Şimdi Ara

Ankara RS servis rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
5.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Forumda pek aktif değilim ancak sürekli takip ederim, bugün yaşadığım problemi paylaşmak istedim ki çünkü insanları salak yerine koymanın ve zamanlarını çalmanın bir bedeli olmalı:

    Eureko'dan kaskolu 2012 model golf marka aracımı, kaskomda yer alan mini onarım hizmetinden faydalanmak üzere 13.07.2016 tarihinde Ankara Şaşmaz'da bulunan RS Servis'e götürdüm. Kısa süreli inceleme sonrasında bana 17.08.2016 tarihi için randevu verildi. Randevu tarihinde sabah saat 09:00'da aracımı teslim ettim. Bana aracımı akşam alabileceğimi söylediler. Saat 17:45'te aracımı almak için tekrar servise gittim ancak aracımda hiç bir işlem yapılmadığının bilgisini aldım. Bu duruma sebep olarak aracımla ilgilenmesi gereken kişinin cenazesi olduğu bilgisini verdiler. Ben durumu anlayışla karşıladım ve ertesi sabah arabayı tekrar teslim etmek üzere arabayı geri aldım. Bu noktada belirtmek istediğim şu: bana aracımın yapılmadığı hususunda bilgi verilmemişti, ben durumu servise gittiğimde öğrendim.

    Ertesi sabah saat 08:45'te (18.08.2016) arabamı ikinci defa teslim etmek üzere RS Servis'e getirdim. Aracımı Erhan Bey teslim aldı ve cuma akşamı (19.08.2016) teslim alabileceğimi belki cumartesi öğleye kadar süreceğini bildirdi. 19.08.2016 11:53'te RS Servis'ten ismini bilmediğim bir hanım aradı, aracımın hazır olduğunu ve teslim alabileceğimi söyledi. Aynı gün saat 12:45'te aracımı teslim almak üzere RS Servis'e gittiğimde aracımda tespit edilen 4 maddeden sadece iki tanesinin tamamlandığını gördüm. Oranın yetkilisi Emin Bey duruma müdahale edip durumu telafi edebileceklerini belirtti ancak ben şahsı müstesna olmak üzere bundan sonra sözlerine güvenmediğimi belirterek aracımı teslim aldım.

    Aracımın işlemleri tamamlanmamasına rağmen beni oraya çağırarak ve beni salak yerine koyarak ne yapmaya çalıştıklarını inanın anlayamıyorum. Bana ilk verilen söz tutulmayınca kelimenin tam anlamı ile "gık" bile demeyip anlayışla karşıladığım için bu herif salak herhalde diye düşündüler diye tahmin ediyorum.

    Ayrıca son olarak; tüm bu terbiyesizlikler yetmezmiş gibi, benim volkswagen plakalığımı söküp kendi plakalıklarını (RS Servis) takmışlar. Hangi hakla bana ait olan ve arabanın üzerinde olan bir şeyi bana sormadan sökerler o da ayrı bir soru. Durumu düzeltmek için tekrar servise telefon açtım, konu ile ilgilenen Emin Bey plakalığımı kırdıklarını beyan etti. Bu akşam gidersem kendileri temin edip takabileceklerini bildirdi, sözüne güvenmiyorum ama bakalım gidince göreceğiz.

    Saygılar







  • Benimde 1 ay kadar önce mini onarmımlık bi kazam oldu.Karşı taraf suçlu olduğu için elden nakit para alıp serviste kaskoyu deldirmeden arka tamponu lokak boyattım.

    RS,Auto King yerlere güvenmediğim için arabamı öyle yerlere teslim etmem,yetkili servis gibisi yok.

