longitudinally mounted
    Displacement 2.975 liter / 181.5 cu in
    Valvetrain 2 valves / cylinder, SOHC
    Fuel feed Multi point Fuel injection
    Aspiration Garrett T3 Turbocharger
    Gearbox 5 speed Manual
    Drive Rear wheel drive
    Performance figures
    Power 250 bhp / 187 KW @ 5750 rpm
    Torque 350 Nm / 258 ft lbs @ 2900 rpm
    BHP/Liter 84 bhp / liter
    Power to weight ratio 0.18 bhp / kg
    Top Speed 265 km/h / 165 mph
    0-60 mph Acceleration 5.6 s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 4 Şubat 2007; 1:20:31 >




  • Bekle şimdi Qamiqaze ve Daturkishan damlarlar. Amerika'da 350Z beğenenler olur, tıpkı Tr'de, sizin gibi 100 avrupacı varsa 2 kişinin amerikancı olması gibi, bir anormallik yok.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    Corvette vs Clio?
    Arkadaşım kusura bakma ama tek bir sol ayak frenine bakar Corvette'in kaybolup gitmesi.Yani Corvette ile aşık atmak sanıldığı kadar kolay değil.

    ben düzde değil virajdan bahsediyorum ..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    Corvette vs Clio?
    Arkadaşım kusura bakma ama tek bir sol ayak frenine bakar Corvette'in kaybolup gitmesi.Yani Corvette ile aşık atmak sanıldığı kadar kolay değil.

    ben düzde değil virajdan bahsediyorum ..




    Bizde virajdan bahsediyoruz. Corvette C6 öyle kötü yol tutan bir araç değildir. Tur zamanlarını bir bulsam...
  • Ben Cherokee'den alçak devirde demedim normalde de öyle çok yüksek devirler değil.. Ki bugün BMW 5.0 lt'den 507bg çıkartabiliyorken Grand Cherokee ağlasın.. hadi buna BMW ne alaka diyeceksin Renault tarafından geliştirilen motoru kullanan Nissan 3.5 hacimden 300hp 353nm çıkarıyor ve yine öyle hayvani devir kullanmadan.. Amerikalılar rüyasında görür anca o hacimden o ekonomide ve güçte bir motoru
  • Sol ayak freni tekniği de viraj için kullanılan bir tekniktir zaten?
  • 1995 Renault Sport Spider


    General specifications
    Record last updated Before 12 / 01 / 2004
    Country of origin France
    Years of production 1996 - 1999
    Introduced at 1995 Geneva Motorshow
    Numbers built 1640
    Body design N/A
    Weight 930 kilo / 2050.3 lbs
    Drivetrain
    Engine Straight 4 F7R
    Engine Location Mid , transversely mounted
    Displacement 1.998 liter / 121.9 cu in
    Valvetrain 4 valves / cylinder, DOHC
    Fuel feed Fuel injection
    Aspiration Naturally Aspirated
    Gearbox 5 speed Manual
    Drive Rear wheel drive
    Performance figures
    Power 150 bhp / 112 KW @ 6000 rpm
    Torque 185 Nm / 136 ft lbs @ 4500 rpm
    BHP/Liter 75 bhp / liter
    Power to weight ratio 0.16 bhp / kg
    Top Speed 215 km/h / 134 mph
    0-60 mph Acceleration 6.7 s
     Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor?




