Şimdi Ara

An İtibariyle Yolda Kaldım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
2.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gecmis olsun. Bende kardan oturu yolda kaldınız sandım.
  • Gecmis olsun yarin anlasilir durum.
  • Geçmiş olsun. Dediğiniz gibi, kayış kopmuştur. Akü uyarısı aldıktan sonra hemen hararete bakmanız gerekirdi aslında ama dalgınlığınıza geldi herhalde ya da bilmiyordunuz. Umarım yalnızca kayış ve bilyalarla sorun çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nerenin rulmani dağılmış ? Hangi kayış kopmuş?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu durumlarda kasko devreye girmiyor sanirim.

    Cebinize kuvvet :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınızda zincir kayışı var. Umarım onda sorun yoktur. Şanslıysan V kayışı ve birkaç ufak parçaların değişimiyle kurtarabılır gibime geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnergyBlue -- 30 Ocak 2012; 19:55:10 >
  • Geçmiş olsun.
  • Hayret Volkswagen yolda kalmaz diyen olmamış? :)
  • geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srabonn

    Hayret Volkswagen yolda kalmaz diyen olmamış? :)

    Konuyla alakası olmadığı için olabilir mi? Adam zor durumdave sorunun kaynağını soruyor dikkatli okuyun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soda23

    Bu durumlarda kasko devreye girmiyor sanirim.

    Cebinize kuvvet :)

    bana saçma geldi ama neden girmiyor hocam? pek bilgim yok da bu konularda...

    peki araç garantiliyse garantiye giriyor mu?

    bu durumda garantiye giriyor olması lazım diye düşünüyorum daha çok. kullanıcı hatasına benzeyen bir durum yok ortada anladığım kadarıyla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    Geçmiş olsun. Dediğiniz gibi, kayış kopmuştur. Akü uyarısı aldıktan sonra hemen hararete bakmanız gerekirdi aslında ama dalgınlığınıza geldi herhalde ya da bilmiyordunuz. Umarım yalnızca kayış ve bilyalarla sorun çözülür.

    akü işareti yanınca,kenara çekeyim dedim ama çok akıcı trafikteyim,1 dakika sürmüştür sıcaklık artana kadar.ilk müsait yerde hemen motoru kapattım zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Nerenin rulmani dağılmış ? Hangi kayış kopmuş?

    nasıl anlatayım bilmiyorum,motorun altında rulmanlar var birkaç tane,etrafına kayış bağlı.rulman dağılınca kayış da kopmuş.aşağılarda,bilgisayara geçince internetten bir resimle gösteririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoomBringér

    quote:

    Orijinalden alıntı: soda23

    Bu durumlarda kasko devreye girmiyor sanirim.

    Cebinize kuvvet :)

    bana saçma geldi ama neden girmiyor hocam? pek bilgim yok da bu konularda...

    peki araç garantiliyse garantiye giriyor mu?

    bu durumda garantiye giriyor olması lazım diye düşünüyorum daha çok. kullanıcı hatasına benzeyen bir durum yok ortada anladığım kadarıyla...


    kaza olmadığı için kaskoluk bir durum yok.bana sadece ücretsiz çekici sağladılar hemen.servis bakımlı olsaydı iyiniyet garantisi yapılırdı,garantili olsa ücret alınmazdı herhalde,ustamın da dediği gibi %100 arabadan kaynaklı bir problem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    Geçmiş olsun. Dediğiniz gibi, kayış kopmuştur. Akü uyarısı aldıktan sonra hemen hararete bakmanız gerekirdi aslında ama dalgınlığınıza geldi herhalde ya da bilmiyordunuz. Umarım yalnızca kayış ve bilyalarla sorun çözülür.

    akü işareti yanınca,kenara çekeyim dedim ama çok akıcı trafikteyim,1 dakika sürmüştür sıcaklık artana kadar.ilk müsait yerde hemen motoru kapattım zaten.

