Şimdi Ara

App Store Para İade Talebi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
3.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar
    Dün akşam App Store'dan indirdiğim bi oyun ile alakalı uygulama içi satın alma yaptım.Para çekilmesine rağmen oyun içinde verilmesi gereken şeyler verilmedi.
    Bununla ilgili para iade talebinde bulunmak istiyorum ama iTunes'ta sorun bildir kısmına bastığımda normal gelmesi gereken sayfa yerine başka bir sayfaya yönlendiriyor.
    Son zamanlarda para iade talebinde bulunan biri varsa nasıl yapıldığını anlatabilir mi?



  • güzel bir soru. uygulama içi satım alımların para iadesi nasıl yapılır? takip
  • hesabınıza girin
    satın alma geçmişi (tümü) tıklayın
    iade edeceğiniz uygulamayı(liste halinde çıkıyor) seçin
    uygulamanın sağ tarafında bulunan sorun bildir'i tıklayın
    seçeneklerden size uyanı işaretleyin
    açıklama olarak bir kaç cümle yazıp yollayın.


    ben geçenlerde4 tl ye aldığım uygulamayı beğenmeyip iade ettim.açıklama olarak da yanlışlıkla satın aldım dedim :)
    hemen mail attılar. ilgileniyoruz diye.sonrasında bu seferlik talebinizi kabul ediyoruz lütfen uygulamayı indirmden önce daha dikkatli olun vs. dedi parayı iade etti :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vvassabi -- 14 Şubat 2013; 16:11:56 >
  • firma bu sorunla ilgili gerçekten çok ilgileniyor.Geçende uygulama aldım bende,parayı fazla çekti sanırım,bende uygulamayı sorun bildir diyerek mesajı ilettim parayı geri yatırdılar havuz hesaptan.
  • Bu arada bir bilgilendirme..
    Ben uygulamayı/oyunu indirdim beğenmedim iade edin paramı dediğinizde sorgusuz sualsiz geri verilmiyor.

    Mantıklı bir hak arayışınız söz konusu olmalı.

    Örneğin;
    * Uygulama ile ekran görüntülerinin uyumsuzluğu: AppStore daki uygulama/oyun ekran görüntüleri ile uygulama/oyun içeriğinin birbirini tutmaması (bir ara parmak izi okuyucu diye bir uygulama vardı. Ekran görüntülerinde saçma sapan şeyler vardı, uygulamaya girdiğinizde wallpaper uygulaması görünüyordu.. Bunun gibi.. Apple ın bu konuda bir sıkıntısı var. Developer uygulamayı yükledikten sonra güncelleme yaparak uygulama ismini değiştirebiliyor.)

    * Açıklamalardaki anlatılan ile uygulamanın alakasızlığı:Aynı şekilde uygulama/oyun açıklamasında yer alan bilgilendirme yazısı ile uygulama/oyun içeriğinin birbirini tutmaması. (Bu biraz esnek bir konu. Yanlış anlamışsınız diye bir cevap dönebilir size Apple)

    * Uygulama / oyun içinde pornografi aşırı şiddet vs yer alması: Apple bu konuda çok hassas..

    * Uygulamayı satın aldığınızda içeriğinde hiç bir şey olmaması, uygulama içi satış ın söz konusu olması: uygulama içi satış yapılacaksa mutlaka az da olsa kullanıcıya bir şeyler verebilmelisiniz. Daha fazlası isteniyorsa uygulama içi satış sözkonusu olur.

    Yoksa öyle uygulamayı indirdim, iade ediyorum ver paramı diye bir şey yok.




  • Bak bunu bilmiyordum. 2-3 hafta önce yanlışlıkla bir uygulama indirdim. Kredi kartı borcumu 2 gün önce ödedim. Bilsem talep ederim
  • bende 5 6 liraya bir uygulama aldım hiç yorum yoktu ve çok şüpheliydim ama ihtiyaçtan mecbur aldım ve hiç bir işime yaramadı aldıktan 10dk sonra iade talebi açtım 20 gündür cevap veren yok
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Apple Store İade
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *GameOver*

    bende 5 6 liraya bir uygulama aldım hiç yorum yoktu ve çok şüpheliydim ama ihtiyaçtan mecbur aldım ve hiç bir işime yaramadı aldıktan 10dk sonra iade talebi açtım 20 gündür cevap veren yok

