Şimdi Ara

Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor? (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
286
Cevap
1
Favori
19.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: meganehb

    yahu bırakın Amerikan arabalarını hepsinde görüntü var ama gerisi boş teneke hepsi ...



    Dikkat et o teneke senin arabana çarpmasın.

    Güya 5 yıldızlı Megane, geçen gün 3 yıldızlı arabama arkadan çarptı,

    Sonuç, megane dağıldı benim arabada hiç bir şey yok.



    TSMC o kunuya hiç girmiceklerdi aynen dediğin gibi...

    benim enişte meraklı amerikanlara.. bi tane 68 chevrolet impala var onda buz mavii.. geçen öyle bi tur atalım diye çıktık geziyoruz lambalarda durduk arkadan biri vçarptı biz şöyle bi sallandık..
    indik baktık arkadan çarpan 35 yaşlarında bi adam arabada pejo 607..

    sonuç chevrolet in çarpma şiddetiyle arka lambalrın camı kırıldı..
    607 ön farlar ızgara ve tampon sizlere ömür.. açılan hava yastığıda cabası..

    bide çarpan 206-207 veya 307 filan olsa düşünemiyom artık motor komple devre dışı..




    bide stanger34 e bi lafım olcak demişsiniz ki rallilerde görelim. zamanında bi alman olan audinin Quattroyla neler yaptığını ne çabuk unuttunuz..zaten bu senede gene bi alman aldı ford...


    bide demişsinki kız gibi arabalara biniyosunuz gelin kapışalım gibi..allah aşkına güldürmeyin beni ya 210Hp lik 330 a neyle kafa tutcan 307 le mi... dalga geçmeyin biraz mantıklı olun fransızlrın spor otomobiller haricinde ki binek araçlarda veya coupelerde kaç tane büyük hacimli motoru var da motorları yarıştırmaya kalkıyosunuz ya...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    Abi arkasına Clio'yu park etsen motorun çalışması ile birlikte camlarını çatlatabilecek araba ile denk tutuyorlar.Çok ilginç çok.



    aaha bu da clio rs ye kapak olsun..


    kalkmışlar corvette le clio yu bi kefeye koyuyolar yok clio virajda tokat manyağı yaparmış yok F1 teknolojisi varmış ( evet F1 tek. var ama herşey F1 demek deildir.) falan filan.

    biraz mantık biraz mantık lütfen..
  • Evet yine başlamış geçen emmioğlu şunu yaptı enişte bunu yaptı Bu 1

    Topice sonradan damlayan sevgili amerikancı arkadaşlarım, evet viraj yeteneği, handling olarak Clio daha ileridir dedik kaynak da verdik testi biz yapmıyoruz gidin autoexpress e saydırın bu 2

    Corvette ile clio kapışır demiyoruz şu topiği okumadan aptalca cevaplar vermeyin artık yeter bu da 3

    Bir tane arkadaşın da kimliği ortaya çıktı zaten bana kalkmış PM'den 30 yaşımdayım bana düzgün davran diye ayar çekiyo Üslubu tavrı hala 15 yaş ama




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Evet yine başlamış geçen emmioğlu şunu yaptı enişte bunu yaptı Bu 1

    Topice sonradan damlayan sevgili amerikancı arkadaşlarım, evet viraj yeteneği, handling olarak Clio daha ileridir dedik kaynak da verdik testi biz yapmıyoruz gidin autoexpress e saydırın bu 2

    Corvette ile clio kapışır demiyoruz şu topiği okumadan aptalca cevaplar vermeyin artık yeter bu da 3

    Bir tane arkadaşın da kimliği ortaya çıktı zaten bana kalkmış PM'den 30 yaşımdayım bana düzgün davran diye ayar çekiyo Üslubu tavrı hala 15 yaş ama



    ya hocam tamam benim sana lafım yok ben sadece bana cevap yazan stanger34 e cevabımı yazdım ..