    İyi ki motoru kapatmışsınız. Birçok kişi o an kaputu açıp aracı rolantide çalıştırırdı belki. Tahrik olmadığından su soğutma da çalışmıyor. 110 derecedeyken motoru kapattıysanız conta ve kapakla ilgili bir sıkıntı çıkacağını tahmin etmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    Geçmiş olsun. Dediğiniz gibi, kayış kopmuştur. Akü uyarısı aldıktan sonra hemen hararete bakmanız gerekirdi aslında ama dalgınlığınıza geldi herhalde ya da bilmiyordunuz. Umarım yalnızca kayış ve bilyalarla sorun çözülür.

    akü işareti yanınca,kenara çekeyim dedim ama çok akıcı trafikteyim,1 dakika sürmüştür sıcaklık artana kadar.ilk müsait yerde hemen motoru kapattım zaten.

    İyi ki motoru kapatmışsınız. Birçok kişi o an kaputu açıp aracı rolantide çalıştırırdı belki. Tahrik olmadığından su soğutma da çalışmıyor. 110 derecedeyken motoru kapattıysanız conta ve kapakla ilgili bir sıkıntı çıkacağını tahmin etmiyorum.

    aklıma bir yerlerden okuduğum hararet yapan araç rölantide biraz çalıştırılır yazısı geldi,ama o normal hararet durumlarında olur.soğutma sisteminin devre dışı kaldığını anladım zaten hemen.110'da kapadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DoomBringér

    quote:

    Orijinalden alıntı: soda23

    Bu durumlarda kasko devreye girmiyor sanirim.

    Cebinize kuvvet :)

    bana saçma geldi ama neden girmiyor hocam? pek bilgim yok da bu konularda...

    peki araç garantiliyse garantiye giriyor mu?

    bu durumda garantiye giriyor olması lazım diye düşünüyorum daha çok. kullanıcı hatasına benzeyen bir durum yok ortada anladığım kadarıyla...


    kaza olmadığı için kaskoluk bir durum yok.bana sadece ücretsiz çekici sağladılar hemen.servis bakımlı olsaydı iyiniyet garantisi yapılırdı,garantili olsa ücret alınmazdı herhalde,ustamın da dediği gibi %100 arabadan kaynaklı bir problem.

    teşekkürler hocam.. bu arada size de geçmiş olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    önce akü şarj etmiyor uyarısı,ardından hayatımda ilk kez gördüğüm 110 derece motor suyu sıcaklığı,ve sağa çekmiş çekilmeyi bekleyen passat:) tahminleri alayım,sizce problem nedir?

    Kayış kopmuş gibi.

    kayis kopsa motor hemen stop etmez mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kopan büyük olasılıkla şarj dinamosu kayışıdır. dinamo kayışı kopunca, şarj uyarısı vermiştir. bu arada o dinamo kayışı kopunca da hemen komşusu olan su (devirdaim) pompası kayışını da koparmış olabilir. bu da hararete yansımıştır.

    ya da önce devirdaim kayışı hemen akabinde de dinamo kayışı kopmuş olabilir. sonuçta önce hangisi kopmuş olursa olsun, her iki kayışın da kopması durumu gibi bir durum var sanırım...


    quote:



    orjinalinden alıntı : utku

    kayis kopsa motor hemen stop etmez mi?


    etmez hocam. motor çalışıp bu kayışları çevirir, bu kayışlar motoru değil...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 30 Ocak 2012; 20:58:10 >
  • sorun aslında cok basit vw sahibi olmanız. = )

    vantilator kayısı kopmus... tabi vw malzeme az gitsin diye vantilator ile şarj motorunu aynı kayısa bagladıgı için otomatikman ikiside aynı anda gitmiş

    kayıs kopunca hem aku şarj etmez hemde aracınız sogutmayı tam anlamıyla yapmaz. Çorap baglayın diyecegimde nasıl yaparsınız bilemem.

    Eger arac servis bakımında ise servise fatura cıkartın cunku periyodik olarak degismesi gereken bir parca ben en son triger degistirdigimde butun kayısların alayını degistirmiştim.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.