Şimdi Ara

Apple Servis Rezaleti!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha önce bu durumla ilgili başlık açmıştım. Olay kısaca şu şekilde;

    30.06.2017 tarihinde İzmir Egemek Apple Servisine Iphone 6s+ telefonumu verdim. Şebeke ve internetle ilgili bağlantı kopma problemi vardı. Beni Haziranın 6-7'si gibi aradılar Egemek servisten, dediler ki biz bir sorun bulamadık, telefonunuzu Apple'a göndereceğiz. Olur dedim. Telefonum Apple'a gitti. Apple'da da bir sorun bulamamışlar. Telefonum 12.06.2017 tarihinde tekrar Egemek Servise gönderildi. 13-14 Haziran gibi Egemek Servisi aradım. Bana söyledikleri şu oldu; telefonunuz gelmiş, bazı testler yapılıp size haber verilecek. Dedim kargo ile gönderilmesini istiyorum. Adresi vereyim, telefonun işlemleri tamamlandığında size geri dönüş yapılacak, o zaman söylersiniz dedi. Peki dedim. Olay bundan sonra başlıyor.

    17.07.2017 tarihinde telefonuma Egemek Servisten mesaj geldi, telefonunuz hazır diye. Aradım servisi, hat düşmüyor. Ayın 17'sinde 6-7 kez aradım, ayın 18'inde tam 14 kez aradım. Bir kere düşürebildim. Onda da 20 dakika müzik dinledim hattan düştüm. Delirdim. 18.07.2017 tarihinde Apple canlı desteğe durumu anlattım. Canlı destekten beni kıdemli birisine yönlendirdiler. Aradı beni Hakan Bey diye birisi. Sinirli sinirli anlattım olanları. Haklısınız, kusura bakmayın falan filan. Telefonunuzun nesi vardı diye sordu, dedim şebeke ve internet sorunu vardı. Tamam, kıdemli olarak ben ilgileniyorum bir kaç test yaptırayım size geri dönüş yapacağım dedi. Olur dedim. 21.07.2017 tarihinde Hakan Beye mail attım telefonumun durumuyla ilgili, cevap gelmedi. 25.07.2017 tarihinde Hakan Beyin bana vermiş olduğu dahili numarayı aradım ulaşamadım. Tekrar Apple canlı yardıma bağlandım. Dedim durum böyle böyle böyle. Canlı yardım kıdemli birisine bağladı, o başka bir müşteri temsilcisi Azize Hanıma bağladı. Ona da tekrar anlattım olayı. Kusura bakmayın beyefendi, Hakan Beyin hatası. Ben ona ulaşayım, servise ulaşayım telefonunuzla ilgili bilgi alayım hem dedi. Olur dedim. 26.07.2017'de İzmir Egemek'ten aradılar. Dediler ki telefonunuz hazır, kargolanmasını istiyormuşsunuz sanırım kargo adresi alabilir miyiz. Dedim ben telefonumu istemiyorum. Serviste 20 iş gününü geçti. Sıfırlanmasını talep ediyorum. Beyefendi 17.07.2017 tarihinde telefonunuzun hazır olduğuna dair size bilgilendirme yapılmış dedi. Ayın 17'sinden sonra telefonuma işlem uygulanmış mı testler yapılmış mı diye sordum. Evet uygulanmış dedi. Peki dedim bunlardan sonra bana bilgilendirme yapıldı mı? Ses soluk yok.

    Bugün Azize Hanım aradı, sıfırlanma talebiniz reddedildi dedi. Dedim neden? Ayın 17'sinde gönderilen mesajı baz alıyorlarmış. İyi de dedim ayın 17'sinden sonra telefonuma işlem uygulandı. Akabinde ben bilgilendirilmedim. Ben telefonumla ilgiili bilgi almak için Kıdemli çalışanınız Hakan Beye 21 Temmuzda mail attım, 24-25 Temmuzda bana vermiş olduğu dahili numaradan aradım ulaşamayınca tekrar canlı yardıma bağlandım. Burada benim hatam nedir anlattım durumu, reddedildi beyefendi dedi tekrar. Ulan bir aydır telefonsuzum. Bir de kendi hataları yüzünden hala beni mağdur ediyorlar.

    Bu durumla ilgili ne yapmamı önerirsiniz?