    Bundan önceki arabamın sağ ön çamurluğuna park halinde sürttüler,ama boya bile çıkmamış sadece göçük var.Tanıdık vasıtasyla İzmit RS servise gittim.Yok boyanması boyanması gerekiyomuş,yok lokal boyarsak renk atarmış falan filan.Lanet olsun dedim elletmedim,öyle de sattım.Önceki araba VW olduğu için servise götürdüm,onlar da komple boyuyoruz yoksa vernik atıyor dediler.Güldüm geçtim,BMW servisinin arka tamponu nasıl lokal boyadıklarını görseler kafalarını kuma gömerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güldüm ama sinirden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu durum insana gerçekten cinnet geçirtir . Bu ülkede nedense ekmeğini hakkı ile kazanan çok az insan var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk gittiğimde gayet memnun kalmıştım. Demek ki biraz bozdular olayı.

    Beni bu gibi durumlarda en çok yoran araçsız olduğum için, teslim almaya gitme zahmeti... zaten toplu taşımaya çok hakim değilim, gidip eli boş dönünce sinir oluyorum.

    Plakalık olayı ise bariz ucuz reklamdır. Kırarak çıkarıyorlar. dolayısyla yalan söylememişler
  • Kargo firmasından tut, market çalışanına, otomobil servis ustasından tut hastanedeki sağlık görevlisine kadar işini düzgün ve hakkıyla yapan kaç kurum/kişi sayabilirsiniz? Bu ahlâkla, eğitimle ve saygı gibi kavramların ülkemizde dip yapmasının bariz bir göstergesidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen sene aracimin tamponunda iki parca onarilacak yer ve 1 parca sürtme kaynakli boyanacak yer için şaşmazdaki RS servise arabayi bıraktım. Arac 2 gun kaldi teslim almaya gittigimde araci kontrol ettim ve bir baktım sadece boyanacak yer yapılmış.
    Kırık yerleri niye yapmadınız diyorum, cevap tamponu sökmek gerekiyodu dediler. Kardesim isin ne senin sök tamponu yap dedik, bi dünya tartışma sonrasi tamponu söktüler 2 gun sonra teslim almaya gittik tamir olan yeri boyamamislar. Niye boyamadınız dedik boyancakmiydi dediler. Artik pes dedim ciktim, tamponun alt kismi halen boyasız geziyor. RS servis harika çalışıyormuş gibi birde memnuniyet belgesi imzalatmaya çalışıyolar. Sigorta bunlardan istiyomus. Imzalamadan ciktim gittim.
    Simdi konuyu okuyunca degisen hicbisey olmadigini gördüm. Adamlar çizgilerini koruyolar:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Benimde 1 ay kadar önce mini onarmımlık bi kazam oldu.Karşı taraf suçlu olduğu için elden nakit para alıp serviste kaskoyu deldirmeden arka tamponu lokak boyattım.

    RS,Auto King yerlere güvenmediğim için arabamı öyle yerlere teslim etmem,yetkili servis gibisi yok.

    Bundan önceki arabamın sağ ön çamurluğuna park halinde sürttüler,ama boya bile çıkmamış sadece göçük var.Tanıdık vasıtasyla İzmit RS servise gittim.Yok boyanması boyanması gerekiyomuş,yok lokal boyarsak renk atarmış falan filan.Lanet olsun dedim elletmedim,öyle de sattım.Önceki araba VW olduğu için servise götürdüm,onlar da komple boyuyoruz yoksa vernik atıyor dediler.Güldüm geçtim,BMW servisinin arka tamponu nasıl lokal boyadıklarını görseler kafalarını kuma gömerler.

    orası öyle, bir ara bmw servisinde bir müdür, elinde çekiç gördüğü çalışanı ,muhasebeye yolluyordu ,biz gülüyorduk demmeki varmış bi bildikleri




  • Yılda dört sefer mini onarım verdi kasko. Benim aracında tamponunda çizikler vardı kötü duruyordu düzelttireyim kasko delinmeden dedim. Gittim Antalya autokinge eleman kapıdan çıkıp arabanın yanına geldi 10 mm taş izine başladı bir iki üç demeye daha 1/10 unda dört mini onarım doldu abi dedi hepsini yapmamızı istiyorsan 400 tl boya ve işçiliği var dedi. Kalsın birader çizdiğin yerleri sil sana araba falan teslim etmem dedim. Sonra skoda servisine gittim bakım için kadına tampondaki yerleri gösterdim boya koduna göre rötuş yaptı para falan almadı...

