tüm hesap ayarlarınızı. faturalı/faturasız ayıracı, şifrenizi, telefon numaranızı yazılışını (10hane), ve tabiki normal online işlemlerde girmeyi deneyin. Ben de avea hattı kullanıyorum ve sorgulama sorunsuz yapılıyor şu anda.
tosunpasa
kullanıcısına yanıt
Avea online işlemlerde girince gösterilyor mu? gösterilyorsa bize hata logunuzu gönderin, inceleme yapalım. POCell vb. Avea türevleri bazen değişik sonuçlar döndürebiliyor.
yhackup
kullanıcısına yanıt
izinlerle ilgili bilgim yok. ana program yapımında direk yer almadım, ama googple play'de oylama yapmak için bir engel yok. Uygulamayı google play'den direk kurdunuz değil mi?
quote:
Orijinalden alıntı: Chronos1121
izinlerle ilgili bilgim yok. ana program yapımında direk yer almadım, ama googple play'de oylama yapmak için bir engel yok. Uygulamayı google play'den direk kurdunuz değil mi?
evet google playdan yükledim o izinleri kaldırabilirmisiniz sonuçda böyle bir programın çağrılarımı okumasına gerek yok
yhackup
kullanıcısına yanıt
ben kaldıramam :) Dediğim gibi ben programın lokalizasyondan sorumluydum ve yerli operatör modüllerin yapımında yer aldım. google play'deki yapımcıya mesaj at kısmından siz yazabilirsiniz. Ancak program çıkalı uzun süre oluyor ve benzer şikayetler olsaydı veya gerekli olmayan izinler bulunsaydı çoktan kaldırılırdı. Yani talebinizin karşılanacağını açıkçası düşünmüyorum.
Kendim olarak ise tanıdığım programlarda hiçbir zaman istedikleri izinleri incelemediğmi söyleyebilirim. Programın nerden geldiğini ve ne yaptığını biliyorsam ona karşı güvensizlik duymuyorum. Tedbir iyidir ama paranoyak olamaya gerek yok
quote:
Orijinalden alıntı: Chronos1121
Avea online işlemlerde girince gösterilyor mu? gösterilyorsa bize hata logunuzu gönderin, inceleme yapalım. POCell vb. Avea türevleri bazen değişik sonuçlar döndürebiliyor.
avea online işlemlerdede yok sanırım.. yada ben göremedim
quote:
Orijinalden alıntı: Chronos1121
ben kaldıramam :) Dediğim gibi ben programın lokalizasyondan sorumluydum ve yerli operatör modüllerin yapımında yer aldım. google play'deki yapımcıya mesaj at kısmından siz yazabilirsiniz. Ancak program çıkalı uzun süre oluyor ve benzer şikayetler olsaydı veya gerekli olmayan izinler bulunsaydı çoktan kaldırılırdı. Yani talebinizin karşılanacağını açıkçası düşünmüyorum.
Kendim olarak ise tanıdığım programlarda hiçbir zaman istedikleri izinleri incelemediğmi söyleyebilirim. Programın nerden geldiğini ve ne yaptığını biliyorsam ona karşı güvensizlik duymuyorum. Tedbir iyidir ama paranoyak olamaya gerek yok
anlıyorum güvenilir bende kullanıyorum ama bu gibi bir çok program var çağrı kayıtlarımı neden okusun ne işine yarar bu programın
tosunpasa
kullanıcısına yanıt
online işlemlerde görünmüyorsa pek yapacak bir şey kalmıyor. Var olmayan bir bilgiyi program size yansıtamaz. Yine de logu gönderip sorunu inceleme talebinde bulanabilirsiniz.
yhackup
kullanıcısına yanıt
onu bir tek program sahibi bilir :)
Chronos1121
kullanıcısına yanıt
Programı kaldırıp tekrar kurdum. Ardından servis sağlayıcıyı sitesinden indirdim düzeldi.
quote:
Orijinalden alıntı: Chronos1121
onu bir tek program sahibi bilir :)
getirin onu bana
sorunu çözdüğünüze sevindim, muhtemelen sadece servis sağlayıcıyı güncellemek veya yeniden kurmak yeterli olurdu.
quote:
Orijinalden alıntı: Chronos1121
online işlemlerde görünmüyorsa pek yapacak bir şey kalmıyor. Var olmayan bir bilgiyi program size yansıtamaz. Yine de logu gönderip sorunu inceleme talebinde bulanabilirsiniz.
Hocam bu bariz POAŞ ve aveanın rezilliği.. o kadar menü gezdim bir sürü gereksiz bilgi.. yalan yanlış bilgi.. emaile diğer diyip telefonumu girmişler.. adres gireyim dedim bir sürü hata verdi.. posta kodunu 06000 yazdım begenmedi.. netten dogrusunu aratıp girdim en sonunda bir hata oldu dedi tüm data girişlerimi iptal etti.. resmen epic fail bir site.. samsung s3 telefonum nokya 6288 gözüküyor.. tuttugum yer elimde kaldı
normalde tutup müşteri hizmetlere sorarım ama alacagım cevap belli gibi .. 9333ten dinleyin en iyisi hiç bulaşmamak.. bu haliyle kullanmak..
geçen günde neredeyse geçeli bir yıl olmasına rağmen nüfus kagıdı fotokopinizi getirin diye geçiş yapan bayiiden aradılar.. adım gibi eminim fotokopisini vermiştim ya kaybettiler yada klon hat çıkarmak için istiyorlar
hızlı cevaplar için teşekkür ederim, kolay gelsin
tosunpasa
kullanıcısına yanıt
POCell, BimCell, PTTCell hatları Avea'da sanırım üvey evlat muamelesi görüyor. Sonuçta altyapı Avea'ya ait olduğu için bunlardan kira parasını alıyor, ama hizmet konusunda geride bırakıyor. Bu durum açıkça ortada. Ha diğer taraftan Turcell veya Vodafone daha mı iyi? O kadar da değil, her ikisinin müşteri hizmetlerine sert uslüp kullanmadan mantıklı cevap alamk mümkün değil. Tüm opertörler hizmet konusunda aynı derecede uyanık davranıyor.
Bir süredir verileri alamıyordum programın widget'ından. Avea şifrem 3 ayda bir sıfırlanıyormuş. Şifrem değişmiş haliyle kendi kendine. Şifremi değiştirip programa girdim ama şimdi "web sayfasından veri alımı başarısız." gibi bir hata veriyor. Nedendir acaba?
PHI
kullanıcısına yanıt
Can't login hatasını almadığınıza göre programın içinde de şifrenizi değiştirdiğinizi varsayıyorum. Bazen internet veya sayfadaki sorunlardan dolayı veri alımı başarısız hatası verebiliyor program. Kendi kendine düzeliyor. Ancak sorun sürekli devam ederse hata logu göndermeniz gerekir.
quote:
Orijinalden alıntı: Chronos1121
Can't login hatasını almadığınıza göre programın içinde de şifrenizi değiştirdiğinizi varsayıyorum. Bazen internet veya sayfadaki sorunlardan dolayı veri alımı başarısız hatası verebiliyor program. Kendi kendine düzeliyor. Ancak sorun sürekli devam ederse hata logu göndermeniz gerekir.
Tabi programdan da hesabı kaldırdım yeniden ekledim, yine de devam ediyor.
Ekleme: Şimdi baktım düzelmiş.
< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >