Şimdi Ara

Apple hizmet kalitesi yerlerde. Yurtdışı değişim cihaz kayıt problemi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
75
Cevap
0
Favori
6.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: californication_

    Kağıt alınmamış maili kabul etmiyorlar diyorum ama anlamıyorsunuz. Neyse kabul edilmezse söylerim size kına yakarsınız...

    Ben anlatamiyorum galiba kagit alinmasa bile mail ile gonderiyor apple ayni anda. Bana hem kagit verdiler hemde mail adresime ayni kagit dustu.
  • karti K kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım mail var btk kabul etmiyor gelen maili apple da onların istediği şekilde yollamıyor sorun bu zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: californication_

    Arkadaşım mail var btk kabul etmiyor gelen maili apple da onların istediği şekilde yollamıyor sorun bu zaten

    Mail kagidin aynisi zaten yaz ustune eksik bilgileri upload et yolla. Yada cikti al bisey yap sikintin ne cozemedim ki o kagitla maile dusen sey ayni
  • quote:

    Orijinalden alıntı: californication_

    Valla bezdirdiler artık beni arayacaklar güya hiç sanmıyorum inşallah savunan arkadaşlar inşallah çağrı merkezine işiniz düşmez de saatlerce beklemek zorunda kalmazsınız.

    iTunes ödeme sorunu ve iPad 2'yi 7.1.2'ye alamıyorum (dev. hesabım var) diye 2 kere aradım birinde 4 dakika bekledim toplam görüşme 16 dakika sürdü, ikincisinde 10 dakika bekledim toplam görüşme 32 dakika sürdü.

    Nasıl 1 saat bekleme oluyor çözemedim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    quote:

    Orijinalden alıntı: californication_

    Arkadaşım mail var btk kabul etmiyor gelen maili apple da onların istediği şekilde yollamıyor sorun bu zaten

    Mail kagidin aynisi zaten yaz ustune eksik bilgileri upload et yolla. Yada cikti al bisey yap sikintin ne cozemedim ki o kagitla maile dusen sey ayni

    Alıntıları Göster
    Apple her ne kadar genel olarak müşteri memniyeti konusunda çok başarılı olsa da arada saçmalayabiliyor. Macbook Air adaptör girişim deforme oldu ve kopma aşamasına geldi. Sadece adaptörün kendi üzerindeki yere topladım dışarı çıkarken. Türkiye garanti kapsamı dışında dedi ilk deforme olduğu zamanda getirseydiniz yapardık dedi. Apple Care izlanda ile görüştüm hemen bir tane yollayalım dedi son aşamaya kadar kayıt aldı kredi kartı bilgimi istedi yeni adaptör gelince elimdekini kargolamamı istedi. Son aşamada Türkiye'ye bu hizmeti veremiyoruz dedi.

    Defalarca garanti kapsamı dışı dediler. Benim yapmadığım bir deformasyon için kullanıcı hatası diyorlardı. Bende en son konuştuğum bir görevliye kullanıcı kullanımı hatası diyorsunu nasıl kullacaktık bunun deforme olmaması için bir yol söyleyin her zaman kablo toplama yerine topladım. Deforme olmaması için kullanmamak mı lazım diyince adam anladı beni ve gülmeye başladı. Cevap veremedi yardımcı olmak için elinden geleni yapacağını söyledi. Velhasıl 1 hafta süren 5-6 görüşme sonrasında dedilerki garanti kapsamından değiştiriyoruz. En yakın yetkili servis yeri neresi oraya bildirim geçeceğiz, gidin direk değişim yapacaklar. Gittim verdim adaptörü 1 hafta içinde yenisi geldi.




  • Bağlanması 10-12 dk sorunu anlatana kadar kayıt alana kadar 20 dk geçiyor atinadaki sanırım daha üst yetkiliye bağlanacak 15-20 dk kendide bekliyor bende bekliyorum 40 dkda atinaya konuyu anlatma vs. Tekrar bana dönme ordan aldığı bilgileri aktarması vs tam 1 saati geçiyor.
  • Haklısınız işte bu saçmalama olayları hep bana denk geliyor. Olay atacağı antetli maille çözülecek. Ama şuan yolladıkları mail düz yazı bunuda btk kabul etmiyor. Değişimden sonrada bu maili yollamışlardı. Aradım formatı izah ettim anladık dediler yine aynı mail geldi. Hemde alakasız imeiler yazıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: californication_

    Bağlanması 10-12 dk sorunu anlatana kadar kayıt alana kadar 20 dk geçiyor atinadaki sanırım daha üst yetkiliye bağlanacak 15-20 dk kendide bekliyor bende bekliyorum 40 dkda atinaya konuyu anlatma vs. Tekrar bana dönme ordan aldığı bilgileri aktarması vs tam 1 saati geçiyor.
    Senin olayın şuna benziyor dostum,gidiyorsun bir tekno markete orda seni yanlış bilgilendirip sana başka alakası olmayan cihazı satmışlar,sen gelip tekno marketin o cihazı satana değilde kalkıp aldığın malın firmasına saydırıyorsun,benim istediklerimle alakası yok nebiçim mal bu gibi sen önce bu işleri nasıl halledeceğini sordun mu ? gerekli bilgileri apple genius bar orası burası neresi olursa olsun iyice aldın mı ? mağdem yurtdışı cihaz ince eleyip sık dokuyacaksın bizim ülkemizde zaten btk denilen kurum sorunlu,tamamiyle yurtdışından getirtilen cihazları sana vergi oyu buyu dayatarak senden para kazanmaya çalışan bir kurum,bu iş yazılı kağıt ile olmalı dilekçe ile olmalı maille telefonla vs. ile olmaz hele bizim ülkemizde hiç olmaz,senin sıkıntın btk ile apple ne yapsın ?