    birde bu topicte herkes görüşünü özgürce belirtir dimi ben fransızlardan ve de onların araçlarından nefret ediyorum..ve amerikan araçlarıda hoşuma gidiyor onalrı savunuyorum..kimine uyar kimine uymaz burda kimsyi şunu dedi bunu dedi diye yargılayamazsın buna kimsenin hakkı yoktur...

    corvette le clio kapışr diyede sen demedin zaten biliyorum..

    birde anlattığım şu hikayeyle ailgili alaycı bi tavır sezdim inşallah ben yanlış anlamışımdır..çünükü bu olay başımıza geldi ve konula alakası olmuşken paylaştım bunda garipsenecek yada alaylanacak ne var..???




  • Lütfen birbirinize karşı daha saygılı olun.Tekrarında uyarılmaksızın ceza alacaksınız.
  • ben söylediklerimde bi saygısızlık göremiyorum sadece fikrimi söyledim...

    ama yinede saygıda kusur etmeyelim.
  • Hele şükür adam gibi bir cevap şu topicte Zaten burda amacımız fransız araçlarına bir sempati oluşturmak değil yukarıyı dikkatlice okursan anlayacaksın ki TMSC nickli 15 yaşındaki şahıs ve diğer amerikancılar at gözlüklerini çıkarmadan efsanevi modeller hakkında bile atıp tutup amerikan araçlarını ve teknolojilerinni yere göğe sığdıramamış, teknik verileri abartmış ve buna rağmen hiçbir kaynak vermemişlerdir.

    Anlattığın hikaye %100 de doğru olsa ki bunu bilmeden yorum yapamam haklısın, bu forumda o kadar çok yapılıyor ki artık önyargıyla yaklaşmaya başladım.. Adam kalkmış kendisinin olmayan arabasıyla megane'e çarpmış araba dağılmış diyor biz gidip megane ile canlı yapılan tartışma testi koyduk içinde insan vardı! Başkası 67 mustang carrerayı ezdi eçti diyor, e kardeşim carrera süren kişi belki sallamadı ya da mustang doluydu, stock verilerini biliyorum 2 aracın da böyle bir şey sürücüye de bağlı olarak mümkün değil neyse senin anlattığın olay doğru olabilir ama ben yine aynı şeyi söylemekten geri durmayacağım, önemli olan arabanın dağılması değil içindekinin canlı durması




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Hele şükür adam gibi bir cevap şu topicte

    ben yine aynı şeyi söylemekten geri durmayacağım, önemli olan arabanın dağılması değil içindekinin canlı durması





    ya tabii kide önemli olan içindeki yaşam alanının zarar görmemesi bunu herkes bilir.. bunu bilmeyen atıp tutyor demektir..

    benim anlattığım olaydaki mesele hafif bir çarpma dakii dış gövde kalitesizliğini anlatmaktı sadece...


    zaten ben başta da yazdım senin yorumlarına lafım yok saygı duyarım.. 3. sayfada stanger34 adlı kişi bana bişeyler yazmışta benim cevabım onaydı .. bakarsan görürsün..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umut16 -- 4 Şubat 2007; 13:36:37 >




  • Bizim minikler diyor ki;
    -Ne Renault'muş be arkadaş.Bize de bir tane göndersinler de bir testte kendimiz yapalım.
     Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor?

    Tabii bunun latife olduğunu anlayamadan hışımla cevap veren olursa saygıda kusur etmem kendisine.
  • yukardakı resımdekı araclar(arac demeye dılım warmıyo) ne marka Rus gıbı geldı bana
  • Arkada da GP var ne çok satmış cidden yau abuk subuk yerlerden bile fırlıyor
  • Şimdi arkadaşlar şaşıracak ama siyah olan Fransız efendim.ALM ACMAT.Sarı ise Alman,Mercedes-Benz Unimog.
    Yazarak ifade etmeseler bile akıllarından"hem Fransız'a laf atıyor hem de Fransız kullanıyor" diyecekler için ben şimdiden cevap vereyim.
    Fransız'a laf atmıyorum efendim,hatta bir dönem Renault 12'ye sık sık bindim,seyahat ettim.Ama kimse kalkıpta bu araç atıyorum o zamanın şartlarıyla Mercedes'in bilmemkaç modelinden daha iyidir şöyle iyidir böyle iyidir diye gözümüze sokmadığından halihazırdaki durumlar meydana gelmedi.Ha ayrıca üstüne basa basa söylerim Fransız menşeili ALM ACMAT gerçekten çok başarılı bir araçtır.Artık arkadaşlarımız algıda seçicilik mi yaparlar yoksa yapıcı olup güzel mesajlar mı yazarlar orasını zaman gösterir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Evet yine başlamış geçen emmioğlu şunu yaptı enişte bunu yaptı Bu 1

