Şimdi Ara

Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor? (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
286
Cevap
1
Favori
19.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Bana çıkıp şimdi Röno F1'in tur zamanlarını koyma rica ediyorum ha.

    burda bahsettiğimiz Clio III RS 197

    Gallardo dan iyi handling li seçilmiş var mı ötesi

    O listeye bir daha bak, Murcielego ile aynı zamanlamaya sahip C6 Z06. Hala Clio 3 diyor ya, zaten görsem inanmam öyle tipsiz bir aracada neyse.

    Clio nereeee, Corvette nire...

    Bütün dünya biliyor Corvette'nin başarısını, bazı kesimler kabullenemiyor. Jeremy Clarkson bile kabullenemedi başta. Gidin bakın youtube'de 10 dakikalık sürüş incelemesi var.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Anlamadığın bazı şeyler var. Benim araç bir jip ( Öyle suvda değil, 200'de kesiyor gazı ) ve torkunu alt devirlerde vermesi lazım. O sebepten benim araç "Silindir başına 2 valf" kullanıyor. 32 değil 16 valf. Çoğu amerikan motoruda silindir başına 2 valf kullanır. Alt devirde iyi çekiş için. Çünkü 20 senedir çoğu otomatik vites üretilir.

    Yoksa amerikan mühendisliği bunu yapamayacak diye bir kaide yok. Fakat inan bana, herşey kağıt üstünde bitmiyor. Düşük devir çok daha iyidir konfor açısından.



    ilk otomatik vitesi gm nin bi kolu olan buick markası yapmıştır ve yılı da 1941 dir.yani fransızlar ayrodinamik tanrıçasını bulduklarında amrkanlar arabalarında otomatik vites kullanmanın 10.yılını kutluyorlardı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    8:22 - Nissan Skyline GT-R R32 (Best Motoring video "Carrera Invasion")
    8:22 - BMW M3 E46, 343 PS/1584 kg (sport auto 12/00)
    8:22 - BMW M Coupe 321 PS/1445 kg (sport auto 10/98)
    8:24 - Subaru Impreza WRX STI, sport tires (Sport Auto 05/04)
    8:25 - Jaguar XKR (Sport Auto)
    8:25 - Porsche Cayman S (Sport Auto)

    Bak hala aynı şeyleri tekrar ediyorsun. O testte Porsche Cayman S birinci. Fakat burda Cayman's 8:25 yapmış. Corvette 7:43 yapmış, 1 saniye farkıda GT40'dan yemiş.

    Kaldıki GT40, 1960'larda Le-mansta yarışmış bir modeldir.

    Neyse ya, Clio ile Corvette'yi karşılaştıran bir zihniyetten başka bir şey beklememek lazım.

    dikkat edersen ben tur zamanlarını vermedim.. Gallardo nun verdiğim karşılaştırmada da Cayman ve Clio dan iyi tur zamanları var ama bu seçilen klasman viraja giriş ve çıkış hızıyla tespit edilmiştir.. Bende zaten virajdan bahsediyorum.. Sonuçta Clio 200 hp lik bir araba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 4 Şubat 2007; 1:42:27 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Beyler taktınız bu orda bunu gördüm muabbetlerine.. Ben de Clio v6'nın kalkışta Corvette'in eline verdiğini gördüm desem hadi bakalım.. Ne farkı kaldı sizin yaptığınızdan??

    Tamam eline verir. Ama nasıl verir?

    0-100'ü 3.5 saniye olan 1400 kg ve özel yapım şaseye sahip bir aracın eline vermesi için ne gerekir? Ben şahsen böyle bir hesaplama bilmiyorum, makina mühendisi olmak lazım.

    O Clio III'ün 400 hp'nin üstünde olması gerekir. İşin içine modifiye sokacaksak, biz amerikancılar hiç sokmayalım daha iyi.

    quote:

    ilk otomatik vitesi gm nin bi kolu olan buick markası yapmıştır ve yılı da 1941 dir.yani fransızlar ayrodinamik tanrıçasını bulduklarında amrkanlar arabalarında otomatik vites kullanmanın 10.yılını kutluyorlardı.


    Özür dilerim hocam, 1941 olduğunu harbi bilmiyordum. Amerikan şanlı tarihine hiçbir marka karşı çıkamaz.