  • 6:55 - Radical SR8, 360 PS/650 kg, Michael Vergers (28 Sep 2005),
    7:12 - Radical SR3 Turbo, 320 PS/500 kg (test drive 07/03)
    7:14 - Donkervoort D8 RS, 398 PS/760 kg, Michael Düchting (sport auto 11/05),
    7:15 - Edo Porsche 996 GT2 RS, 542 PS/1284 kg, de:Patrick Simon (sport auto 09/05)
    7:18 - Donkervoort D8 RS, 370 PS/670 kg, Michael Düchting (sport auto 12/04)
    7:28 - Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, Walter Röhrl , (Autobild 07/04)
    7.32 - Porsche Carrera GT (Sport Auto Trophy, driven by Horst von Saurma)
    7.32 - Gemballa Porsche GTR 600PS/1432 kg (Gemballa)
    7:33 - Pagani Zonda F, 602 PS/ 1230 kg (sport auto 05/06)
    7:34 - Koenigsegg CCR, 806 PS/1418 kg, Horst von Saurma (sport auto), oct,17-18 05
    7:40 - Bugatti Veyron 16.4, 1001 PS/1980 kg (Wheels magazine Australia, 12/05)
    7:40 - Mercedes-Benz SLR McLaren, Klaus Ludwig (AutoBild 07/04)
    7:41 - Manthey Porsche GT3 M410, 413 PS/1320 kg (160.868 kph) (Autobild 07/04)
    7:42 - Porsche 997 GT3, 415 PS/1440kg, Walter Röhrl (Automobil 05/06)
    7:42 - Ford GT, 550 PS/ 1521 kg (as indicated by Octane magazine, 11/05)
    7:43 - Chevrolet Corvette C6 Z06,(blue devil test car) 512 PS/1419 kg, Jan Magnussen, 2005/06/23 (news release, pictures)
    7:43 - Lamborghini Murcielago (Autocar magazine 02)
    7:44 - Pagani Zonda S 550 PS/ 1280 kg (sport auto 02/05)
    7:46 - Porsche 996 GT2, 462 PS/1450 kg (sport auto 06/01)
    7:47 - Porsche 996 GT3 RS (sport tyres) [citation needed]
    7:47 - Lamborghini Murcielago LP640 E-gear (sport tyres) (sport auto 01/07)
    7:48 - Porsche 997 GT3, 415 PS/1440kg (sport auto 07/06)
    7:50 - Westfield Megabusa, 180 PS/440 kg [citation needed]
    7:50 - Lamborghini Murcielago, (sport auto 06/02)
    7:50 - BMW M3 E46 CSL, 360 PS/1421 kg (sport auto 08/03)
    7:52 - Porsche 996 GT3 (381 hp) [citation needed]
    7:52 - Lamborghini Gallardo [citation needed]
    7:53 - Chevrolet Corvette C5 Z06 (manufacturer claim, Dave Hill)
    7:54 - Nissan Skyline GT-R R34 [citation needed]
    7:55 - Caterham R500 Superlight, 233 PS/460 kg, Robert Nearn (EVO magazine 07/00)
    7:55 - Ferrari F430 F1, 490 PS/1493 kg (sport auto 01/06)
    7:56 - Honda NSX-R, 280 PS/1270 kg, Incomplete lap by 30 metres, Motoharu Kurosawa, (best MOTOring 08/02)
    7:56 - Porsche 996 Turbo (sport auto 06/00)
    7:56 - Ferrari 360 stradale (sport tyres) (sport auto 02/04)
    7:57 - Lotec Porsche 993 Turbo (600 hp, racing suspension) [citation needed]
    7:59 - Porsche 997 Carrera S, PASM setting “Performance”, Walter Röhrl, (WHEELS 06/04)
    7:59 - Nissan Skyline GT-R R33, Dirk Schoymans, unknown modifications (Autocar magazine 1997)
    7:59 - Chevrolet Corvette C6 Z51,405 PS/1481 kg, driver Dave Hill (manufacturer claim)
    7:59 - Subaru Impreza Sti Spec-C (Prototype), 280 PS/1370 kg (Subaru News 2004 [1])
    8:01 - Bugatti EB 110 Supersport, 610 PS/1410 kg [citation needed]
    8:03 - Porsche 911 GT3, 360 PS/1391 kg (sport auto 08/99)
    8:06 - Subaru WRX Sti Spec-C (Best Motoring video "Carrera Invasion")
    8:07 - Ferrari 550 [citation needed]
    8:09 - Lamborghini Diablo SV [citation needed]
    8:09 - Ferrari 360 Modena [citation needed]
    8:09 - BMW M6 (sport tyres) [limited to 259 kph] (sport auto 12/05)
    8:09 - Honda NSX-R, 320 PS/1467 kg, sport tires, suspension modification (sport auto 08/02)
    8:10 - Chrysler Viper GTS (Sport Auto 10/97)
    8:11 - Mitsubishi Lancer evo IX GSR,280 PS/1420 kg, Takayuki Kinoshita (Best MOTOring 02/05)
    8:12 - Porsche 993 Turbo (430 hp version) [citation needed]
    8:13 - BMW M5 (sport auto 12/04)
    8:13 - Ferrari 355 GTB (Sport Auto 10/1994)
    8:15 - BMW Z8 400 hp [citation needed]
    8:17 - Porsche 996 C2 [citation needed]
    8:22 - Nissan Skyline GT-R R32 (Best Motoring video "Carrera Invasion")
    8:22 - BMW M3 E46, 343 PS/1584 kg (sport auto 12/00)
    8:22 - BMW M Coupe 321 PS/1445 kg (sport auto 10/98)
    8:24 - Subaru Impreza WRX STI, sport tires (Sport Auto 05/04)
    8:25 - Jaguar XKR (Sport Auto)
    8:25 - Porsche Cayman S (Sport Auto)
    8:25 - Audi RS4 375 hp [citation needed]
    8:24 - Mitsubishi Charisma GT Evo VI, sport tires (Sport Auto 11/99)
    8:25 - Mitsubishi Charisma GT Evo VII, sport tires (Sport Auto 11/02)
    8:26 - BMW 335i Coupe (Sport Auto)
    8:26 - Nissan 350Z (Sport Auto 10/03)
    8:28 - Porsche 911 Carrera (993) (Sport Auto 07/97)
    8:28 - BMW M5 400 hp [citation needed]
    8:32 - Porsche Boxster S (Sport Auto 12/99)
    8:35 - BMW M3 Coupe E36, 321 hp [citation needed]
    8:36 - Opel Astra OPC, 240 PS/1355 kg, Manuel Reuter (mfr., oct,05), sport compact record holder
    8:37 - Mercedes C32 AMG [citation needed]
    8:38 - Honda NSX (sport auto, 08/97)
    8:39 - Honda S2000 (sport auto 01/00)
    8:40 - Chevrolet Corvette C5 automatic, 344 PS/1505 kg (sport auto 07/97)
    8:42 - Audi S4 265 hp [citation needed]
    8:42 - Lotus Exige, sport tires (Sport Auto 11/00)
    8:47 - Honda Civic Type-R (Sport Auto 11/01)
    8:49 - Jaguar XKR Coupe [citation needed]
    8:52 - Mercedes CLK 430 [citation needed]