    Topice sonradan damlayan sevgili amerikancı arkadaşlarım, evet viraj yeteneği, handling olarak Clio daha ileridir dedik kaynak da verdik testi biz yapmıyoruz gidin autoexpress e saydırın bu 2

    Corvette ile clio kapışır demiyoruz şu topiği okumadan aptalca cevaplar vermeyin artık yeter bu da 3

    Bir tane arkadaşın da kimliği ortaya çıktı zaten bana kalkmış PM'den 30 yaşımdayım bana düzgün davran diye ayar çekiyo Üslubu tavrı hala 15 yaş ama

    Evet sende bana Pm'den küfür ettin, ne kadar seviyesiz olduğunu belirterek. Hala autoshow, autobild diyo. ( 2'si aynı dergi ).




  • quote:

    Orjinalden alıntı: umut16


    quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    Abi arkasına Clio'yu park etsen motorun çalışması ile birlikte camlarını çatlatabilecek araba ile denk tutuyorlar.Çok ilginç çok.



    aaha bu da clio rs ye kapak olsun..


    kalkmışlar corvette le clio yu bi kefeye koyuyolar yok clio virajda tokat manyağı yaparmış yok F1 teknolojisi varmış ( evet F1 tek. var ama herşey F1 demek deildir.) falan filan.

    biraz mantık biraz mantık lütfen..

    asıl ben seni mantığa davet ediyorum.. ne neye kapak oluyor, kuru sözler üzerine konuşacaksak işimiz var..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Gel değiştirelim asil 15dakika yapalım tur zamanını, sonra wikipedia bu boru değil deriz

    O çok verimli dediğin Lemans teknolojili dediğin 7.0lt motorun verimi 1.6 16v Megane motoruyla yaklaşık aynı LeMans'ı da Audi aldı demiştim dikkatini çekersen, adamlar bomba gibi bir V12 TDI hazırlıyorlar şu anda. Corvette'e rakip olabilecek bir fransız yok ona eyvallah ama adamların arz-talep olayı farklı bir yönde tabi bu seviyede bunu anlaman mümkün değil, sen zannediyorsun ki Fransa'da herkes Hummer istiyor Corvette istiyor ama parasız oldukları için Clio alıyorlar öyle mi?? Dünyayı gör, incele bakalım biraz bazı gerçekliklerin farkına var, yalanlarla bir yere varamazsın biz burada tartışırken tek kelime kolpa söylemeyip kaynağını birebir veriyoruz ki bunlar da:

    AutoExpress
    AutoBild
    Autoshow
    TopGear
    Formula 1 resmi sonuçları

    oldu şimdiye dek.. Sen bana wikipedia dedin Lemans dedin youtube dedin.


    Wikipedia'daki o sonuçlar sallamasyon değil, bir pistteki sıralamalar. Her aracın o pisti geçmek için harcadığı süredir.

    Senin verdiğin o 20 tane aracın katıldığı şeyde handling'i nasıl hesaplamışlar onu söyle madem? Hangi pist, nasıl? Sen önce bana bunları anlat bende sana sonra söyleyeceğim.

    Bu arada Wikipedia'da isteyen istediğini değiştiremez. Autobild ile Autoshow aynı dergidir. Daha doğrusu Autoshow'un, Autobild'in testlerini yayımlama hakkı vardır, dergilerinde olmasada Web sitelerinde pek çok hataları vardır.

