Şimdi Ara

Playstation Store ( Ödeme Bloke )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
2
Favori
5.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar son günlerde yaşanan ödeme sorunlarından dolayı bazı arkadaşlar benim gibi birçok defa kart bilgilerini yada ödeme işlemlerini yaparken hata alıp tekrar denedikleri için Sony tarafından 15 günlük ödeme bloke sürecine alınmaktadır.. Bunu zaten herkes biliyor.. Kaç defa denendiği takdir de bu sürece girip girmediğimizi en kolay nasıl öğrenebildiğiniz hakkında bilginiz var mı..?

    Bilgisi olmayanlar için en basit yöntem;

    Ödemeler --> İşlem Geçmişi kısmına gelip yapılan işlemlerin yanında "ıskalama ücreti" diye bir ibare geçiyorsa artık bloke sürecine dahil edilmişsiniz demektir ve maalesef ki 15 gün boyunca beklemeniz gerekmektedir.. Eğer mevcut süre dolmadan önce tekrar deneme yapmak isterseniz işlem yaptığınız tarih itibariyle bir 15 gün daha süreyi uzatmış olursunuz..

    NOT : Bunun dışında PS4 - PS3 'te kullanıcı tarafından illegal herhangi bir işlem yapmadığı halde Sony tarafından Hesap Bloke yada kaba adıyla BAN yeme durumlarında sorun yaşayan arkadaşın Sony Müşteri Hizmetlerine ait 444 76 69 numaralı hattını arayıp bununla ilgili Sony Playstation 2.Bölge Merkezi İngiltere'ye Müşteri Hizmetleri tarafından sizin adınıza mail yönlendirilmesi sağlayarak 3 gün içerisinde Bloke'nin kaldırılması yönünde olumlu yada olumsuz destek alabilirler..!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alaturcamawzer -- 14 Ocak 2016; 11:17:30 >







  • Aradım şimdi 15 gün içinde cezanız kalkacak bununla alakalı İngiltereya mail atamıyoruz diyor hesap banlansaydı komple ozaman atardık diyor . Bu nasıl iş anlamadım çözüme dair müşteri memnuniyeti SIFIR.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Işin ilginç tarafı psn yüklemek isteyenlere dokunuyor ucu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karargahx

    Aradım şimdi 15 gün içinde cezanız kalkacak bununla alakalı İngiltereya mail atamıyoruz diyor hesap banlansaydı komple ozaman atardık diyor . Bu nasıl iş anlamadım çözüme dair müşteri memnuniyeti SIFIR.

    Yazıyı dikkatli okumamışsın kardeşim.. Bahsi geçen 2 konu var ve senin sorunun 1.konu..!

    1. Ödeme Bloke - olup olmadığını anlamak için Ödeme işlemleri menüsünden işlem geçmişinde bakılacak eğer yapılan işlemlerin yanında ıskalama ücreti yazıyorsa 15 gün ödeme yönünde herhangi bir işlem yapılmadan beklenecek.. Yapılmak istenir ve tekrar hata alınırsa işlem yaptığı günün üstüne bir 15 gün daha beklemek zorunda kalacak.. Bunun için maalesef ki hiçbir platformdan destek alınamıyor..

    2. Hesap Bloke - PS3-PS4 ve PSN hesabın üzerinden hiç bir işlem yapamama anlamına gelir.. Oyun alma, multiplayer platformu vs. gibi herşeye erişimi yasaklanır... Bu gibi durumlar kayıp-çalıntı kartlar tarafından yapılan işlemler yada psn kardeşliği gibi durumlarda aynı hesabın çok fazla makina da kullanılması gibi daha bir çok sayabileceğim nedenlerden kaynaklıdır.. Bu durumlarda hesabın ve cihazın üzerindeki Bloke'yi kaldırmak için Müşteri Hizmetlerine ulaşarak incelenmesi için ingiltere mail atılması ve 3 gün beklenilmesi gerekmektedir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alaturcamawzer -- 14 Ocak 2016; 12:49:18 >




  • Benim de axess kart bloke oldu. Varsayılan kart değişikliği yapıyordum, 444 25 25 den arayıp kartınızdan 0,45 TL çekilmek istendiğini söyledi. Reddedince de cart diye bloke etti kartı. Benim anlamadığım varsayılan kart değişikliği için 0,45 TL çekmek nedir. Pis PSN
  • Alaturcamawzer A kullanıcısına yanıt
    peki hocam 15 gün hesapmı ceza alıyor yoksa sadece kart mı ? yani başka kart denesek olur mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alaturcamawzer

    Evet arkadaşlar son günlerde yaşanan ödeme sorunlarından dolayı bazı arkadaşlar benim gibi birçok defa kart bilgilerini yada ödeme işlemlerini yaparken hata alıp tekrar denedikleri için Sony tarafından 15 günlük ödeme bloke sürecine alınmaktadır.. Bunu zaten herkes biliyor.. Kaç defa denendiği takdir de bu sürece girip girmediğimizi en kolay nasıl öğrenebildiğiniz hakkında bilginiz var mı..?