  • Şurada kalkıp bir şey söyledik gördüğümüz tepkiye bak,kaldı ki benim gördüğümle senin gördüğün arasında dağlar kadar fark var zaten.Mustang'in alıp başını gideceği aşikar,ama o Corvette az ileride yakaladığı Clio'yu ne yapar artık ben bilemem.
    Ayrıca kendim de saçmalıyorum farkındayım o yüzden bir son vermeliyim,Mustang ile Corvette ile Clio denk tutuluyor ben de buna alet oluyorum.
  • Corvette C6 su anda en teknolojık araclardan bırıdır ayrıca anormal verımlı ve dayanıklı bır motoru wardır.Dıscovery de bır cok programda bu arac detaylıca anlatılmıstır! Ozellıke 24 saatlık yarıslarda F1 dekı Ferrarının Statusune sahıptır.... Baska araclarla karsılastırmayalım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rockford Fosgate -- 4 Şubat 2007; 1:47:12 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    8:22 - Nissan Skyline GT-R R32 (Best Motoring video "Carrera Invasion")
    8:22 - BMW M3 E46, 343 PS/1584 kg (sport auto 12/00)
    8:22 - BMW M Coupe 321 PS/1445 kg (sport auto 10/98)
    8:24 - Subaru Impreza WRX STI, sport tires (Sport Auto 05/04)
    8:25 - Jaguar XKR (Sport Auto)
    8:25 - Porsche Cayman S (Sport Auto)

    Bak hala aynı şeyleri tekrar ediyorsun. O testte Porsche Cayman S birinci. Fakat burda Cayman's 8:25 yapmış. Corvette 7:43 yapmış, 1 saniye farkıda GT40'dan yemiş.

    Kaldıki GT40, 1960'larda Le-mansta yarışmış bir modeldir.

    Neyse ya, Clio ile Corvette'yi karşılaştıran bir zihniyetten başka bir şey beklememek lazım.

    dikkat edersen ben tur zamanlarını vermedim.. Gallardo nun verdiğim karşılaştırmada da Cayman ve Clio dan iyi tur zamanları var ama bu seçilen klasman viraja giriş ve çıkış hızıyla tespit edilmiştir.. Bende zaten virajdan bahsediyorum.. Sonuçta Clio 200 hp lik bir araba


    Noldu? Tur zamanlarını verince bakıyorum kaldınız öyle. Tur zamanlamalarında Clio, Corvette C6 Z06'yı geçseydi Clio 200 hp'lik bir araba olmayacaktı ama? Şimdimi 200 hp oluyor? Bilip bilmeden atlamayacaktınız.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    Amerikanlar anca Irak ı bombalasın o tiksinç arabalarına petrol yetiştirmek için.. Böyle teknoloji harikalarını kullanmaya onların kafaları basmaz




    keşke altına yassaydın ...hepimiz fransızız hepimiz ermeni yasasını onaylıyoruz diye
  • @tsmc
    doğru konuş.. ben nerde tur zamanından bahsettim.. ben burda "handling" ten bahsediyorum.. sen alakasız tur zamanı vererek konuyu dağıtıyorsun.. Clio III RS ivirajda darmadağan eder hala anlamıyor musun? 2 katı güçlü bir arabanın tur zamanlarını tabi yakalıyamaz..
  • Clio ile Corvette'i karşılaştıran sizlersiniz sevgili amerikancı arkadaşlarım.. Clio'nun motorundan ve o teknolojiden bahsediyoruz.. Adamlar makul bir yakıt tüketimiyle 2000cc'den 200bg 215nm çıkartıp sizin beğenmediğiniz tipsiz şeyi 6.9sn'de 100km/s hıza ulaştırıyor, dahası bu küçücük teneke gidip EUROncap'te 5 yıldızını alıyor ve 6 airbag'i standart donanımda sunarak güvenliğe verilen önemi de kanıtlarken tüm bunları oldukça makul bir fiyata gerçekleştiriyor ayrıca araçta gerçekten F1 teknolojisi mevcut, Renault'nun Formulaya ve güvenliğe yatırdığı milyarlarca euroların meyveleri işte bu araçla çıkıyor.. Daha önceden de Megane-RS ile çıkmıştı, 2000cc 225hp 300nm 8.8lt ortalama tüketim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate

    Corvette C6 su anda en teknolojık araclardan bırıdır ayrıca anormal verımlı ve dayanıklı bır motoru wardır.Dıscovery de bır cok programda ozellıke 24 saatlık yarıslarda F1 dekı Ferrarının Statusune sahıptır.... Baska araclarla karsılastırmayalım...

    Öte yandan Korvet C6 Z06, otobanda yani uzun mesafede sabit 100 km'de kullanılmak suretiyle sadece 14 litre yakmaktadır, sahipleri öyle diyor.

    Benim aracımda 13 litre yaktı İstanbul-Mersin arası.

    Eh yani, böyle bir aracı alıp, 100 km hızla efendi efendi giderseniz, 1000km'de 140 litre harcarsınız. Tabi rampalarda var, gazlama, sollama derken 180 litre diyelim hadi. 400 ytl'ye efendi bir şekilde yolculuk edersiniz sevgilinizle.