    Serviste boyatma fiyatını sordum 250 tl dediler. Autoking kazık atan işi bilmeyen bir firma. Şikayetçi olan çok fazla kişi var. Ama ben gittiğimde yığınla araba vardı 2 gün sonraya randevu vermişlerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fabrikaayarlari F kullanıcısına yanıt
    2-3 sene önce gri i30'un kapısını boyatmak için autokinge verdim. ilk seferde öyle koyu bir griye boyamışlar ki bir ton daha gri olsa siyah olacak 2. sefer boyadıklarında bu seferde daha açık bir renge boyamışlar 3. sefer verdiğimde olmazsa mekanı yakacağımı belirttim bu sefer tuttumuşlardı. İstanbulda bir kaza geçirdim adamlar tek seferde tutturdular rengi hemde sanki fabrikadan çıkmış gibi hiç fark olmadan autoking'e de kurumsal bir şirket oldukları için gitmiştim meğersem sanayideki kaportacı kadar boya bilgileri yokmuş
  • Dava acın derim
  • fabrikaayarlari F kullanıcısına yanıt
    o plaka değiştirme işi varya, aynısını adana da bana yaptılar, aradım bi ton hakaret ettim, adiliğin daniskası. böyle yerler deşifre olsun kimse gitmesin buralara.
  • Biz boşuna sanayideki "memet" ustaya vermiyoruz araçları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    RS servis ile ilgili yaşadığım problem hakkında ilk mesajımda yazdığım mesajın aynısını RS Servis genel merkezine mail atmıştım. Konu ile ilgili olarak aynı gün bana telefon ile ulaştılar ve durumu araştıracaklarını ve yaşananlardan ötürü üzgün olduklarını bildirdiler. Yaptıkları araştırma sonrasında benim haklı olduğumu ve anlattıklarımın doğruluğunu servisten teyit etmişler. Sonrasında bana hem telefon ile hem de mail yolu ile ulaşarak durumu telafi etmek istediklerini bildirdiler. Bu kapsam eksik kalan işlere ek olarak pasta cila hediye etmek istediklerini bildirdiler.

    Şu aşamada her ne kadar problem yaşasam da, RS Servis firmasının sorumlu ve müşteri memnuniyeti odaklı olduğunu düşünmeye başladım. Aracımı tekrar götürmesem bile bu şekilde ilgilenmeleri beni memnun etti.

    Açıkçası ben servisten arabamı geri aldığımda ve servisin genel merkeze mail atarken tekrar geri dönüp eksik işlemleri yaptırayım gibi bir niyetim yoktu. Aslında yapılacak olan işlemler "makyaj" tarzı işler, yani yapılmasa da olur. Henüz kesin kararımı vermedim, ama şimdi arabamı tekrar götürmeyi düşünüyorum.

    Aşağıda servisin genel merkezinden gelen mailleri paylaşıyorum.

    Saygılar.
     Ankara RS servis rezaleti
     Ankara RS servis rezaleti




  • Bursa RS Servisi hakkında referans verebilecek arkadaş var mı acaba?
  • buda dolandırıcı bır servıs vakasına benzıyor. Takıpteyım ısım bıtınce okuyacagım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Bursa RS Servisi hakkında referans verebilecek arkadaş var mı acaba?

    Buna benzer bir sorunu bende Bursa da ki serviste yaşadım. Denemesi bedava aynı şeyleri yaşatacaklarına Emin'im. Resmen aracımın içine etmişlerdi bende ondan sonra sattım zaten. Boşa harcayacağınız vaktiniz ve malınız var ise Bursa rs e mutlaka uğrayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzmir RS için olumlu veya olumsuz paylaşımı olan varmıdır ?

    Arabamı mini onarım için götürmeyi düşünüyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.