    Formula 1'i işin içine katma demiştim, katmışsın madem. Ben yiğidi öldürür hakkını veririm, Renault F1'de başarılı bir takım. Sanrıım 2 sezon başarı aldı. Bundan öncesindede 90'larda 1500cc 1500 hp motorlarıyla ün yapmıştır. Tabiki Formula 1 herşeyi ifade etmemektedir. F1'deki başarısına bakılarak "En iyi otomobil renault" diyemeyiz. Sende demişsin zaten Corvette'ye karşı çıkartabilecekleri bir rakip yok.

    Avrupalı insanlar elbet Clio vs. gibi araçları parasızlıktan kullanıyorlar. Kişi başına düşen milli gelirin 8-12.000$ ve Petrol fiyatlarının Litre başına 2.4 ytl ( Czech'de oturan arkadaşım söyledi ) olduğu düşünülürse.

    Amerika'da ise benzin, sudan daha ucuz temin edilebilmekte. Ayrıca kişi başına düşen milli gelir Avrupa'ya göre çok daha fazla. Yollar çok büyük, zaten bir kere kıta 9,6 milyon Km2 ve sadece 300.000 insan yaşıyor. Avrupa ise çok dar, 500 km mesafede 3 ülke geçebileceğiniz yerler bulunuyor ve kıta olarak amerikayla arasında az bir fark var ( 10.400.000 km2 ) fakat buna karşın 800 Milyonun üstünde nüfus yaşamakta. Avrupada ev fiyatları Amerika'ya göre daha pahalıdır.

    İşte Avrupa ile Abd'deki otomobil farklılıklarının sebebi budur.

    Öte yandan söylemeyi unuttum, Auto Express ve Top Gear ne demiş bu konuda? Corvette C6 Z06 ile Clio 3 Rs yol tutuş olarak karşılaştırılıyormu? Jeremy Clarkson Corvette'yi yerden yere vuruyormu? Böyle bir video var ise banada paylaş bende susayım.

    Öte yandan, bahsettiğim Ls7 le-mans motoru piyasaya sunulan versiyonla tam olarak aynı değil, bir kaç değişiklik yüzünden ekonomi modunda çalışmakta. Büyük hacimde 94 hp/lt oranı çok iyidir. Heleki silindir başına 2 valf'e sahip bir motor için. Bahsettiğin Clio motoru silindir başına 4 valf kullanıyor.

    Le-mans konusunda, ben sadece geçmişte 6 kez başarısı olduğunu belirttim. Artık le-mans'larda Audi tamamen özel tasarım R10 Tdi kullanıyor. Zaten bu aracın performans bir yana, yakıt ekonomisi sayesinde daha az pit stop'a girdiğide biliniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TSMC -- 4 Şubat 2007; 14:09:06 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Gel değiştirelim asil 15dakika yapalım tur zamanını, sonra wikipedia bu boru değil deriz

    O çok verimli dediğin Lemans teknolojili dediğin 7.0lt motorun verimi 1.6 16v Megane motoruyla yaklaşık aynı LeMans'ı da Audi aldı demiştim dikkatini çekersen, adamlar bomba gibi bir V12 TDI hazırlıyorlar şu anda. Corvette'e rakip olabilecek bir fransız yok ona eyvallah ama adamların arz-talep olayı farklı bir yönde tabi bu seviyede bunu anlaman mümkün değil, sen zannediyorsun ki Fransa'da herkes Hummer istiyor Corvette istiyor ama parasız oldukları için Clio alıyorlar öyle mi?? Dünyayı gör, incele bakalım biraz bazı gerçekliklerin farkına var, yalanlarla bir yere varamazsın biz burada tartışırken tek kelime kolpa söylemeyip kaynağını birebir veriyoruz ki bunlar da:

    AutoExpress
    AutoBild
    Autoshow
    TopGear
    Formula 1 resmi sonuçları

    oldu şimdiye dek.. Sen bana wikipedia dedin Lemans dedin youtube dedin.