    Başka hangi markada mümkün bilmiyorum. 7000cc 500 hp motor ile. Eh, bilip bilmeden atıp tutmamak gerekiyormuş Amerikan motorları hakkında.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: daturkishulan


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    Amerikanlar anca Irak ı bombalasın o tiksinç arabalarına petrol yetiştirmek için.. Böyle teknoloji harikalarını kullanmaya onların kafaları basmaz




    keşke altına yassaydın ...hepimiz fransızız hepimiz ermeni yasasını onaylıyoruz diye

    sende yazsaydın bunun altına hepimiz ameriganız Irak ta talabani ile barzani ile kankiyiz kurdistanı destekliyoruz, pkk kamplarına çay içmeye gidiyoruz diye




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate

    Corvette C6 su anda en teknolojık araclardan bırıdır ayrıca anormal verımlı ve dayanıklı bır motoru wardır.Dıscovery de bır cok programda bu arac detaylıca anlatılmıstır! Ozellıke 24 saatlık yarıslarda F1 dekı Ferrarının Statusune sahıptır.... Baska araclarla karsılastırmayalım...


    ya işte biz de laf annatmağ çalışıyoz.hiç hayatınızda V8 amarkan kullandınız mı ,bu araçları kullanmadan yorum yapmayın diyodum,şunnarın profillerine bi baktım,bırak amrkan kullanmayı daha arba kullanacak yaşta değiller bana rönonun nasıl viraj aldığnı annatıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    @tsmc
    doğru konuş.. ben nerde tur zamanından bahsettim.. ben burda "handling" ten bahsediyorum.. sen alakasız tur zamanı vererek konuyu dağıtıyorsun.. Clio III RS ivirajda darmadağan eder hala anlamıyor musun? 2 katı güçlü bir arabanın tur zamanlarını tabi yakalıyamaz..

    Arkadaşım handling olmadan tur zamanı nasıl olsun bunu bana bir izah et yahu. Lütfen. Önce ordan başlayalım senle istersen.

    quote:

    Clio ile Corvette'i karşılaştıran sizlersiniz sevgili amerikancı arkadaşlarım.. Clio'nun motorundan ve o teknolojiden bahsediyoruz.. Adamlar makul bir yakıt tüketimiyle 2000cc'den 200bg 215nm çıkartıp sizin beğenmediğiniz tipsiz şeyi 6.9sn'de 100km/s hıza ulaştırıyor, dahası bu küçücük teneke gidip EUROncap'te 5 yıldızını alıyor ve 6 airbag'i standart donanımda sunarak güvenliğe verilen önemi de kanıtlarken tüm bunları oldukça makul bir fiyata gerçekleştiriyor ayrıca araçta gerçekten F1 teknolojisi mevcut, Renault'nun Formulaya ve güvenliğe yatırdığı milyarlarca euroların meyveleri işte bu araçla çıkıyor.. Daha önceden de Megane-RS ile çıkmıştı, 2000cc 225hp 300nm 8.8lt ortalama tüketim

    Yoo, Clio III'ü olaya katan ben değilim. 2000cc'den 200 bg alınır, amerikan arabalarıda alır isterse ama, siz bizim yazdıklarımızı okumuyorsunuzki. Bu arada Corvette'nin donanımlarını yazmayayım isterseniz.




  • Yarın bu Clio Viper ile de kapışır belli olmaz.Ben kısmet olur da 351 kübik Mustang'imi bir alırsam,bütün gönüllü Clio kullanıcılarını Autodrom'a davet edeceğim.Bütün masraflar benden,yeterki geçsinler .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Beyler taktınız bu orda bunu gördüm muabbetlerine.. Ben de Clio v6'nın kalkışta Corvette'in eline verdiğini gördüm desem hadi bakalım.. Ne farkı kaldı sizin yaptığınızdan??

    Tamam eline verir. Ama nasıl verir?

    0-100'ü 3.5 saniye olan 1400 kg ve özel yapım şaseye sahip bir aracın eline vermesi için ne gerekir? Ben şahsen böyle bir hesaplama bilmiyorum, makina mühendisi olmak lazım.

    O Clio III'ün 400 hp'nin üstünde olması gerekir. İşin içine modifiye sokacaksak, biz amerikancılar hiç sokmayalım daha iyi.

    quote:

    ilk otomatik vitesi gm nin bi kolu olan buick markası yapmıştır ve yılı da 1941 dir.yani fransızlar ayrodinamik tanrıçasını bulduklarında amrkanlar arabalarında otomatik vites kullanmanın 10.yılını kutluyorlardı.


    Özür dilerim hocam, 1941 olduğunu harbi bilmiyordum. Amerikan şanlı tarihine hiçbir marka karşı çıkamaz.