    http://en.wikipedia.org/wiki/Nordschleife_fastest_lap_times

    Artık bundan sonra konuşmazsınız herhalde.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Ben Cherokee'den alçak devirde demedim normalde de öyle çok yüksek devirler değil.. Ki bugün BMW 5.0 lt'den 507bg çıkartabiliyorken Grand Cherokee ağlasın.. hadi buna BMW ne alaka diyeceksin Renault tarafından geliştirilen motoru kullanan Nissan 3.5 hacimden 300hp 353nm çıkarıyor ve yine öyle hayvani devir kullanmadan.. Amerikalılar rüyasında görür anca o hacimden o ekonomide ve güçte bir motoru

    Anlamadığın bazı şeyler var. Benim araç bir jip ( Öyle suvda değil, 200'de kesiyor gazı ) ve torkunu alt devirlerde vermesi lazım. O sebepten benim araç "Silindir başına 2 valf" kullanıyor. 32 değil 16 valf. Çoğu amerikan motoruda silindir başına 2 valf kullanır. Alt devirde iyi çekiş için. Çünkü 20 senedir çoğu otomatik vites üretilir.

    Yoksa amerikan mühendisliği bunu yapamayacak diye bir kaide yok. Fakat inan bana, herşey kağıt üstünde bitmiyor. Düşük devir çok daha iyidir konfor açısından.




  • Farkettim ki Amerikan ekolü hakkında yanlış saptamalar var burada.Evvela Amerikan motorlarındaki yegane mantalite yüksek hacim düşük devirdir.Supercharger denilen,çoğu Amerikan aracında bulunan kompresör sistemi de bu yüzden düşük devirde yüksek performans verir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    Sol ayak freni tekniği de viraj için kullanılan bir tekniktir zaten?

    pardon sol ayak deyince okumamışım devamını..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    Farkettim ki Amerikan ekolü hakkında yanlış saptamalar var burada.Evvela Amerikan motorlarındaki yegane mantalite yüksek hacim düşük devirdir.Supercharger denilen,çoğu Amerikan aracında bulunan kompresör sistemi de bu yüzden düşük devirde yüksek performans verir.

    Amerikan araçları çok rahattır bu sebepten ötürü. Zaten dikkat edecek olursanız, Wankel yada litre başına 100 hp veren sistemler öyle binek normal araçlarda tercih edilmez, 65-80 hp arası değişir.

    Zaten AMERİKA'DA, çok ağır emiyon kuralları sebebiylede güçler düşük tutulmuştur.

    Öte yandan, Corvette C6 Z06'nnı tur zamanını gördünüz sanırımi üstündeki araçlar Bugatti Veyron, SLR gibi araçlar farkında iseniz.

    C6 Z06'nın motoru (LS7) çok teknolojik bir motordur. Dilerseniz detaylarını dökebilirim. Zaten Le-mans'ta yarışan C6-R'den alınıp "Detuned" yapılan bir motordur. Yurt dışında rahatlıkla 1-2 işlemle 650 hp olacağı söylenmekte. Zira ekonomi modunda çalıştığını belirtiyorlar.