  • Bilgi mesajı geldikten sonra 20 iş gününü iddia edemezsin. Sen gidip almamışsın. Ayrıca elden teslim edip kargo ile gönderim talep etmişsin. Ayrı bir olay.

    Ayrıca apple yetkilisi ile bir daha görüşüp yeni işlem başlatılırsa. 20 iş günü bir daha başlar. 1 ci serviste 20 iş günü dolmasan sonuçlandırıldığına dair mesaj gelmiş. Senin ısrarınla tekrar bakılmış. 20 iş günü bir daha başlar.


    Şikâyet etsen dahi ellerinde belge ver. Fakat şansını dene.



    yazdıklarına bakılırsa telefonunun garantisi bitmek üzere. Ve sıfırı verilsin diye uğraşımıza benziyorsun.





    Apple kurulduktan sonra servislerle hiç muhattap olmuyorsun. Apple arıyorsun onlar ilgileniyor. Servisler cevap vermiyor.





    Bu kadar yazmışsın. Arızalı ürünümde ariza yok dediler. Nasıl olur vs diye yazmamışsın.



    Kısacası firmanın kabahati yok.
  • Tarihleri takip edemedim ama 20 iş gününü geçtiyse tüketici hakem heyetine gidiyorsunuz ve şikayet ediyorsunuz kanıtlarınızla. Telefon gelmedi 20 iş gününde diyorsunuz. 6 ay sonra falan paranız hesaba yatırılıyor telefonu aldığınız tam fiyat neyse. Ama bu sizi maddi açıdan zorlayabilir.
  • Telefonu 30 Haziranda teslim ettim. 17 Temmuzda telefonunuz hazır diye mesaj geldi. Ben 17-18 Temmuzda telefonla ulaşamadım servise. Apple'a bağlandım. Oradan kıdemli bir yetkili ben ilgileniyorum telefonunuzla tekrar test yaptıracağım, size geri dönüş yapacağım dedi. Geri dönüş yapmadı. Kıdemli çalışanın bana vermiş olduğu ulaşım bilgilerinden; 21 Temmuzda mail ile 25 Temmuzda telefonla ulaşamadım. 25 Temmuzda tekrar canlı yardıma bağlandım. 20 iş günü olan yasal sürelerinin dolduğunu ilettim. Bu zamana kadar bekledim. Telefonumun sıfırlanma talebi reddedildi.

    Küçük bir not: Telefonum yurtdışı. Ama faturası mevcut.
  • 20 iş gününü geçince ne oluyor ?Bilmediğim için soruyorum. Ne hakkımız oluyor 20 işgününden sonra?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sonuçta adamlar bilgilendirme yapmış ondan bence hak iddia edemezsiniz. Ne kadar önceden kargo ile gönderin deseniz de zamanında tamir edilmiş telefon.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vega

    20 iş gününü geçince ne oluyor ?Bilmediğim için soruyorum. Ne hakkımız oluyor 20 işgününden sonra?

    Hocam serviste 20 iş gününden fazla kalırsa cihazınız üç seçeceğiniz var;



    1- fatura tutarı kadar iade

    2- cihazın sıfırıyla değiştirilmesi

    3- cihazınızın bir misli üstüyle değiştirilmesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: platinone

    Hocam sonuçta adamlar bilgilendirme yapmış ondan bence hak iddia edemezsiniz. Ne kadar önceden kargo ile gönderin deseniz de zamanında tamir edilmiş telefon.

    Hocam, bana bilgilendirme yapıldıktan sonra Apple kıdemli yetkilisinin isteğiyle telefonuma tekrar işlem yapılıyor serviste. Egemek de bunu kabul ediyor. Zaten sorunum da tam olarak bu. Kıdemli yetkili beni bilgilendirmiyor bu işlemden sonra keza servis de öyle. Ben kıdemli yetkiliye ulaşmaya çalışıyorum bana vermiş olduğu iletişim bilgilerinden, ulaşamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgi mesajı geldikten sonra 20 iş gününü iddia edemezsin. Sen gidip almamışsın. Ayrıca elden teslim edip kargo ile gönderim talep etmişsin. Ayrı bir olay.

    Ayrıca apple yetkilisi ile bir daha görüşüp yeni işlem başlatılırsa. 20 iş günü bir daha başlar. 1 ci serviste 20 iş günü dolmasan sonuçlandırıldığına dair mesaj gelmiş. Senin ısrarınla tekrar bakılmış. 20 iş günü bir daha başlar.


    Şikâyet etsen dahi ellerinde belge ver. Fakat şansını dene.



    yazdıklarına bakılırsa telefonunun garantisi bitmek üzere. Ve sıfırı verilsin diye uğraşımıza benziyorsun.





    Apple kurulduktan sonra servislerle hiç muhattap olmuyorsun. Apple arıyorsun onlar ilgileniyor. Servisler cevap vermiyor.





    Bu kadar yazmışsın. Arızalı ürünümde ariza yok dediler. Nasıl olur vs diye yazmamışsın.



    Kısacası firmanın kabahati yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kazall -- 1 Ağustos 2017; 8:12:42 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 20 iş gününü bırak 20 gün bile dolmamış.

    20 iş gününün içinde hafta sonları sayılmıyor. Yani hangi 20 gün içerisinde iseniz hafta sonlarını silip hesap ediniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halilcrs -- 1 Ağustos 2017; 21:21:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam, kıdemli olarak ben ilgileniyorum bir kaç test yaptırayım size geri dönüş yapacağım dedi. Olur dedim.



    Bu yazdiklariniza gore zaten ekstra tamir i de kabul etmis oluyorsunuz. Tuketici Hakem Heyetine basvursaniz dahi ayin 17'sinde size atilan mesaj kanittir ve Apple ile gorusmelerinizde Hakan'in ekstra tamir onerisini kabul ettiginiz de kayit altindadir saniyorum.



    Rezalete dair herhangi bir sey yok, arizanin tespit edilememesi disinda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezalet bir durum yok ortada.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birincisi, telefon Apple'a gittiğinde ben telefonumun direkt bana gönderilmesini talep ettim, olumsuz yanıt aldım. Servise gönderiyoruz, siz servisten teslim alıyorsunuz dendi.
    İkincisi Telefonla ilgili bilgi almak için Egemek'i bilmem kaçıncı sefer aramam sonucunda düşürdüğümde, görüştüğüm kişiye telefonun kargolanmasını istediğimi söyledim. Görevli arkadaş da bana "Telefonunuzun işlemleri bittiğinde size geri dönüş yapılacaktır, o zaman söylersiniz" dedi. Ben de tamam dedim.

    Apple yetkilisi ile telefonumda arıza bulunmadı diye görüşmedim. İzmir Egemek'e 2 gün boyunca (telefonumu kargolamaları için) defalarca aramama rağmen ulaşamadığım için görüştüm. Apple yetkilisi ile görüşme nedenim, ben ulaşamıyorum servise, bari siz ulaşın bana geri dönüş yapsınlar kargo adresimi vereyim demek içindi. Kıdemli görevliyle görüşürken telefonunuzun neyi vardı diye sordu, ben de anlattım durumunu. Hem servis hem de Apple bir şey bulamamış dedim. O da tamam ben de bir kaç test yaptırayım telefonunuza dedi. Kabul ettim. Yani ben ısrar etmedim.

    Telefonumun garantisinin bitmek üzere olmasıyla bir alakasını kuramadım affedersiniz? Telefonumda yaşadığım sıkıntıdan dolayı, İzmir'e gitmişken garantiye vereyim dedim, verdim. Telefon Apple'da iken ve sonrasında tekrar Egemek'e geldiğinde her defasında telefonumu geri göndermeleri için uğraştım. Sadece kıdemli yetkilinin bir kaç test yaptırayım demesine olur dedim o kadar.

    Şu anda iphone 6s kullanıyorum. Bu telefonda bahsettiğim sıkıntıları yaşamıyorum. Bunu hem Egemek hem de Apple'da konuştuğum kişilere de söyledim. Napabilirim ki hem servis hem Apple yaşadığım sıkıntıları bulamadılarsa? Amacım telefon geldikten sonra elden çıkarmaktı zaten.

    Firmanın nasıl kabahati olmuyor? Hayır yani ben olayın içinde olduğum için objektif olamıyor muyum acaba? Ayın 17'sinde bana mesaj geliyor ve ben servisi arıyorum iki gün boyunca tahminen 20 kez. Bir sefer telesekretere düşürebiliyorum. Orda da 20 dakika bekliyorum akabinde hat düşüyor. Sonrasında Apple canlı desteğe bağlanıyorum diyorum böyle böyle. Kıdemli yetkili birisi beni arıyor, diyor ki tamam ben ilgileneceğim birkaç da test yaptıracağım size geri dönüş yapacağım. Geri dönüş yapmıyor. Bana vermiş olduğu iletişim bilgilerinden(hem mail hem telefon ile) kıdemli yetkiliye ulaşamıyorum. Aradan yine 5-6 gün geçiyor. Yine bağlanıyorum canlı yardıma yine bekliyorum vs vs.

    Tüm bu olanlarda kabahat benim mi yani?




  • halilcrs kullanıcısına yanıt
    Cumartesi günleri işgünü olarak geçer. Bilginize.
  • Apple'ı diğerlerinden ayıran en büyük etken servis kaliyesidir. Servis konusu da sıçarsa iPhone SE telefonum son Apple ürünüm olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde arka kamera kırık. Birgün çankaya egemek servisin önünden geçerken sorayım dedim. İçerdeki görevli bey kimse yokken sıra numarası almamı söyledi. Bunu duyduktan sonra benim için bitti zaten.

    Birkaç hafta sonra mavibahçe pupa ya götürdüm gayet ilgili bir şekilde davrandılar. İzmir, apple yetkili servisi açısından çok zayıf.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GöKHaN 35 -- 2 Ağustos 2017; 0:9:8 >
  • Yok 17 sinde bildirmişler de telefonu alsaymış ta, adam 20 sefer servisi aramış ulaşamamış, apple aramış. Millet apple apple diye ölecek.
    Biraz empati yapın ya, resmen mağdur edilmiş. Bu apple için rezalet bir durum.
  • Bence karşı taraf haklı. Sorun servisin vurdum duymazlığı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemented

    Yok 17 sinde bildirmişler de telefonu alsaymış ta, adam 20 sefer servisi aramış ulaşamamış, apple aramış. Millet apple apple diye ölecek.
    Biraz empati yapın ya, resmen mağdur edilmiş. Bu apple için rezalet bir durum.

    Katiliyorum adam ulasamamis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel kardeşim bende cihazımı 41 burda avm servisine verdim gayet güzel ilgilendiler daha sonra bana incelenxeği ardından sorun bulunup apple a gideceğini söylediler her arayışımdada telefonu açıp gayet güzel yardımcı oldular cihazıma değişim kararı çıktı 8 gün sonra cihazımı almaya gittim gayet memnunum durumj belli olmaya sorunlar yüzünden apple kötüleme gibi hakkınız yok forumlarda okudugum kadarıyla herkez kötü yorum yapmış insan tereddütte kalıyor bizde neden aynı soeun olmuyor bu durum demek oluyorki sizin sorununuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • se 64 gb telefonumun tuchpad çalışmıyor diye 7 defa servise gönderdim. 3 yazılım güncelleme arkasından sorunları videoya alarak ispatla 3 ekran değişimi. en sonunda da cihaz değişimine karar verildi. bana önce 64 lük aynı cihazdan kapalı kutu ve yeni faturalandırılacak denip fatura bilgilerim tekrardan istendi ve gider pusulası oluşturuldu. sonra tekrardan aranarak oluşturulan gider pusulasındaki telefonun artık üretilmediği yerine 128 gb telefon gönderileceği söylendi. tel gönderildiğinde başka bir bedel çıkarılıp bana maille atıldı ve mailin altında faturamın 2-3 iş günü içerisinde adresime gönderileceği yazıyordu. faturanın gelmemesi tekrar bir sorun yaşanana kadar beni enterese etmedi ama 1 ay bile kullanmadan video çekerken ekran morarmaya geçti. ana ekran tuş kitli değilken algılamamaya başladı. zaten 7 defa servise gönderdiğim için bıkarak tüketici hakem heyetine gitmek istedim ama elimde fatura yok. maalesef göndermediler de. şimdi iki güne bir yetkili departmanla görüşüyoruz ama bana gönderilen cihazın faturası veya gider pusulası gönderilmiyor. bana bu faturanın veya gider pusulasının gönderilmemesi hakkına sahip mi apple?




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.