    0-100'ü 3.8sn öncelikle onu belirtelim ki bu da bir marifet değil, Porsche 911 turbo 3.600cc'lik hacminden çıkarttığı 480bg ile kendisinden 31hp daha güçlü ve 2 katı kadar hacimli rakibine 0.1sn fark atıyor.. Dünyanın en iyi hızlanan ve duran otomobili seçildi bir kere karşılaştırmaya Corvette Z06'da dahildi.. Ayrıca 1967 Mustang'in verilerini bilmiyorum ama Porsche Carrera dediğiniz güncel kasanın eline vermesi biraz zor.. Haaaa amcam modifiye ettiyse yukarıda sözünü ettiğim 911 turboyu da dağıtır corvette'i de o ayrı bir konu..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    @tsmc
    doğru konuş.. ben nerde tur zamanından bahsettim.. ben burda "handling" ten bahsediyorum.. sen alakasız tur zamanı vererek konuyu dağıtıyorsun.. Clio III RS ivirajda darmadağan eder hala anlamıyor musun? 2 katı güçlü bir arabanın tur zamanlarını tabi yakalıyamaz..

    Arkadaşım handling olmadan tur zamanı nasıl olsun bunu bana bir izah et yahu. Lütfen. Önce ordan başlayalım senle istersen.


    Güç ile olur ama yukardaki resimde görüldüğü gibi F1 teknolojisine sahip Clio 197 virajda tokat manyağı yapar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: daturkishulan


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    Amerikanlar anca Irak ı bombalasın o tiksinç arabalarına petrol yetiştirmek için.. Böyle teknoloji harikalarını kullanmaya onların kafaları basmaz




    keşke altına yassaydın ...hepimiz fransızız hepimiz ermeni yasasını onaylıyoruz diye

    sende yazsaydın bunun altına hepimiz ameriganız Irak ta talabani ile barzani ile kankiyiz kurdistanı destekliyoruz, pkk kamplarına çay içmeye gidiyoruz diye

    Puhaha, konuyu nereye çektiler hemen bak. Siyasete, amerikan araçlarını kötülemek için siyaseti ortaya attılar.

    Siz şimdi Renault'u övüyorsunuz, ben size "Fransanın ermeni yasası" yada "Haçlı seferlerini" söylüyormuyum?

    @rqjnr

    Yakışır 5700cc motor. Zevk için senin kameramanlığını yapıcam arabamla. Sen bir tane Clio Rs ile oyna yeterki.

    Hayır, onun için susun. Avrupa sütten çıkmış ak kaşık değil.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: daturkishulan


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    Amerikanlar anca Irak ı bombalasın o tiksinç arabalarına petrol yetiştirmek için.. Böyle teknoloji harikalarını kullanmaya onların kafaları basmaz




    keşke altına yassaydın ...hepimiz fransızız hepimiz ermeni yasasını onaylıyoruz diye

    sende yazsaydın bunun altına hepimiz ameriganız Irak ta talabani ile barzani ile kankiyiz kurdistanı destekliyoruz, pkk kamplarına çay içmeye gidiyoruz diye

    Puhaha, konuyu nereye çektiler hemen bak. Siyasete, amerikan araçlarını kötülemek için siyaseti ortaya attılar.

    Siz şimdi Renault'u övüyorsunuz, ben size "Fransanın ermeni yasası" yada "Haçlı seferlerini" söylüyormuyum?

    @rqjnr

    Yakışır 5700cc motor. Zevk için senin kameramanlığını yapıcam arabamla. Sen bir tane Clio Rs ile oyna yeterki.

    Hayır, onun için susun. Avrupa sütten çıkmış ak kaşık değil.

    lezzet ikizin söylüyor ama oku istersen kimden quote aldığımı.. kimin nereye çektiğini




  • quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    Yarın bu Clio Viper ile de kapışır belli olmaz.Ben kısmet olur da 351 kübik Mustang'imi bir alırsam,bütün gönüllü Clio kullanıcılarını Autodrom'a davet edeceğim.Bütün masraflar benden,yeterki geçsinler .



    Ya çarpıtmakta ısrar ediyorsunuz biz burada motorların veriminden bahsediyoruz siz kalkıp 4 katı pahalı bir modeli karşılaştırıyorsunuz el insaf.. Forum dediğin elbette bir tartışma zaman zaman da karşılaştırma ortamıdır ama söylenilenleri çarpıtmak çocukluktan başka bir şey değildir.. Biz ne zaman dedik Clio Corvette'i geçer diye!? Aratınız-bulunuz.. Ama Clio RS'in motorundaki teknoloji ve verim Corvette'in motorundan çok daha ileridir bu konuda dilerseniz sabaha kadar konuşuruz tartışırız ama ben sizin dediklerinizi kendi kafama göre yorumlamıyorum, üniverste öğrencisiyiz kafamız çalışıyor çok şükür 50 milyarlık arabayla 250'liğin karşılaştırılamaz olduğunu bende biliyorum hatırlatmalarınız için sağolun




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.