Şimdi Ara

AnyBalance (Çok Amaçlı Servis Sağlayıcı Sorgulama Sistemi) (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
414
Cevap
12
Favori
15.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Neo N kullanıcısına yanıt
    Bir yerde hata yapıyorsunuz demektir veya çok değişik bir tarifeniz vardır belki.
    - Hattınız nedir?
    - Nasıl bir ayarlama yaptınız?
    - Hattınız Avea ise faturalı/faturasız seçeneğini doğru işaretlediğinize emin misiniz?
  • Chronos selam. Bu uygulamanın 1 yıllık lisansını aldım ama bir sorunum var. Gecen ay deneme yaparken Store üzerinden lisansı yanlışlıkla almıştım ama hemen iptal etmiştim. Şimdi gerçekten aldığımda lisans başlangıcı o yanlışlıkla aldığım tarih olmuş. Yani 1 yıllık lisansın 1 ayı eksik oluyor. Bu konuda yardımcı olabilir misin? Belki uygulama sahibine aktarabilirsen çözebilir. Olmazsa da sağlık olsun deriz artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Vodafone çözümü ne zamana yayınlanabilir acaba merakla bekliyorum.

    Elinize sağlık bu güzel çalışma için.

    Saygılar
  • burcink kullanıcısına yanıt
    Vodafone modülü 4 aralıkta yayınlandı, hocam. Önceki sayfada mesajımı kaçırmışsınızdır.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Chronos1121
    Son Haberler
    - Vodafone Faturalı/Faturasız hatlar için ilk servis sağlayıcı yayınlandı. Lütfen test edip bilgi verin
    - @ONUR_345241, sizin sorunuzla ilgili bana hiç dönmediniz. Hata logu gönderdiniz mi veya bilgilerinizi vermeye hazırmısınız?
    - Programın türkçe sürümü markette yayınlanmak için hazır. Kısa sürede Google Play'e eklenecektir.
    - Turkcell aboneler için önemli duyuru. Turkcell sitesinde kullanılan otomatik login sisteminden dolayı Turkcell hat sahipleri mobil internet üzerinden hesap yenileme işlemini yapamazlar. Şu anda sadece WiFi üzerinde yenileme mümkündür. Turkcell bu sistemi değiştirmediği takdirde, maalesef bunun bir çözümü YOKTUR!





  • Marjinal01 kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, sorunuzu program sahibine aktaracağım, ancak kendi tecrübelerimden de yola çıkarak Google subscription olayının direk Google mağazasıyla alakalı olduğunu söyleyebilirim. Yani program sahibi size mesela sadece tek cihaza bağlayacağınız bir lisans verebilir, ama subscription hakkı veremez. Yapımcıdan cevap alınca size sonucunu aktaracağım ancak o zamana kadar Google Play supportuna bir ticket atmanızı tavsiye ederim.
  • Teşekkür ederim Note III gelsin deneyecegim hemen

    Saygılar
  • Marjinal01 kullanıcısına yanıt
    Daha önce yazdığım gibi sorunuzu yapımcıya aktardım.
    Verdiği cevap şu şekilde.
    "Google Play üzerinden aldığınız abonelik 1 yıl süreyle hesabınıza tanımlanır. Aboneliği iptal ettiğiniz durumunda SADECE aboneliğin yenilenmesini iptal ediyorsunuz. Yani satın aldığınız 1 yıllık hak halen sizde kalıyor. Dolyısıyla yeniden abonelik satın alma imkanınız da yok bu süre zarfında."
    Bu durumda anlatımızda bir hata var, eğer iptal ettiyseniz yeniden alamazdınız, çünkü zaten aktif 1 yılınız tanımlıydı hesapta.
    Daha detaylı inceleme için yapımcı sizin aboneliği aldığınız Google hesabınızı istedi. Bana gmail adresinizi PM atarsanız ona iletip ek incelemeleri yaptırabilirim.
    Saygılarımla.
  • Marjinal01, arkadaşımızın örneğinden yola çıkarak herkes için bir duyuru yapmak istiyorum.
    Lütfen Google Play abonelik sisteminin nasıl çalıştığına dikkat edin!
    Satın aldığınız bir dergi, gazete veya bizim durumumuzda program aboneliği, size belli bir süre için bu programı kullanma hakkı tanır (bizim durumuzda 1 yıl).
    Abonelik iptali size herhangi bir geri ödeme kazandırmaz ve aktif aboneliğinizi iptal etmez. Nasıl ki mobil operatörde konuşma veya intenet paket aboneliğinizi iptal ettiğinizde, aktif dönem içindeki kalan hakkınız sizde kalıyor ve bir sonraki dönem için paket artık yenilenmiyorsa, Google Play'de mantık aynı. Aboneliği iptal ettiğinizde 1 yıllık abonelik sizde aktif kalır ve 1 sene sonra yenilenme işlemi yapılmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chronos1121 -- 17 Aralık 2013; 14:36:59 >
  • Chronos1121 kullanıcısına yanıt
    Sevgili Chronos kardeşim ilgin için çok teşekkür ederim, bu vesileyle çok önemli bir bilgi edinmiş oldum açıkçası. Mevzu bahis işlemde çok cüzi bir rakam söz konusu ama daha büyük rakamlı abonelikler de var. Bence yanlış bir uygulama, veya sistem normalde bu şekilde işliyorsa bile Google tarafından yapılan bilgilendirme çok eksik ve hatalı. Çünkü abonelik alırken aynen bir uygulama gibi alıyoruz ve iade ederken de (ki size orada İptal Et şeklinde bir opsiyon sunmuş (aynen satın alınan uygulamalarda olduğu gibi) ise ben buradan "yapılan ödemeyi iptal et ve parayı iade et" şeklinde bir anlam çıkarırım doğal olarak. Bu konuyu biraz araştıracağım ve eğer durum aynen böyle ise Google yönetimine ciddi sağlam bir bir mail yazacağım. Çünkü bariz bir bilgilendirme ve yönlendirme hatası ve eksikliği var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chronos1121