    Wikipedia'daki o sonuçlar sallamasyon değil, bir pistteki sıralamalar. Her aracın o pisti geçmek için harcadığı süredir.

    Senin verdiğin o 20 tane aracın katıldığı şeyde handling'i nasıl hesaplamışlar onu söyle madem? Hangi pist, nasıl? Sen önce bana bunları anlat bende sana sonra söyleyeceğim.

    Bu arada Wikipedia'da isteyen istediğini değiştiremez. Autobild ile Autoshow aynı dergidir. Daha doğrusu Autoshow'un, Autobild'in testlerini yayımlama hakkı vardır, dergilerinde olmasada Web sitelerinde pek çok hataları vardır.

    Formula 1'i işin içine katma demiştim, katmışsın madem. Ben yiğidi öldürür hakkını veririm, Renault F1'de başarılı bir takım. Sanrıım 2 sezon başarı aldı. Bundan öncesindede 90'larda 1500cc 1500 hp motorlarıyla ün yapmıştır. Tabiki Formula 1 herşeyi ifade etmemektedir. F1'deki başarısına bakılarak "En iyi otomobil renault" diyemeyiz. Sende demişsin zaten Corvette'ye karşı çıkartabilecekleri bir rakip yok.

    Avrupalı insanlar elbet Clio vs. gibi araçları parasızlıktan kullanıyorlar. Kişi başına düşen milli gelirin 8-12.000$ ve Petrol fiyatlarının Litre başına 2.4 ytl ( Czech'de oturan arkadaşım söyledi ) olduğu düşünülürse.

    Amerika'da ise benzin, sudan daha ucuz temin edilebilmekte. Ayrıca kişi başına düşen milli gelir Avrupa'ya göre çok daha fazla. Yollar çok büyük, zaten bir kere kıta 9,6 milyon Km2 ve sadece 300.000 insan yaşıyor. Avrupa ise çok dar, 500 km mesafede 3 ülke geçebileceğiniz yerler bulunuyor ve kıta olarak amerikayla arasında az bir fark var ( 10.400.000 km2 ) fakat buna karşın 800 Milyonun üstünde nüfus yaşamakta. Avrupada ev fiyatları Amerika'ya göre daha pahalıdır.

    İşte Avrupa ile Abd'deki otomobil farklılıklarının sebebi budur.

    Öte yandan söylemeyi unuttum, Auto Express ve Top Gear ne demiş bu konuda? Corvette C6 Z06 ile Clio 3 Rs yol tutuş olarak karşılaştırılıyormu? Jeremy Clarkson Corvette'yi yerden yere vuruyormu? Böyle bir video var ise banada paylaş bende susayım.

    Öte yandan, bahsettiğim Ls7 le-mans motoru piyasaya sunulan versiyonla tam olarak aynı değil, bir kaç değişiklik yüzünden ekonomi modunda çalışmakta. Büyük hacimde 94 hp/lt oranı çok iyidir. Heleki silindir başına 2 valf'e sahip bir motor için. Bahsettiğin Clio motoru silindir başına 4 valf kullanıyor.

    Le-mans konusunda, ben sadece geçmişte 6 kez başarısı olduğunu belirttim. Artık le-mans'larda Audi tamamen özel tasarım R10 Tdi kullanıyor. Zaten bu aracın performans bir yana, yakıt ekonomisi sayesinde daha az pit stop'a girdiğide biliniyor.





    8.000/12.000 dolardan çok daha fazla Fransa sı olsun Hollanda sı olsun İngilteresi oldu..

    valla biz verdik auto express linkini sen hala burada lemans motorundan bahsediyorsun züğürt tesellisi yapıyorsun o 2 valf bu 4 valf diye.. Koysalarmış amerigancıların parası mı yetmemiş.. hem burada 24 saatlik ömrü olan motorun veriminden bahsetmen bile saçma biz f1 motorundan bahsediyor muyuz Renault un?