    Bilgisi olmayanlar için en basit yöntem;

    Ödemeler --> İşlem Geçmişi kısmına gelip yapılan işlemlerin yanında "ıskalama ücreti" diye bir ibare geçiyorsa artık bloke sürecine dahil edilmişsiniz demektir ve maalesef ki 15 gün boyunca beklemeniz gerekmektedir.. Eğer mevcut süre dolmadan önce tekrar deneme yapmak isterseniz işlem yaptığınız tarih itibariyle bir 15 gün daha süreyi uzatmış olursunuz..

    NOT : Bunun dışında PS4 - PS3 'te kullanıcı tarafından illegal herhangi bir işlem yapmadığı halde Sony tarafından Hesap Bloke yada kaba adıyla BAN yeme durumlarında sorun yaşayan arkadaşın Sony Müşteri Hizmetlerine ait 444 76 69 numaralı hattını arayıp bununla ilgili Sony Playstation 2.Bölge Merkezi İngiltere'ye Müşteri Hizmetleri tarafından sizin adınıza mail yönlendirilmesi sağlayarak 3 gün içerisinde Bloke'nin kaldırılması yönünde olumlu yada olumsuz destek alabilirler..!!

    yanlışınız var 1 kez bile hata alsanız ıskalama ücreti yazısı çıkıyor diye biliyorum. ayın 12nde ısklama ücreti yazısını gördükten sonra aynı gün alışveriş yaptım mesela.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Apple Store Ödeme
    9 yıl önce açıldı
    PlayStation Ea Play Üyelik
    11 ay önce açıldı
    Paypal hesabı açmak 2017
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Karargahx kullanıcısına yanıt
    Burada bloke işlemi hesabına bağlı ödeme alanı için geliyor bu yüzden de maalesef ki 15 gün boyunca ne sistemde kayıtlı bulunan kartlarından işlem yapabiliyorsun ne de başka bir karttan işlem yapmana yada sisteme eklemeye müsaade ediyor.. Yeni eklemek istediğin yada harcama yapmak istediğin kredi kartı sorunsuz olsa bile PSN sistemi geçersiz kart diye hata veriyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alaturcamawzer -- 14 Ocak 2016; 16:11:57 >
  • fearless_king kullanıcısına yanıt
    Burada problem olan zaten sistemin kendisi belirli bir hata limiti vermiyor kimi kullanıcı için ilk ibare de kimisi için bir çok defa da sistemi bloke ediyor.. Mesela sanal kart veya hesap kartının normalde PSN'de geçerli olmamasına rağmen uzun süredir enpara'yla(hesap kartı) birçok kişinin kullanabilmesi gibi.. Ama genellikle sisteminde bu ibare yer alan arkadaşlar PSN için gerekli koşulları sağlayan bir kredi kartı kullanılmasına rağmen hala sorun yaşayanlar varsa o zaman kısıtlamaya girildiği yönündedir ve ısrarla tekrar tekrar denemelerinin yada bankayla defalarca olmuyor diye diyaloğa girmenin bir faydası yok.. Bu bilgi tarafımdan tespit edilmiş bir durum değil, UK Sony tarafından paylaşılan bir bilgidir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alaturcamawzer -- 14 Ocak 2016; 16:04:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alaturcamawzer

    Evet arkadaşlar son günlerde yaşanan ödeme sorunlarından dolayı bazı arkadaşlar benim gibi birçok defa kart bilgilerini yada ödeme işlemlerini yaparken hata alıp tekrar denedikleri için Sony tarafından 15 günlük ödeme bloke sürecine alınmaktadır.. Bunu zaten herkes biliyor.. Kaç defa denendiği takdir de bu sürece girip girmediğimizi en kolay nasıl öğrenebildiğiniz hakkında bilginiz var mı..?

    Bilgisi olmayanlar için en basit yöntem;

    Ödemeler --> İşlem Geçmişi kısmına gelip yapılan işlemlerin yanında "ıskalama ücreti" diye bir ibare geçiyorsa artık bloke sürecine dahil edilmişsiniz demektir ve maalesef ki 15 gün boyunca beklemeniz gerekmektedir.. Eğer mevcut süre dolmadan önce tekrar deneme yapmak isterseniz işlem yaptığınız tarih itibariyle bir 15 gün daha süreyi uzatmış olursunuz..

    NOT : Bunun dışında PS4 - PS3 'te kullanıcı tarafından illegal herhangi bir işlem yapmadığı halde Sony tarafından Hesap Bloke yada kaba adıyla BAN yeme durumlarında sorun yaşayan arkadaşın Sony Müşteri Hizmetlerine ait 444 76 69 numaralı hattını arayıp bununla ilgili Sony Playstation 2.Bölge Merkezi İngiltere'ye Müşteri Hizmetleri tarafından sizin adınıza mail yönlendirilmesi sağlayarak 3 gün içerisinde Bloke'nin kaldırılması yönünde olumlu yada olumsuz destek alabilirler..!!