    Marjinal01, arkadaşımızın örneğinden yola çıkarak herkes için bir duyuru yapmak istiyorum.
    Lütfen Google Play abonelik sisteminin nasıl çalıştığına dikkat edin!
    Satın aldığınız bir dergi, gazete veya bizim durumumuzda program aboneliği, size belli bir süre için bu programı kullanma hakkı tanır (bizim durumuzda 1 yıl).
    Abonelik iptali size herhangi bir geri ödeme kazandırmaz ve aktif aboneliğinizi iptal etmez. Nasıl ki mobil operatörde konuşma veya intenet paket aboneliğinizi iptal ettiğinizde, aktif dönem içindeki kalan hakkınız sizde kalıyor ve bir sonraki dönem için paket artık yenilenmiyorsa, Google Play'de mantık aynı. Aboneliği iptal ettiğinizde 1 yıllık abonelik sizde aktif kalır ve 1 sene sonra yenilenme işlemi yapılmaz.


    Yalnız google play'de şöyle de bir durum var yanılmıyorsam. Bir programı satın aldığımızda 15 dakika içinde beğnmezsek iptal edip iade edebiliyoruz, paramız da geri geliyor. Eğer böyle bi beğenmeme durumu olduysa ve iade edildiyse(15 dakika ya da süresi ne kadarsa o süre içinde), sonradan yeniden alındıysa sonraki alım tarihinden itibaren başlamalı diye düşünüyorum.




  • PHI kullanıcısına yanıt
    Ücretli bir progam için evet. Ama AnyBalance ücretli program şeklinde satılmıyor, abonelik şeklinde satılıyor. Bu da farklı bir olaydır. Onun için zaten yukarıdaki açıklamayı yaptım.
    Genelde bizde pek Google Play üzerinden dergi veya gazete alımı popüler olmadığı için abonelik sistemin nasıl çalıştığını da bilmeyiz. Ama benzer durumla en sık karşılaştığımız yer de operatörlerin konuşma/sms/internet paketleridir. Bir kere aldığınız paket sizinle sonuna kadar kalmıyor her ay abonelik yenileniyor. İptal ederseniz de mevcut ayın ücreti geri ödenmez sadece yenileme işlemi durur ve aktif olan paket devir tarihine kadar geçerli kalır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chronos1121

    Ücretli bir progam için evet. Ama AnyBalance ücretli program şeklinde satılmıyor, abonelik şeklinde satılıyor. Bu da farklı bir olaydır. Onun için zaten yukarıdaki açıklamayı yaptım.
    Genelde bizde pek Google Play üzerinden dergi veya gazete alımı popüler olmadığı için abonelik sistemin nasıl çalıştığını da bilmeyiz. Ama benzer durumla en sık karşılaştığımız yer de operatörlerin konuşma/sms/internet paketleridir. Bir kere aldığınız paket sizinle sonuna kadar kalmıyor her ay abonelik yenileniyor. İptal ederseniz de mevcut ayın ücreti geri ödenmez sadece yenileme işlemi durur ve aktif olan paket devir tarihine kadar geçerli kalır.

    Anladım. Abonelik sistemi olan bi şey almadım henüz. Dediklerin mantıklı :)
  • Merhaba

    Vodafone oldu lakin interneti göremiyorum. Vodafone red classic kullanıyorum.

    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burcink kullanıcısına yanıt
    Sayaçları doğru ayarladığınızdan eminseniz ve siteyle ilgili de bir problem yoksa muhtemelen RED tarifesinin interneti desteklenmiyor olabilir (modül yaparken RED kullanıcımız yoktu).
    Bu durumda ilk adım olarak programda kurulu hesabınızın üzerine uzun basarak Son Logu göster seçin.
    Arkasından açılan pencerede telefonun menü tuşuna basarak Yapımcıya gönder seçin.
    Telefon sizi mail uygulamanıza yönledirecek. Orada sorunuzu detaylı şekilde anlatın ve logun ekli olduğundan emin olup maili gönderin.
    Sorunuzu incelemeye alacağız.

    Ancak hatırlatmak isterim ki sorunuzu çözmek için hata logunuz yetersiz kalırsa sizden daha sonra hesap erişim bilgileri de isteyebiliriz.
  • Chronos1121 kullanıcısına yanıt
    bilgilendirme için çok teşekkürler chronos şehir dışındaydım yeni geldim bu arada turkcel de durum çözülmedi herhalde yeni site sebebiyle doğru muyum
  • Sebastian Shaw kullanıcısına yanıt
    Yok turkcell'in mobil interneti üzerinden turkcell hesabı güncellemek halen mümkün değil, sitedeki otomatik login siteminden dolayı



  • Garip bir şekilde log'da görünüyor lakin ekranda görünmüyor hocam




  • burcink kullanıcısına yanıt
    bakacağız hocam. adam izinden yeni döndü, cevap verince hemen sizi haberdar ederim. :)
  • Teşekkür ederim mail geldi şimdi düzeldi

    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burcink -- 20 Aralık 2013; 12:30:16 >
  • burcink kullanıcısına yanıt
    şu anda size de cevap gelmiş olması lazım. düzenleme yapıldı. lütfen servis sağlayıcıyı güncelleyin.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.