    AutoExpress in handling te Clioyu 2. seçtiği ortada.. Siz istediğiniz kadar kıvranın virajda Corvette in altından girip üstünden çıkar RS 197




  • Hani arkadaşım autoexpress linki? Ayrıca o verdiğin Porsche Cayman S'in birinci olduğu testte tamamen tur zamanlamalarından ibaret. Hatırladım ben onu, bir kere daha görmüştüm. Oda verdiğim testten farksız.

    Benim verdiğim wikipedia'daki yerdeki ise,

     Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor?


    Almanyada bir pist.
  • Clio III RS gerçekten çok orjinal bir araba

    Ocak sayısında AutoCar da da Ferrari ve Porsche nin bir modelleriyle kıyaslanıyordu ve viraj alma kabiliyeti çok başarılı bulunuyordu. "Küçük mucize" diyorlardı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Hele şükür adam gibi bir cevap şu topicte Zaten burda amacımız fransız araçlarına bir sempati oluşturmak değil yukarıyı dikkatlice okursan anlayacaksın ki TMSC nickli 15 yaşındaki şahıs ve diğer amerikancılar at gözlüklerini çıkarmadan efsanevi modeller hakkında bile atıp tutup amerikan araçlarını ve teknolojilerinni yere göğe sığdıramamış, teknik verileri abartmış ve buna rağmen hiçbir kaynak vermemişlerdir.

    Anlattığın hikaye %100 de doğru olsa ki bunu bilmeden yorum yapamam haklısın, bu forumda o kadar çok yapılıyor ki artık önyargıyla yaklaşmaya başladım.. Adam kalkmış kendisinin olmayan arabasıyla megane'e çarpmış araba dağılmış diyor biz gidip megane ile canlı yapılan tartışma testi koyduk içinde insan vardı! Başkası 67 mustang carrerayı ezdi eçti diyor, e kardeşim carrera süren kişi belki sallamadı ya da mustang doluydu, stock verilerini biliyorum 2 aracın da böyle bir şey sürücüye de bağlı olarak mümkün değil neyse senin anlattığın olay doğru olabilir ama ben yine aynı şeyi söylemekten geri durmayacağım, önemli olan arabanın dağılması değil içindekinin canlı durması


    ortalık gerçekten de karışmış arkadaşlar aslında ne gerek var böyle fransız ve amerikan yumurtalarını tokuşturup canımızı sıkmaya. yoksa bu da mı dış kaynaklı, ülkeyi bölme politikasının bir pilot uygulaması
    bir kere amerikan arabalarının motorundaki temel amaç tork ya da çekiş gücünün elde edilmesidir. bu da daha çok hacimle mümkündür. yoksa amerikalıların beygir gücü yüksek olup da aynı stabiliteyi eğimli arazide sergileyemeyen arabalara talebi olmamıştır. güncel üretim japon super sport motorsikletler de küçücük hacimlerden devasa beygir gücü çıkartabilmektedirler. ama ömürleri ortadadır ve hiçbiri harley davidsonla karşılaştırılabilecek düzeyde efsane olma mertebesine erişememişlerdir. amerikalı için öncelik konfor, keyif ve arabanın duygularına hitab edebilmesi olmuştur. süspansiyon sistemlerieri konfor kaygısıyla yumuşak tutulmuş bu da amerikan arabalarının yol tutuş kabiliyetini olumsuz yönde etkilemiştir. etkilemiştir ama hangi amerikalının umrundadır ki? bir amerikan araba içinde edinilecek süspansiyon konforu gerçekten de görmeğe değerdir. adamların bazı istisnai dönemler dışında petrolle ilgili hiç sıkıntıları olmamıştır ki ayrodinamik açıdan gelişmiş bir araç geliştirmeye sevk etsin onları. hep konfor ön plandadır. 1980 e kadar amerikan arabalar hep prestijin sembolü olmuştur. bu yılllara denk gelen petrol krizleri ve dış pazarlara açılabilmeyi gerektiren bazı stratejilerin uygulanmaması amerikan otomobil sektörünün şaşalı yıllarının duraklamasına yol açmıştır.