    Neyse , sen bana Röno'nun garip modellerini verip durma, biz bir başlarsak durmayız ona göre.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC
    http://en.wikipedia.org/wiki/Nordschleife_fastest_lap_times

    Artık bundan sonra konuşmazsınız herhalde.


    http://www.renault.fi/clio_sport/cliosport_autoexpress.pdf

    Don't think for a moment that the Clio finishes up in second simply because it’s cheap. While we were at Croft, a good measure of how highly each car was rated was the number of times it could be seen pounding round the track. Regular appearances by the Porsche Cayman and Lamborghini Gallardo were hardly surprising – but the Renaultsport didn’t get much rest between stints, either. Not only does it look the business with its rear diffuser and pumped-up bodywork, but inside was arguably the best set of seats found in any car here, too. Granted, the Recaros are a £850 option, but the way in which they cosset and support every inch of your body from thighs to shoulders has to be experienced to be believed. They help deliver a near-flawless driving position and enhance the Clio’s feelgood factor no end. That’s just as well, given that the rest of the cabin is a touch unassuming. Initially, the 197’s performance is nothing to get excited about, due to its lacklustre low-rev pick-up. However, from 5,000rpm to the 7,500-rev limiter, the highly strung engine comes into its own with instant throttle response, a throaty exhaust note and slick gearshift. While it isn’t as flexible or well mannered as the turbo hot hatches, neither the Focus ST nor Golf GTI could match the 197’s addictive attitude. As a driver’s machine, its only weakness is the slightly artificial and hesitant steering feedback, but its incredible agility and stability more than compensate. Very few cars travelled faster through Croft’s high-speed corners, and the Clio remained composed, sure-footed, informative and adjustable. Oh, and huge fun to drive."

    The Top 20 Drives
    1. Porsche Cayman S 2. Renaultsport Clio 197 3. Lamborghini Gallardo 4. Mazda MX-5 2.0 5. Audi RS4 Saloon 6. BMW 335Ci 7. Porsche 911 Turbo 8. Ford Focus ST-2 9. Volkswagen Golf GTI 10. Caterham CSR 260 Superlight 11. Lotus Exige S 12. Mini Cooper S Works GP 13. Audi TT 3.2 Quattro 14. Mitsubishi Lancer Evo IX FQ-360 15. Jaguar XKR 16. Mazda 6 MPS 17. Brooke 260 Double R 18. BMW M Coupe 19. Mercedes CLK63 AMG 20. Alfa Romeo Brera 3.2 Q4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 4 Şubat 2007; 1:35:00 >




  • Bana çıkıp şimdi Röno F1'in tur zamanlarını koyma rica ediyorum ha.
  • Ben gözlerimle 67' Mustang'in Tarabya Yokuşu'nda yokuş yukarı Carrera'yı geçtiğini görmüşüm.Dahası mı var Allah aşkına ?
    Alıcam zaten illa ki bir Mustang,o ayrı konu.
  • 8:22 - Nissan Skyline GT-R R32 (Best Motoring video "Carrera Invasion")
    8:22 - BMW M3 E46, 343 PS/1584 kg (sport auto 12/00)
    8:22 - BMW M Coupe 321 PS/1445 kg (sport auto 10/98)
    8:24 - Subaru Impreza WRX STI, sport tires (Sport Auto 05/04)
    8:25 - Jaguar XKR (Sport Auto)
    8:25 - Porsche Cayman S (Sport Auto)

    Bak hala aynı şeyleri tekrar ediyorsun. O testte Porsche Cayman S birinci. Fakat burda Cayman's 8:25 yapmış. Corvette 7:43 yapmış, 1 saniye farkıda GT40'dan yemiş.

    Kaldıki GT40, 1960'larda Le-mansta yarışmış bir modeldir.

    Neyse ya, Clio ile Corvette'yi karşılaştıran bir zihniyetten başka bir şey beklememek lazım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Bana çıkıp şimdi Röno F1'in tur zamanlarını koyma rica ediyorum ha.

    burda bahsettiğimiz Clio III RS 197

    Gallardo dan iyi handling li seçilmiş var mı ötesi
  • bu clio neymiş de haberimiz yokmuş
  • Beyler taktınız bu orda bunu gördüm muabbetlerine.. Ben de Clio v6'nın kalkışta Corvette'in eline verdiğini gördüm desem hadi bakalım.. Ne farkı kaldı sizin yaptığınızdan??
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.