Ankastraye bağlantı için uğraşıyorum fakat türk telekom arıza kaydınız kapatıyor. Yazlıkta zaten 1 ay maksimum kullnacağım 20 güne yaklaştı. Müşteri hizmetleri de vasat ötesi, robot gibi aynı şeyleri söylüyor. Sizce uğraşmayıp iptal ettirsem mi? Telefon dakikasının yarısı gitti buna.
Merhaba, abonelik işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
Başka fikri olan var mı?
sleepingatlastS
kullanıcısına yanıt
bence geç Türelekomun yazlık tariflerine gitsin bu firma hiçbirşey yapmadan para almak istiyor sadece.
bigcrysis93B
kullanıcısına yanıt
bugün de iptal edeceğim başvuruyu. Ders alıyorum online o yüzden bağlatıyorum. Dalga geçer gibi pandemiyi bahane ediyorlar. TT'nin en düşük tarifesi 2 aylık, türknet yüzünden zaten 1 ay beklemekle geçti tatilin 2 ay zannetmiyorum burada olacağımı.mobil'le idare etmeye çalışacağım 1 ay.
sleepingatlastS
kullanıcısına yanıt
Artık pes ediyorum. Telefon dakikalarımdan en az 300 dksını harcamışımdır, daha hala çözüm yok. Müşteri hizmetinin beceriksizliğini hesaba katın, ve geçmeyin.
Sizce iptal ettirmeme gerek var mı? Sözleşmede, bağlantı sağlanmazsa 30 gün içinde fesih olur yazıyor.
sleepingatlastS
kullanıcısına yanıt
Merhaba, teknik uzmanımızdan aldığım bilgiyi sizinle paylaşmak isterim. Kısa süre içerisinde sorunu çözümleyeceğiz.
"Merhaba Emrah Bey;
İlgili devrede, ankastre kutusunda Türk Telekom etiketi olmadığı gerekçesiyle kurulum işlemleri tamamlanamamıştır. Hattın etiketlenmesi adına, geri bildirim vererek mail yolladım. Arızanın takibi hassasiyet ile yapılmaktadır. Türk Telekom saha ekipleri tarafından etiketleme işleminin yapıldığına dair bilgi aldığım taktirde, kurulum ekibimizi tekrar yönlendireceğimi belirtmek isterim."