    euro ncap e tabi tutulan araçlar deforme olma yeteneğine sahip bloklara saatte 64 km hızla belli bir oranda çarptırılarak sınanırlar. fakat ne yazık ki gerçek hayatta hemen hemen hiçbir araba bu kadar iyimser hızlarla bir çarpışma deneyimi geçirmez. en iyimser tahminle saatte 75 km hızla sollamaya çıkan bir araç karşıdan 80 km hızla gelen- iyimser tahminle bir arabayla -( kötümser tahminle bir kamyon) çarpıştığında 155 km- saat lik bir hızla darbeye maruz kalır ve sanırım hiçbir araba yolcusu bu tip bir kazada hayattta kalamaz. amerikan arabalarının ve özellikle de çok kalın sac ve çelikten üretilen eski amerikanların ise herhangi bir deforme yeteneği olmayan sabit bloklara çarpmadığı sürece güvenlik derecesi daha yüksektir. çünkü ince sac ve mukavemet yeteniği düşük çelikten üretilmiş diğer araçlara çarptığı zaman deformasyon yeteneğine sahip karşıki araç bu sağlam aracın uyguladığı kuvveti emecek ve olan da 5 yıldızlı aracın içindekilere olacaktır. sadece ön çamurluğun yamulması suretiyle avrupa üretimi bir aracı adeta akordiyon kıvamına getirebilecek derecede ilginç kazalara karışan amerikan otomobilleri hayatın bir gerçeğidir. amerikanlar bir yana 4 yıldızlı bir rr vogue un altına giren bir compact araç ncap ten tam not alsa da içindekileri yaşatma yetisi çok düşüktür. bir araba araba hurdalıklarına gitmenizi öneririm. adeta bagaj kapağına kadar yok olan 5 yıldızlı megane ları görmek mümkündür.

    eğer ki fransızlar gerçekten iyi araba yapıyorsa bu gayret amerikan tüketicisi tarafından mükafatlandırılır. nasıl ki ülkemizde distrübütörü olmamasına rağmen "gray market" vasıtasıyla infinitiler cadillaclar belirli bir süre öncesine kadar lambo lar satılıyorsa neden amerikalılar fransız otomotiv sektörünün prestij otoları olan peugeot 607 renault velsatis ya da citroen c6 yı özel olarak getirtip kullanmıyorlar? getirmezler çünkü almanlar ve japonlar çok daha kaliteli ve üst sınıf otomobilleri sırf bu pazar için üretmektedirler.

    son olarak üniversitede okuyor olmak herhangi bir tartışmada bir kriter olarak insanın o konu hakkındaki yetisini ortaya koymaz. sanki mit den otomobil uzmanlığı derecesi almış gibi davranışlar sergilemek komiktir. evet üniversitede okuyor olmak enformasyon teknolojisini kullanarak bir takım ikincil bilgilere ulaşmada kolaylık sağlayabilir. ama sırf ikincil bilgilere sırt dayayarak o konu hakkında hiçbir DENEYİMİ olmadan konuşmak üniversitede okuyan ya da mezun olmuş kişiyi gün gelir ilkokul mezunu birey karşısında hüsrana uğratabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QamiQaze -- 4 Şubat 2007; 14:33:39 >




  • Fiyat/Performans oranı iyi olabilir. Fakat Corvette'de büyük rakiplerinin arasında iyi bir yere sahip. Oda büyük mucize.

    Viraj alma kabiliyeti başarılıdır ancak virajlarda Corvette'yi geçeceğine inanmıyorum. Ayrıca o kadar küçük ve aerodinamik olan el kadar bir aracın 0-100'ü nasıl 6.9 onuda anlayabilmiş değilim.

    @Qamiqaze

    Hatta ve hatta, üniversitede okuyor diye, pm'den küfür etme yetkisini bile kendinde buluyor bu şahıslar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TSMC -- 4 Şubat 2007; 14:36:44 >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.