Şimdi Ara

Ankastre Kutusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir süredir Türk Telekom altyapısına bağlı olarak Vdsl üzerinden interneti hizmeti almaktayım. Yaklaşık 5 gün önce imternet hızım 1 mbit'e düştü, bunun için arıza kaydı oluşturdum fakat ilgilenen olmadı.
    Bina dışında bulunan anlastre kutusunu incelediğimde eve gelen internet kablomun ankastrede yerinin değiştiğini gördüm, ankastre kutusunda bulunan portların arızalı veya sorunlu olduğunu interneti bağlatırken ( 1 sene önce) gelen yetkili personelle görüştüğümde öğrenmiştim. Eve giden kabloyu boş portların hepsine takarak en iyi hız porta benim internetimi bağlamıştı gelen teknik servis personeli şu aşamada arıza kaydından sonuç alamıyorum, elektriköi vasıtasıyla kabloyu eski yerine taksam sonuç alır mıyım?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



  • Hayır

  • O kutudaki portlar ya binadaki birine tanımlıdır, eğer boşsa da sinyal yoktur. Kendi kafana göre söküp takarsan internete erişmeyeceğin gibi muhtemelen başka birinin de internetini bozabilirsin.

    Türk Telekom abonelerinde port doğrulama sistemi var, kendi portun dışında başka bir porttan internete erişmeye çalışırsan şu sayfa ile karşılaşırsın.


    Ankastre Kutusubilgi.turktelekom.com.tr
    İnternet Bağlantınız Kurulamıyor - 504
    http://bilgi.turktelekom.com.tr/hatali_port/
  • Hat değerlerinizi paylasırsanız forum arkadaslarımız inceleyip

    yorum yapabilirler

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    İnternet hızım 50 megabitten 1 megabite düştü. Telekomcular benim kablonun yerini değiştirmiş haberim olmadan.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ferber F kullanıcısına yanıt

    50 megabitten 1 megabite düşmesi kablo yeri değişikliği ile olmaz. Çok detaya girip mesajımı boğmak istemiyorum siz hat değerlerinizi paylaşırsanız forum arkadaşlarımız yorumlayacaklardır

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Ankastredeki yerinizin değişmesi başka, saha dolabındaki MDF'den ve bina ankatresinden devrenizin değişmesi başka.


    Ankastre üzerinden değiişiklikle böyle bir sorun yaşanması için ankastrenin çok kötü durumda olması lazım, böyle bir durumda en kötü Telekom'un lokal peri ile sizin daireye çıkan peri ankastreden söküp yeni bir reglet alıp buna çakarak veya keystone, boncuk konnektör ile bağlayıp çözülebilir hatta isterseniz tüm ankastre kutusundaki regletieri baştan değiştirip binaya bir jest de yapabilirsiniz ancak sorunun bu olduğunu pek sanmıyorum.


    Eğer devreniz değişmişse binanıza saha dolabından gelen lokal kabloda iyi ve kötü perler bulunuyor demektir. Kötü bir pere aktarılmış olabilirsiniz o zaman yapılacak iş Telekom'a arıza kaydı açıtırıp gelen teknik ekiple beraber binaya gelen lokal kablodaki tüm boş devreleri tek tek deneyip en iyisine bağlantıyı aldırmaktır.



    Lakin bütün bunlardan önce hat değerlerini buraya atarsanız daha sağlıklı bir yorum yapabiliriz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 9 Kasım 2024; 21:47:57 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ankastre set ve Buzdolabı.
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ankastre Kutusu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Arıza kaydı açtırdım fakat 1 haftadır gelen giden yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Teknik ekipler arızayı giderdi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ferber F kullanıcısına yanıt

    Neymiş problem hocam? Detaylı bilgi alabildiniz mi?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Ankastrede kabloyu bağladılar sorun düzeldi ama diğer gün gelip yine bozdular, dsl komple gitti, anlamadım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ferber F kullanıcısına yanıt

    Sizin arızanız ile ilgili mi tekrar geldiler yoksa başka birinin arızası sebebiyle mi?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Ben çağırmadım. Ne için geldiler bilmiyorum hocam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ferber F kullanıcısına yanıt

    Siz yeniden arıza kaydı bıraktınız mı probleminizin devam ettiği ile ilgili?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bıraktım hocam, 25 kasıma kadar yapcaz diyorlar, bıktım artık.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ferber F kullanıcısına yanıt

    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Buradan da yazabilirsiniz hocam eğer arızanız düzelmez ise

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bir işe yaramıyor, deneyeyim yine de

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ferber F kullanıcısına yanıt

    Deneyin hocam. Arızanız en kısa sürede giderilir inşallah.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.