  • Arkadaşlar tamam haklısınız appleda hizmet süper. Çağrı merkezi sıkıntıyı dinler 1 saatlerce hatta kalırsınız anladığımı düşünürsünüz sonra başkasının imeisini size atar genius bardan randevu alamazsınız tamam apple süper özür diliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: californication_

    Arkadaşlar tamam haklısınız appleda hizmet süper. Çağrı merkezi sıkıntıyı dinler 1 saatlerce hatta kalırsınız anladığımı düşünürsünüz sonra başkasının imeisini size atar genius bardan randevu alamazsınız tamam apple süper özür diliyorum.
    Apple storedan elden alınan kağıt ile kayıdımı yaptırdım. Apple care telefonda kağıdı istanbuldaki bir arkadaşımında alabileceğini söyledi. Ancak arkadaşımı oraya gönderdiğimde sıkıntı çıkarttılar.

    En sonra telefonda ısrarım üzerine kağıdı imzalı kaşeli olarak verdiler bende BTK ya upload ederek kaydımı sonunda yaptırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: californication_

    Apple storedan elden alınan kağıt ile kayıdımı yaptırdım. Apple care telefonda kağıdı istanbuldaki bir arkadaşımında alabileceğini söyledi. Ancak arkadaşımı oraya gönderdiğimde sıkıntı çıkarttılar.

    En sonra telefonda ısrarım üzerine kağıdı imzalı kaşeli olarak verdiler bende BTK ya upload ederek kaydımı sonunda yaptırdım.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar benimde 5s im şu an problemli ve 1 yıllık garantisinin bitmesine 50 gün var ne yapabilirim. abd de tanıdığım yok cihaz abd kimse ilgilenmiyor. sorunu şarj göstergesi takılı kalıyor arasıra da yeniden başlıyor kendi kendine..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tergunt

    Bunun Apple ile ne alakası var. Amerika'dan cihaz alırken garantisi burda geciyor demediler ki size.
    Ayrıca yurtdışı değişimi için daha once de yazılmıs olabilir ama ben kendi tecrübemi paylaşayım.
    Ben de zamanında İngiltere'den aldıgım cihazı değiştirdiğim için biliyorum.
    Değişim yaparken Store'dan yazı istemeniz lazımdı. Eski imei ve yeni imei nolarının yazdıgı ve değişim yapıldığını belirten bir yazı. Bu yazıyı BTK'ya gönderiyorsunuz.
    Eski kaydınızı yeni imei'ye geçiriyorlar. Ekstra bir ücret ödemeden.

    syg


    Bunun apple la çok alakası var. Bu iş tamamen apple ın türkiye ye yaklaşımı ile ilgili.
    Maalesef, apple türkiye ye 3. dünya ülkesi muamelesi yapıyor.
    Apple türkiyeye sadece dükkan açmış. ne yetkili var. ne yönetici. tamamen amerikaya bağlı bir şube.
    Ama avrupada böyle değil.

    Şöyleki;
    ben japonyadan iphone aldım, bozuldu. 1 yıllık uluslar arası garanti dahilinde götürdüm servise. destek vermiyoruz kapsam dışı dediler. okey dedim. olabilir.

    sonradan bir öğrendim ki; avrupa birliği ülkelerde, apple her telefona destek veriyormuş. dünyanın neresinden alırsan al. CDMA yada LTE

    Almanyaya gidip gelen bir yakınıma telefonu verdim. frankfurt apple store a götürdü. normalde telefon sahibi gelmesi lazım ama, yardımcı olalım deyip, telefonu yenisi ile değiştirdiler.

    Gelelim, sonrasına... Biliyorsunuz, telefon yenilendiği için tekrar aynı pasaporta kaydolması lazım ve servis değişim kağıdı lazım. Maalesef yakınım bu kağıdı kaybetmiş.
    frankfurt apple a mail attım, tekrar istedim. Adamlar bana: türkiye apple bu konuda size yardımcı olacaktır dediler. eywah dedim.
    Bu arada değişim belgesi, firma antetli kağıt ve kaşeli olması gerekiyormuş.
    neyse, applecare türkiyeyi aradım, sistemden cihazın değiştiğini gördüler ve değişime ait belgeyi 48 saat içinde yollayacağız dediler, yollamadılar.
    2 gün sonra aradım. nooldu bizim mail dedim. Bakacaz, yollayacaz dediler. Benimde o ara işler yoğundu, hiç ilgilenmedim. Bi baktım aradan 2 hafta geçmiş, mail falan yok.
    Aradım, kardeşim yollayacağınız bir mail dedim, yuh dedim. Eleman bana anlık bir mail yolladı. Değişime ait bilgileri içeriyor ama düz yazı şeklinde. Bende dedimki, bu olmaz. BTK antetli kaşeli belge şeklinde istiyor dedim. yap bi pdf yolla dedim. tamam abi dedi. (Abartmıyorum; applecare deki müşteri temsilcisi oğlan, benimle "abi" diye konuştu) Ben size yardımcı olacağım akşama kadar döneceğim dedi. Dönmedi. Yani elimde sadece düz yazı şeklinde bir mail yazısı kaldı. Bende zorlu center apple store u aradım. Rica ettim, telefonum kapanacak dedim, yapmadılar.
    istanbula elden getirip yaptırın dediler. Ben istanbulda yaşamıyorum bu arada.
    En sonunda, telefon görüşmeye kapandı....

    Bu mu yani müşteri memnuniyeti.
    Bende biliyorum apple ürünleri süper ama apple türkiye ve müşteri memnuniyetini süper zannetmeyin. Bilmeden savunmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi allaturcha -- 11 Aralık 2014; 11:30:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: allaturcha

    quote:

    Orijinalden alıntı: tergunt

    Bunun Apple ile ne alakası var. Amerika'dan cihaz alırken garantisi burda geciyor demediler ki size.
    Ayrıca yurtdışı değişimi için daha once de yazılmıs olabilir ama ben kendi tecrübemi paylaşayım.
    Ben de zamanında İngiltere'den aldıgım cihazı değiştirdiğim için biliyorum.
    Değişim yaparken Store'dan yazı istemeniz lazımdı. Eski imei ve yeni imei nolarının yazdıgı ve değişim yapıldığını belirten bir yazı. Bu yazıyı BTK'ya gönderiyorsunuz.
    Eski kaydınızı yeni imei'ye geçiriyorlar. Ekstra bir ücret ödemeden.

    syg


    Bunun apple la çok alakası var. Bu iş tamamen apple ın türkiye ye yaklaşımı ile ilgili.
    Maalesef, apple türkiye ye 3. dünya ülkesi muamelesi yapıyor.
    Apple türkiyeye sadece dükkan açmış. ne yetkili var. ne yönetici. tamamen amerikaya bağlı bir şube.
    Ama avrupada böyle değil.

    Şöyleki;
    ben japonyadan iphone aldım, bozuldu. 1 yıllık uluslar arası garanti dahilinde götürdüm servise. destek vermiyoruz kapsam dışı dediler. okey dedim. olabilir.

    sonradan bir öğrendim ki; avrupa birliği ülkelerde, apple her telefona destek veriyormuş. dünyanın neresinden alırsan al. CDMA yada LTE

    Almanyaya gidip gelen bir yakınıma telefonu verdim. frankfurt apple store a götürdü. normalde telefon sahibi gelmesi lazım ama, yardımcı olalım deyip, telefonu yenisi ile değiştirdiler.

    Gelelim, sonrasına... Biliyorsunuz, telefon yenilendiği için tekrar aynı pasaporta kaydolması lazım ve servis değişim kağıdı lazım. Maalesef yakınım bu kağıdı kaybetmiş.
    frankfurt apple a mail attım, tekrar istedim. Adamlar bana: türkiye apple bu konuda size yardımcı olacaktır dediler. eywah dedim.
    Bu arada değişim belgesi, firma antetli kağıt ve kaşeli olması gerekiyormuş.
    neyse, applecare türkiyeyi aradım, sistemden cihazın değiştiğini gördüler ve değişime ait belgeyi 48 saat içinde yollayacağız dediler, yollamadılar.
    2 gün sonra aradım. nooldu bizim mail dedim. Bakacaz, yollayacaz dediler. Benimde o ara işler yoğundu, hiç ilgilenmedim. Bi baktım aradan 2 hafta geçmiş, mail falan yok.
    Aradım, kardeşim yollayacağınız bir mail dedim, yuh dedim. Eleman bana anlık bir mail yolladı. Değişime ait bilgileri içeriyor ama düz yazı şeklinde. Bende dedimki, bu olmaz. BTK antetli kaşeli belge şeklinde istiyor dedim. yap bi pdf yolla dedim. tamam abi dedi. (Abartmıyorum; applecare deki müşteri temsilcisi oğlan, benimle "abi" diye konuştu) Ben size yardımcı olacağım akşama kadar döneceğim dedi. Dönmedi. Yani elimde sadece düz yazı şeklinde bir mail yazısı kaldı. Bende zorlu center apple store u aradım. Rica ettim, telefonum kapanacak dedim, yapmadılar.
    istanbula elden getirip yaptırın dediler. Ben istanbulda yaşamıyorum bu arada.
    En sonunda, telefon görüşmeye kapandı....

    Bu mu yani müşteri memnuniyeti.
    Bende biliyorum apple ürünleri süper ama apple türkiye ve müşteri memnuniyetini süper zannetmeyin. Bilmeden savunmayın.
    Ya sende problem var ya da bende.Ne zaman Apple Store'la görüşmeye kalksam,numaramı bıraktıktan en geç 30sn sonra aradılar.En son görüşmemde servisten sorunlu dönen telefonum için daha iyi bir servis önererek bana sıfır cihaz gelmesini sağladılar.Bence Apple müşteri hizmetleri üst seviyede.Senin bize açıklamadığın bi durum var diye düşünüyorum.Yoksa Apple gibi sektöründe bu kadar iyi bir şirketin bunları yapıcağını sanmıyorum açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi number352 -- 11 Aralık 2014; 11:08:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kasık biti

    100 lira kar edeceğiz diye çektiğiniz iş mi ?


    tr cihazı alsanız 23. ayda herhangi bir sorun çıksa - daha sorunu anlatamadan çekmeceden sıfır cihaz çıkacaktı.


    hiçbirşey söylemeye hakkınız yok

    100 TL karmı !!!!

    Allah aşkına; hiçmi duymadınız, yurtdışı iphone fiyatı ile türkiye fiyatı arasındaki dağlar kadar farkı

    Geçen hafta japonyadan aldığımız iphone 6plus 64GB 1780 TL + kayıt ücreti = 1900 TL
    tamam dünyada en ucuz japonyada ama diğer ülkelerde de çok farklı değil.

    türkiyede ise 2949 TL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: allaturcha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kasık biti

    100 lira kar edeceğiz diye çektiğiniz iş mi ?


    tr cihazı alsanız 23. ayda herhangi bir sorun çıksa - daha sorunu anlatamadan çekmeceden sıfır cihaz çıkacaktı.


    hiçbirşey söylemeye hakkınız yok

    100 TL karmı !!!!

    Allah aşkına; hiçmi duymadınız, yurtdışı iphone fiyatı ile türkiye fiyatı arasındaki dağlar kadar farkı

    Geçen hafta japonyadan aldığımız iphone 6plus 64GB 1780 TL + kayıt ücreti = 1900 TL
    tamam dünyada en ucuz japonyada ama diğer ülkelerde de çok farklı değil.

    türkiyede ise 2949 TL

    Alıntıları Göster
    Diğer firmalar Türkiye'den alınan cihazları değiştirmiyor be.
    Tamir ediyorlar bu adamlar yine değiştiriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: allaturcha

    quote:

    Orijinalden alıntı: tergunt

    Bunun Apple ile ne alakası var. Amerika'dan cihaz alırken garantisi burda geciyor demediler ki size.
    Ayrıca yurtdışı değişimi için daha once de yazılmıs olabilir ama ben kendi tecrübemi paylaşayım.
    Ben de zamanında İngiltere'den aldıgım cihazı değiştirdiğim için biliyorum.
    Değişim yaparken Store'dan yazı istemeniz lazımdı. Eski imei ve yeni imei nolarının yazdıgı ve değişim yapıldığını belirten bir yazı. Bu yazıyı BTK'ya gönderiyorsunuz.
    Eski kaydınızı yeni imei'ye geçiriyorlar. Ekstra bir ücret ödemeden.

    syg


    Bunun apple la çok alakası var. Bu iş tamamen apple ın türkiye ye yaklaşımı ile ilgili.
    Maalesef, apple türkiye ye 3. dünya ülkesi muamelesi yapıyor.
    Apple türkiyeye sadece dükkan açmış. ne yetkili var. ne yönetici. tamamen amerikaya bağlı bir şube.
    Ama avrupada böyle değil.

    Şöyleki;
    ben japonyadan iphone aldım, bozuldu. 1 yıllık uluslar arası garanti dahilinde götürdüm servise. destek vermiyoruz kapsam dışı dediler. okey dedim. olabilir.

    sonradan bir öğrendim ki; avrupa birliği ülkelerde, apple her telefona destek veriyormuş. dünyanın neresinden alırsan al. CDMA yada LTE

    Almanyaya gidip gelen bir yakınıma telefonu verdim. frankfurt apple store a götürdü. normalde telefon sahibi gelmesi lazım ama, yardımcı olalım deyip, telefonu yenisi ile değiştirdiler.

    Gelelim, sonrasına... Biliyorsunuz, telefon yenilendiği için tekrar aynı pasaporta kaydolması lazım ve servis değişim kağıdı lazım. Maalesef yakınım bu kağıdı kaybetmiş.
    frankfurt apple a mail attım, tekrar istedim. Adamlar bana: türkiye apple bu konuda size yardımcı olacaktır dediler. eywah dedim.
    Bu arada değişim belgesi, firma antetli kağıt ve kaşeli olması gerekiyormuş.
    neyse, applecare türkiyeyi aradım, sistemden cihazın değiştiğini gördüler ve değişime ait belgeyi 48 saat içinde yollayacağız dediler, yollamadılar.
    2 gün sonra aradım. nooldu bizim mail dedim. Bakacaz, yollayacaz dediler. Benimde o ara işler yoğundu, hiç ilgilenmedim. Bi baktım aradan 2 hafta geçmiş, mail falan yok.
    Aradım, kardeşim yollayacağınız bir mail dedim, yuh dedim. Eleman bana anlık bir mail yolladı. Değişime ait bilgileri içeriyor ama düz yazı şeklinde. Bende dedimki, bu olmaz. BTK antetli kaşeli belge şeklinde istiyor dedim. yap bi pdf yolla dedim. tamam abi dedi. (Abartmıyorum; applecare deki müşteri temsilcisi oğlan, benimle "abi" diye konuştu) Ben size yardımcı olacağım akşama kadar döneceğim dedi. Dönmedi. Yani elimde sadece düz yazı şeklinde bir mail yazısı kaldı. Bende zorlu center apple store u aradım. Rica ettim, telefonum kapanacak dedim, yapmadılar.
    istanbula elden getirip yaptırın dediler. Ben istanbulda yaşamıyorum bu arada.
    En sonunda, telefon görüşmeye kapandı....

    Bu mu yani müşteri memnuniyeti.
    Bende biliyorum apple ürünleri süper ama apple türkiye ve müşteri memnuniyetini süper zannetmeyin. Bilmeden savunmayın.

    Değişim esnasında alınması gereken belgeyi almıyorsunuz, ya da kaybediyorsunuz , daha sonra da bu apple ya da aldığınız yerin mi suçu oluyor ?
    Şaka gibi. Aldığınız bir televizyonun ya da elektronik cihazın fatura ya da garanti belgesini kaybedin bakın herhangi bir garantiden işlem yapıyorlar mı ?
    Apple ya da diğer firmaların bu durumda yardımcı olmaları ya da olamamaları ayrı bir konu. Ama alınması gereken belgeyi almayıp bunu daha sonra firmanın hatası gibi sunmak bana doğru gelmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tergunt

    quote:

    Orijinalden alıntı: allaturcha

    quote:

    Orijinalden alıntı: tergunt

    Bunun Apple ile ne alakası var. Amerika'dan cihaz alırken garantisi burda geciyor demediler ki size.
    Ayrıca yurtdışı değişimi için daha once de yazılmıs olabilir ama ben kendi tecrübemi paylaşayım.
    Ben de zamanında İngiltere'den aldıgım cihazı değiştirdiğim için biliyorum.
    Değişim yaparken Store'dan yazı istemeniz lazımdı. Eski imei ve yeni imei nolarının yazdıgı ve değişim yapıldığını belirten bir yazı. Bu yazıyı BTK'ya gönderiyorsunuz.
    Eski kaydınızı yeni imei'ye geçiriyorlar. Ekstra bir ücret ödemeden.

    syg


    Bunun apple la çok alakası var. Bu iş tamamen apple ın türkiye ye yaklaşımı ile ilgili.
    Maalesef, apple türkiye ye 3. dünya ülkesi muamelesi yapıyor.
    Apple türkiyeye sadece dükkan açmış. ne yetkili var. ne yönetici. tamamen amerikaya bağlı bir şube.
    Ama avrupada böyle değil.

    Şöyleki;
    ben japonyadan iphone aldım, bozuldu. 1 yıllık uluslar arası garanti dahilinde götürdüm servise. destek vermiyoruz kapsam dışı dediler. okey dedim. olabilir.

    sonradan bir öğrendim ki; avrupa birliği ülkelerde, apple her telefona destek veriyormuş. dünyanın neresinden alırsan al. CDMA yada LTE

    Almanyaya gidip gelen bir yakınıma telefonu verdim. frankfurt apple store a götürdü. normalde telefon sahibi gelmesi lazım ama, yardımcı olalım deyip, telefonu yenisi ile değiştirdiler.

    Gelelim, sonrasına... Biliyorsunuz, telefon yenilendiği için tekrar aynı pasaporta kaydolması lazım ve servis değişim kağıdı lazım. Maalesef yakınım bu kağıdı kaybetmiş.
    frankfurt apple a mail attım, tekrar istedim. Adamlar bana: türkiye apple bu konuda size yardımcı olacaktır dediler. eywah dedim.
    Bu arada değişim belgesi, firma antetli kağıt ve kaşeli olması gerekiyormuş.
    neyse, applecare türkiyeyi aradım, sistemden cihazın değiştiğini gördüler ve değişime ait belgeyi 48 saat içinde yollayacağız dediler, yollamadılar.
    2 gün sonra aradım. nooldu bizim mail dedim. Bakacaz, yollayacaz dediler. Benimde o ara işler yoğundu, hiç ilgilenmedim. Bi baktım aradan 2 hafta geçmiş, mail falan yok.
    Aradım, kardeşim yollayacağınız bir mail dedim, yuh dedim. Eleman bana anlık bir mail yolladı. Değişime ait bilgileri içeriyor ama düz yazı şeklinde. Bende dedimki, bu olmaz. BTK antetli kaşeli belge şeklinde istiyor dedim. yap bi pdf yolla dedim. tamam abi dedi. (Abartmıyorum; applecare deki müşteri temsilcisi oğlan, benimle "abi" diye konuştu) Ben size yardımcı olacağım akşama kadar döneceğim dedi. Dönmedi. Yani elimde sadece düz yazı şeklinde bir mail yazısı kaldı. Bende zorlu center apple store u aradım. Rica ettim, telefonum kapanacak dedim, yapmadılar.
    istanbula elden getirip yaptırın dediler. Ben istanbulda yaşamıyorum bu arada.
    En sonunda, telefon görüşmeye kapandı....

    Bu mu yani müşteri memnuniyeti.
    Bende biliyorum apple ürünleri süper ama apple türkiye ve müşteri memnuniyetini süper zannetmeyin. Bilmeden savunmayın.

    Değişim esnasında alınması gereken belgeyi almıyorsunuz, ya da kaybediyorsunuz , daha sonra da bu apple ya da aldığınız yerin mi suçu oluyor ?
    Şaka gibi. Aldığınız bir televizyonun ya da elektronik cihazın fatura ya da garanti belgesini kaybedin bakın herhangi bir garantiden işlem yapıyorlar mı ?
    Apple ya da diğer firmaların bu durumda yardımcı olmaları ya da olamamaları ayrı bir konu. Ama alınması gereken belgeyi almayıp bunu daha sonra firmanın hatası gibi sunmak bana doğru gelmiyor.

    Alıntıları Göster
    Adam hizmet kalitesinin düşüklüğünden bahsetmiş, verdiğiniz cevaplara bak. Varsa alınan hizmetin "Apple kalitesinde, Apple'a yakışan ve dünyanın diğer ülkelerinde verdikleri hizmet ile eş değer" olduğunu düşünen, helal olsun diyeceğim.
    Varsa yoksa aynı cevap Amerikan telefonlarına bakmıyorlar. Nedenini de söyleyin bari, her şeyi çok bilen(!) ve her şeye doğru cevap veren(!) Apple çalışanlarının dediğini tekrarlayın, efendim cihazların içi farklı, o yüzden hizmet veremiyoruz diyin, sanki Avrupa ülkeleri bizim sistemimizi değil de Amerikanın sistemini kullanıyormuş gibi.
    Bana da benzeri oldu, garanti süresi bitmeden önce aradım, online olarak zaten quick diagnose yaparak telefonumdaki problemleri tespit ettirmiştim, çalışan da hem ingilizce hem Türkçe olarak seri numaranıza problemleri işledim, store açıldığında gittiğiniz zaman kesinlikle yardımcı olacaklar, muhtemelen değişim olacaktır dedi. Sonucun ne olduğunu herkes tahmin edebiliyordur.
    E ne farkın kaldı senin "abicim cihazın garantisi benim" diyen Türk işi esnaftan? Ben 50 TL uyguna neden Turkcell'den almayayım da senden alayım o zaman?
    Sen neden girdin ki benim ülkeme? Zaten aynı gün, hatta ve hatta geceden, 12 saat önceden satışa sunuyor diğerleri? Online'da gönderileri de daha hızlı? Sen 3-4 haftada gönderirken operatörlerden millet gece 12'den itibaren aldı, hatta insanların kapılarına gidip cihaz sattı?
    Ne zaman Zorlu Center'a gitsem onlarca insan, bütün mavililer sağda solda laga luga peşinde, güvenlik görevlileri ve polisler içeride.. Ben bunu abartmıyorum iki kere yaşadım, zaten toplasan 4 kere gittim, birinde i6'yı almaya.
    Arkadaşımın i6'sı büküldü, zorla randevu aldım, değiştirmediler, fotoğrafları mevcut, bilgi paylaşımı olsun diye konu açayım mı dedim ama verilen cevaplar buradaki gibi olur diye vazgeçtim.
    Size bu kalite(sizlik) mübah.
    100 lira indirim baya iyiymiş, ben iPhone 5'i 1250 TL'ye almıştım, Türkiye'de 2050-2150. Başka bir lafım yok.

    Hocam size geçmiş olsun, harcadığınız emeğe ve paraya üzüldüm yol vs. Bir değişim kağıdı atmak Apple için bu kadar zor olmasa gerek. Yazık

    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onur__ -- 11 Aralık 2014; 13:12:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tergunt

    quote:

    Orijinalden alıntı: allaturcha

    quote:

    Orijinalden alıntı: tergunt

    Bunun Apple ile ne alakası var. Amerika'dan cihaz alırken garantisi burda geciyor demediler ki size.
    Ayrıca yurtdışı değişimi için daha once de yazılmıs olabilir ama ben kendi tecrübemi paylaşayım.
    Ben de zamanında İngiltere'den aldıgım cihazı değiştirdiğim için biliyorum.
    Değişim yaparken Store'dan yazı istemeniz lazımdı. Eski imei ve yeni imei nolarının yazdıgı ve değişim yapıldığını belirten bir yazı. Bu yazıyı BTK'ya gönderiyorsunuz.
    Eski kaydınızı yeni imei'ye geçiriyorlar. Ekstra bir ücret ödemeden.

    syg


    Bunun apple la çok alakası var. Bu iş tamamen apple ın türkiye ye yaklaşımı ile ilgili.
    Maalesef, apple türkiye ye 3. dünya ülkesi muamelesi yapıyor.
    Apple türkiyeye sadece dükkan açmış. ne yetkili var. ne yönetici. tamamen amerikaya bağlı bir şube.
    Ama avrupada böyle değil.

    Şöyleki;
    ben japonyadan iphone aldım, bozuldu. 1 yıllık uluslar arası garanti dahilinde götürdüm servise. destek vermiyoruz kapsam dışı dediler. okey dedim. olabilir.

    sonradan bir öğrendim ki; avrupa birliği ülkelerde, apple her telefona destek veriyormuş. dünyanın neresinden alırsan al. CDMA yada LTE

    Almanyaya gidip gelen bir yakınıma telefonu verdim. frankfurt apple store a götürdü. normalde telefon sahibi gelmesi lazım ama, yardımcı olalım deyip, telefonu yenisi ile değiştirdiler.

    Gelelim, sonrasına... Biliyorsunuz, telefon yenilendiği için tekrar aynı pasaporta kaydolması lazım ve servis değişim kağıdı lazım. Maalesef yakınım bu kağıdı kaybetmiş.
    frankfurt apple a mail attım, tekrar istedim. Adamlar bana: türkiye apple bu konuda size yardımcı olacaktır dediler. eywah dedim.
    Bu arada değişim belgesi, firma antetli kağıt ve kaşeli olması gerekiyormuş.
    neyse, applecare türkiyeyi aradım, sistemden cihazın değiştiğini gördüler ve değişime ait belgeyi 48 saat içinde yollayacağız dediler, yollamadılar.
    2 gün sonra aradım. nooldu bizim mail dedim. Bakacaz, yollayacaz dediler. Benimde o ara işler yoğundu, hiç ilgilenmedim. Bi baktım aradan 2 hafta geçmiş, mail falan yok.
    Aradım, kardeşim yollayacağınız bir mail dedim, yuh dedim. Eleman bana anlık bir mail yolladı. Değişime ait bilgileri içeriyor ama düz yazı şeklinde. Bende dedimki, bu olmaz. BTK antetli kaşeli belge şeklinde istiyor dedim. yap bi pdf yolla dedim. tamam abi dedi. (Abartmıyorum; applecare deki müşteri temsilcisi oğlan, benimle "abi" diye konuştu) Ben size yardımcı olacağım akşama kadar döneceğim dedi. Dönmedi. Yani elimde sadece düz yazı şeklinde bir mail yazısı kaldı. Bende zorlu center apple store u aradım. Rica ettim, telefonum kapanacak dedim, yapmadılar.
    istanbula elden getirip yaptırın dediler. Ben istanbulda yaşamıyorum bu arada.
    En sonunda, telefon görüşmeye kapandı....

    Bu mu yani müşteri memnuniyeti.
    Bende biliyorum apple ürünleri süper ama apple türkiye ve müşteri memnuniyetini süper zannetmeyin. Bilmeden savunmayın.

    Değişim esnasında alınması gereken belgeyi almıyorsunuz, ya da kaybediyorsunuz , daha sonra da bu apple ya da aldığınız yerin mi suçu oluyor ?
    Şaka gibi. Aldığınız bir televizyonun ya da elektronik cihazın fatura ya da garanti belgesini kaybedin bakın herhangi bir garantiden işlem yapıyorlar mı ?
    Apple ya da diğer firmaların bu durumda yardımcı olmaları ya da olamamaları ayrı bir konu. Ama alınması gereken belgeyi almayıp bunu daha sonra firmanın hatası gibi sunmak bana doğru gelmiyor.


    Değişim belgesinin kaybolmasını, firmanın hatası gibi sunan falan yok ortada.
    Kaldı ki; bu belgenin kaybolmasına, dolaylı da olsa apple sebep oldu.
    Benim japonyadan aldığım telefona, garantisi yok, avrupaya git dedi.
    Burada olsa ben belge falan kaybetmezdim.
    Binbir rica zahmetle, almanyaya gönderdim cihazı, değişti ve geldi. Birde değişim belgesinin peşine düşemedim.

    Neymiş efendim, japonya da satılan iphonun içi değişikmiş de. türkiyede bulunmuyormuş da...
    Ulan sanki, apple her ülke için farklı telefon üretiyor. Altı üstü iki tip var işte. Biri CDMA diğeri LTE yada 4G
    Avrupadaki apple servislerinde nasıl iki tipi de bulunduruyorsan, buradada bulunduracaksın. Olmadı, en yakın avrupa şubenden, isteyeceksin, ertesi gün yollayacaklar.
    Almanyada, japonya sistemi iphone lar falan da kullanılmıyor bu arada
    Koskoca APPLE, şu dediğimi yapamayacak güçtemi.

    Anavatanı amerikadan bir vatandaşı gelse, burada telefonu bozulsa, adam burdaki apple a gitse ve deselerki, burada garantisi yok, avrupa birliği ülkelerden birine git, yaptır.
    Aklınız alıyormu allah aşkına... Bırakın bu apple fanatizmini. Kaldıki ben de apple ürünlerinin fanatiğiyim. En iyisi olduğunu iddia ederim.
    Ama mesele, apple türkiye yaklaşımıdır.

    3 kuruşluk bir belgeyi, kolayca vermeyen bir firma söz konusudur.
    Aklı başında herkesin, itiraz edeceği, tepki göstereceği şeylerdir...

    Kaybedilen faturanın bile kopyasını bir firma vermek zorunda.

    En azından burda insanların yaşadığı sıkıntı ve mağduriyete yorum yapıp zaman kaybetmeyin kaybettirmeyin bari...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi allaturcha -- 11 Aralık 2014; 14:34:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onur__

    Adam hizmet kalitesinin düşüklüğünden bahsetmiş, verdiğiniz cevaplara bak. Varsa alınan hizmetin "Apple kalitesinde, Apple'a yakışan ve dünyanın diğer ülkelerinde verdikleri hizmet ile eş değer" olduğunu düşünen, helal olsun diyeceğim.
    Varsa yoksa aynı cevap Amerikan telefonlarına bakmıyorlar. Nedenini de söyleyin bari, her şeyi çok bilen(!) ve her şeye doğru cevap veren(!) Apple çalışanlarının dediğini tekrarlayın, efendim cihazların içi farklı, o yüzden hizmet veremiyoruz diyin, sanki Avrupa ülkeleri bizim sistemimizi değil de Amerikanın sistemini kullanıyormuş gibi.
    Bana da benzeri oldu, garanti süresi bitmeden önce aradım, online olarak zaten quick diagnose yaparak telefonumdaki problemleri tespit ettirmiştim, çalışan da hem ingilizce hem Türkçe olarak seri numaranıza problemleri işledim, store açıldığında gittiğiniz zaman kesinlikle yardımcı olacaklar, muhtemelen değişim olacaktır dedi. Sonucun ne olduğunu herkes tahmin edebiliyordur.
    E ne farkın kaldı senin "abicim cihazın garantisi benim" diyen Türk işi esnaftan? Ben 50 TL uyguna neden Turkcell'den almayayım da senden alayım o zaman?
    Sen neden girdin ki benim ülkeme? Zaten aynı gün, hatta ve hatta geceden, 12 saat önceden satışa sunuyor diğerleri? Online'da gönderileri de daha hızlı? Sen 3-4 haftada gönderirken operatörlerden millet gece 12'den itibaren aldı, hatta insanların kapılarına gidip cihaz sattı?
    Ne zaman Zorlu Center'a gitsem onlarca insan, bütün mavililer sağda solda laga luga peşinde, güvenlik görevlileri ve polisler içeride.. Ben bunu abartmıyorum iki kere yaşadım, zaten toplasan 4 kere gittim, birinde i6'yı almaya.
    Arkadaşımın i6'sı büküldü, zorla randevu aldım, değiştirmediler, fotoğrafları mevcut, bilgi paylaşımı olsun diye konu açayım mı dedim ama verilen cevaplar buradaki gibi olur diye vazgeçtim.
    Size bu kalite(sizlik) mübah.
    100 lira indirim baya iyiymiş, ben iPhone 5'i 1250 TL'ye almıştım, Türkiye'de 2050-2150. Başka bir lafım yok.

    Hocam size geçmiş olsun, harcadığınız emeğe ve paraya üzüldüm yol vs. Bir değişim kağıdı atmak Apple için bu kadar zor olmasa gerek. Yazık

    Edit: imla

    Neyseki; aklı başında olanlar da varmış....

    100de100 katılıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onur__

    Adam hizmet kalitesinin düşüklüğünden bahsetmiş, verdiğiniz cevaplara bak. Varsa alınan hizmetin "Apple kalitesinde, Apple'a yakışan ve dünyanın diğer ülkelerinde verdikleri hizmet ile eş değer" olduğunu düşünen, helal olsun diyeceğim.
    Varsa yoksa aynı cevap Amerikan telefonlarına bakmıyorlar. Nedenini de söyleyin bari, her şeyi çok bilen(!) ve her şeye doğru cevap veren(!) Apple çalışanlarının dediğini tekrarlayın, efendim cihazların içi farklı, o yüzden hizmet veremiyoruz diyin, sanki Avrupa ülkeleri bizim sistemimizi değil de Amerikanın sistemini kullanıyormuş gibi.
    Bana da benzeri oldu, garanti süresi bitmeden önce aradım, online olarak zaten quick diagnose yaparak telefonumdaki problemleri tespit ettirmiştim, çalışan da hem ingilizce hem Türkçe olarak seri numaranıza problemleri işledim, store açıldığında gittiğiniz zaman kesinlikle yardımcı olacaklar, muhtemelen değişim olacaktır dedi. Sonucun ne olduğunu herkes tahmin edebiliyordur.
    E ne farkın kaldı senin "abicim cihazın garantisi benim" diyen Türk işi esnaftan? Ben 50 TL uyguna neden Turkcell'den almayayım da senden alayım o zaman?
    Sen neden girdin ki benim ülkeme? Zaten aynı gün, hatta ve hatta geceden, 12 saat önceden satışa sunuyor diğerleri? Online'da gönderileri de daha hızlı? Sen 3-4 haftada gönderirken operatörlerden millet gece 12'den itibaren aldı, hatta insanların kapılarına gidip cihaz sattı?
    Ne zaman Zorlu Center'a gitsem onlarca insan, bütün mavililer sağda solda laga luga peşinde, güvenlik görevlileri ve polisler içeride.. Ben bunu abartmıyorum iki kere yaşadım, zaten toplasan 4 kere gittim, birinde i6'yı almaya.
    Arkadaşımın i6'sı büküldü, zorla randevu aldım, değiştirmediler, fotoğrafları mevcut, bilgi paylaşımı olsun diye konu açayım mı dedim ama verilen cevaplar buradaki gibi olur diye vazgeçtim.
    Size bu kalite(sizlik) mübah.
    100 lira indirim baya iyiymiş, ben iPhone 5'i 1250 TL'ye almıştım, Türkiye'de 2050-2150. Başka bir lafım yok.

    Hocam size geçmiş olsun, harcadığınız emeğe ve paraya üzüldüm yol vs. Bir değişim kağıdı atmak Apple için bu kadar zor olmasa gerek. Yazık

    Edit: imla

    Alıntıları Göster
    Konuyu açan arkadaş aslında çok haklı olarak açmış. Çok güzel açıklamış. Yurtdışından cihaz alan herkesin başına gelebilecek bir olay. O yüzden iyi okunsun bence.
    Amerikan cihazlarına ne yazık ki Türkiye bakmıyor. Muhtemel ileride bu durum değişecektir. Çünkü sınırdaki ülkeler Avrupa ülkeleri bakıyor.
    Benimde yurtdışı değşim kağıdına eski imei numarası elle yazıldığından BTK kabul etmedi. Çözümü için ise uzun süre uğraştım. Aynen konuyu açan arkadaş gibi.
    Herşeyin bir usulü var kanunu nizamı var.
    Yurtdışında değişim yapacakların dikkat etmesi gerekenler;
    Firmanın Antetli kağıdı olacak.
    Logosu, adresi, telefonu olacak.
    Kaşe ve imza olacak.
    Eski ve yeni cihaza ait imei ve seri numaraları olacak.
    Cihazlar aynı model olacak. (A1457, A1533 v.s.)
    Ve en önemlisi elle yazılmış olmayacak.

    Sonunda herşey bir nihayetine mutlaka varıyor. Ama tabi zayi olan zaman ve emek.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.