    Hocam mesajin icin teşekkürler.

    Detayli bir yazi olmuş.

    Bende odeme iskalama yazmiyor sadece 3 ocakta aldigim bir icerik görünüyor.

    Account transaction history de çıkıyor. Türkçe bir menü yok bende.

    Dogru yere mi bakıyorum.

    Senin ödeme iskalama yazan yerin ekran görüntüsünü buraya koyar mısın?

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şimdi kontrol ettim bende 32 tane "ıskalamak ücretleri" hatası var. En son hatada az önce denediğimde olmuş. Yazıdan anladığım kadarıyla bugünden itibaren 15 gün beklemem gerek. Yani 30 ocak gününe kadar mecburen işlem yapmadan bekleyeceğim. Eskiden para eklemeye çalıştığımda hata verirdi fakat bir oyunu satın almaya çalıştığımda hata almak yerine ücreti ekler ve oyunu alırdı. Şimdi bu yöntemle oyun alamıyorum. Başka bir hesap açtım kartı oraya ekledim aynı sorun oradada devam ediyor. Aynı kartla defalarca sorunsuz alışveriş yapmama rağmen(enpara) 1 haftadır psnden alışveriş yapamıyorum. Sony müşteri hizmetlerini aradım müşteri hizmetleri satın almaya çalıştığım kredi kartımı sordu enpara.com dedim o kart ile anlaşmamız yok alışveriş yapamazsınız diye bilgilendirdi. Bir sene boyunca aynı kartlar defalarca alışveriş yaptığımı hatta enparanın %50 iadesinden iade aldığımı söylediğim halde müşteri temsilcisi bozuk plak gibi kredi kartının banka kartı olduğu için ödeme yapamadığımı, o kartla asla alışveriş yapmayacağımı ve başka bir kredi kartı ile tekrar denememi söylediğinde yapı kredinin gold kartıyla da para ekleyemediğimi söyledim. Bu sefer sistemin bloke olduğunu ve 4 hafta beklemem gerektiğini söyledi.
    Neden iki hafta onuda anlamıyorum. Madem böyle bir durum var bizim güvenliğimiz için yapılmış biz telefon edene kadar açmayın blokeyi. Mantık ne halen çözemedim. Ayrıca bu 15 gün bekleme olayınada pek inanmıyorum. Çünkü hesaba para ekleme sorunu bundan 2 ay öncede vardı bende 40 gün hiç işlem yapmadığım halde yinede hata veriyordu. Bakalım 15 gün bekleyeceğim ne olacak. Sonucu yazarım.




  • Psn deki bu kart problemi bu döneme özgü değil belli ki, kredi kartımla geçen ay alışveriş yaptım ilk sefer hata verdi ısklama ücret demiş ona baktım aynı gün ikinci alışımda onayladı satın almayı, enparayı tanımladım sıkıntı çıkmadı, bu ay alışveriş de bilgiler yanlış dedi, 5 kere denedim ıaklama ücret yazıyor doğal olarak, sorunun tam olarak neyden kaynaklandığını ya da hesap kartlarını niye kabul etmediği net bilinmiyor, psn den açıklamada yok doğru dürüst

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beckonn B kullanıcısına yanıt
    Hocam iskalama ücreti yazan yeri buraya koyar mısınız?

    Ben de kartımi ekleyemiyorum ama o sekilde bir uyari goremiyorum islem gecmisinde.

    Ozel bilgilerinizi kapatarak yollayabilirseniz memnun olurum

    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pudinkk kullanıcısına yanıt
    Dostum tarayıcıdan Psn den hesap açıp önce satın alma işlemine girip ordan gösterge paneline tıklıyorum ordan işlem geçmişine girip bakıyorum
     Playstation Store ( Ödeme Bloke )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beckonn

    Dostum tarayıcıdan Psn den hesap açıp önce satın alma işlemine girip ordan gösterge paneline tıklıyorum ordan işlem geçmişine girip bakıyorum
     Playstation Store ( Ödeme Bloke )

    ben firefoxtan girip baktığımda böyle bir yazı görmüyorum ama yine de kredi kartlarını tanımlayamıyorum.




  • Yararlı konu eline yüregine saglık hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu problemi düzeltmek için neyi bekliyorlar sony türkiye sıktın artık aynı problemi bende yaşıyorum bukadar zormu bunu düzeltmek?
  • Selam
    Donanım haber de aktif olan bir sony yöneticisi vardı sanırım . Umarım bu başlığı görmüştür.
  • Saçma sapan bir sistem bazen çekiyor bazen çekmiyor kafasına göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka hesap açın kartınızı oraya tanıtın olmuyor mu?

    O da olmazsa başka hesap açın başka bir kartınızı oraya tanıtın bu son çare ama problemi böyle çözmüş olursunuz 15 gün beklemeden.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.