Şimdi Ara

AnyBalance (Çok Amaçlı Servis Sağlayıcı Sorgulama Sistemi) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
414
Cevap
12
Favori
15.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gs mobil faturalıyım.indirdim ayarladım ve oldu ama ayrıntılara girmrden bir şey sormak istedim.Bu uygulama faturamıza herhangi bir ücret yansıtıyormu?

    birde en kullanışlı ayarları tarif eden olursa iyi olur gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhangumus -- 27 Kasım 2013; 15:14:47 >
  • Hocam türkçe sürümde google hesabına ömür boyu lisans yapmak hata veriyor.

     AnyBalance (Çok Amaçlı Servis Sağlayıcı Sorgulama Sistemi)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şazenuş kullanıcısına yanıt
    Hocam test sürümü Google Play'den kopuk olduğunu için hata veriyordur büyük ihtimal. Hatayı not ediyorum, ama Google Play üzerinden resmi olarak TR versiyon yayınlanınca bu hata çıkmayacaktır.
  • gokhangumus kullanıcısına yanıt
    Program tüm sorgulamalrı internet üzerinden yapar (bkz. ilk mesajdaki Ücretlendirme başlığı) eğer internet paketiniz yoksa veya kotanız dolduysa o zaman size ek masraf çıkarabilir ancak.
    Yalnız en kullanışlı ayarlar altında ne kastettiğinizi anlamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chronos1121 -- 27 Kasım 2013; 16:21:58 >
  • Turkcell faturasız ve faturalı hat sahipleri. Şu anda katalogda mevcut olan 2.0.7 modül versiyonun denemenizi rica ediyorum. Özellikle faturasız abonelerde dakika/sms/internet paket düzgün görünüyor mu bana bildirin.
  • Dakika görünmüyor.
  • ONUR_345241 kullanıcısına yanıt
    yanılmıyorsam hattınız faturalıydı, faturalıda şu anda sıkıntı yok (birçok hatta test edildi), ayarlarınızı ve sayaçları bir daha kontrol edin lütfen.
  • Uygulama için teşekkürler,
    Türkcell faturalı hat kullanıyorum ancak uygulamada 3g (internet ) kullanım süresi bilgisi görüntülenmiyor, var mıdır bir çözümü?
  • Yolgezer80 kullanıcısına yanıt
    ONUR_345241 kullanıcısına yanıt
    - Turkcell servis sağlayıcının son versiyonunu mu kullanıyorsunuz (2.0.7)?
    - Tüm sayaçlarınız doğru şekilde ayarlanmış mı?
    Eğer yukarıdaki her iki sorunun cevabı olumlu ise şunu yapın:
    Hesabınızın üzerine uzun basıp Son logu göster seçin. Açılan pencerede menü tuşuna basıp Yapımcıya gönder seçin ve mail kısmında sorunuzu detaylı açıklayarak log ekiyle beraber gönderin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chronos1121 -- 28 Kasım 2013; 9:50:40 >
  • Sorunu çözdüm teşekkür ederim.
  • Babamın Turkcell hattında düzgün çalışıyor ancak , kendi turkcell faturalımda düzgün çalışmıyor. Sorunun ne olduğunu anladım sanırım.
    Benim faturalıdaki dakikalar hem konuşma hemde sms yönüne kullanılabiliyor. Bu yazılım da dakika hakkımı yoksa sms hakkımı olduğunu algılayamıyor sanırım.
  • ONUR_345241 kullanıcısına yanıt
    Evet sebep bu olabilir, henüz böyle bir tarifeye rastlamadık modülü yaparken.
    Yapımcıya logu gönderdiniz mi? Önce ordan yola çıkarak bakarız.
    Ama log yetmezse bilgilerinizi vermeye hazır mısınız?
  • Türkçe beta'yı yeni gördüm ben, bildirim gözümden kaçmış. Nasıl denememe gerek var mı hata bulma açısından? Yoksa şimdiki düzenimi bozmayayım mı?
  • PHI kullanıcısına yanıt
    düzen bozulmayacak. var olan uygulamanın üzerine update gibi kuruluyor.
    Tabi ki mutlaka deneyin ve sorun varsa bildrin. Yoksa da bildirin, çünkü ona göre markete eklemeyi de yapacağız sorun yoksa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chronos1121

    düzen bozulmayacak. var olan uygulamanın üzerine update gibi kuruluyor.
    Tabi ki mutlaka deneyin ve sorun varsa bildrin. Yoksa da bildirin, çünkü ona göre markete eklemeyi de yapacağız sorun yoksa.

    Kurdum biraz kurcaladım şu haliyle baya iyi gibi bi soruna rastlamadım :) Kullandıkça bi şey çıkarsa yazarım
  • Son Haberler
    - Vodafone Faturalı/Faturasız hatlar için ilk servis sağlayıcı yayınlandı. Lütfen test edip bilgi verin
    - @ONUR_345241, sizin sorunuzla ilgili bana hiç dönmediniz. Hata logu gönderdiniz mi veya bilgilerinizi vermeye hazırmısınız?
    - Programın türkçe sürümü markette yayınlanmak için hazır. Kısa sürede Google Play'e eklenecektir.
    - Turkcell aboneler için önemli duyuru. Turkcell sitesinde kullanılan otomatik login sisteminden dolayı Turkcell hat sahipleri mobil internet üzerinden hesap yenileme işlemini yapamazlar. Şu anda sadece WiFi üzerinde yenileme mümkündür. Turkcell bu sistemi değiştirmediği takdirde, maalesef bunun bir çözümü YOKTUR!
  • Chronos1121 kullanıcısına yanıt
    o zaman turkcell ile iletişime geçmek gerekiyor haksız mıyım chronos yani sadece wifi den güncelleyebilmek çok büyük eksi olur
  • Sebastian Shaw kullanıcısına yanıt
    Turkcelle tabi iletișime geçilebilir de, mesela ben ne diyebilirim onlara. Program yaptık ama sizin siteden sorgulama yapamıyoruz dediğimde adamlar sapık sanacak güvenliği artıracaklar. :-D
    Aslında yapmaya çalıştıkları şey sıradan bir kullanıcı için iyidir. Şifre girmeden sadece telefon numarasının sorulan kısmını giriphemen sayfaya uulaşıyor otomatik login sistemiyle. Ama işte bizim gibi bunu otomatiğe bağlamaya çalışanlar için bu bayağı kalın bir kazık oluyor.
    Site yenilenmeden önce bu sıkıntı yoktu, şimdi yeni şikayetler gelmeye başladı.
    Ama mesela ben Avea hattım üzerinden internete çıkınca sorunsuz turkcelli sorguluyorum.
  • Chronos1121 kullanıcısına yanıt
    valla ben zaten yeni site tasarımını beğenmedim bunu söylemiştim sana da birde bu sorun çıktı tam oldu

    hatta şu anda turkcell in kendi widget ı bile arada hata veriyor kendi kendine logout yapıyor anlamadım ne derdi var turkcell in
  • Ayarları yaptım bütün bakiyeleri 0 gösteriyor.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.