    3 lıralık ıade ıcın emma dıy bırı belkı de 6 e mail attı.hiç birine de cevap yazmadım :D
    en son odemeyı aldınızmı dıye teyit etmek ıstıyoruz dedı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E@gle_1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: *GameOver*

    bende 5 6 liraya bir uygulama aldım hiç yorum yoktu ve çok şüpheliydim ama ihtiyaçtan mecbur aldım ve hiç bir işime yaramadı aldıktan 10dk sonra iade talebi açtım 20 gündür cevap veren yok

    3 lıralık ıade ıcın emma dıy bırı belkı de 6 e mail attı.hiç birine de cevap yazmadım :D
    en son odemeyı aldınızmı dıye teyit etmek ıstıyoruz dedı.

    acaba hesabım tr olduğu için mi böyle yapıyorlar şimdi kontrol ettim daha önceden sorun bildirdiniz yazıyor ben sorunu bildireli 20 25 gün rahat oldu kartıma baktım 1 kuruş iade olmamış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *GameOver*

    quote:

    Orijinalden alıntı: E@gle_1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: *GameOver*

    bende 5 6 liraya bir uygulama aldım hiç yorum yoktu ve çok şüpheliydim ama ihtiyaçtan mecbur aldım ve hiç bir işime yaramadı aldıktan 10dk sonra iade talebi açtım 20 gündür cevap veren yok

    3 lıralık ıade ıcın emma dıy bırı belkı de 6 e mail attı.hiç birine de cevap yazmadım :D
    en son odemeyı aldınızmı dıye teyit etmek ıstıyoruz dedı.

    acaba hesabım tr olduğu için mi böyle yapıyorlar şimdi kontrol ettim daha önceden sorun bildirdiniz yazıyor ben sorunu bildireli 20 25 gün rahat oldu kartıma baktım 1 kuruş iade olmamış

    benim hesabım da tr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E@gle_1903

    hesabınıza girin
    satın alma geçmişi (tümü) tıklayın
    iade edeceğiniz uygulamayı(liste halinde çıkıyor) seçin
    uygulamanın sağ tarafında bulunan sorun bildir'i tıklayın
    seçeneklerden size uyanı işaretleyin
    açıklama olarak bir kaç cümle yazıp yollayın.


    ben geçenlerde4 tl ye aldığım uygulamayı beğenmeyip iade ettim.açıklama olarak da yanlışlıkla satın aldım dedim :)
    hemen mail attılar. ilgileniyoruz diye.sonrasında bu seferlik talebinizi kabul ediyoruz lütfen uygulamayı indirmden önce daha dikkatli olun vs. dedi parayı iade etti :)

    Normalde anlattiginiz gibi olmasi gerekiyor ama o iade sebebini secme ekrani gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evolution


    quote:

    Orijinalden alıntı: E@gle_1903

    hesabınıza girin
    satın alma geçmişi (tümü) tıklayın
    iade edeceğiniz uygulamayı(liste halinde çıkıyor) seçin
    uygulamanın sağ tarafında bulunan sorun bildir'i tıklayın
    seçeneklerden size uyanı işaretleyin
    açıklama olarak bir kaç cümle yazıp yollayın.


    ben geçenlerde4 tl ye aldığım uygulamayı beğenmeyip iade ettim.açıklama olarak da yanlışlıkla satın aldım dedim :)
    hemen mail attılar. ilgileniyoruz diye.sonrasında bu seferlik talebinizi kabul ediyoruz lütfen uygulamayı indirmden önce daha dikkatli olun vs. dedi parayı iade etti :)

    Normalde anlattiginiz gibi olmasi gerekiyor ama o iade sebebini secme ekrani gelmiyor.

    itunes u tamamen silip teksar yükleyin.faydası olabilir.




  • Sanmiyorum dostum.Baska sayfaya gonderiyor cunku.Googleda arastirdim bi kac kisi daha ayni durumu yazmis.Siz de dener misiniz su an?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evolution

    Sanmiyorum dostum.Baska sayfaya gonderiyor cunku.Googleda arastirdim bi kac kisi daha ayni durumu yazmis.Siz de dener misiniz su an?

    ben de normal su anda.
  • İade icin illaki iTunes uzerindenmi yapmak gerekiyor bu işlemleri andorid 15 dk icinde geri hemen iade yapıyordu apple biraz ugrastiriyor galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.