< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Ankastre Kutusu
-
-
Hayır
-
O kutudaki portlar ya binadaki birine tanımlıdır, eğer boşsa da sinyal yoktur. Kendi kafana göre söküp takarsan internete erişmeyeceğin gibi muhtemelen başka birinin de internetini bozabilirsin.
Türk Telekom abonelerinde port doğrulama sistemi var, kendi portun dışında başka bir porttan internete erişmeye çalışırsan şu sayfa ile karşılaşırsın.
bilgi.turktelekom.com.trİnternet Bağlantınız Kurulamıyor - 504http://bilgi.turktelekom.com.tr/hatali_port/ -
Hat değerlerinizi paylasırsanız forum arkadaslarımız inceleyip
yorum yapabilirler
-
İnternet hızım 50 megabitten 1 megabite düştü. Telekomcular benim kablonun yerini değiştirmiş haberim olmadan.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
50 megabitten 1 megabite düşmesi kablo yeri değişikliği ile olmaz. Çok detaya girip mesajımı boğmak istemiyorum siz hat değerlerinizi paylaşırsanız forum arkadaşlarımız yorumlayacaklardır
-
Ankastredeki yerinizin değişmesi başka, saha dolabındaki MDF'den ve bina ankatresinden devrenizin değişmesi başka.
Ankastre üzerinden değiişiklikle böyle bir sorun yaşanması için ankastrenin çok kötü durumda olması lazım, böyle bir durumda en kötü Telekom'un lokal peri ile sizin daireye çıkan peri ankastreden söküp yeni bir reglet alıp buna çakarak veya keystone, boncuk konnektör ile bağlayıp çözülebilir hatta isterseniz tüm ankastre kutusundaki regletieri baştan değiştirip binaya bir jest de yapabilirsiniz ancak sorunun bu olduğunu pek sanmıyorum.
Eğer devreniz değişmişse binanıza saha dolabından gelen lokal kabloda iyi ve kötü perler bulunuyor demektir. Kötü bir pere aktarılmış olabilirsiniz o zaman yapılacak iş Telekom'a arıza kaydı açıtırıp gelen teknik ekiple beraber binaya gelen lokal kablodaki tüm boş devreleri tek tek deneyip en iyisine bağlantıyı aldırmaktır.
Lakin bütün bunlardan önce hat değerlerini buraya atarsanız daha sağlıklı bir yorum yapabiliriz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 9 Kasım 2024; 21:47:57 >
-
-
Arıza kaydı açtırdım fakat 1 haftadır gelen giden yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teknik ekipler arızayı giderdi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Neymiş problem hocam? Detaylı bilgi alabildiniz mi?
-
Ankastrede kabloyu bağladılar sorun düzeldi ama diğer gün gelip yine bozdular, dsl komple gitti, anlamadım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sizin arızanız ile ilgili mi tekrar geldiler yoksa başka birinin arızası sebebiyle mi?
-
Ben çağırmadım. Ne için geldiler bilmiyorum hocam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Siz yeniden arıza kaydı bıraktınız mı probleminizin devam ettiği ile ilgili?
-
Bıraktım hocam, 25 kasıma kadar yapcaz diyorlar, bıktım artık.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet
Buradan da yazabilirsiniz hocam eğer arızanız düzelmez ise
-
Bir işe yaramıyor, deneyeyim yine de
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Deneyin hocam. Arızanız en kısa sürede giderilir inşallah.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X